Zofia Dzieniszewska - zapiski
Turniej "Lipcowe oblê¿enie Hamsterdamu" (7 VII)
Wielki Organizator i nieszczêsny sêdzia: Blesu von Hamsterdam
ZASADY OGÓLNE(zmiany oznaczone
):
1. Format 2100pkt
2. Zaczynamy równo o 9.30 (spó¼nieni maj± karne 5 pkt. i "bye", je¶li kto¶ z listy rezerwowej wcze¶niej bêdzie), 2,5 h na bitwê
3. Uwzglêdnione wszystkie erraty i FAQi
4. Uwzglêdnione u¶ci¶lenia sêdziowskie
5. Specjalne scenariusze
6. Sêdzia ma zawsze racjê, nawet je¶li jej nie ma
7. Nie gramy na euro
8. Konstrukcja armii:
- max. 25% proxów
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystuj±cych template
- Maksymalnie 50 modeli strzelaj±cych na >= 20"(wy³±czaj±c maszyny, bohaterów i rydwany)
- Brak ograniczeñ na ilo¶æ modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddzia³u (unit) - 450 punktów (nie dotyczy Lord/Hero
)
- Nie mo¿na dublowaæ rarów (0-2 na slot = 1)
- Nie mo¿na triplowaæ speciali (0-2 na slot = 1)
- Zakaz u¿ywania Folding Fortress
- Nie mo¿na wystawiaæ Special Characters
9. Bohaterowie dostaj± zasadê "look out sir" od czarów automatycznie zabijaj±cych ca³e oddzia³y: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
10. progi co 200 punktów
12. Jednostka uciekaj±ca na koniec bitwy liczy siê, jako zniszczona
13. Za jednostkê, której zosta³o 25% ze stanu pocz±tkowego, przeciwnik ma 50% pkt. (ilo¶æ modeli liczona w dó³)
ZASADY DOTYCZ¡CE POSZCZEGÓLNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry
2. Vampire Counts: 0- 3 etheral units (incl. Heroes)
OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Ogólne:
- Poza Winds of Magic i Channeling, armia mo¿e wygenerowaæ dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazê magii.
- Limitu 2PD/2DD nie mo¿na przekroczyæ. Mo¿na posiadaæ jednostki/umiejêtno¶ci, które generuj± wiêcej PD/DD. Jednak wszystkie ko¶ci ponad limit s± tracone (np. 3 warrior priest bêdzie generowaæ tylko 2 DD)
- s± przedmioty, które obni¿aj± limit ko¶ci jakie mo¿na dodaæ do puli PD/DD. W ich przypadku nie mo¿na pozwoliæ sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wziêcie Book of Hoeth nie pozwala na wziêcie ¿adnego innego przedmiotu obni¿aj±cego limit) (Nie mo¿na mieæ np. limitu -1/-2)
Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispeluj±ce czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1
Specyficzne dla Armii:
Dark Elves:
- nie mog± rzucaæ czarów z u¿yciem ponad 6 PD
Dwarves:
- bazowy limit DD = 4 (zamiast 2 dla innych armii)
- ka¿da runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves:
- Vortex Shard: limit DD -1
- Book of Hoeth: limit PD -2 / DD -2
- Banner of the World Dragon: limit DD -1
Lizardmen:
- Beclaming Cogitations: limit DD -2
- Cupped Hands: limit PD -2
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obni¿aj± limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak d³ugo jak ¿yje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Warriors of Chaos:
- Infernal Puppet: limit PD -1 / DD -2
- Tendrils of Tzeentch + Conjoined Homunculus = limit PD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd
- Greedy fist on mage with Lore of Death count as 2 dd
Inne armie:
- brak ograniczeñ
SCENARIUSZE:
"Chomik the Beginning"
Pocz±tek wielkiej sagi o potê¿nej istocie, której przeznaczeniem by³o zostaæ wyzwolicieliem Hamsterdamu i wcinanie orzeszków.
Wszystkie 3 scenariusze s± ze sob± powi±zane.
Ka¿dy scenariusz s³u¿y zdobywaniu do¶wiadczenia, które potem gracze bed± mogli wydawaæ na rozwój swoich ma³ych bestii.
Po ka¿dym scenariuszu ka¿dy gracz mo¿e wydaæ pkt Exp na rozwój swojego chomika. Koszt umiejêtno¶ci:
5exp +1W
4exp +1A lub +1T
3exp +1S lub +1M
2exp +1WS lub +1Ld
1exp +1In
Na pocz±tku statystyki Chomika prezentuj± siê nastêpuj±co:
4 3 3 3 3 2 3 2 5
Nie wykorzystane pkt Exp zostaj± na koncie gracza.
I BITWA: ¦wiête jajo (Maks 10 Exp)
[BATTLE LINE]
Wielki Kosmiczny Chomik obdarowa³ wybrañców jajami, z których ma wykluæ siê wielki heros. Aby mieszkaniec jaja rozwin±³ siê, jajo musi zostaæ odpowiednio ogrzane. Idealnym miejscem by³aby piekielna ku¼nia Krasnoludów Chaosu...
Ka¿dy z graczy w momencie wystawiania herosów wybiera jednego, który bêdzie do koñca gry dzier¿y³ ¶wiête jajo.
- Ku¼nia Chaosu: Na ka¿dym stole znajduje siê 1 budynek. Jednostki przebywaj±ce w ¶rodku otrzymuj± zasady: Flaming Attacks i Magical Attacks
- Jajo nie daje ¿adnych specjalnych umiejêtno¶ci herosowi nios±cemu je
- Na koniec bitwy obaj gracze otrzymuj± po 8 Exp
- Je¿eli heros nios±cy jajo zginie, gracz traci 3 Exp (jajo zosta³o uszkodzone i dosz³o do przedwczesnego wyklucia)
- Gracz, którego heros nios±cy ¶wiête jajo na koñcu gry bêdzie znajdowa³ siê w budynku, otrzymuje 2 Exp
II BITWA: M³odo¶æ Wielkiego Chomika I (Maks 10 Exp)
[DAWN ATTACK] - flanki bêd± mia³y szreko¶æ 12" a centrum 24" (ze wzglêdu na rozmiar 48" standardowych sto³ów)
Ka¿dy z graczy otrzymuje dodatkowego herosa, którym jest Chomik.
- Rodzaj jednostki: infantry
- Zasady specjalne:
1. Futro (Scaly Skin 6+)
2. Wielkie chomicze wola (Chomik poprzez upychanie ró¿nych rzeczy do swoich woli, mo¿e zmieniaæ swoje rozmiary. Wp³yw na grê: W momencie rozpatrywania celu czaru/ostrza³u lub "Look out sir!", Chomik zawsze otrzymuje "Look out sir", gdy jest w dowolnej jednostce (Look out na 2+) lub 3" od niej(Look out na 4+)
3. Gniew Wielkiego kosmicznego Chomika - Chomik otrzymuje +1A do koñca tury, gdy gracz na rozpoczêcie dowolnej fazy walki krzyknie:"Hamstah!"
- Zabicie/Zej¶cie/Ucieczka Chomika nie daje ¿adnych punktów zwyciêstwa
- Na koniec bitwy obaj gracze otrzymuj± po 8 Exp
- Pojedynek tytanów - Chomik, który zabije drugiego Chomika w pojedynku, dostaje 2 Exp po bitwie
III BITWA: M³odo¶æ Wielkiego Chomika II (Maks 10 Exp)
[MEETING ENGAGEMENT]
Ka¿dy z graczy otrzymuje dodatkowego herosa, którym jest Chomik.
- Rodzaj jednostki: warbeast
- Zasady specjalne:
1. Grube futro (Scaly Skin 5+)
2. Wielkie chomicze wola (Chomik poprzez upychanie ró¿nych rzeczy do swoich woli, mo¿e zmieniaæ swoje rozmiary. Wp³yw na grê: W momencie rozpatrywania celu czaru/ostrza³u lub "Look out sir!", Chomik zawsze otrzymuje "Look out sir", gdy jest w dowolnej jednostce (Look out na 2+) lub 3" od niej(Look out na 4+)
3. Gniew Wielkiego kosmicznego Chomika - Chomik otrzymuje +1A do koñca tury, gdy gracz na rozpoczêcie dowolnej fazy walki krzyknie:"Hamstah!"
- Zabicie/Zej¶cie/Ucieczka Chomika nie daje ¿adnych punktów zwyciêstwa
- Na koniec bitwy obaj gracze otrzymuj± po 8 Exp
- Pojedynek tytanów - Chomik, który zabije drugiego Chomika w pojedynku, dostaje 2 Exp po bitwie
KONKURS NA MALOWANIE
Oceniamy progres, co oznacza, ¿e z ka¿dym turniejem bêdzie oceniane to co powsta³o w terminach od turnieju do turnieju, lub nie wygra³o
w konkursie wcze¶niej. Oceniamy nie ca³e armie lecz: Monster/ Lord/ Hero/ chariot, lub co¶ takiego du¿ego pojedynczego/ do 2-5 modeli kawy/ do 5-10 modeli piechoty. Ka¿dy ma po jednym g³osie, który oddaje na jednego gracza i jego figurki, sêdzia ma dwa g³osy, dodatkowy g³os wykorzystuje tylko w wypadku remisu.
Nie wolno g³osowaæ na w³asne modele:idea:
WEJ¦CIÓWKI I PODZIA£ PULI
Lista obecno¶ci:
1. Blesu
2. Radziu
3. Morte
4. Azz
5. Radek
6. Marcin C
7. Miechu
8.
9.
10.
---------
POCZEKALNIA:
Gromo - czekam na potwierdzenie
Luku - czekam na potwierdzenie
Izymil - czekam na potwierdzenie
Lista OTWARTA!!!
Je¶li kto¶ siê zapowiedzia³, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listê rezerwow± na kolejnym.
Rozpiski w formacie doc lub rst przesy³aæ do 5 VII (czwartek) na adres chwalcie.chomika@gmail.com !!!
Najnowszy plik do AB2:
http://www.ligapegaz.hi-net.pl/wf8dbv260.abProszê aby rozpiski przyniesione na turniej by³y schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera!
Tak naprawdê to odpowied¼ "dowolny dzieñ lipca" ze wskazaniem na 7
Znów wnoszê petycjê o dopuszczenie mi rhinoxowej kawalerii z Forge World. Macie tyle armat, ¿e dojechaæ nie zd±¿ê a niech sobie czasem pogram tymi figurkami ;] i nie, nie chce ich u¿ywaæ jako tych psokotów ;
A czy to s± stare zasady z IronSkin Tribe?
7 lipca jest ok.
ze strony Feniksa 7 lipca jest super terminem
Niestety rhinoxowa kawaleria to relikt poprzedniej edycji ;/
Co za problem zeby uzywac ich jako mournfangow skoro chcesz pograc tymi figurkami ? Imo lepiej sie do tego nadaja.
Pzdr
Widzê, ¿e wszystko wskazuje na to, ¿e 7 lipca bêdzie terminem turnieju
Azz - mam do Ciebie pro¶bê, aby¶ skontaktowa³ siê z czê¶ci± towarzystwa, które nie zagl±da na forum, a z Tob± ma czêstszy kontakt
Co do rhinoxów, to pamiêtam dosyæ dobrze ich zasady. Nie s± przegiête, a w nowej edycji, w sumie jeszcze s³absze. Mimo to Radziu proszê, prze¶lij mi zasady na pocztê, ¿eby nic nie umknê³o.
Aby przerobiæ ¶winki na now± edycjê, trzeba by im nadaæ unit type. Moja propozycja: Mounstrous cavalry. (Nie nada³bym Monster nawet wiêkszej wersji ¶winki - zasady 8ed zabraniaj± przy³±czaæ Monsters do jakichkolwiek oddzia³ów, a wiêksze ¶winki s± wystawiane oddzia³ami)
Osobi¶cie wola³bym wystawiæ ¶winie jako koty. S± bardziej zabójcze
Radek potwierdza obecnosc, zapytam jeszcze Brzydkiego :]
Ja polecam aby grac rinoxami jako mournfangami i tyle ;]
pzdr
Zasady Rhinoxów ju¿ od kilku dobrych miesiêcy s± dawno przerobione na now± edycjê i do pobrania na stronie Forge World.
Tutaj link:
http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/Product/PDF/r/Rhinox.pdf
Nie¼le klepie, ale to jakby nie by³o jednostka z 4 T i 4 W za 100pkt. Mo¿e mieæ save na 2+, wtedy jest gorzej. Mimo to, armaty i katapy nie¼le to poklepi±. Gorzej w walce wrêcz.
Dajê zgodê na takiego stwora
No! Dziêki Chomik
Ok to no limit na lordów/hero (poza standardowym 25%)
oddzia³y do 450p jak by³o
i jakos przezyje
no oczywi¶cie 07.07
pzdr
Jak dla mnie 7.07 jest ok, jakies dodatkowe zasady ??
A mo¿e limit na oddzia³y zrobimy podwy¿szony do 500? (choæ ja najchêtniej to w ogóle bym ten limit zniós³...)
I gramy na 2100 czy podnosimy jeszcze wiêcej? Do 2500 np ;P
Taa, 2500 pts na stolach 48x48
Ja bym zniosl limit na bohaterow, ale na oddzialy zostawil, dzieki temu mozna panowac nad tym by chorych combosow nie wystawic.
Ten rinox troche zgiety jest, 115 pts za s5,t5,w4,9a,impakty,stompy,stuborny, save 1+.... to jest lepsze od mournfangow ;] - cos tam zle doczytales Blesu ;] no ale jak sie godzisz to ok.
Taka prosba do organizatora o liste zapisanych, i czy jakies zgiete scenariusze czy moze ksiazkowe ?
A i jak juz dopuszczamy cos z forge worlda to dopuszczamy wszystko ? Coby sie inni nie czuli pokrzywdzeni.
Pzdr
Tutaj Azz zgodzê siê. Aczkolwiek da siê wystawiæ 2500pkt armie na 48"x48", to zwykle jest to linia która z góry nie ma wiêkszego sensu, bo trzeba wszystko upychaæ.
Najwa¿niejszy aspekt - nie ma czasu na takie bitwy. (Patrz: ostatni turniej - niektórzy nie dojechali nawet do 5 tury, a grali¶my na 2100)
No faktycznie, rhinox mocny
Ale dajmy siê Radkowi pobawiæ. BTW. Toughness = 4. Brany jest T je¿d¼ca w tym przypadku.
I racja - ka¿dy mo¿e braæ jednostki z FW, skoro Radziu ju¿ dosta³ tak± mo¿liwo¶æ. Jedyny warunek - musi taka jednostka byæ przedstawiona organizatorowi (czyli mi
)
Lista zaraz pojawi siê w pierwszym mailu.
Scenariusze - je¿eli bêdê wymy¶la³, to takie, które nie bêd± przesadnie wp³ywaæ na grê.(zupe³nie jak ostatnio - z tego co siê orientujê to ludziom siê podoba³o, z wyj±tkiem Syna
). Jak nie znajdê czasu to bêd± ksi±¿kowe (ale z góry ustalone).
Pytanie do Azza - co¶ Synu mówi³, ¿e jak±¶ ekipê legnick± masz sprowadziæ, czy jak?
Aj ³il bi dere !
P.
Do mnie numer ma Radziu, a raczej mnie nie bêdzie - piszê mgr i siedzê na wykopaliskach w tym czasie.
A to nie ja wspominalem, tylko w ktoryms temacie Kube zaproponowal graczy z Legnicy, w razie robienia turnieju parowego.
Ale nikt sie tutaj w temacie nie odzywa, wiec chyba sa niezainteresowani.
Pzdr
Zg³aszam siê! 7 lipca jest OK. Pozdro!
Ok, to ja dopisujê kolejne osoby
Szkoda, ¿e Ciê Sambor nie bêdzie, bo bywasz rzadko, a szczurzyznê chêtnie by siê przypiek³o
Mi³ej zabawy Panowie, ja bêdê lepi³ ba³wany w Norwegii... je¶li nie pozwolicie Chomikowi wygraæ, to nawet mi smutno nie bêdzie, ¿e mnie nie by³o.
Nie nadaje siê nawet na listê rezerwow±...
Szansa na to ¿e moja ¿ona bêdzie rodziæ / tu¿ po / tu¿ przed porodem jest tak du¿a ¿e nie chcê j± opuszczaæ na tak d³ugo.
Niemniej ¿yczê mi³ej zabawy
Panowie i/ oraz Panie,
Czy kto¶ ma ochotê zagraæ w tygodniu <oprócz ¶rody i pt - chyba, ¿e we wczesnych godzinach> na zasady turnieju.
P.
@Piêkny
W poniedzia³ek bêdê w mie¶cie wiec mo¿emy trochê poturlaæ kostkami. Tak o 13?
Pasi Radziu, format i zasady zgodne z turem
P.
Takie pytanko mam ;]
Nie ma ktos z was lub wie kto moze miec chaos warriora z warhammer quest ?
Z checia odkupie
Taki lekki offtop, nie ma za bardzo gdzie o tym napisac.
pzdr
Niestety Piêkny odpad³. :/ Ach te wesela i ¶luby...
Jako¶ mnie to nie dziwi
Blesu zarzuc scenariuszami abysmy juz wiedzieli co nas czeka ;]
pzdr
Jutro postaram siê
Scenariusze dodane
Oczywi¶cie na akceptowalnym poziomie poczytalno¶ci.
2 i 3 bitwa to to samo ?
(proboje sie dopatrzyc szczegolow ale poza tym, ze chomik zwiekszyl rozmiary niczego nie moge sie dopatrzyc)
A moze by wywalic chomika i ten exp niech bustuje herosow ? Oczywiscie bez przesadyzmu (ws/bs/ini/ld - mooooze s/t/a)
Albo jakies punkty za ten exp bo ogolem to mozna olac chomiki i grac zwykly battle line.
Moze cos za kontrolowanie cwiartek itp. itd. ?
Punkty zostaja na koncie na nastepny turniej ? To moze taka turniejowa kampanie zrobic (tylko wymagaloby to by kazdy gracz gral ta sama armia inaczej punkty expa przepadaja)
Trzeba miec jakas figurke chomika ?
Pzdr
Hej,
II i III scenariusz ró¿ni± siê tylko grubo¶ci± futra chomika i rodzajem jednostki.
Idea moich scenariuszy ma minimalnie wp³ywaæ na tocz±ce siê bitwy. Celem jest ew dodatkowa zabawa. Plan na kolejny turniej - dalsze losy Chomików, które rozwiniecie.
Co do modelu - jak kto chce, czym¶ trzeba to zast±piæ przynajmniej
Ze wzglêdu na trudno¶æ dostêpno¶ci chomików, prox w pe³ni dozwolony
Kolejna sprawa: je¿eli bêdziecie wysy³aæ mi armie z arby buildera 2, u¿yjcie najnowszego pliku:
http://www.ligapegaz.hi-net.pl/wf8dbv260.ab
Hmmm, to moze lepiej wprowadzic rulbukowe scenariusze ?
Blood and Glory
Dawn Attack/Battle line
Meeting Engagement
Bedzie jakies urozmaicenie, tak to tylko bedziemy szli na siebie
Taka luzna sugestia, ale zrobisz jak zechcesz
pzdr
Hmmm ogólnie ciekawa koncepcja ale siê zastanawiam dlaczego w³a¶ciwie moje Ogry nie mia³yby z tego jajka jajecznicy zrobiæ ;P
Ogólnie jestem za
Azz:
Zastanowiê siê je¶li chodzi o scenariusze II i III.
Pierwszy pozostawiê bez zmian.
Taa i na kolejnym turnieju chomik zagryzie mi hydre ;P
A tak powa¿nie co rozumiemy za stwierdzenie ¿e jesli chomik zabije chomika ?
Bo np mo¿e zdarzyæ sie sytuacja ze chomik wroga jest w hth z moim chomikiem i np z BSB. Zanim mój chomik zd±¿y zadañ rane BSB podle (bo ma wy¿sz± I) zabije go - czy w tym wypadku chomik dostaje bonusowe +2 czy nie ?
Co jesli mój chomik np zada rane chomikowi a dobije go kto¶ inny ?
Czy chomik pa³a nienawi¶ci± jak reszta mojej armi czy moze jest uciele¶nieniem mi³o¶ci i dobroci wszystkich Mrocznych Elfów. I czy przypadkiem zabicie jedynego promyka nadzieji dla ca³ego spo³eczeñstwa Druchii nie powinno byc karane np -2k piont dla przeciwnika za odebranie jedynej szansy nawrócenia sie na jasn± strone mocy biednych pokrzywdzonych przez ca³y ¶wiat Elfów?
pzdr
Marcin:
1. Mo¿e to rozwinie Twoje w±tpliwo¶ci: pojedynek = challenge (Je¶li dalej nie bêdzie jasne, pisz ¶mia³o
)
2. Chomik nie jest mrocznym elfem... chyba, ¿e co¶ przeoczy³em
Niestety Gerd odpad³ z turnieju
Nie da rady. Jest nas wiêc 7. Tak wiêc pierwszy bye idzie na mnie.
Aby unikn±æ zbêdnego liczenia i z góry ustaliæ zasady nagradzania i wej¶ciówek, w pierwszym mailu znajdue siê nowa tabelka.
Pozdrawiam,
Sadze, ze ponizej 8 osob mozna dawac 13-15 zl od osoby.
I jak, zostaja te scenariusze czy jest szansa na rulbukowe ?
Pzdr
Hej,
Uzupe³ni³em zasady turnieju o rodzaje scenariuszy:
I Battle Line
II Dawn Attack
III Meeting engagement
Dodatkowo:
Je¿eli bêdzie nas tylko 7 lub mniej (maks 3 pary bêd± siê pojedynkowaæ), to bêdziemy grali na sto³ach o standardowych rozmiarach 72"
Nie bêdê zmienia³ teraz wej¶ciówek, wstêpnie wej¶cie mia³o kosztowaæ max 13 z³.
Je¿eli do koñca pi±tku wszyscy siê zgodzicie na wy¿sz± kwotê (15 z³), to ja te¿ za tym pójdê
To zapytaj o wej¶ciówkê w sobotê, bo i tak pewnie nie wszyscy tu zagl±daj± ;]
72'' na 2100 ? chyba jednak za du¿o, nie lepiej 48x48, bo w tym momencie aby grac na 72 to wypada³oby zmieniæ format na 2400, ale to jest ju¿ trochê za pó¼no na takie zabiegi ;]
Ja bym jednak zosta³ przy 48'', ma³e punkty, tak to bêdziemy siê ganiaæ po stole
Pzdr
Muszê przyznaæ Ci racjê, faktycznie 48" s± ok na 2100, zwa¿ywszy na ostatnie turnieje.
Na turnieju zadecydujemy za ile gramy:
11 z³:
I miejsce: 47z³
II miejsce: 15z³
III miejsce: 0z³
malarz: 15z³
15 z³:
I miejsce: 50z³
II miejsce: 25z³
III miejsce: 15z³
malarz: 15z³
Rozpa posz³a!
Hej,
Widzê, ¿e wiêkszo¶æ z was ma bardzo ciekawe rozpiski
Nie otrzyma³em tylko od Mortego (Proszê o nades³anie) i jedna drobna poprawka jest potrzebna w Miechowej rozpie. Aby byæ fair, podajê swoj± rozpê, dosyæ eksperymentaln±:
Unnamed2100 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 185.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Dawnstone [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 220.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Power Stone [20.0]
1 Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Longbow; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
47 Spearmen @ 312.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
10 Archer Detachment @ [70.0] Pts
Normal Bow
5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts
2ndWeapon
10 Crossbowmen @ 90.0 Pts
10 Crossbowmen @ 90.0 Pts
10 Handgunners @ 90.0 Pts
5 Outriders @ 115.0 Pts
Musician
5 Outriders @ 115.0 Pts
Musician
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2100.0
HAMSTAH !!!
Hamstah!!!
Dobra, mam wszystkie rozpy. (Jutro jeszcze zerknê na rozpê Mortego, ale to ma byæ ta sama co w ci±gu ostatnich 2óch turniejów, wiêc dziwne, aby by³a b³êdna)
Do zobaczenia jutro rano panowie
Hej Wielkie dziêki za dobr± zabawê.
Tutaj znajdziecie wyniki turnieju:
http://www.sklepfeniks.fora.pl/warhammer-fantasy-battle,31/wyniki-turniejow,444.html#4236Status chomików (czê¶æ z was ma jeszcze punkty do wydania, podane w nawiasach. Podajcie rozwój chomików w tym samym temacie):
http://www.sklepfeniks.fora.pl/warhammer-fantasy-battle,31/chomiki,464.html#4242Sierpniowy turniej
:
http://www.sklepfeniks.fora.pl/terminarze,8/turniej-ii-oblezenie-hamsterdamu,462.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl