Zofia Dzieniszewska - zapiski
Turniej Stalkers of Forgotten Crossroads 16 II 2013
THE �MIERCIONOSZ EDITION

Organizator: Krzysztof Szokalski alias Natibak
Pomocnik organizatora: B�a�ej Kapciuch alias Chomik
Miejsce: sklep feniks
Czas trwania: 9-18
Wej�ci�wka: 10 z� od osoby (20 para)
Sto�y: 72x48
Kultura: piwo po turnieju
ZASADY OG�LNE:
1. Format 2x1200 pkt
2. Zaczynamy r�wno o 9.30 (sp�nieni maj� karne 5 pkt. i "bye", je�li kto� z listy rezerwowej wcze�niej b�dzie), 2,5 h na bitw�
3. Uwzgl�dnione wszystkie erraty i FAQi
4. Uwzgl�dnione u�ci�lenia s�dziowskie
5. Specjalne scenariusze
6. S�dzia ma zawsze racj�, nawet je�li jej nie ma!!!
7. Nie gramy na euro
8. Konstrukcja armii: (dotyczy obu armii!!!!)
- Brak mo�liwo�ci brania Lord�w
- maks. 5 slot�w hero
- maks. 25% prox�w
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystuj�cych template
- Maksymalnie 50 modeli strzelaj�cych na >= 20"(wy��czaj�c maszyny, bohater�w i rydwany)
- Brak ogranicze� na ilo�� modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddzia�u (unit) - 450 punkt�w -nie dotyczy Lord/Hero
- Nie mo�na dublowa� rar�w (0-2 na slot = 1)
- Nie mo�na triplowa� speciali (0-2 na slot = 1)
- Zakaz u�ywania Folding Fortress
- Nie mo�na wystawia� Special Characters
9. Bohaterowie dostaj� zasad� "look out sir" od czar�w automatycznie zabijaj�cych ca�e oddzia�y: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
10. progi co 250 punkt�w !!!
12. Jednostka uciekaj�ca na koniec bitwy liczy si�, jako zniszczona
13. Za jednostk�, kt�rej zosta�o 25% ze stanu pocz�tkowego, przeciwnik ma 50% pkt. (ilo�� modeli liczona w d�)
14. Po rzucie ko�ci, doko�czeniu deklaracji i ruszeniu jednostek, sko�czeniu danej tury (ruch, magia etc.) nie mo�na nic cofa� ani zamienia�!!!
Scenariusze:
Wszystkie s� Battleline z dodatkiem 50 pkt. za �wiartk� i 100 pkt. za zaj�cie Poczty (domek na �rodku sto�u, zawsze tam stoi).
I Kiedy dojdzie ta je..na paczka?!
Wysz�y nowe figsy, a te dupki z Poczty znowu si� sp�niaj�. Trzeba im przypomnie� adres dobrym kopniakiem
Domek liczy si� tak jakby by� zaj�ty przez 20 �ucznik�w imperialnych, maj� Nbw i Hdw, bez pancerza. 20 strzela co tur� do najbli�szej jednostki (razem 12 razy) do rzutu zawsze maj� minus za ruch, na poczcie nie ma czasu na siedzenie. Pokonani �ucznicy w walce nie testuj� break test, poczta si� poddaje i oddaje paczk�, wygrany regiment zajmuje budynek. Gracz dostaje 100 pkt. za pokonanie z�ych listonosz�w i 50 pkt. za paczk�. Je�li jednostka z paczk� zostanie pokonana, a wygrana jednostka nie zginie, ani nie b�dzie ucieka� na koniec bitwy, przejmuje 50 pkt. za paczk�. Suma - 100 pkt. za pokonanie listonosz�w, 50 pkt. za paczk�, maks. 150 pkt.
II Kompromituj�cy film
Kto� dorwa� moje seks ta�my i wys�a� do mojej �ony... trzeba dopa�� gnoja! No i obejrza�bym powt�rk�.
Przed rzutem na po�ow� i wystawienie, rzucacie ko�ci�, wy�szy wynik to z�y m�� i jego kumpel, ten drugi to "dobrzy obywatele". Kolejny rzut, i decydujecie z kt�rej strony idzie listonosz (model goblina). Porusza si� on od �rodka po linii prostej z pr�dko�ci� 2d6 w ka�dej turze obywateli. Jedna jednostka w odleg�o�ci 6 cali mo�e go obrzuci� obelgami. Obywatel przyspiesza go o d6, m�� cofa o D6+3. Je�li dojdzie do poczty 100 pkt. dla obywateli, je�li nie dojdzie 100 pkt. dla z�ego m�a. Dowolny gracz mo�e tak�e zabi� listonosza (dodatkowe 50pkt.), wtedy paczka trafia do danej jednostki, uciekaj�cy upuszczaj�, pokonani oddaj�. Obywatele aby otrzyma� wtedy pkt. musz� zjawi� si� w odleg�o�ci 6 cali od poczty, kt�ra nie jest zaj�ta przez przeciwnika. Suma - 100 pkt. za niedotarcie/dotarcie, 50pkt. za listonosza.
Listonosz
M 2d6 WS 4 S 4 T 4 W 3 A 4 Ld 10 Sv 4+
HdW, p�yt�wka.
Skill: Unbreakable, unstable.
III Pocztowe szale�stwo!
Poczta si� sp�ni�a.../otwiera list/ To od genera�a... Co? Bitwa? Teraz? Lucia! Przygotuj pochw� i przynie� pancerz, b�dzie si� dzia�o!
Ka�dy gracz wstawia swoich heros�w do danych jednostek (b�d� wystawia ich po prostu). Jednostki z genera�em i bsb musz� wystawi� si� jako pierwsze, lub po prostu wystawi� ich jako pierwszych (wedle zasad, czyli na zmian� i kto wygra� rzut jest pierwszy). Na reszt� rzuca si� k6, je�li wypadnie jeden, mo�e wystawi� si� tylko przy swojej kraw�dzi, nie od bok�w. Wystawiamy od razu z bohaterami. Na ka�d� maszyn� rzucamy oddzielnie. Herosi samotni, nie gen ani bsb, te� testuj�.
Babcie si� zesz�y po rent�, jest kolejka... sam widok tej przekl�tej poczty doprowadza do szel�stwa! Jednostki w odleg�o�ci 6 cali od poczty dostaj� frenzy. Za zniszczenie lub pokonanie szalon� jednostk� dostaje si� dodatkowe 50 pkt. (wr�g mo�e sta� dalej ni� 6 cali od budynku). Jednostka zajmuj�ca budynek ma stubborn, bez frenzy. Suma 50 pkt. za zabijanie.
ZASADY DOTYCZ�CE POSZCZEG�LNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry NIE S� DOPUSZCZONE
2. Vampire Counts: 0- 3 etheral units (incl. Heroes)
OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Og�lne:
- Poza Winds of Magic i Channeling, armia mo�e wygenerowa� dodatkowo maksimum 2PD/2DD na faz� magii.
- Limitu 2PD/2DD nie mo�na przekroczy�. Mo�na posiada� jednostki/umiej�tno�ci, kt�re generuj� wi�cej PD/DD. Jednak wszystkie ko�ci ponad limit s� tracone (np. 3 warrior priest b�dzie generowa� tylko 2 DD)
- s� przedmioty, kt�re obni�aj� limit ko�ci jakie mo�na doda� do puli PD/DD. W ich przypadku nie mo�na pozwoli� sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wzi�cie Book of Hoeth nie pozwala na wzi�cie �adnego innego przedmiotu obni�aj�cego limit) (Nie mo�na mie� np. limitu -1/-2)
Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispeluj�ce czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1
Specyficzne dla Armii:
Dark Elves:
- nie mog� rzuca� czar�w z u�yciem ponad 6 PD
Dwarves:
- bazowy limit DD = 4 (zamiast 2 dla innych armii)
- ka�da runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves:
- Vortex Shard: limit DD -1
- Book of Hoeth: limit PD -2 / DD -2
- Banner of the World Dragon: limit DD -1
Lizardmen:
- Beclaming Cogitations: limit DD -2
- Cupped Hands: limit PD -2
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblin�w nie obni�aj� limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak d�ugo jak �yje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Warriors of Chaos:
- Infernal Puppet: limit PD -1 / DD -2
- Tendrils of Tzeentch + Conjoined Homunculus = limit PD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd
- Greedy fist on mage with Lore of Death count as 2 dd
Inne armie:
- brak ogranicze�
Nagrody ze 120 z�
DO PODZIA�U NA PAR�!

I 50 z�
II 30 z�
II 20 z�
Malowanie 20 z� - tym razem postarajmy si� panowie!

nagroda trafia do tego co pomalowa�, nie do pary

ROZPISKI PROSZ� WYSY�A� DO 14 II 2013 DO GODZ. 20.00 NA ADRES szoki@op.pl
Lista ch�tnych:
TEAM 1 Ja i Mieszko
TEAM 2 Gerd i Chomcio
TEAM 3 Static i Eldric
TEAM 4 Morte i Micha�
TEAM 5 Azz, Radek
TEAM 6 Silvestro i Sambor
Lista rezerwowa:
?
LISTA ZAMKNI�TA!!! by�em wczoraj na turnieju i troch� kupa, bo my�la�em, �e mamy sto�y wi�ksze, niestety... dlatego zamykam, 12 os�b to i tak nie�le.
WSZYSTKIE BITWY S� LOSOWE! WYNIKI MNIE NIE INTERESUJ�! WYZYWANIE TYLKO W 1 TURZE.
Do zobaczenia!
Pierwszy! Pierwszy! Zg�aszam si�!
Chcia�bym si� zapisa�
Dopisani! Chomik... no nie wiem, ewentualnie tylko idziesz na list�, ale uwa�aj na ka�dy sw�j krok ;P
Dopisz jeszcze Radka (nie Radzia ;])
pzdr
Chcia�bym si� zapisa� Widz� kogo� nowego na pok�adzie, mo�e przedstawisz si� troch�

?
Dok�adnie tak, Radzia nie dopisuj bo Radziu w tym terminie jest 160 km od Wroc�awia i oddaje si� upojeniu alkoholowemu w gronie niedomytych wiking�w ;P
Chcia�bym si� zapisa� Widz� kogo� nowego na pok�adzie, mo�e przedstawisz si� troch�

?
A czy jest przeznaczony do tego jaki� temat?

Zg�aszam si�!!!!!!!!!!!!
Chcia�bym si� zapisa� Widz� kogo� nowego na pok�adzie, mo�e przedstawisz si� troch�

?
A czy jest przeznaczony do tego jaki� temat?

A wal �mia�o tutaj. Tutejsze zasady forum nie s� zbytnio przestrzegane. Samo chamstwo, wa�arstwo i jeszcze gorzej...

Wi�c... Mam na imi� Adrian, Warhammerem interesuj� si� od 7 lat. Przerabia�em ju� dwie rasy, my�l� �e na trzeciej, obecnej, ju� si� zatrzymam

Zwykle gra�em w gronie towarzyskim i jest to m�j pierwszy turniej, dlatego postaram si� do niego przygotowa� zar�wno pod wzgl�dem taktycznym jak i merytorycznym. Licz� na wyrozumia�o�� z Waszej strony ;P co jeszcze o sobie... Jestem z Rawicza (czyli rzut beretem od Wrocka ;P ), mam 21 lat, sko�czy�em szko��, mo�e p�jd� w przysz�ym roku na studia. Lubi� fantastyk�, czyta�, dobr� muzyk� (od Led Zeppelin przez Iron Maiden na Hansie Zimmerze sko�czywszy - pop jest z�y

) i najr�niejsze filmy (mo�na powiedzie� �e dziewczyna "nauczy�a" mnie ogl�da� takie cuda jak Seks w wielkim mie�cie itp. Cho� kiedy jestem w domowym zaciszu to ogl�dam r�nego rodzaju filmy akcji, fantastyk�, horrory, komedie...). Mam nadziej� �e nie b�dzie to m�j pierwszy a zarazem ostatni turniej i stan� si� sta�ym bywalcem w Feniksie

�o� - wyczerpuj�co ale przynajmniej nikt nie b�dzie zadawa� nadmiaru pyta�

Witamy w naszym gronie.
W skr�cie: U nas wi�kszo�� ludzi nie bierze udzia�u w innych turniejach, co przek�ada si� na poziom graczy (intelektualny, higieniczny i kulturalny - wszystkie w wi�kszo�ci przypadk�w s� na niskim poziomie).

W dodatku cz�� z graczy gra tylko w feniksowych turniejach, wi�c trzeba im co chwi� zasady przypomina�

Blesu zapomnia� doda�, �e to banda wa�karzy, jakich �wiat nie zna�. Dla tego nie graj� na innych turniejach, bo by ich zlinczowali

Ja poprosz� o miejsce na rezerwowej. Odkurz� szczury mo�e.
Silvestro - jak b�dziesz mia� czas w sobot� 26tego stycznia, to zapraszamy na turniej. Nie ma ju� miejsc, ale przynajmniej b�dziesz mia� okazj� przyjrze� si� naszym g�bom. Jest to jaki� spos�b weryfikacji, czy warto w og�le zjawia� si� 16 lutego

Sugerujesz �e mog� si� Was przestraszy�?

Je�li dostan� do tego czasu wyp�at� to postaram si� zjawi�, cho� nie obiecuj�

Zwykle g��wny obiekt przera�ony to p�e� pi�kna

(Nie licz�c tych nieszcz�nic, kt�re zwi�za�y si� z niekt�rymi z nas )
Ja te� chcem na list� lutowych �ogr�w
Zwykle g��wny obiekt przera�ony to p�e� pi�kna
(Nie licz�c tych nieszcz�nic, kt�re zwi�za�y si� z niekt�rymi z nas ) Mo�e wi�c zorganizujemy im jakie� wsp�lne spotkanie aby i moja pi�kniejsza po�owa mog�a si� zintegrowa� z nimi i sp�dzi� mile czas, w czasie kiedy my b�dziemy wypruwa� sobie wzajemnie flaki?

No u mnie system dzia�a w ten spos�b - w momencie gdy mam mie� turniej, �ona w grafiku bierze sobie dzie� pracuj�cy. Wi�c i tak widzimy si� wieczorem.

Aczkolwiek raz mia�a okazj� zobaczy� jak gramy, po czym posz�a odwiedzi� znajomych na mie�cie. Dopiero po turnieju spotkali�my si� z mentami �Ogrynowymi na piwku i pozna�a wszystkie trolle.
Do tej pory mile to wspomina

Czy na turnieju mog� cyka� zdj�cia?
I jeszcze mnie ciekawi na ile pkt b�dzie

Taki temat lekko zapomniany
Zbanowa�bym kawe Ogr�w z FW (wiem Radzio b�dzie niepocieszony)
Ale od k�t to z�o ma 5T i sv1+ jest za mocne i imho bardzo niewywa�one
Ogry maj� i tak du�o fajnych zabawek poza ta kawa
<argument ze dzia�a to zabijaj� do mnie nie przemawiaj� bo ja dzia� nie mam

>
pzdr
Owszem, b�d� niepocieszony bo ogry wcale nie maj� innych super przegi�tych zabawek tak jak Dark Elfy. Wszystko inne mi wycinasz jak chcesz tylko z t� jedn� rzecz� masz problem (chocia� przy magii shadowa i innych poisonach w ilo�ci hurtowej to szczerze m�wi�c nie wiem czemu)
Hmm... przy takich za�o�eniach, to powinno zbanowa� si� Pedant of Kaleth

Tego te� "nie da" si� ruszy�, ale jak dla mnie jest jeszcze bardziej trudne do uwalenia ni� ogry na Rhinoxach.
Tylko ze jest to FW a nie podr�cznik.
I tak jak ostatnio przypomn� bitw� nasz� de facto
Ca�� armie rozjecha�a mi kawaleria �aden oddzia� po 30-40 modeli nie wytrzymywa� szar�y 3 kawalerzyst�w (tylko 3-ech kawalerzyst�w smok nie robi takiej rze�ni jak oni smok za 550p odbije sie od 30 elf�w)
Maga wysadzi� mi przedmiot OGR�W co powoduje automatycznego miscasta wiec bez maga (a magie mo�na blokowa�) lub dzia�a nie da si� tego zabi� w walce.
Masz racje DE s� przegi�te tylko dlaczego nie by�y w stanie zada� cho� jednej rany tej kawalerii ?
(tak na jakie� z 60 atak�w nic)
I nie chodzi mi akurat o to ze sobie nie radze tylko ze jest to za mocne.
Naprawde za mocne jak sie tego nie powstrzyma za wszelk� cene to rozjedzie ci to ca�� armie wiec wybacz 400p za wygranie bitwy to troche ma�o.
Blaesus ma 3 dzia�a wiec nie widzi problemu maj�c 3 dzia�a tez bym nie widzia�
+++EDIT+++
Dopuki mia�y t4 i sv2+ nie by�o problemu
z T5 i sv 1+ problem jest i to jest ta r�nica
Pedanta da sie z�ama� kole� ma 3A z s4-6 nie zabije oddzia�u nie zabije czo�gu i nie wygra bitwy, zdejmie dzia�o, lekk� jazde moze �ucznik�w ale nie wiecej
+++END+++
pzdr
Ka�da armia ma swoje mocniejsze i s�absze paringi.
Blesu nie przejmuje si�, bo ma 3 dzia�a? Od prawie p�l roku gram na 1 dziale (No i czo�gu, �eby by� fair), ale 3 dzia�a nigdy na naszych turniejach nie by�y dozwolone.,
I sk�d ten bulwers, Marcin? Masz poisiony, masz shadow, masz w�a�nie BSB z Kalethem, kt�ry mo�e sobie przy tych rhinoxach spokojnie siedzie� i regularnie je t�uc z tury na tur�.
Jedna rzecz jest moim zdaniem przegi�ta przesadnie w Rhinoxach - Stubborn... Za takie punkty to jest akurat pomy�ka.
Irytuje mnie takie co� grasz DE to sied� cicho bo masz pedanta
Powiem tak teraz b�d� mia� wi�cej PPanca specjalnie pod Rinoxy, i specjalnie b�d� bra� wi�cej z�ych rzeczy przez to i ok dam rade, ale nie o to chodzi przecie�.
Jak mia�y sv 2+ i 4 T to spokojnie mo�na by�o z tym walczy�, teraz nie da si� z tym walczy�, teraz trzeba to zdj�� zanim dojedzie, ewentualnie zablokowa� aby nie dojecha�o-cena jako�� jest za du�a.
Ja �eby mie� oddzia� por�wnywalny w walce (z t3 i sv2+ 1W) musze wyda� 430p na kawalerie 214p na BSB + 200 na kocio� wiec pakuje do oddzia�u 850p aby mia� si�� uderzenia zbli�on� jak 3 rinoxy z du�o mniejsza wytrzyma�o�ci� na ostrza�/magie.
I nie m�wcie ze Ogry sa s�abe Azz Ogrami turnieje wygrywa i to bez tej kawalerii
Zrobicie jak chceci ale ja jestem przeciwny tej kawie jest za mocna za t� cene.
@Radziu/Chomik/Marcin C - Poczekam, a� si� jeszcze kto� wypowie, to si� zastanowi� nad tymi rhinoxami. Cho� z zasady jestem przeciwny jakimkolwiek jednostkom, kt�rych nie ma w podr�czniku... to wyzwanie jakim by by�o rozwalenie ich powoduje u mnie ch�� dopuszczenia tej�e "strasznej" kawalerii, a gram Orkami... dark elfy maj� w pizdu jakich� przegi��, skup si� na dobrej taktyce. Marcin, dwa razy wygra�e� m�j turniej, dasz rad� w razie czego

Edit. doczyta�em, w sumie masz racj�... dam temu troch� czasu jeszcze...
@Silvestro - podoba mi si� twoja szczero�� i otwarto��, witamy na pok�adzie. To czy Ci si� spodoba za�oga to inna kwestia. Niekt�rzy si� tak przykleili do br�du na pok�adzie, �e ju� nigdzie indziej nie chodz�. Bywa�em na turniejach w Bardzie i tym czym�tam, czego ju� nie ma, wali potem i PG. U nas si� nie gra dla zwyciestwa, tylko po to by upokorzy� przeciwnika (nie zawsze si� to wyklucza), np. mo�esz dosta� mask�, ale jak zabijesz ulubiony model, b�d� jednostk� wroga jakim� �mieciem, to i tak jest fajnie

. Ja ze swojej strony powiem niewiele o sobie, poznamy si� przy piwie po turnieju - Krzysztof, bezrobotny filozof, w�a�ciciel przychodni dla chorych dusz.
Hm... z tego co widz� to mo�e nawet b�dzie par�wka... podajcie dalej, je�li macie kogo� kto mo�e by zagra� to pytajcie. Bardzo bym chcia� wreszcie parowo. Mieszko, ty i ja, ja i ty, jakby co

Hmm nigdy nie gra�em w parze z kim�, b�d� musia� si� douczy�

Czy na turnieju wyst�puj� ograniczenia euro?
Rozumiem, �e przegra�e� wi�c rhinoxy s� fuj, tak? Owszem s� mocne, nawet bardzo. Ale ka�da armia jest w stanie je rozwali� tak, �e nawet nie st�kn�. Nie wysz�a Ci brzytwa? No co ja mog� poradzi�? Miechu graj�c r�wnie� Dark Elfami robi z rhinoxami co chce. A to odegnie je harpiami i musze je�dzi� jak je�op w strony gdzie niczego nie ma i nim si� obr�c� to gra si� ju� sko�czy. A to potraktuje je czarem, a to wypali im ton� atak�w i zabije ich statystyka bo sorry ale nawet na 20 atak�w kilka jedynek mi wpadnie.
Lanca breto�ska mi si� przez nich przejecha�a od boku jak chcia�a. Coldone'y Miecha r�wnie�. Nie wiem o co masz tyle pretensji zw�aszcza, �e maj�c to mega przegi�t� kawaleri� nie wygra�em ani jednego turnieju. O dzia�ach i katapultach nie wspomn� bo i po co. A maga sobie wysadzi�e� sam, ja tylko wymusi�em rzut na miscast. M�g�bym powiedzie� - trzeba by�o lepiej rzuci� ko�ci� albo mie� przedmiot, kt�ry niweluje/odbija/zmienia miscasta.
Ta kawaleria save na 1+ mia�a zawsze, a taf 5? No sorry jak dla mnie to to nie jest przegi�cie. Tafa 5 powinny mie� te paskudne mournfangi. Na kawaleri� chaosu z tafem 5 i sejvem na 1+ te� b�dziesz psioczy�? Jak macie ochot� to sobie je banujcie na ten turniej bo mnie na nim nie b�dzie. A na turniej Miecha nawet ich w rozpie nie mam. Po prostu wkur@#$ mnie to, �e jak ogry w ko�cu maj� jedn� dobr� jednostk� to nagle wielkie oburzenie "bo to nie warhammer". A niby co? Forge World to te� Games Workshop.
Chcecie banowa� Rhinoxy? Spoko, to w takim razie znosimy bzdurne ograniczenia magii i wystawiamy Special Characters - przecie� s� w podr�czniku. Takie granie i wybieranie co banujemy bo liga s�dziowska dostaje od tego w dup� jest bzdurne.
Ok napisa�em r�bta co chceta
Ja sobie z tym poradz�
Tylko ja staram si� bra� r�ne dziwne armie nie chce gra� ca�y czas tym samym
<dosta�em baty zgadzam si�>
ale od innych tez dosta�em np od lizardmena te� i nie pisze zbanujcie salamandry lub slana hmm dlaczego ?
Azz te� mi �oi dupsko Ogrami tudzie� Orkami i jako� nie krzycz� blokujcie mu jednostki?
Gra�em z imperium na 2xDemi 2x40 halabardnik�w + light i tez nie krzycz� blokujcie imperium
Gra�em z HE 30 WL odpornych na magie i te� nie krzycz� blokujcie HE
Nie chodzi o to ze mi co� nie pasuje bo z tym przegra�em <wyci�gn��em wnioski i wezme wiecej zabawek przygotowanych na to - i nast�pnym razem b�de lepiej przygotowany - co nie znaczy ze wygram bo moge przegra� jak ostatnio i nic sie nie stanie>
Tylko jest to realatywnie za mocne do ceny i zdania nie zmienie i jak mam do wyboru gra� z tym lub bez tego to wole bez. I tu nie chodzi o Ciebie Radziu. Raz na jaki� czas mo�na wzi��� sobie pogra� z tym , ale nie za ka�dym razem.
pzdr
Buu!
3 dni szkolenia a tutaj ju� nowy turniej i wszystkie miejsca zaj�ta:(
Ja te� poprosz� o wci�gni�cie na list� obecno�ci!!!!
Morte!!! Jest miejsce, jest jeszcze du�o miejsca! Jeste� na li�cie

Zbieramy ludzi do parowego turnieju, je�li nie b�dzie wystarczaj�co, to ma�y format, wi�c ka�dy kto chce zagra

I nie b�dzie problem�w. No chyba, �e 20+ si� zg�osi

Dobra panowie, dosy� o tych rhinoxach, bo mi spamujecie. We�cie inny temat. To czy b�d� czy nie, chyba nie ma teraz znaczenia, bo tylko Radziu nimi gra, wi�c nie ma problemu p�ki co ;P
Witam wszystkich!
Jest to m�j pierwszy post wi�c mo�e pare s��w o mnie:
Nazywam si� Patryk, mieszkam we wrocku, studiuje na UE, w warhammera gram od ok 9 lat, (mam 23 lata) gl�wnie w domowym zaciszu, ale czasem lubi� pogra� turniejowo g��wnie �eby spr�bowa� si� z innymi armiami. O forum dowiedzia�em si� z portalu border princes. Bardzo mnie zaciekawi�o, bo z tego co si� zorientowa�em nie ma tu grania tylko i wylacznie na wyniki, ustawiania oddzialu "w kresce" co mnie do sza�u doprowadza (wybaczcie, traktuj� to jako nadu�ycie i kompletny brak klimatu, kt�ry dla mnie w tej grze jest najwa�niejszy) ani w kolko tych samych PG schematow, a za to podej�cie lu�ne, fajny klimat to jest to co od zawsze ceni� w tej grze. Jak wspomnia�em gram g��wnie domowo, mam 3 armie (imperium, mroczne elfy, beasty) choc w realiach 8 edycji odczuwam pewne braki co do beastow, poniekad do DE tez. Jesli jest szansa zeby wziac udzia� w turnieju bardzo chetnie bym z tego skorzysta�

PS: Natibank, je�li fan the legend of zelda, to witam w klubie

Siemano, idziesz na list� zatem. Fan Zeldy to ma�o powiedziane

Kocham t� gr� bardziej ni� w�asn� babci�. Ale zajefajnie tyle nowych os�b... a� przypomina si�, jak ja pierwszy raz przylaz�em do Feniksa... jak si� przyzwyczaisz do zapachu taniej w�dy, ci�g�ych przycinek i tych brzydkich mord, to nie jest a� tak �le.... cho� wci�� ca�kiem kiepsko

Nie lubi� imienia Patryk, b�d� m�wi� Static, ok?

Bez obrazy, nie lubi� wielu imion, np. Hans, Ziutos�aw i Zachariasz. Zatem b�dzie turniej parowy z tego co widz�, jakby�cie mieli kogo� ze swoich stron/dom�wek to we�cie ze sob�. Nie gramy na wyniki, tu �adnej ligi nie ma, ani te� wielkiej wygranej, p�acisz 10 z� i masz ca�� sobot� dobrej zabawy, a jak powalisz kilku na kolana, strategi� czy smrodem, to nawet si� odbijesz.
EDIT. JEDNEGO NAM BRAK!!!!

@notibank
Co do zeldy-nie dziwie si�, seria ma niepowtarzalny klimat

Moze by� Static, osobiscie tez nie jestem wielkim fanem swojego imienia wiec nie widze problemu. Mam kumpla, z nim wlasnie gram od 9 lat, pomimo ze graczy wielu sie przewija�o, na powa�nie zosta�o tylko nas dw�ch. Dam mu zna� je�li nie macie nic przeciwko, tym bardziej ze jak napisa�e� brakuje Wam jednego. Tyle ze on czasami pracuje w weekendy, ale mysle ze jak dam mu wczesnie znac to ogarnie. Wlasnie czegos takiego mi brakowalo, przyjemnej rozgrywki oczywiscie przy zdrowej rywalizacji. Odnosnie kumpla jeszcze, to gra bret�, chaosem i high elfy, klimaciarz conajmniej jak ja, zatem liczcie na niekonwncjonalne lecz (mam nadzieje) skuteczne rozpiski z naszej strony

Jakby byl jeszcze jeden stol to mozna zagrac na 16 graczy. Jakie punkty przewidujesz na parowke ? ;]
pzdr
de facto - brakuje nam 1, 5 lub 9 graczy

W takim razie, skoro gramy par�wke, jest kto� ch�tny do pary ze mn�?
Witam, Wojciech z tej strony (lub jak kto woli Eledrin), jestem od Patryka (lub jak kto woli Statica)

i do��czam do pary z nim

Razem albo ocalimy resztki tego �wiata, albo wbijemy ostatni gw�d� do tej zmursza�ej trumny

prosz� o dopisanie do turnieju, pozdrawiam

@ Eldric - dopisa�em, witamy na pok�adzie

@ Azz, Silvestro, Radek, Marcin C - powiedzcie czym chcecie gra� i jako� si� sparujcie. Tylko raczej bez desperate aliance.
Lista zamkni�ta. Update na 1 post.
EDIT. Silvestro gra Ogrami.
Ja bede w parze z Radkiem, czym przyjdziemy to sie jeszcze okaze ;] (ja pewnie woch). Co do rodzaju sojuszu to tez sie okaze ;] (desperate i tak jest najgorszy, ale z braku laku... ;])
pzdr
Update na 1 post poszed�. Pary s� ustalone. Nowy WoCh zostanie dopuszczony, dlatego zastrzegam sobie prawo do zmiany zasad do tygodnia przed turniejem, oczywi�cie bez rewelacji, wi�c mo�ecie ju� pisa� rozpy.
Dodatkowo ze spraw technicznych, �eby nie by�o nieporozumie� - przysy�acie dwie rozpiski, razem na nich nie mo�ecie mie� wi�cej ni� 5 hero, tak�e 3 tych samych core (np. 4x wolf rider), 5 maszyn etc. tak�e generowanie dodatkowych ko�ci itd. ca�y czas jest limit 2PD/DD. Wszystko dotyczy obu graczy razem wzi�tych.
Pozdrawiam!
Spoko, rozumiem ze zasady odnosnie sojuszy obowiazuja te w rulebooku bez zmian? I pytanie, czy mozemy wiedziec jakie sojusze armii beda naszymi potencjalnymi rywalami? Czy wszystko ma sie wyjasnic po przeslaniu rozpisek?

Z rzeczy oczywistych: Ja + Gerd = Imperium + Dwarfs

Tak, zasady dotycz�ce sojusz�w w RB pozostaj� bez zmian. Co do znajomo�ci tego z kim si� b�dzie gra�o to ju� napisa�em, �e wszystko b�dzie losowe. Do ka�dej tury b�dziemy losowa� rywala. Zazwyczaj wybiera si� po ilo�ci zdobytych pkt. ale dla mnie ta zasada jest niezrozumia�a, wi�c jej nie b�dzie na moim turnieju. Nie wiadomo z kim si� b�dzie gra�o, challenge tylko w 1 turze. Zr�bcie uniwersalne rozpy Panowie

BTW. Marcin i Silvestro macie challenge ode mnie i Miecha!

No to zaczynamy werbowanie wojownik�w

Takie mam pytanko ;]
- czemu progi po 150 ? Gramy przeciez na 2400 (a na 2100 mamy juz co 200 progi) maski beda lataly ze hej, nie lepiej zostac przy standardowym 200 pts na prog ?
- rozumiem, ze w/g konstrukcji armii, jedna moze wziasc 5 maszynek ? Nie ma/bedzie limitu maszynek na armie, tylko jest na sojusz ?
- za zabicie kazdego generala i bsb bedzie 100 pts (czyli razem bedzie mozna zdobyc lacznie [o ile obie armie beda mialy bsb] 400 pts) ?
pzdr
Macie mo�e jaki� adres e-mail do Marcina C? BTW czy Challenge mo�na odrzuci�?
Takie mam pytanko ;]
- czemu progi po 150 ? Gramy przeciez na 2400 (a na 2100 mamy juz co 200 progi) maski beda lataly ze hej, nie lepiej zostac przy standardowym 200 pts na prog ?
- rozumiem, ze w/g konstrukcji armii, jedna moze wziasc 5 maszynek ? Nie ma/bedzie limitu maszynek na armie, tylko jest na sojusz ?
- za zabicie kazdego generala i bsb bedzie 100 pts (czyli razem bedzie mozna zdobyc lacznie [o ile obie armie beda mialy bsb] 400 pts) ?
pzdr Racja! Co to za maskowe progi? Gramy na 240, to progi po 240 by� powinny najlepiej!
Masznyki+bronie z templatkami = max na ca�y sojusz
BSB i gienkowie - mo�e zmniejszy� do 50 pts?
Silvestro - jak to Natibak powiedzia: "Najwa�niejsze jest nie zwyci�stwo, tylko poni�enie przeciwnika" Odmawiaj�c challenge stajesz automatycznie celem wszelkich kpin i szyderstw

Witam
Ja jednak odpadam
Napiszczie do Sambor'a ze mo�e ch�opak szykowa� swoje potworki

pzdr
Progi co 200 lub 240 pts!!!!!!!!!!!!! Mniej nie mo�e by� bo b�dzie za du�o masek!
No w�a�nie, progi mia�y by� 250, co� mi si� �le napisa�o. Za ka�dego bsb i gen jest 100 pkt., to jest bez zmiany, bo progi wysokie. Dodatkowo planuj� sceny z misjami za pkt. 5 maszyn na CA�Y SOJUSZ, jak ju� wielokrotnie pisa�em.
No to szukamy gracza! Sambor, dasz rad�?
Pos�aniec dotar� do le�a Wszechmocnego i Arcyzwyci�skiego Lorda-Dow�dcy Klanu Elektriiik, Miquitta Z�o�liwego Spa�laka.
"Najwi�kszy z Arcypotentat�w. �mieszne zielonosk�re potworki-cieniaski i rajtuzolube pociotki wywo�uj� nas na powierzchni�." - wypiszcza�, trz�s�c si� ze strachu, niewysoki klanrat.
"Jakie nas, mama�ygo?!" - rykn�� Miquitt. - "Dawa� mi tu DalekoPiszczka, jedziemy pokaza� kto tu rz�dzi!"
B�d�. Kto chce najlepsz� armi� w tej grze do sojuszu?

Radziu, kt�ry k��ci si� o Rhinoxy, mimo �e ma go nie by�?

TEAM'y ju� s� grasz z Silvestro

Poznajcie si� Panowie. Fajnie, mamy p�ki co komplet! Super, �e b�d� szczurki.
Challenge mia� by� na na Marcina, bo ostatnio si� przechwala�, ale widz�c tw�j pop�och Silvestro... pozostawiam wyzwanie - zatem Dru�yna SS macie walk� ze mn� i Mieszkiem.
Pozdro!
Challenge accept

Mam kilka pyta� jeszcze odno�nie gry w parach. Jako �e nigdy nie gra�em tak...wi�c:
Czy gracze rozgrywaj� tury wg okre�lonego porz�dku (dru�yna1 - gracz A, gracz B; dru�yna2 - gracz C, gracz D), tzn w konfiguracji A,B,C,D ewentualnie A,C,B,D (A,C - D,C

), czy te� mo�e ka�dy losuje kolejno�� za pomoc� ko�ci?
Drugie pytanie odnosi si� magii:
Czy rzucamy na wiatry magii dla ca�ej dru�yny (np wypadnie 5 i 4, wi�c m�wi�, �e chce 3 kostki, Sambor dostaje 6), czy te� mo�e ka�dy z nas kumuluje wiatry dla siebie?
O kurde, co to za zasady by by�y. Macie tur� razem, rozgrywaci� j� ca�� razem, dogaduj�c si� co i jak

Tak jakby by� jeden gracz, odgrywa ca�� tur�, tylko �e jest was dw�ch

Je�li graj� Ogry i Szczury, to rozdzielacie magi� jak chcecie. Rzucacie tylko 2d6 i dotycz� was wsp�lnie ograniczenia do generowania ko�ci wedle zasad tego turnieju, czyli np. nie we�miecie 3 dispell scroll itd.
Rozgrywacie dokladnie tak jak jest w podreczniku (traktujecie sojusz jako jedna armie), na wiatry magii rzucacie tez zgodnie z podrecznikiem, czyli 2k6 i rozdzielacie w zaleznosci jaki sojusz macie.
Pamietajcie ze skaveny i dark elfy co ture rzucaja czy ich sojusz sie nie psuje.
Polecam poczytac wszystkim o sojuszach aby nie bylo zdziwienia czego robic nie mozna a co mozna ;]
Czy przedmioty magiczne miedzy armiami moga sie powtarzac ? Imo nie, ale wole sie zapytac.
pzdr
Poni�ej znajduje si� moje t�umaczenie zasad armii sprzymierzonych, kt�re umie�ci�em kiedy� na Border Princes zaraz po wydaniu 8ej edycji. Je�eli co� si� nie zgadza, to poprawiajcie �mia�o.
ALLIED ARMIES
Armie zosta�y podzielone na 3 strony:
The Forces of Order – High Elves, Dwarfs, Wood Elves, Empire, Bretonnia, Lizardmen
The Froces of Destruction – Skaven, Warriors of Chaos, Beastmen, Daemons of Chaos, Dark Elves, Vampire Counts, Orcs & Goblins
Non-Aligned Forces – Ogre Kingdoms, Tomb Kings
Istniej� 4 rodzaje sprzymierze�c�w z odpowiednimi w�a�ciwo�ciami:
TRUSTED ALLIES – nale�� do tej samej strony konfliktu: Order lub Destruction.
Pod ka�dym wzgl�dem zasad taki sprzymierzeniec liczony jest jako ‘friendly units’
Przyk�ady:
• Mog� u�ywa� Ld genera��w sprzymierzonych
• Bohaterowie mog� do��cza� do oddzia��w sprzymierzonych
• Budz� paniki w sprzymierze�cach
• Nie mo�na ich dawa� jako cel atak�w, czar�w ofensywnych (wci�� Augment spells mog� by� u�ywane)
BOUND BY BLOOD – armie o tych samych Army Bookach (Empire+Empire) mog� korzysta� za zasady Hold Your Ground! Sprzymierzonych sztandarowych armii.
Ko�ci wygenerowane przez wiatry magii w trakcie fazy magii mog� by� rozdysponowane mi�dzy graczy w dowolny spos�b zaraz przez rozpocz�ciem rzucania czar�w. Ko�ci generowane przez mag�w na 6+ nie mog� by� przekazywane.
SUSPICIOUS ALLIES – s� to zawsze Non-Aligned Forces, nie r�ni� si� niczym od TRUSTED ALLIES, z nast�puj�cymi wyj�tkami:
• Nie mog� u�ywa� Ld genera��w sprzymierzonych
• Nie korzystaj� z BOUND BY BLOOD
• Bohaterowie nie mog� do��cza� do oddzia��w sprzymierzonych
DESPERATE ALLIES – zale�no�� mi�dzy sojusznikami z Order i Destruction
Tacy sojusznicy zawsze traktuj� si� nawzajem jako ‘enemy units’, nie mog� jednak na siebie szar�owa�, rzuca� czar�w ani strzela�. Sojusz, w kt�rym istnieje przynajmniej jedna zale�no�� DESPERATE ALLIES, musi rozdysponowa� ko�ci magii jak najbardziej si� da po r�wno. Magowie nie mog� dispelowa� czar�w rzuconych tylko na DESPERATE ALLIES. (np.Mag imperialny nie b�dzie dispelowa� czaru rzuconego na jednostki Chaosu)
Przyk�ady:
• Nie mog� u�ywa� Ld genera��w sprzymierzonych
• Nie korzystaj� z BOUND BY BLOOD
• Bohaterowie nie mog� do��cza� do oddzia��w sprzymierzonych
• Testuj� si� na DT gdy uciekaj� przez sojusznik�w
• Nie licz� si� jako ‘friendly units’ gdy rzuca si� czary
• Nie powoduj� panik u sojusznik�w
FRAGILE ALLIANCES – sojusze zawieraj�ce Dark Elves albo/i Skaven
Ka�dy cz�onek sojuszu na pocz�tku swojej tury rzuca D6. Na 4+ nic si� nie dzieje. Na 1-3, wszystkie przymierza tego gracza spadaj� o jeden stopie� (chyba, �e ju� ma DESPERATE ALLIES, ni�ej spa�� nie mo�e).
GRAND ALLIANCE – je�li sojusz sk�ada si� z co najmniej 3 armii, ka�da 2000+, gracze wybieraj� g��wnego genera�a (supreme commander). Jego Ld ma 2 razy wi�kszy zasi�g.
No to si� nie�le zapowiada...
C�, zaczniecie od Suspicious Allies, sko�czycie szybko na Desperate Allies...
Desperate ma plusy i minusy - wi�cej minus�w.

Kwestia, czy b�dziecie w stanie wykorzysta� zalety.
Jedyny plus jaki widz� to taki, �e SamboR b�dzie na tym samym szczeblu hierarchii co Gnoblary ;P
Co� w tym jest

Desperate allies dobre jest gdy zak�ada si� du�o oddzia��w kamikaze. Ich zniszczenie / ucieczka nie wzbudzi paniki w oddzia�ach "sprzymierzonych". (St�d np dobrze waln�� maszyn� czy inn� zabawk�, kt�ra �atwo wybucha lub jest celem ostrza�u w obstawi jednostek kumpla. Zniszczenie takiej maszyny nie wzbudzi najmniejszej paniki.
Przesz�a mi pewna my�l...
Jak dla mnie Fragile Alliances zbytnio negatywnie wp�ywa na ca�� stron�.
Natibak, mo�e zmienimy zasady? Rzuca si� tylko raz na tur� i tylko 6+ powoduje pogorszenie stosunk�w?
Najlepiej by�o by ca�kowicie to wyeliminowa� ;P
Czy pomi�dzy pojedynkami przewidujecie przerwy na �ar�o (jestem ogrem, musz� je��

) i toalet�?
Ja tam bym nic nie zmienial, niech zasady zostana, bedzie zabawnie ;D
pzdr
Moja propozycja co do FRAGILE ALLIANCES – mo�emy zagra�, �e rzut raz na pocz�tku swojej tury. Na 4+ lub ewentualnie 3+ nic si� nie dzieje.
ZASADY CO DO SOJUSZY MUSZ� ZOSTA� W JAK NAJMNIEJ ZMIENIONEJ FORMIE!!!!!!!
Chodzi tutaj raczej o to, �e Sambor i Silvestro b�d� mieli nieweso�o.
Ty Miechu rozumiem, �e bierzesz wampiry, bo DE robi�yby z sojuszem takie same krzaki jak skaveni.
Tak wampiry. Jak ju� kupi�em miliard zombiak�w to bior�.
Moja propozycja: raz na tur� przy rzucie na 3+ nic si� nie dzieje przy wyniku 1 i 2 sojusz si� pogarsza.
W przypadku tego turnieju tylko 1 armia b�dzie mia�a taki problem. W dodatku jest to sojusz stworzony z przymusu.

Zosta� tylko Silvestro i Sambor.
St�d moja upierdliwo��. To jak Miechu? Twoja propozycja, tylko �e na 1 nie wychodzi? Ten 1 nieudany rzut i funkcjonalno�� ca�ej armii sojuszniczej szlag trafia (Od razu staj� si� DESPERATE Allies).
Z przymysu czy nie z przymusu, kazda armia DE i skav tak sie bedzie zachowywac, takie obowiazuja zasady sojuszu do nich ;].
A tak imo, to chyba lepiej by mieli desperate allies:
- male punkty, duzo oddzialow, duzo panik- desperaci nie panikuja
- male punkty, magia nie boli tak bardzo, nie ma koksow magow, nie ma koksow lordow- wiec nie trzeba az takiej zapory, scrolla bierze armia, ktora jest wrazliwsza.
Jak sobie dobrze zloza rozpiski to bedzie mocny sojusz (widzialem kiedys SK+HE, skaveny na hordach slavow, HE na 5-7 osobowych oddzialach swordmasterow).
pzdr
Zostaj� przy swoim 3+ raz na tur�. Decyzj� niech podejmie organizator!!!
Powiem tak... zostali sparowani z przymusu, dlatego b�d� mieli fory. Sojusz pogarsza si� tylko na wyrzuceniu 1. Natomiast je�li kto� ma jakie� w�tpliwo�ci niech si� sam sparuje ze szczurami i gra na 3+ nie widz� problemu. Mamy tylu graczy, �e starczy. Od nast�pnego razu, nie ma zmi�uj. Kwestia zamkni�ta.
Dodatkowo - nie ma powtarzania przedmiot�w w sojuszu. Sceny w�a�nie pisz�...
BTW. Mieszko, nie musisz u�ywa� tylu wykrzyknik�w czytam wszystko, nie tylko to odpowiednio zaznaczone

EDIT - sceny dodane

Noo scenariusze ciekawe, nie powiem ze nie

A ja tak bardzo ostrzy�em sobie sztylet na plecy ogra

Scenariusze fajne, ale poczta si� ju� poprawi�a - priorytet z Wawy mam na drugi dzie� w chacie

Co do poczty, to mam odmienne zdatnie. Za ka�dym razem inne problemy. Ostatnio nie dosta�em aviso, a listonosz na poczcie poda� ju� przypomnienie aviso. Najciekawsze, �e pierwsze aviso wyznaczy� na sobot�

Ostatni scenariusz: "Przygotuj pochw� i przynie� pancerz" - nie ma to jak bezpieczny seks

Komentarz do zasad: oddzia�y w budynku i tak maj� Steadfast. Dodanie zasady Stubborn nic nie zmieni

Pytanie kosmetyczne do scen.1
Czy oddzia� kt�ry nie mo�e zaj�� budynku (np. kawaleria) po zbrejkowaniu za�ogi poczty te� dostaje punkty za poczt� i za paczk�?
Musi m�c zaj��. Je�li nie wejdzie do �rodka, to jak ma zaj�� poczt�?

�eby dosta� wszystkie punkty (czyli pokonanie, zaj�cie i paczka), musisz wej�� do �rodka.
Punkty s� za pokonanie za�ogi i przej�cie paczki, wi�c teoretycznie mo�e ich wyp�oszy� i przej�� paczk� podczas ucieczki

Jako, �e to jest temat aktywny. Nowe zasady euro, zmiana w restrykcjach przedmiot�w i magii. Jak kto� zainteresowany
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=110615
Proponuje gra� na pe�nych zasadach euro. Moim zdaniem s� wywa�one i grywalne. No i b�dzie mo�na sobie przetestowa� rozpisk� przed innym turniejem

nie ma co, ogry dosta�y w dupsko...
Mi sie nie podobaj� z oczywistych wzgl�d�w i nawet nie mam zamiaru dyskutowa� na ten temat.
pzdr
No pewnie, ze si� nie podobaj� wielu armi� bo usuwaj� przegi�cia. Jak dla mnie w�a�nie po to jest balans. Nie ma sensu robi� swojego, tylko korzystajmy z tego kt�ry jest gotowy. Przecie� tego nie robi GW, tylko ludzie kt�rzy chc� aby armie by�y najbardziej zbilansowane.
Wi�c albo grajmy na w�a�ciwe zasady (bez wy��cze� i dodatk�w) albo usu�my je wszystkie i grajmy bez ogranicze�

W drugim przypadku b�dziemy mogli narzeka� tylko na GW:)
Pragn� zauwa�y� �e gramy an zasadach Natibaka

Co do ogranicze� euro... wygl�da to tak, �e wszystkie przekoksane rozpiski zosta�y ograniczone (vide Ogry, kt�rymi wysokie miejsce zaj�� Mary� - gra� na 2x5 Mourn�w - ograniczone. Sk�d w og�le pomys� aby wybiera� mi�dzy slaughtem, Ironem, a sztandarem? BTW w punkcie wy�ej wyb�r blastera przekre�la automatycznie koron�... ). St�d te wszystkie ograniczenia, cho� moim zdaniem uszczuplaj� oni potencja� wielu armii i w wyniku tego nied�ugo b�dzie jak za 7 edycji...
Zapominacie o jednej wa�nej rzeczy jest to balans na 2,4k punkt�w nie na 2,1k i nie na 1,2k
Ja lubi� posiada� wyb�r na tych zasadach nie mam �adnego -a na tych zasadach i na 2,1k to ...
Jak poczytacie dalej tamten topik i opinie innych graczy to si� dowiecie o co mi chodzi.
Ale og�lnie organizator ustala zasady ja swoje zdanie powiedzia�em i nie mam zamiaru prowadzi� tutaj dalszej dyskusji
+++EDIT+++
Ale �eby nie by�o ja mog� zagra� na zasadach Euro ale maja to by� pe�ne zasady Euro a nie okrojone tzn:
sto�y 72" na 48"
rozstawienie teren�w jak na euro i zasady widzenia LoS jak na Euro
I oczywi�cie 2,4k limit
+++END+++
pzdr
Zasady euro sa ok jesli chodzi o ograniczenia magii (chociaz te nowe to juz lekkie przegiecie), maszyn, wielkosci oddzialu [w modelach i punktowo], jednak simple line of sight wg. euro jak dla mnie rozwala cale zalozenie taktyczne tej gry a dodatkowe punkty dla armii to jakas kpina.
pzdr
Jak gramy na euro to ja dzi�kuj� za granie i r�wnie� nie zamierzam dyskutowa�. Chc� gra� w Warhammera, a nie w jakiego� eurohammera. I nie przypominam sobie, by kto� u nas sk�ada� jakie� zgi�ciuchy.
Z drugiej strony - fajnie, jakby wr�ci�y gdzie� na forum stare zasady dot. "funowato�ci" rozpisek - te z forum Ogryna jeszcze.
Heh chyba nikt nie ma ju� takich materia��w archiwalnych..
Pami�tam jak tworzyli�my zasady funowo�ci...
Jak to �uku w�asciwie okre�li�: "Stworzyli�my potwora"
Jak kto chce ocenia� funowo��, to mo�na zawsze zrobi� g�osowanie i osoba z najwi�kszym funem otrzyma kilka groszy na farbk�...
Uwa�am, �e powinni�my trzyma� si� zasad, kt�re wypracowali�my na turniejach ju� po zamkni�ciu Ogryna (podoba mi si� propozycja Blesa dotycz�ca funowo�ci). Nie wszystko w Euro jest ok. Tak jak napisa� Marcin, Euro jest pr�b� balansu dotycz�cego 2400 Pts!!!! MO�EMY MODYFIKOWA� W�ASNE ZASADY W PRZYPADKU NOWYCH ARMYBOOK�W ITP. LUB WPROWADZA� PEWNE UDANE OGRANICZENIA Z EURO ALE NIE GRAJMY NA TEN ZBI�R BZDUR BO W EFEKCIE OSTATECZNYM JEST DO DU....
Podpisuj� si� pod Mieszkiem i kilkoma tutaj obecnymi.
To jest nasz d�, pe�en Og�r�w i mamy tutaj w�asne zasady. Jak kto� bardzo chce Euro, to jest mn�stwo takich miejsc. Oczywi�cie du�o zale�y od ka�dego organizatora. To on decyduje o zasadach turnieju.
Je�eli ja w marcu b�d� robi� turniej, to nie na Euro, ale na cz�ci logicznych zasad z tego� to tworu.
A kiedy b�dziesz robi� ten turniej je�li mo�na spyta�
To jak i tak spamujemy nie w temacie, to ja dorzuc� swoje.
Jako, �e w kwadraty grywam bardzo rzadko, zamarzy�a mi si� druga armia. A jako, �e lubi� oryginalno�� i por�banych wynalazc�w, to pad�o na pokurcze Chaosu.
I tu pojawia si� pytanie - wobec du�ych opor�w przed Rhinoxami, czy tak samo du�e opory mo�e spotka� armylist z Tamurkhana?
Przeczytaj co jest napisane w tych zasadach euro. "No FORGE WORLD allowed bla bla bla except Chaos Dwarf" czy jako� tak ten cytat idzie. Chadecja jest wsz�dzie dopuszczana
Podpisuj� si� pod Mieszkiem i kilkoma tutaj obecnymi.
To jest nasz d�, pe�en Og�r�w i mamy tutaj w�asne zasady. Jak kto� bardzo chce Euro, to jest mn�stwo takich miejsc. Oczywi�cie du�o zale�y od ka�dego organizatora. To on decyduje o zasadach turnieju.
Je�eli ja w marcu b�d� robi� turniej, to nie na Euro, ale na cz�ci logicznych zasad z tego� to tworu. AMEN !
pzdr
Panowie, czy jest w okolicach rynku jaki� bezp�atny (ewentualnie tani) parking dla zmotoryzowanych?
Mo�na pr�bowa� pod ASP - w sobot� mo�e by� troch� lu�niej. Inna sprawa, �e parkomaty w soboty tylko do 14 �ykaj� pieni��ek.
Ja zawsze parkuje ko�o Muzeum Poczty i Telekomunikacji albo na podw�rku za Bardem. Dwa w sumie darmowe parkingi

Chce tylko poinformowac, ze TEAM 5 bedzie sie musial zebrac okolo 16.20-30, grajacych z nami trzecia bitwe z gory uprzedzam i za niedogodnosc przepraszam, ale niestety na 18sta musze byc z powrotem w Swidnicy.
pzdr
Mendy nie ghule, sw�j rozum mamy. Euro nie ma, tak jak jest w zasadach.
Parkowanie - z Radziem po podw�rkach popitalali�my i w ko�cu si� uda�o, ale wpadnij wcze�niej nieco, coby� si� na turniej nie sp�ni�.
TEAM 5 i wcze�niejsze wyj�cie, je�li si� uda sko�czy� bitw� to normalnie. Je�li uciekniecie w wa�nym momencie, to jako� to inaczej rozwi��emy, ale nie mask�... Przypominam, �e WSZYSTKIE bitwy s� losowane i NIE MA sytuacji, gdzie patrzymy na pkt. �eby ustali� kto z kim gra. To nie podlega dyskusji.
Funowo�� to by�a na turnieju o Z�ote o Gacie, moi Stalkersi to by� zamys� na ma�e punkty. Kiedy� mam nadziej� wr�cimy do 900 pkt. i 6 bitew

Teraz jest par�wka, bo bardzo wreszcie chcia�em tak zagra�. Miecho robi typowe du�e pkt. bez udziwnie�, Radziu z udziwnieniami

Pozdro!
Morte masz PM
W�a�nie mo�e zmniejszy� format np
1-1,4k
bez jednostek z 1+ sv
ja mog� po�wieci� pedanta

2 maszynki na armie
max 3lv mag�w (suma)
bez lord�w
takie co� ala patrol z 40k
oczywi�cie powy�sze ograniczenia mo�na udoskonali�

+++EDIT+++
Bo ja bym zagra� co� w czym mo�na pokombinowa� troch� wi�cej ruchliwo�ci na stole bo niestety na 2,1k na 48" to dwie tyraliery id�ce na siebie
+++END+++
pzdr
Ta i co jeszcze ? ;D
Ja niestety polowy armii poswiecic nie moge ;]
Jak juz to 1,4k + ponizej to srednio wychodzi.
2100 to juz chyba nasz taki format, ja to bym pododawal wiecej scenariuszy z RB (obowiazkowo w kazdej bitwie meeteing engangement i juz stol robi sie wiekszy) ale mozna pokombinowac nad mniejszymi.
pzdr
Tak szczeg�lnie w okrkach i ograch (w ograch nawet mo�na kawalerie wzi��� )
Idea jest taka zeby nie tworzy� armi specjalistycznych pod cos bo wtetdy wszyscy bed� biega� z heavy weapon teams i heavy armored
w stwierdzeniu po�wiecic chodzi�o mi o bana dla pedanta (na tak ma�e punkty bedzie powodowa� przewage), do tego mo�na by rozwa�y� jeszcze bana innych rzeczy.
Ale to jak chcecie, dla mnie jak sie schodzi na ma�e punkty to nie powinno by� skrajnych potwork�w - np jak armia bez dzia� i np bez maga mia�aby sobie poradzi� z cz��giem (lub hero z sv1+ i przerzutem) no raczej �rednio wiec musi wzi��� jednostki z s6+ a na takie punkty to juz 1/3 armi utopiona w obawie przed ciezkim sprzetem
Ale m�wie to taka wolna idea zabawy na ma�e punkty - a zmiana w jednym scenariuszu wystawienia nie zmienia prawie niczego dalej jest tyrariera w 2-uch pozosta�ych. jeszcze jak sie doda scenariusz z losowaniem wystawienia (co sa 3 strefy to juz wog�le w�asne jednostki same sobie blokuj� ruch)
pzdr
Jako� nie wyobra�am sobie armii wyspecjalizowanej przeciw komu�, kt�ra b�dzie skuteczna na turnieju

Nie wiem czy wiesz Marcin, ale teraz mecze chaos, wiec polowe jednostek w armii chcesz mi uwalic ;] i to tych skutecznych.
Jak Ci przeszkadza tyraliera vs tyraliera to nie wystawiaj wlasnej, zostanie tylko przeciwnika. Nie da rady zrobic dwoch oddzialow, to nie 5, 6 i 7 ed, teraz jest masowa i tyle.
Jak wezniesz jednostke z s6 to nie tylko dobrze bedzie klepac czolg ale tez inne pancerne rzeczy, jak i te nie pancerne.
Z tej wypowiedzi wnioskuje, ze chodzi Ci o bitwe w stylu duzo elfow+hydra vs duzo pikinierow, swordsmenow i ew. greatswordzi (bez dzial i czolgow i najlepiej bez magii), w tym momencie bitwa jest jednostronna, nawet jesli elfy beda bez hydry, masa atakow z hatem i wysoka ini wykosi nieszczesna piechote imperium.
No i nie przemawia do mnie Twoj pomysl z tymi zakazami, mozna to inaczej obejsc:
- bez lord�w
- zakaz wystawiania bohater�w specjalnych
- 1-2 bohater�w
- 0-2 jednostki eteryczne (wliczaj�c bohater�w)
- 0-3 maszyny (bronie wykorzystuj�ce template licz� si� jak maszyna)
- zakaz dublowania rar�w
- zakaz triplowania specjali
- maksymalny koszt unitu 350 pts
- maksymalna wielko�� unitu 30 modeli (chodzi o liczebno�� na poziomie rozpiski, dowskrzeszane modele podczas bitwy si� nie licz�)
- maksymalna wielko�� unitu monster infantry 7 modeli
- magia jak na euro (czyli tak jak gramy) [czary rzucane maksymalnie z 5 ko�ci]
- maksymalnie 30 modeli wykorzystuj�cych bron strzelecka (nie wliczaj�c bohater�w i rydwan�w)
w formacie 1300 do 1600
proste
pzdr
Jako� nie wyobra�am sobie armii wyspecjalizowanej przeciw komu�, kt�ra b�dzie skuteczna na turnieju
No c� ale maga metalu to kazdy kto moze (a nie ma dzia�) to bierze
Ewentualnie jaki� siepaczy z s6
Dlaczego bo spotyka du�� liczbe jednostek z sv1+ (bardzo wrednych jednostek kt�re musisz zatrzyma� , a piechota tego nie zatrzyma - chyba ze ma s6)
A taki mag to 150-180p wiec na 1k 1/6-1/5 armii
do AZZ
Ale tak podk�adam pod siebie zasady zeby wygrac na starcie taki jestem z�y (hydra jest tez kwesti� do obgadania)
Ale skoro nie chceta to nie - osobi�ci chcia�bym zagra� na 72" aby by�o wiecej luzu, ale �e niestety liczba graczy by spad�a do�c drastycznie wiec chcia�bym zagrac na mniejsze punkty aby na tych 48" da�o sie chociaz lekk� jazda omin�c przeciwnika.
Obecnie nie ma nawet jak wjecha� na ty�y wroga lekk� jazda bo nie ma miejsca na wyminiecie jednostek przeciwnika - to nie jest spowodowane super taktycznym ustawieniem tylko brakiem miejsca.
Armia na duzej ilo�ci ma�ych jednostek po prostu sama ssiebie blokuje.
Wystawia kto� scout - to zasada jest taka - wystawic scout mo�na 12" przed przeciwnikiem tudziez w w�asnej strefie rozstawienia bo nie ma jak wystawi� gdzie� indziej
pzdr
Bo sie edycja zmienila, armie sa liczniejsze, wiec nie ma co liczyc na to, ze wystawisz sobie scoutow gdzies z boku, pozatym na ostatnim turnieju Morte wyjechal ladnie na tyly armii VC lekka kawaleria, da sie ? ;]
Wierz mi, nawet male punkty nie zmienia tego, ze chcesz wystawic scoutow w strefie przeciwnika ;] a granie 1,6k na stolach 72, no coz, nawet tego mi sie nie chce komentowac.
pzdr
Wierz mi, nawet male punkty nie zmienia tego, ze chcesz wystawic scoutow w strefie przeciwnika ;] a granie 1,6k na stolach 72, no coz, nawet tego mi sie nie chce komentowac.
pzdr A mi sie nie chce komentowa� bzdur jakie sobie wymyslasz - ehh
sto�y 72" dla armi 2,1k
na mniejsze punkty 48" , ale wystarczy�o tylko przeczyta� m�j post to by� to zauwazy� ale po co jak sie mo�na do...
A ja nie musze wystawia� skout�w w strefie przeciwnika, wystarczy mi jak wystawie ich poza szarza i nie pomiedzy moja armia a armi� wroga - a to juz jest problematyczne.
+++EDIT+++
Swego czasu mia�em rozpiske
3xPegaz
2x10 WE
40 Warrior
20 BG
3x5 DR
hydra
Granie czym� takim na 48" to by�a mordenga dla mnie jednostki same sobie blokowa�y ruch szar�e widzenie, dotego wystarczy dodac budynek na �rodku i ju�
Wiec najlepiej na tych sto�ach mie�
2x klocek rze�nik�w
jaki� latacz i 2-4 odginaczki
Z czym� takim mo�na sie bawic w jakiekolwiek zagrania taktyczne
<chym dziwne ze masz teraz tak� armie ?>
+++END+++
pzdr
Marcin, Ty to lubisz sie czepiac o wszystko, jak gralem horda orkow to nie marudzilem, skladalem rozpe tak by mi sie nic nie blokowalo, jesli tego nie umiesz to Twoj blad. Tak samo narzekasz na jednostki pancerne/czolg, wez sobie maga z pitka lub metalem i po sprawie, masz kociol z KB, mozesz rzucic brzytwe, sa rozne mozliwosci.
A jakie ja bzdury wymyslam ? Podalem przyklad ograniczen na male punkty aby zbalansowac rozgrywke, to jest lepsze niz to co zaproponowales.
Wystawic scoutow w ten sposob co opisales mozna na trzy sposoby:
1. z uposledzonym graczem
2. z graczem co ma 2 jednostki w armii
3. grajac na 1000 pts na stolach 72''
Kazda armia ma min 5-6 jednostek, minimum 12 cali wystawienia scoutami wiec zawsze wyladujesz w swojej strefie wystawienia lub pomiedzy armiami (jedynie w meeting mozna wyladowac w bardziej przychylnym miejscu)
Na stolach mamy i tak za malo line of sight blokerow, przeszkadza Ci duzy domek ? Zaproponuj cos innego, przynes, zrob.
Jak bedzie patelnia to bedziesz narzekal ze nie da sie schowac.
Kto Ci zabrania robic armie na moj wzor ? Gdybym sie rozlozyl na 3x10 marauderow i 3x10 warriorow i 3x psy i 3x fast to tez by mi brakowalo miejsca ;]
Przemysl to marudo ;]
pzdr
Kto Ci zabrania robic armie na moj wzor ?
Przemysl to marudo ;]
pzdr Mia�em tak� armie
Genzo na pegazie
mag lord
koci��
BSB na CO
40 wark�w
3x5 DR
12CoK
Hydra
Wiec zastan�wny sie kto od kogo �ci�ga ;P
I kto moze ma armie od kogo
Ja po prostu chce sie pobawi� czym� innym , ale widze ze bede musia� wr�ci� do dawnych zwyczaj�w

pzdr
Ehhh Marcin nie dosc, ze maruda to jeszcze prowokator ;D
Przeciez oboje wiemy, ze ten patent to ja wymyslilem, jak i ostatni ;]
Moja rozpa nijak ma sie do tego co wrzuciles, jest lepsza bo wochu ;]
Zamiast tyle marudzic trzeba bylo lepiej sie zapisac na turniej, mialbys 72''.
pzdr
W por�wnaniu - DE vs Emp, to raczej to drugie ma wi�kszy problem z wystawieniem. To ja raczej musz� kombinowa�.
Zale�nie od wielko�ci sto�u, ka�dy musi si� dostosowa� i tyle.
Ehh dobrze moze wr��my do meritum problemu a nie licytacj kto co moze
A wiec czy mozna by zagrac turniej bez lord�w na mniej punkt�w ?
pzdr
A �adnie to tak w pracy siedzie� na forum????
Ehh dobrze moze wr��my do meritum problemu a nie licytacj kto co moze
A wiec czy mozna by zagrac turniej bez lord�w na mniej punkt�w ?
pzdr Mo�na zagra� taki turniej

W�a�nie w sobot� b�dzie taki

W sobote bedzie 2400 format

W sumie gdyby mi pasowa�o to mog�em sie zg�osi� 2x DE
I zagrac samemu

pzdr
Takie pytanko, rozumiem �e do dzi� wysy�amy rozpiski par�wek?
Drodzy koledzy, ja Skavenami na naszych mikrosto�ach nie mog� upchn�� po�owy swoich pot�nych �o�dak�w

Id�cie dyskutowa� gdzie indziej, zr�bcie temat i tyle! P�ki co to mi za�miecili�cie temat. Format jest jaki jest i bez zmian. Je�li chodzi o kolejny turniej gadaj Marcin z orgiem, a gra� to sobie mog�e�, dop�ki si� nie wypisa�e�. Wi�c koniec o tym, inny temat zr�bcie, bo wasza dyskusja nie odnosi si� wcale do sobotniego turnieju.
Rozpiski do jutra 20, wi�c spokojnie

Sto�y s� du�e gramy na 72 cale, ca�kiem ca�kiem szczur�w mo�na upchn��

Ju� pewnie widzia�e� ile ich upchn�

Ale ja nie p�acz�, bo szczury lepiej si� bij�, jak s� w kupie

licz� na du�o goblin�w, b�dzie komu kopa� za spaczeniem

Zielonego nie musi by� du�o, a i tak Ci ty�ek spierze, wi�c si� nie martw. Sobotnie danie dnia...zupa ze szczura

Nie zapominaj drogi kolego �e b�dziesz mie� na karku (a mo�e i przed sob�) solidny klocek ogr�w do rozmotnowania

Synu, wrzucisz przed turniejem rozpy na forum? To zawsze dobrze si� czyta

Wrzuc� rozpiski dopiero po tym, jak wszystkie dojd�. P�ki co nie wiem, kto wys�a�, bo mam to na innej poczcie. Nie patrzy�em na nie, bo jeszcze do dzisiaj nie wiedzia�em czym dok�adnie gram

Wi�c cierpliwo�ci Chomcio.
Ogry to ja spojrzeniem rozmontowuj�

no, mo�e nie 18 Iron�w

do tego trza trzech St�p i kilku strza��w w katapy...
No dobra, dosta�em rozpy od - Mieszka i mnie, Chomiko�aka i Gerda, oraz Elderica i Statica, oraz Sambor i Silvestro... to oznacza, �e Azz i Radek, oraz Morte Micha� maj� 5 pkt. w plecy... czy mo�e ju� przes�ali�cie gdzie�? Dajcie zna�

Pozdro!
EDIT. Okay, pomy�ka, Onet was do spamu da�

czyli wszystko jest OK, ka�dy da� rozp�, zaraz je wszystkie wrzuc�!

Warrios of Chaos
250- sorcerer, 2 lev, mark of tzeenth, dysk, talisman of perservation,
third eye of tzeenth, charmed shield, general (lore of metal)
75- 5 marauder horsemen, mark of slanesh
75- 5 marauder horsemen, mark of slanesh
115- chaos chariot, mark of slanesh
115- chaos chariot, mark of slanesh
335- 7 chaos knights, mark of nurgle, enscrolled weapons,
banner of eternal flame
234- 3 skullcrushers of khorne, enscrolled weapons
1199 pts
------------------------------------------------------------
Vampire Counts
130- nekromanta, 2 lev, dispel scroll, ironcurse icon, general (lore of vampire)
140- nekromanta, 2 lev, rod of flaming death (lore of vampire)
300- 29 ghouls, champion
60- 20 zombie
40- 5 wolfs
304- 8 crypt horrors
225- terror ghaist
Gerd i Chomik
EMPIRE 1200pts
HEROES
Warrior Priest of Sigmar 85 Pts
General; Heavy Armor; Shield; Barded Warhorse
Captain of the Empire 115 Pts
Battle Standard; Full Plate Armor; Great Weapon; Shield; Barded Warhorse
Battle Wizard 100 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
CORE
13 Knights of the Inner Circle 370 Pts
Barded Warhorse; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG
Standard of Discipline
10 Archers 70 Pts
Normal Bow
5 Free Company Militia Detachment 30 Pts
2ndWeapon
SPECIAL
5 Pistoliers 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Pistoliers 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
RARE
Steam Tank 250 Pts
DWARFS 1199pt
HEROES
Runesmith 127 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Balance (Runic Talisman)
Rune of Stone (Runic Armour)
Thane 145 Pts
Battle Standard; Gromril Armour
Master Rune of Challenge (Runic Talisman)
Master Rune of Gromril (Runic Armour)
Rune of Fire (Runic Weapon)
CORE
30 Longbeards 450 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
3x Rune of Sanctuary (Runic Banner)
10 Warriors 95 Pts
Heavy Armour; Shield; Musician
SPECIAL
Grudge Thrower 170 Pts
Engineer, Light Armour
Rune of Accuracy
2x Rune of Penetrating
Cannon 130 Pts
Light Armour
Rune of Burning
Rune of Forging
7 Miners 82 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
Sambor i Silvestro
Ogrzy poddani:
Unnamed1200 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Bruiser @ 179.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Tormentor Sword [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Crown of Command [35.0]
1 Butcher @ 118.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of the Great Maw; Iron Fist
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
1 Maneaters (light armour) @ 226.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper
1 Maneater Musician @ [72.0] Pts
Brace of Ogre Pistols; Musician
1 Maneater Standard Bearer @ [92.0] Pts
Look-Out Gnoblar; Brace of Ogre Pistols; Standard
Lichebone Standard [15.0]
1 Maneater @ [62.0] Pts
Brace of Ogre Pistols
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
3 Mournfang @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 17
Total Army Cost: 1200.0
Skave�scy panowie:
1200 Pts - Skaven Roster
Chieftain (1#, 74 pts)
(Hand Weapon; Halberd; Heavy Armour; Shield; Battle Standard Bearer)
Chieftain (1#, 65 pts)
(General; Hand Weapon; Heavy Armour; Shield)
1 Blade of Nurglitch
1 Tail Weapon
Warlock Engineer (1#, 150 pts)
1 Warlock Engineer, 150 pts (Level 2 Wizard; Hand Weapon)
1 Doomrocket
1 Warp-Energy Condenser
Skavenslaves (46#, 94 pts)
46 Skavenslaves, 94 pts (Musician Mus; Hand Weapon)
Skavenslaves (45#, 92 pts)
45 Skavenslaves, 92 pts (Musician Mus; Hand Weapon)
Clanrats (41#, 255 pts)
39 Clanrats, 255 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand
Weapon; Light Armour; Shield)
1 Clawleader (Hand Weapon; Light Armour; Shield)
1 Ratling Gun Weapon Team (Ratling Gun; Hand Weapon; Heavy Armour)
Gutter Runners (5#, 90 pts)
5 Gutter Runners, 90 pts (Hand Weapon; Extra Hand Weapon; Sling;
Throwing Star; Poisoned Attacks; Scouts; Skirmishers)
Warplock Jezzails (3#, 70 pts)
1 Sharpshooter
Warplock Jezzails (3#, 70 pts)
1 Sharpshooter
Warp Lightning Cannon (1#, 90 pts)
Doomwheel (1#, 150 pts)
Elderic i Static
High Elves Army
1 Mage @ 145.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Silver Wand [10.0]
1 Mage @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
Dispel Scroll [20.0]
18 First Archers @ 223.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 110.0 Pts
Longbow
18 White Lions @ 345.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Guardian @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
14 Phoenix Guard @ 255.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Keeper of the Flame @ [12.0] Pts
Heavy Armour
Empire Army
1 Master Engineer @ 66.0 Pts
General; Light Armour
1 Captain of the Empire @ 154.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 270.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
10 Warhorse @ [0.0] Pts
24 Halberdiers @ 220.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
8 Archer Detachment @ [56.0] Pts
Normal Bow
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 52
Ja i Miecho
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan
25 Zombies @ 75.0 Pts
25 Zombies @ 75.0 Pts
25 Zombies @ 75.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
24+1 Grave Guards @ 370.0 Pts
Heavy Armour; Great Weapon; FCG
Banner of the Barrows
1 Corpse Chart @ 120.0 Pts
Unholy Lodestone
3 Cairn Wraiths @ 150.0 Pts
Total army cost: 1195.0 Pts
Orki
BOBB GEN ToP, ESh - 140
OBB BSB AoD, Sh, GW - 136
Savage Orc x29 Std, Mus, 2xHwp 339
GRL 85
MS 65
Forest Riders x5 65
DD 80
SNOT 45
Trolololo x7 245
MICHA� i MORTE - we�cie prosz� dodajcie na forum wasze rozpy, nie chce mi si� tego z takiego formatu przepisywa� ;P
Pozdro!
Fajnie fajnie, du�e zr�nicowanie armijne, oj jucha b�dzie si� la�a

Ciekawie sie zapowiada, wszyscy rozpy wrzucili, nic tylko czeka�

UWAGA WAZNE ;]
Radek mi niestety odpadl z teamu, na jego miejsce wchodzi Marcin C., rozpe zamiesci na forum jak sie ogarnie.
Mam nadzieje, ze nikomu to nie bedzie przeszkadzac.
pzdr
Ok zamieszczam rozpy TEAM 5 z nowym sojusznikiem (moja sie nie zmienia, zeby juz nie kombinowac).
Warrios of Chaos
250- sorcerer, 2 lev, mark of tzeenth, dysk, talisman of perservation,
third eye of tzeenth, charmed shield, general (lore of metal)
75- 5 marauder horsemen, mark of slanesh
75- 5 marauder horsemen, mark of slanesh
115- chaos chariot, mark of slanesh
115- chaos chariot, mark of slanesh
335- 7 chaos knights, mark of nurgle, enscrolled weapons,
banner of eternal flame
234- 3 skullcrushers of khorne, enscrolled weapons
1199 pts
------------------------------------------------------------
Dark Elves
125- sorcerer, 1 lev, dispel scroll, general (lore of fire)
174- bsb, dark horse, pedant of khalet, dragonhelm, GW, h. armour, Sea dragon cloack
85- 5 dark riders
85- 5 dark riders
130- 13 dark elf crossbowmen
55- 5 harpii
55- 5 harpii
313- 10 cold one knights, banner of murder
175- hydra
1197 pts
pzdr
UWAGA WAZNE ;]
Radek mi niestety odpadl z teamu, na jego miejsce wchodzi Marcin C., rozpe zamiesci na forum jak sie ogarnie.
Mam nadzieje, ze nikomu to nie bedzie przeszkadzac.
pzdr Nie mog� si� doczeka� a� to zobacz�. Jedyna para, kt�ra b�dzie chcia�a pozabija� si� nawzajem

Zatwierdzam, nawet bez ujemnych pkt. skoro wy niczemu nie jeste�cie winni. Pozdrawiam i do jutra...
Slabe umysly elfow zostaly ogarniete wola cincza, tak wiec bedzie pelna kontrola ;].
pzdr
A Skaveny przypadkiem te� nie rozwalaj� sojusz�w?
A Skaveny przypadkiem te� nie rozwalaj� sojusz�w?
Blesowi chodzilo o zupelnie co innego ;]. Musialbys widziec bitwy z udzialem mnie i Marcina to bys byl w temacie ;].
pzdr
Aaa... rozumiem

Wygl�da na to �e k��tliwo�� to nie cecha armii lecz genera�a

Blood for KHAINE
Smash all slanesh unbelievers
Let them struggle in despair and choke with their blood
Looking at their flowing guts
KHAINE !!! KHAINE !!! KHAINE !!!
Khaine! - t�umacz�c na j�zyk ludzi: "Khorne"! Czyli nienawi�� w pe�ni zrozumia�a

Og�lnie problem ludzi jest taki ze nawet nie wiedza �e jest kto� taki jak Druchii

wiec jak wpadamy pladrujemy i zabieramy ochotnik�w do kopalni tudziez na o�tarz to swoje �ale kieruj� do lesnych dziadk�w z Lorein lub Ulthuan

Kra�ki to samo w ko�cu jak by nie by�o to tak sie zacze�a podtyczka z brod� w tle co sie z HE poklepa�y

pzdr
Dziwne zachowanie jak na armi� Emo

Ot nacja, wykopana ze swojej ziemi, zmuszona uje�d�a� �mierdz�ce jaszczurki

Oj tam od razu wygnana

Nawozem �mierdzia�o to si� przenie�li�my na nowe jak�e ekscytuj�ce tereny, gdzie ka�dy dzie� jest wyzwaniem , a nie nudn� rutyn�.
W og�le wystarczy popatrze� kto tam jest do walki wystawiany – drwale, �winiopasy, rybacy - co to ma by� FarmeVille m�otkowy.
A w DE, sami przeszkoleni rz�dni krwi mordercy.
P�nagie kap�anki i czarodziejki, szlachta , korsarze – w og�le nie ma por�wnania, wie�niak z w��czn� kontra pirat ? o czym tu rozmawia�.
Po za tym Druchii to bardzo post�powe i �wiat�e spo�ecze�stwo – panuje u nas r�wnouprawnienie, nie zagania si� kobiet do gar�w (od gar�w mamy innych, od �wi�, drewna i kopania tak�e), mog� rozwija� swoje pasje i spe�nia� swoje najskrytsze marzenia.
A ta ca�a opinia to tylko pod�e k�amstwa za�ciankowych kuzyn�w kt�rzy zazdroszcz� nam wszechobecnej swobody i wolno�ci.
Wszystko jedno le�ne, mroczne, czy pedalskie... tak samo mi chrupi� pomi�dzy z�bami, gdy je prze�uwam po bitwie. Tylko kupa �mierdzi mniej ni� po pokurczach i ludziach....

Dzi�ki wszystkim za gr�, wyniki w dziale WFB. Pozdrawiam i do nast�pnego!

Ja chcia�bym tylko zauwa�y�, �e Natibak unika� jak m�g� challenge'a kt�rego sam rzuci�! Tch�rz tch�rz!

Dzi�ki wszystkim za swietny turniej, z niecierpliwo�ci� czekam na nast�pny!
Ja te� �wietnie si� bawi�em.
A Natibak to tch�rz nad tch�rze. Z podwini�tym ogonem ucieka� ca�y turniej

Cz�owiek robi turniej, a te mendy si� czepiaj� jeszcze

Czuj� si� troch� jak kolo z Cena Honoru... b�d� musia� odnale�� was wszystkich na turniejach i podj�� wyzwanie...

Blaesus to akurat nie stanowi wyzwania, jego poziom znacznie spad�. Ale racja Samborze, MY koniecznie musimy zagra� w WFB.
A ja si� te� fajnie bawi�em, chocia� po�owy turnieju nie pami�tam

Mnie te� si� bardzo podoba�o cho� wszystkiego nie ogarnia�em jak nale�y

Wielkie dzi�ki dla Was, a w szczeg�lno�ci dla Azza za krwaw� lekcj�

Jak tylko ustal� termin z Kube, za�o�� nowy temat odno�cie turnieju marcowego.
Pozdrawiam,
Wielkie dzi�ki dla Was, a w szczeg�lno�ci dla Azza za krwaw� lekcj�
Nie ma problemu, zawsze sluze pomoca

Dzieki rowniez za turniej, szkoda, ze nie zagralismy 3ej bitwy, no ale lepiej tak niz nie przyjsc w ogole.
pzdr
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl