mechanizm ski/walk 

Zofia Dzieniszewska - zapiski

Czo³em Gawiedzi.

Problem jest nastêpuj±cy:
Mechanizm ski/walk w butach zzero4.

Objawy: po prze³±czeniu z pozycji walk na ski cholewka nie blokuje siê, a prze³±cznik/dzyndzel/dinks ma taki dziwny luz. Jakby co¶ nie zaskoczy³o po prostu albo wy³ama³o.

T³o:
Zatem za³amka i ostatni zjazd wczoraj w miêkkim kapciu. na rondzie ku¼nickim co¶ jeszcze próbujê walczyæ i jako¶ zdiagnozowac przyczynê, ale niestety bez powodzenia - buty l±duj± w baga¿niku. kilka h w baga¿niku i nie na mrozie kilkunastostopniowym powoduje, ¿e prze³±cznik zaczyna dzia³aæ prawid³owo, jakby nigdy nic. Co tylko jeszcze mocniej mnie zdziwi³o.

Pytanie do Was... WTF? czemu tak siê dzieje?
czy to kwestia mrozu/wadliwego prze³±cznika/lód wpad³ i co¶ tam blokuje?

Cieszy mnie, ¿e dzia³a i widmo oddania buciorów na gwarancjê w ¶rodku wypasionego sezonu siê oddali³o (odpukaæ), ale z drugiej strony pora¿k± bêdzie jak prze³±cznik zawiedzie przed jakim¶ bardziej wymagaj±cym zje¼dzie ni¿ nartostrada do Ku¼nic.

Przyznam, ¿e ten prze³±cznik jest w Zzero4 nieco ciulowy, bo ma³y i nie zawsze w pe³ni p³ynnie chodzi. w Garmontach jako¶ ta wajcha mnie bardziej przekonywa³a

Pozdro!


Nie wiem jak jest w Zzero ale np. w starych TLT standardem jest, ¿e aby prze³±cznik zacz±³ dzia³aæ, czêsto nale¿y dogi±æ na maxa cholewkê aby bolec blokuj±cy trafi³ w swoje miejsce. Wyjmij wk³adkê mo¿e uda Ci siê podejrzeæ mechanizm, skoro teraz dzia³a to pewnie jaka¶ podobna sprawa, pzdr!
Mi te¿ siê co¶ takiego kiedy¶ przdarzy³o w zzero. Wystarczy³o przesmarowaæ mechanizm. Ja zastosowa³em WD40, pewnie ¿le , ale by³o to skuteczne.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaciekrece.xlx.pl