Zofia Dzieniszewska - zapiski
Turniej Stalkers of Forgotten Crossroads 16 II 2013
THE ¦MIERCIONOSZ EDITION
Organizator: Krzysztof Szokalski alias Natibak
Pomocnik organizatora: B³a¿ej Kapciuch alias Chomik
Miejsce: sklep feniks
Czas trwania: 9-18
Wej¶ciówka: 10 z³ od osoby (20 para)
Sto³y: 72x48
Kultura: piwo po turnieju
ZASADY OGÓLNE:
1. Format 2x1200 pkt
2. Zaczynamy równo o 9.30 (spó¼nieni maj± karne 5 pkt. i "bye", je¶li kto¶ z listy rezerwowej wcze¶niej bêdzie), 2,5 h na bitwê
3. Uwzglêdnione wszystkie erraty i FAQi
4. Uwzglêdnione u¶ci¶lenia sêdziowskie
5. Specjalne scenariusze
6. Sêdzia ma zawsze racjê, nawet je¶li jej nie ma!!!
7. Nie gramy na euro
8. Konstrukcja armii: (dotyczy obu armii!!!!)
- Brak mo¿liwo¶ci brania Lordów
- maks. 5 slotów hero
- maks. 25% proxów
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystuj±cych template
- Maksymalnie 50 modeli strzelaj±cych na >= 20"(wy³±czaj±c maszyny, bohaterów i rydwany)
- Brak ograniczeñ na ilo¶æ modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddzia³u (unit) - 450 punktów -nie dotyczy Lord/Hero
- Nie mo¿na dublowaæ rarów (0-2 na slot = 1)
- Nie mo¿na triplowaæ speciali (0-2 na slot = 1)
- Zakaz u¿ywania Folding Fortress
- Nie mo¿na wystawiaæ Special Characters
9. Bohaterowie dostaj± zasadê "look out sir" od czarów automatycznie zabijaj±cych ca³e oddzia³y: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
10. progi co 250 punktów !!!
12. Jednostka uciekaj±ca na koniec bitwy liczy siê, jako zniszczona
13. Za jednostkê, której zosta³o 25% ze stanu pocz±tkowego, przeciwnik ma 50% pkt. (ilo¶æ modeli liczona w dó³)
14. Po rzucie ko¶ci, dokoñczeniu deklaracji i ruszeniu jednostek, skoñczeniu danej tury (ruch, magia etc.) nie mo¿na nic cofaæ ani zamieniaæ!!!
Scenariusze:
Wszystkie s± Battleline z dodatkiem 50 pkt. za æwiartkê i 100 pkt. za zajêcie Poczty (domek na ¶rodku sto³u, zawsze tam stoi).
I Kiedy dojdzie ta je..na paczka?!
Wysz³y nowe figsy, a te dupki z Poczty znowu siê spó¼niaj±. Trzeba im przypomnieæ adres dobrym kopniakiem
Domek liczy siê tak jakby by³ zajêty przez 20 ³uczników imperialnych, maj± Nbw i Hdw, bez pancerza. 20 strzela co turê do najbli¿szej jednostki (razem 12 razy) do rzutu zawsze maj± minus za ruch, na poczcie nie ma czasu na siedzenie. Pokonani ³ucznicy w walce nie testuj± break test, poczta siê poddaje i oddaje paczkê, wygrany regiment zajmuje budynek. Gracz dostaje 100 pkt. za pokonanie z³ych listonoszów i 50 pkt. za paczkê. Je¶li jednostka z paczk± zostanie pokonana, a wygrana jednostka nie zginie, ani nie bêdzie uciekaæ na koniec bitwy, przejmuje 50 pkt. za paczkê. Suma - 100 pkt. za pokonanie listonoszów, 50 pkt. za paczkê, maks. 150 pkt.
II Kompromituj±cy film
Kto¶ dorwa³ moje seks ta¶my i wys³a³ do mojej ¿ony... trzeba dopa¶æ gnoja! No i obejrza³bym powtórkê.
Przed rzutem na po³owê i wystawienie, rzucacie ko¶ci±, wy¿szy wynik to z³y m±¿ i jego kumpel, ten drugi to "dobrzy obywatele". Kolejny rzut, i decydujecie z której strony idzie listonosz (model goblina). Porusza siê on od ¶rodka po linii prostej z prêdko¶ci± 2d6 w ka¿dej turze obywateli. Jedna jednostka w odleg³o¶ci 6 cali mo¿e go obrzuciæ obelgami. Obywatel przyspiesza go o d6, m±¿ cofa o D6+3. Je¶li dojdzie do poczty 100 pkt. dla obywateli, je¶li nie dojdzie 100 pkt. dla z³ego mê¿a. Dowolny gracz mo¿e tak¿e zabiæ listonosza (dodatkowe 50pkt.), wtedy paczka trafia do danej jednostki, uciekaj±cy upuszczaj±, pokonani oddaj±. Obywatele aby otrzymaæ wtedy pkt. musz± zjawiæ siê w odleg³o¶ci 6 cali od poczty, która nie jest zajêta przez przeciwnika. Suma - 100 pkt. za niedotarcie/dotarcie, 50pkt. za listonosza.
Listonosz
M 2d6 WS 4 S 4 T 4 W 3 A 4 Ld 10 Sv 4+
HdW, p³ytówka.
Skill: Unbreakable, unstable.
III Pocztowe szaleñstwo!
Poczta siê spó¼ni³a.../otwiera list/ To od genera³a... Co? Bitwa? Teraz? Lucia! Przygotuj pochwê i przynie¶ pancerz, bêdzie siê dzia³o!
Ka¿dy gracz wstawia swoich herosów do danych jednostek (b±d¼ wystawia ich po prostu). Jednostki z genera³em i bsb musz± wystawiæ siê jako pierwsze, lub po prostu wystawiæ ich jako pierwszych (wedle zasad, czyli na zmianê i kto wygra³ rzut jest pierwszy). Na resztê rzuca siê k6, je¶li wypadnie jeden, mo¿e wystawiæ siê tylko przy swojej krawêdzi, nie od boków. Wystawiamy od razu z bohaterami. Na ka¿d± maszynê rzucamy oddzielnie. Herosi samotni, nie gen ani bsb, te¿ testuj±.
Babcie siê zesz³y po rentê, jest kolejka... sam widok tej przeklêtej poczty doprowadza do szelñstwa! Jednostki w odleg³o¶ci 6 cali od poczty dostaj± frenzy. Za zniszczenie lub pokonanie szalon± jednostk± dostaje siê dodatkowe 50 pkt. (wróg mo¿e staæ dalej ni¿ 6 cali od budynku). Jednostka zajmuj±ca budynek ma stubborn, bez frenzy. Suma 50 pkt. za zabijanie.
ZASADY DOTYCZ¡CE POSZCZEGÓLNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry NIE S¡ DOPUSZCZONE
2. Vampire Counts: 0- 3 etheral units (incl. Heroes)
OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Ogólne:
- Poza Winds of Magic i Channeling, armia mo¿e wygenerowaæ dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazê magii.
- Limitu 2PD/2DD nie mo¿na przekroczyæ. Mo¿na posiadaæ jednostki/umiejêtno¶ci, które generuj± wiêcej PD/DD. Jednak wszystkie ko¶ci ponad limit s± tracone (np. 3 warrior priest bêdzie generowaæ tylko 2 DD)
- s± przedmioty, które obni¿aj± limit ko¶ci jakie mo¿na dodaæ do puli PD/DD. W ich przypadku nie mo¿na pozwoliæ sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wziêcie Book of Hoeth nie pozwala na wziêcie ¿adnego innego przedmiotu obni¿aj±cego limit) (Nie mo¿na mieæ np. limitu -1/-2)
Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispeluj±ce czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1
Specyficzne dla Armii:
Dark Elves:
- nie mog± rzucaæ czarów z u¿yciem ponad 6 PD
Dwarves:
- bazowy limit DD = 4 (zamiast 2 dla innych armii)
- ka¿da runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves:
- Vortex Shard: limit DD -1
- Book of Hoeth: limit PD -2 / DD -2
- Banner of the World Dragon: limit DD -1
Lizardmen:
- Beclaming Cogitations: limit DD -2
- Cupped Hands: limit PD -2
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obni¿aj± limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak d³ugo jak ¿yje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Warriors of Chaos:
- Infernal Puppet: limit PD -1 / DD -2
- Tendrils of Tzeentch + Conjoined Homunculus = limit PD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd
- Greedy fist on mage with Lore of Death count as 2 dd
Inne armie:
- brak ograniczeñ
Nagrody ze 120 z³
DO PODZIA£U NA PARÊ!
I 50 z³
II 30 z³
II 20 z³
Malowanie 20 z³ - tym razem postarajmy siê panowie!
nagroda trafia do tego co pomalowa³, nie do pary
ROZPISKI PROSZÊ WYSY£AÆ DO 14 II 2013 DO GODZ. 20.00 NA ADRES szoki@op.pl
Lista chêtnych:
TEAM 1 Ja i Mieszko
TEAM 2 Gerd i Chomcio
TEAM 3 Static i Eldric
TEAM 4 Morte i Micha³
TEAM 5 Azz, Radek
TEAM 6 Silvestro i Sambor
Lista rezerwowa:
?
LISTA ZAMKNIÊTA!!! by³em wczoraj na turnieju i trochê kupa, bo my¶la³em, ¿e mamy sto³y wiêksze, niestety... dlatego zamykam, 12 osób to i tak nie¼le.
WSZYSTKIE BITWY S¡ LOSOWE! WYNIKI MNIE NIE INTERESUJ¡! WYZYWANIE TYLKO W 1 TURZE.
Do zobaczenia!
Pierwszy! Pierwszy! Zg³aszam siê!
Chcia³bym siê zapisaæ
Dopisani! Chomik... no nie wiem, ewentualnie tylko idziesz na listê, ale uwa¿aj na ka¿dy swój krok ;P
Dopisz jeszcze Radka (nie Radzia ;])
pzdr
Chcia³bym siê zapisaæ Widzê kogo¶ nowego na pok³adzie, mo¿e przedstawisz siê trochê
?
Dok³adnie tak, Radzia nie dopisuj bo Radziu w tym terminie jest 160 km od Wroc³awia i oddaje siê upojeniu alkoholowemu w gronie niedomytych wikingów ;P
Chcia³bym siê zapisaæ Widzê kogo¶ nowego na pok³adzie, mo¿e przedstawisz siê trochê
?
A czy jest przeznaczony do tego jaki¶ temat?
Zg³aszam siê!!!!!!!!!!!!
Chcia³bym siê zapisaæ Widzê kogo¶ nowego na pok³adzie, mo¿e przedstawisz siê trochê
?
A czy jest przeznaczony do tego jaki¶ temat?
A wal ¶mia³o tutaj. Tutejsze zasady forum nie s± zbytnio przestrzegane. Samo chamstwo, wa³arstwo i jeszcze gorzej...
Wiêc... Mam na imiê Adrian, Warhammerem interesujê siê od 7 lat. Przerabia³em ju¿ dwie rasy, my¶lê ¿e na trzeciej, obecnej, ju¿ siê zatrzymam
Zwykle gra³em w gronie towarzyskim i jest to mój pierwszy turniej, dlatego postaram siê do niego przygotowaæ zarówno pod wzglêdem taktycznym jak i merytorycznym. Liczê na wyrozumia³o¶æ z Waszej strony ;P co jeszcze o sobie... Jestem z Rawicza (czyli rzut beretem od Wrocka ;P ), mam 21 lat, skoñczy³em szko³ê, mo¿e pójdê w przysz³ym roku na studia. Lubiê fantastykê, czytaæ, dobr± muzykê (od Led Zeppelin przez Iron Maiden na Hansie Zimmerze skoñczywszy - pop jest z³y
) i najró¿niejsze filmy (mo¿na powiedzieæ ¿e dziewczyna "nauczy³a" mnie ogl±daæ takie cuda jak Seks w wielkim mie¶cie itp. Choæ kiedy jestem w domowym zaciszu to ogl±dam ró¿nego rodzaju filmy akcji, fantastykê, horrory, komedie...). Mam nadziejê ¿e nie bêdzie to mój pierwszy a zarazem ostatni turniej i stanê siê sta³ym bywalcem w Feniksie
£o³ - wyczerpuj±co ale przynajmniej nikt nie bêdzie zadawa³ nadmiaru pytañ
Witamy w naszym gronie.
W skrócie: U nas wiêkszo¶æ ludzi nie bierze udzia³u w innych turniejach, co przek³ada siê na poziom graczy (intelektualny, higieniczny i kulturalny - wszystkie w wiêkszo¶ci przypadków s± na niskim poziomie).
W dodatku czê¶æ z graczy gra tylko w feniksowych turniejach, wiêc trzeba im co chwiê zasady przypominaæ
Blesu zapomnia³ dodaæ, ¿e to banda wa³karzy, jakich ¶wiat nie zna³. Dla tego nie graj± na innych turniejach, bo by ich zlinczowali
Ja poproszê o miejsce na rezerwowej. Odkurzê szczury mo¿e.
Silvestro - jak bêdziesz mia³ czas w sobotê 26tego stycznia, to zapraszamy na turniej. Nie ma ju¿ miejsc, ale przynajmniej bêdziesz mia³ okazjê przyjrzeæ siê naszym gêbom. Jest to jaki¶ sposób weryfikacji, czy warto w ogóle zjawiaæ siê 16 lutego
Sugerujesz ¿e mogê siê Was przestraszyæ?
Je¶li dostanê do tego czasu wyp³atê to postaram siê zjawiæ, choæ nie obiecujê
Zwykle g³ówny obiekt przera¿ony to p³eæ piêkna
(Nie licz±c tych nieszczê¶nic, które zwi±za³y siê z niektórymi z nas )
Ja te¿ chcem na listê³ lutowych ³ogrów
Zwykle g³ówny obiekt przera¿ony to p³eæ piêkna (Nie licz±c tych nieszczê¶nic, które zwi±za³y siê z niektórymi z nas ) Mo¿e wiêc zorganizujemy im jakie¶ wspólne spotkanie aby i moja piêkniejsza po³owa mog³a siê zintegrowaæ z nimi i spêdziæ mile czas, w czasie kiedy my bêdziemy wypruwaæ sobie wzajemnie flaki?
No u mnie system dzia³a w ten sposób - w momencie gdy mam mieæ turniej, ¿ona w grafiku bierze sobie dzieñ pracuj±cy. Wiêc i tak widzimy siê wieczorem.
Aczkolwiek raz mia³a okazjê zobaczyæ jak gramy, po czym posz³a odwiedziæ znajomych na mie¶cie. Dopiero po turnieju spotkali¶my siê z mentami ³Ogrynowymi na piwku i pozna³a wszystkie trolle.
Do tej pory mile to wspomina
Czy na turnieju mogê cykaæ zdjêcia?
I jeszcze mnie ciekawi na ile pkt bêdzie
Taki temat lekko zapomniany
Zbanowa³bym kawe Ogrów z FW (wiem Radzio bêdzie niepocieszony)
Ale od k±t to z³o ma 5T i sv1+ jest za mocne i imho bardzo niewywa¿one
Ogry maj± i tak du¿o fajnych zabawek poza ta kawa
<argument ze dzia³a to zabijaj± do mnie nie przemawiaj± bo ja dzia³ nie mam
>
pzdr
Owszem, bêdê niepocieszony bo ogry wcale nie maj± innych super przegiêtych zabawek tak jak Dark Elfy. Wszystko inne mi wycinasz jak chcesz tylko z t± jedn± rzecz± masz problem (chocia¿ przy magii shadowa i innych poisonach w ilo¶ci hurtowej to szczerze mówi±c nie wiem czemu)
Hmm... przy takich za³o¿eniach, to powinno zbanowaæ siê Pedant of Kaleth
Tego te¿ "nie da" siê ruszyæ, ale jak dla mnie jest jeszcze bardziej trudne do uwalenia ni¿ ogry na Rhinoxach.
Tylko ze jest to FW a nie podrêcznik.
I tak jak ostatnio przypomnê bitwê nasz± de facto
Ca³± armie rozjecha³a mi kawaleria ¿aden oddzia³ po 30-40 modeli nie wytrzymywa³ szar¿y 3 kawalerzystów (tylko 3-ech kawalerzystów smok nie robi takiej rze¼ni jak oni smok za 550p odbije sie od 30 elfów)
Maga wysadzi³ mi przedmiot OGRÓW co powoduje automatycznego miscasta wiec bez maga (a magie mo¿na blokowaæ) lub dzia³a nie da siê tego zabiæ w walce.
Masz racje DE s± przegiête tylko dlaczego nie by³y w stanie zadaæ choæ jednej rany tej kawalerii ?
(tak na jakie¶ z 60 ataków nic)
I nie chodzi mi akurat o to ze sobie nie radze tylko ze jest to za mocne.
Naprawde za mocne jak sie tego nie powstrzyma za wszelk± cene to rozjedzie ci to ca³± armie wiec wybacz 400p za wygranie bitwy to troche ma³o.
Blaesus ma 3 dzia³a wiec nie widzi problemu maj±c 3 dzia³a tez bym nie widzia³
+++EDIT+++
Dopuki mia³y t4 i sv2+ nie by³o problemu
z T5 i sv 1+ problem jest i to jest ta ró¿nica
Pedanta da sie z³amaæ kole¶ ma 3A z s4-6 nie zabije oddzia³u nie zabije czo³gu i nie wygra bitwy, zdejmie dzia³o, lekk± jazde moze ³uczników ale nie wiecej
+++END+++
pzdr
Ka¿da armia ma swoje mocniejsze i s³absze paringi.
Blesu nie przejmuje siê, bo ma 3 dzia³a? Od prawie pól roku gram na 1 dziale (No i czo³gu, ¿eby byæ fair), ale 3 dzia³a nigdy na naszych turniejach nie by³y dozwolone.,
I sk±d ten bulwers, Marcin? Masz poisiony, masz shadow, masz w³a¶nie BSB z Kalethem, który mo¿e sobie przy tych rhinoxach spokojnie siedzieæ i regularnie je t³uc z tury na turê.
Jedna rzecz jest moim zdaniem przegiêta przesadnie w Rhinoxach - Stubborn... Za takie punkty to jest akurat pomy³ka.
Irytuje mnie takie co¶ grasz DE to sied¼ cicho bo masz pedanta
Powiem tak teraz bêdê mia³ wiêcej PPanca specjalnie pod Rinoxy, i specjalnie bêdê bra³ wiêcej z³ych rzeczy przez to i ok dam rade, ale nie o to chodzi przecie¿.
Jak mia³y sv 2+ i 4 T to spokojnie mo¿na by³o z tym walczyæ, teraz nie da siê z tym walczyæ, teraz trzeba to zdj±æ zanim dojedzie, ewentualnie zablokowaæ aby nie dojecha³o-cena jako¶æ jest za du¿a.
Ja ¿eby mieæ oddzia³ porównywalny w walce (z t3 i sv2+ 1W) musze wydaæ 430p na kawalerie 214p na BSB + 200 na kocio³ wiec pakuje do oddzia³u 850p aby mia³ si³ê uderzenia zbli¿on± jak 3 rinoxy z du¿o mniejsza wytrzyma³o¶ci± na ostrza³/magie.
I nie mówcie ze Ogry sa s³abe Azz Ogrami turnieje wygrywa i to bez tej kawalerii
Zrobicie jak chceci ale ja jestem przeciwny tej kawie jest za mocna za t± cene.
@Radziu/Chomik/Marcin C - Poczekam, a¿ siê jeszcze kto¶ wypowie, to siê zastanowiê nad tymi rhinoxami. Choæ z zasady jestem przeciwny jakimkolwiek jednostkom, których nie ma w podrêczniku... to wyzwanie jakim by by³o rozwalenie ich powoduje u mnie chêæ dopuszczenia tej¿e "strasznej" kawalerii, a gram Orkami... dark elfy maj± w pizdu jakich¶ przegiêæ, skup siê na dobrej taktyce. Marcin, dwa razy wygra³e¶ mój turniej, dasz radê w razie czego
Edit. doczyta³em, w sumie masz racjê... dam temu trochê czasu jeszcze...
@Silvestro - podoba mi siê twoja szczero¶æ i otwarto¶æ, witamy na pok³adzie. To czy Ci siê spodoba za³oga to inna kwestia. Niektórzy siê tak przykleili do bródu na pok³adzie, ¿e ju¿ nigdzie indziej nie chodz±. Bywa³em na turniejach w Bardzie i tym czym¶tam, czego ju¿ nie ma, wali potem i PG. U nas siê nie gra dla zwyciestwa, tylko po to by upokorzyæ przeciwnika (nie zawsze siê to wyklucza), np. mo¿esz dostaæ maskê, ale jak zabijesz ulubiony model, b±d¼ jednostkê wroga jakim¶ ¶mieciem, to i tak jest fajnie
. Ja ze swojej strony powiem niewiele o sobie, poznamy siê przy piwie po turnieju - Krzysztof, bezrobotny filozof, w³a¶ciciel przychodni dla chorych dusz.
Hm... z tego co widzê to mo¿e nawet bêdzie parówka... podajcie dalej, je¶li macie kogo¶ kto mo¿e by zagra³ to pytajcie. Bardzo bym chcia³ wreszcie parowo. Mieszko, ty i ja, ja i ty, jakby co
Hmm nigdy nie gra³em w parze z kim¶, bêdê musia³ siê douczyæ
Czy na turnieju wystêpuj± ograniczenia euro?
Rozumiem, ¿e przegra³e¶ wiêc rhinoxy s± fuj, tak? Owszem s± mocne, nawet bardzo. Ale ka¿da armia jest w stanie je rozwaliæ tak, ¿e nawet nie stêkn±. Nie wysz³a Ci brzytwa? No co ja mogê poradziæ? Miechu graj±c równie¿ Dark Elfami robi z rhinoxami co chce. A to odegnie je harpiami i musze je¼dziæ jak je³op w strony gdzie niczego nie ma i nim siê obrócê to gra siê ju¿ skoñczy. A to potraktuje je czarem, a to wypali im tonê ataków i zabije ich statystyka bo sorry ale nawet na 20 ataków kilka jedynek mi wpadnie.
Lanca bretoñska mi siê przez nich przejecha³a od boku jak chcia³a. Coldone'y Miecha równie¿. Nie wiem o co masz tyle pretensji zw³aszcza, ¿e maj±c to mega przegiêt± kawaleriê nie wygra³em ani jednego turnieju. O dzia³ach i katapultach nie wspomnê bo i po co. A maga sobie wysadzi³e¶ sam, ja tylko wymusi³em rzut na miscast. Móg³bym powiedzieæ - trzeba by³o lepiej rzuciæ ko¶ci± albo mieæ przedmiot, który niweluje/odbija/zmienia miscasta.
Ta kawaleria save na 1+ mia³a zawsze, a taf 5? No sorry jak dla mnie to to nie jest przegiêcie. Tafa 5 powinny mieæ te paskudne mournfangi. Na kawaleriê chaosu z tafem 5 i sejvem na 1+ te¿ bêdziesz psioczy³? Jak macie ochotê to sobie je banujcie na ten turniej bo mnie na nim nie bêdzie. A na turniej Miecha nawet ich w rozpie nie mam. Po prostu wkur@#$ mnie to, ¿e jak ogry w koñcu maj± jedn± dobr± jednostkê to nagle wielkie oburzenie "bo to nie warhammer". A niby co? Forge World to te¿ Games Workshop.
Chcecie banowaæ Rhinoxy? Spoko, to w takim razie znosimy bzdurne ograniczenia magii i wystawiamy Special Characters - przecie¿ s± w podrêczniku. Takie granie i wybieranie co banujemy bo liga sêdziowska dostaje od tego w dupê jest bzdurne.
Ok napisa³em róbta co chceta
Ja sobie z tym poradzê
Tylko ja staram siê braæ ró¿ne dziwne armie nie chce graæ ca³y czas tym samym
<dosta³em baty zgadzam siê>
ale od innych tez dosta³em np od lizardmena te¿ i nie pisze zbanujcie salamandry lub slana hmm dlaczego ?
Azz te¿ mi ³oi dupsko Ogrami tudzie¿ Orkami i jako¶ nie krzyczê blokujcie mu jednostki?
Gra³em z imperium na 2xDemi 2x40 halabardników + light i tez nie krzyczê blokujcie imperium
Gra³em z HE 30 WL odpornych na magie i te¿ nie krzyczê blokujcie HE
Nie chodzi o to ze mi co¶ nie pasuje bo z tym przegra³em <wyci±gn±³em wnioski i wezme wiecej zabawek przygotowanych na to - i nastêpnym razem bêde lepiej przygotowany - co nie znaczy ze wygram bo moge przegraæ jak ostatnio i nic sie nie stanie>
Tylko jest to realatywnie za mocne do ceny i zdania nie zmienie i jak mam do wyboru graæ z tym lub bez tego to wole bez. I tu nie chodzi o Ciebie Radziu. Raz na jaki¶ czas mo¿na wzi±¶æ sobie pograæ z tym , ale nie za ka¿dym razem.
pzdr
Buu!
3 dni szkolenia a tutaj ju¿ nowy turniej i wszystkie miejsca zajêta:(
Ja te¿ poproszê o wci±gniêcie na listê obecno¶ci!!!!
Morte!!! Jest miejsce, jest jeszcze du¿o miejsca! Jeste¶ na li¶cie
Zbieramy ludzi do parowego turnieju, je¶li nie bêdzie wystarczaj±co, to ma³y format, wiêc ka¿dy kto chce zagra
I nie bêdzie problemów. No chyba, ¿e 20+ siê zg³osi
Dobra panowie, dosyæ o tych rhinoxach, bo mi spamujecie. We¼cie inny temat. To czy bêd± czy nie, chyba nie ma teraz znaczenia, bo tylko Radziu nimi gra, wiêc nie ma problemu póki co ;P
Witam wszystkich!
Jest to mój pierwszy post wiêc mo¿e pare s³ów o mnie:
Nazywam siê Patryk, mieszkam we wrocku, studiuje na UE, w warhammera gram od ok 9 lat, (mam 23 lata) glównie w domowym zaciszu, ale czasem lubiê pograæ turniejowo g³ównie ¿eby spróbowaæ si³ z innymi armiami. O forum dowiedzia³em siê z portalu border princes. Bardzo mnie zaciekawi³o, bo z tego co siê zorientowa³em nie ma tu grania tylko i wylacznie na wyniki, ustawiania oddzialu "w kresce" co mnie do sza³u doprowadza (wybaczcie, traktujê to jako nadu¿ycie i kompletny brak klimatu, który dla mnie w tej grze jest najwa¿niejszy) ani w kolko tych samych PG schematow, a za to podej¶cie lu¼ne, fajny klimat to jest to co od zawsze ceniê w tej grze. Jak wspomnia³em gram g³ównie domowo, mam 3 armie (imperium, mroczne elfy, beasty) choc w realiach 8 edycji odczuwam pewne braki co do beastow, poniekad do DE tez. Jesli jest szansa zeby wziac udzia³ w turnieju bardzo chetnie bym z tego skorzysta³
PS: Natibank, je¶li fan the legend of zelda, to witam w klubie
Siemano, idziesz na listê zatem. Fan Zeldy to ma³o powiedziane
Kocham tê grê bardziej ni¿ w³asn± babciê. Ale zajefajnie tyle nowych osób... a¿ przypomina siê, jak ja pierwszy raz przylaz³em do Feniksa... jak siê przyzwyczaisz do zapachu taniej wódy, ci±g³ych przycinek i tych brzydkich mord, to nie jest a¿ tak ¼le.... choæ wci±¿ ca³kiem kiepsko
Nie lubiê imienia Patryk, bêdê mówi³ Static, ok?
Bez obrazy, nie lubiê wielu imion, np. Hans, Ziutos³aw i Zachariasz. Zatem bêdzie turniej parowy z tego co widzê, jakby¶cie mieli kogo¶ ze swoich stron/domówek to we¼cie ze sob±. Nie gramy na wyniki, tu ¿adnej ligi nie ma, ani te¿ wielkiej wygranej, p³acisz 10 z³ i masz ca³± sobotê dobrej zabawy, a jak powalisz kilku na kolana, strategi± czy smrodem, to nawet siê odbijesz.
EDIT. JEDNEGO NAM BRAK!!!!
@notibank
Co do zeldy-nie dziwie siê, seria ma niepowtarzalny klimat
Moze byæ Static, osobiscie tez nie jestem wielkim fanem swojego imienia wiec nie widze problemu. Mam kumpla, z nim wlasnie gram od 9 lat, pomimo ze graczy wielu sie przewija³o, na powa¿nie zosta³o tylko nas dwóch. Dam mu znaæ je¶li nie macie nic przeciwko, tym bardziej ze jak napisa³e¶ brakuje Wam jednego. Tyle ze on czasami pracuje w weekendy, ale mysle ze jak dam mu wczesnie znac to ogarnie. Wlasnie czegos takiego mi brakowalo, przyjemnej rozgrywki oczywiscie przy zdrowej rywalizacji. Odnosnie kumpla jeszcze, to gra bret±, chaosem i high elfy, klimaciarz conajmniej jak ja, zatem liczcie na niekonwncjonalne lecz (mam nadzieje) skuteczne rozpiski z naszej strony
Jakby byl jeszcze jeden stol to mozna zagrac na 16 graczy. Jakie punkty przewidujesz na parowke ? ;]
pzdr
de facto - brakuje nam 1, 5 lub 9 graczy
W takim razie, skoro gramy parówke, jest kto¶ chêtny do pary ze mn±?
Witam, Wojciech z tej strony (lub jak kto woli Eledrin), jestem od Patryka (lub jak kto woli Statica)
i do³±czam do pary z nim
Razem albo ocalimy resztki tego ¶wiata, albo wbijemy ostatni gwó¼d¼ do tej zmursza³ej trumny
proszê o dopisanie do turnieju, pozdrawiam
@ Eldric - dopisa³em, witamy na pok³adzie
@ Azz, Silvestro, Radek, Marcin C - powiedzcie czym chcecie graæ i jako¶ siê sparujcie. Tylko raczej bez desperate aliance.
Lista zamkniêta. Update na 1 post.
EDIT. Silvestro gra Ogrami.
Ja bede w parze z Radkiem, czym przyjdziemy to sie jeszcze okaze ;] (ja pewnie woch). Co do rodzaju sojuszu to tez sie okaze ;] (desperate i tak jest najgorszy, ale z braku laku... ;])
pzdr
Update na 1 post poszed³. Pary s± ustalone. Nowy WoCh zostanie dopuszczony, dlatego zastrzegam sobie prawo do zmiany zasad do tygodnia przed turniejem, oczywi¶cie bez rewelacji, wiêc mo¿ecie ju¿ pisaæ rozpy.
Dodatkowo ze spraw technicznych, ¿eby nie by³o nieporozumieñ - przysy³acie dwie rozpiski, razem na nich nie mo¿ecie mieæ wiêcej ni¿ 5 hero, tak¿e 3 tych samych core (np. 4x wolf rider), 5 maszyn etc. tak¿e generowanie dodatkowych ko¶ci itd. ca³y czas jest limit 2PD/DD. Wszystko dotyczy obu graczy razem wziêtych.
Pozdrawiam!
Spoko, rozumiem ze zasady odnosnie sojuszy obowiazuja te w rulebooku bez zmian? I pytanie, czy mozemy wiedziec jakie sojusze armii beda naszymi potencjalnymi rywalami? Czy wszystko ma sie wyjasnic po przeslaniu rozpisek?
Z rzeczy oczywistych: Ja + Gerd = Imperium + Dwarfs
Tak, zasady dotycz±ce sojuszów w RB pozostaj± bez zmian. Co do znajomo¶ci tego z kim siê bêdzie gra³o to ju¿ napisa³em, ¿e wszystko bêdzie losowe. Do ka¿dej tury bêdziemy losowaæ rywala. Zazwyczaj wybiera siê po ilo¶ci zdobytych pkt. ale dla mnie ta zasada jest niezrozumia³a, wiêc jej nie bêdzie na moim turnieju. Nie wiadomo z kim siê bêdzie gra³o, challenge tylko w 1 turze. Zróbcie uniwersalne rozpy Panowie
BTW. Marcin i Silvestro macie challenge ode mnie i Miecha!
No to zaczynamy werbowanie wojowników
Takie mam pytanko ;]
- czemu progi po 150 ? Gramy przeciez na 2400 (a na 2100 mamy juz co 200 progi) maski beda lataly ze hej, nie lepiej zostac przy standardowym 200 pts na prog ?
- rozumiem, ze w/g konstrukcji armii, jedna moze wziasc 5 maszynek ? Nie ma/bedzie limitu maszynek na armie, tylko jest na sojusz ?
- za zabicie kazdego generala i bsb bedzie 100 pts (czyli razem bedzie mozna zdobyc lacznie [o ile obie armie beda mialy bsb] 400 pts) ?
pzdr
Macie mo¿e jaki¶ adres e-mail do Marcina C? BTW czy Challenge mo¿na odrzuciæ?
Takie mam pytanko ;]
- czemu progi po 150 ? Gramy przeciez na 2400 (a na 2100 mamy juz co 200 progi) maski beda lataly ze hej, nie lepiej zostac przy standardowym 200 pts na prog ?
- rozumiem, ze w/g konstrukcji armii, jedna moze wziasc 5 maszynek ? Nie ma/bedzie limitu maszynek na armie, tylko jest na sojusz ?
- za zabicie kazdego generala i bsb bedzie 100 pts (czyli razem bedzie mozna zdobyc lacznie [o ile obie armie beda mialy bsb] 400 pts) ?
pzdr Racja! Co to za maskowe progi? Gramy na 240, to progi po 240 byæ powinny najlepiej!
Masznyki+bronie z templatkami = max na ca³y sojusz
BSB i gienkowie - mo¿e zmniejszyæ do 50 pts?
Silvestro - jak to Natibak powiedzia: "Najwa¿niejsze jest nie zwyciêstwo, tylko poni¿enie przeciwnika" Odmawiaj±c challenge stajesz automatycznie celem wszelkich kpin i szyderstw
Witam
Ja jednak odpadam
Napiszczie do Sambor'a ze mo¿e ch³opak szykowaæ swoje potworki
pzdr
Progi co 200 lub 240 pts!!!!!!!!!!!!! Mniej nie mo¿e byæ bo bêdzie za du¿o masek!
No w³a¶nie, progi mia³y byæ 250, co¶ mi siê ¼le napisa³o. Za ka¿dego bsb i gen jest 100 pkt., to jest bez zmiany, bo progi wysokie. Dodatkowo planujê sceny z misjami za pkt. 5 maszyn na CA£Y SOJUSZ, jak ju¿ wielokrotnie pisa³em.
No to szukamy gracza! Sambor, dasz radê?
Pos³aniec dotar³ do le¿a Wszechmocnego i Arcyzwyciêskiego Lorda-Dowódcy Klanu Elektriiik, Miquitta Z³o¶liwego Spa¶laka.
"Najwiêkszy z Arcypotentatów. ¦mieszne zielonoskóre potworki-cieniaski i rajtuzolube pociotki wywo³uj± nas na powierzchniê." - wypiszcza³, trzês±c siê ze strachu, niewysoki klanrat.
"Jakie nas, mama³ygo?!" - rykn±³ Miquitt. - "Dawaæ mi tu DalekoPiszczka, jedziemy pokazaæ kto tu rz±dzi!"
Bêdê. Kto chce najlepsz± armiê w tej grze do sojuszu?
Radziu, który k³óci siê o Rhinoxy, mimo ¿e ma go nie byæ?
TEAM'y ju¿ s± grasz z Silvestro
Poznajcie siê Panowie. Fajnie, mamy póki co komplet! Super, ¿e bêd± szczurki.
Challenge mia³ byæ na na Marcina, bo ostatnio siê przechwala³, ale widz±c twój pop³och Silvestro... pozostawiam wyzwanie - zatem Dru¿yna SS macie walkê ze mn± i Mieszkiem.
Pozdro!
Challenge accept
Mam kilka pytañ jeszcze odno¶nie gry w parach. Jako ¿e nigdy nie gra³em tak...wiêc:
Czy gracze rozgrywaj± tury wg okre¶lonego porz±dku (dru¿yna1 - gracz A, gracz B; dru¿yna2 - gracz C, gracz D), tzn w konfiguracji A,B,C,D ewentualnie A,C,B,D (A,C - D,C
), czy te¿ mo¿e ka¿dy losuje kolejno¶æ za pomoc± ko¶ci?
Drugie pytanie odnosi siê magii:
Czy rzucamy na wiatry magii dla ca³ej dru¿yny (np wypadnie 5 i 4, wiêc mówiê, ¿e chce 3 kostki, Sambor dostaje 6), czy te¿ mo¿e ka¿dy z nas kumuluje wiatry dla siebie?
O kurde, co to za zasady by by³y. Macie turê razem, rozgrywaciê j± ca³± razem, dogaduj±c siê co i jak
Tak jakby by³ jeden gracz, odgrywa ca³± turê, tylko ¿e jest was dwóch
Je¶li graj± Ogry i Szczury, to rozdzielacie magiê jak chcecie. Rzucacie tylko 2d6 i dotycz± was wspólnie ograniczenia do generowania ko¶ci wedle zasad tego turnieju, czyli np. nie we¼miecie 3 dispell scroll itd.
Rozgrywacie dokladnie tak jak jest w podreczniku (traktujecie sojusz jako jedna armie), na wiatry magii rzucacie tez zgodnie z podrecznikiem, czyli 2k6 i rozdzielacie w zaleznosci jaki sojusz macie.
Pamietajcie ze skaveny i dark elfy co ture rzucaja czy ich sojusz sie nie psuje.
Polecam poczytac wszystkim o sojuszach aby nie bylo zdziwienia czego robic nie mozna a co mozna ;]
Czy przedmioty magiczne miedzy armiami moga sie powtarzac ? Imo nie, ale wole sie zapytac.
pzdr
Poni¿ej znajduje siê moje t³umaczenie zasad armii sprzymierzonych, które umie¶ci³em kiedy¶ na Border Princes zaraz po wydaniu 8ej edycji. Je¿eli co¶ siê nie zgadza, to poprawiajcie ¶mia³o.
ALLIED ARMIES
Armie zosta³y podzielone na 3 strony:
The Forces of Order – High Elves, Dwarfs, Wood Elves, Empire, Bretonnia, Lizardmen
The Froces of Destruction – Skaven, Warriors of Chaos, Beastmen, Daemons of Chaos, Dark Elves, Vampire Counts, Orcs & Goblins
Non-Aligned Forces – Ogre Kingdoms, Tomb Kings
Istniej± 4 rodzaje sprzymierzeñców z odpowiednimi w³a¶ciwo¶ciami:
TRUSTED ALLIES – nale¿± do tej samej strony konfliktu: Order lub Destruction.
Pod ka¿dym wzglêdem zasad taki sprzymierzeniec liczony jest jako ‘friendly units’
Przyk³ady:
• Mog± u¿ywaæ Ld genera³ów sprzymierzonych
• Bohaterowie mog± do³±czaæ do oddzia³ów sprzymierzonych
• Budz± paniki w sprzymierzeñcach
• Nie mo¿na ich dawaæ jako cel ataków, czarów ofensywnych (wci±¿ Augment spells mog± byæ u¿ywane)
BOUND BY BLOOD – armie o tych samych Army Bookach (Empire+Empire) mog± korzystaæ za zasady Hold Your Ground! Sprzymierzonych sztandarowych armii.
Ko¶ci wygenerowane przez wiatry magii w trakcie fazy magii mog± byæ rozdysponowane miêdzy graczy w dowolny sposób zaraz przez rozpoczêciem rzucania czarów. Ko¶ci generowane przez magów na 6+ nie mog± byæ przekazywane.
SUSPICIOUS ALLIES – s± to zawsze Non-Aligned Forces, nie ró¿ni± siê niczym od TRUSTED ALLIES, z nastêpuj±cymi wyj±tkami:
• Nie mog± u¿ywaæ Ld genera³ów sprzymierzonych
• Nie korzystaj± z BOUND BY BLOOD
• Bohaterowie nie mog± do³±czaæ do oddzia³ów sprzymierzonych
DESPERATE ALLIES – zale¿no¶æ miêdzy sojusznikami z Order i Destruction
Tacy sojusznicy zawsze traktuj± siê nawzajem jako ‘enemy units’, nie mog± jednak na siebie szar¿owaæ, rzucaæ czarów ani strzelaæ. Sojusz, w którym istnieje przynajmniej jedna zale¿no¶æ DESPERATE ALLIES, musi rozdysponowaæ ko¶ci magii jak najbardziej siê da po równo. Magowie nie mog± dispelowaæ czarów rzuconych tylko na DESPERATE ALLIES. (np.Mag imperialny nie bêdzie dispelowa³ czaru rzuconego na jednostki Chaosu)
Przyk³ady:
• Nie mog± u¿ywaæ Ld genera³ów sprzymierzonych
• Nie korzystaj± z BOUND BY BLOOD
• Bohaterowie nie mog± do³±czaæ do oddzia³ów sprzymierzonych
• Testuj± siê na DT gdy uciekaj± przez sojuszników
• Nie licz± siê jako ‘friendly units’ gdy rzuca siê czary
• Nie powoduj± panik u sojuszników
FRAGILE ALLIANCES – sojusze zawieraj±ce Dark Elves albo/i Skaven
Ka¿dy cz³onek sojuszu na pocz±tku swojej tury rzuca D6. Na 4+ nic siê nie dzieje. Na 1-3, wszystkie przymierza tego gracza spadaj± o jeden stopieñ (chyba, ¿e ju¿ ma DESPERATE ALLIES, ni¿ej spa¶æ nie mo¿e).
GRAND ALLIANCE – je¶li sojusz sk³ada siê z co najmniej 3 armii, ka¿da 2000+, gracze wybieraj± g³ównego genera³a (supreme commander). Jego Ld ma 2 razy wiêkszy zasiêg.
No to siê nie¼le zapowiada...
Có¿, zaczniecie od Suspicious Allies, skoñczycie szybko na Desperate Allies...
Desperate ma plusy i minusy - wiêcej minusów.
Kwestia, czy bêdziecie w stanie wykorzystaæ zalety.
Jedyny plus jaki widzê to taki, ¿e SamboR bêdzie na tym samym szczeblu hierarchii co Gnoblary ;P
Co¶ w tym jest
Desperate allies dobre jest gdy zak³ada siê du¿o oddzia³ów kamikaze. Ich zniszczenie / ucieczka nie wzbudzi paniki w oddzia³ach "sprzymierzonych". (St±d np dobrze waln±æ maszynê czy inn± zabawkê, która ³atwo wybucha lub jest celem ostrza³u w obstawi jednostek kumpla. Zniszczenie takiej maszyny nie wzbudzi najmniejszej paniki.
Przesz³a mi pewna my¶l...
Jak dla mnie Fragile Alliances zbytnio negatywnie wp³ywa na ca³± stronê.
Natibak, mo¿e zmienimy zasady? Rzuca siê tylko raz na turê i tylko 6+ powoduje pogorszenie stosunków?
Najlepiej by³o by ca³kowicie to wyeliminowaæ ;P
Czy pomiêdzy pojedynkami przewidujecie przerwy na ¿ar³o (jestem ogrem, muszê je¶æ
) i toaletê?
Ja tam bym nic nie zmienial, niech zasady zostana, bedzie zabawnie ;D
pzdr
Moja propozycja co do FRAGILE ALLIANCES – mo¿emy zagraæ, ¿e rzut raz na pocz±tku swojej tury. Na 4+ lub ewentualnie 3+ nic siê nie dzieje.
ZASADY CO DO SOJUSZY MUSZ¡ ZOSTAÆ W JAK NAJMNIEJ ZMIENIONEJ FORMIE!!!!!!!
Chodzi tutaj raczej o to, ¿e Sambor i Silvestro bêd± mieli nieweso³o.
Ty Miechu rozumiem, ¿e bierzesz wampiry, bo DE robi³yby z sojuszem takie same krzaki jak skaveni.
Tak wampiry. Jak ju¿ kupi³em miliard zombiaków to biorê.
Moja propozycja: raz na turê przy rzucie na 3+ nic siê nie dzieje przy wyniku 1 i 2 sojusz siê pogarsza.
W przypadku tego turnieju tylko 1 armia bêdzie mia³a taki problem. W dodatku jest to sojusz stworzony z przymusu.
Zosta³ tylko Silvestro i Sambor.
St±d moja upierdliwo¶æ. To jak Miechu? Twoja propozycja, tylko ¿e na 1 nie wychodzi? Ten 1 nieudany rzut i funkcjonalno¶æ ca³ej armii sojuszniczej szlag trafia (Od razu staj± siê DESPERATE Allies).
Z przymysu czy nie z przymusu, kazda armia DE i skav tak sie bedzie zachowywac, takie obowiazuja zasady sojuszu do nich ;].
A tak imo, to chyba lepiej by mieli desperate allies:
- male punkty, duzo oddzialow, duzo panik- desperaci nie panikuja
- male punkty, magia nie boli tak bardzo, nie ma koksow magow, nie ma koksow lordow- wiec nie trzeba az takiej zapory, scrolla bierze armia, ktora jest wrazliwsza.
Jak sobie dobrze zloza rozpiski to bedzie mocny sojusz (widzialem kiedys SK+HE, skaveny na hordach slavow, HE na 5-7 osobowych oddzialach swordmasterow).
pzdr
Zostajê przy swoim 3+ raz na turê. Decyzjê niech podejmie organizator!!!
Powiem tak... zostali sparowani z przymusu, dlatego bêd± mieli fory. Sojusz pogarsza siê tylko na wyrzuceniu 1. Natomiast je¶li kto¶ ma jakie¶ w±tpliwo¶ci niech siê sam sparuje ze szczurami i gra na 3+ nie widzê problemu. Mamy tylu graczy, ¿e starczy. Od nastêpnego razu, nie ma zmi³uj. Kwestia zamkniêta.
Dodatkowo - nie ma powtarzania przedmiotów w sojuszu. Sceny w³a¶nie piszê...
BTW. Mieszko, nie musisz u¿ywaæ tylu wykrzykników czytam wszystko, nie tylko to odpowiednio zaznaczone
EDIT - sceny dodane
Noo scenariusze ciekawe, nie powiem ze nie
A ja tak bardzo ostrzy³em sobie sztylet na plecy ogra
Scenariusze fajne, ale poczta siê ju¿ poprawi³a - priorytet z Wawy mam na drugi dzieñ w chacie
Co do poczty, to mam odmienne zdatnie. Za ka¿dym razem inne problemy. Ostatnio nie dosta³em aviso, a listonosz na poczcie poda³ ju¿ przypomnienie aviso. Najciekawsze, ¿e pierwsze aviso wyznaczy³ na sobotê
Ostatni scenariusz: "Przygotuj pochwê i przynie¶ pancerz" - nie ma to jak bezpieczny seks
Komentarz do zasad: oddzia³y w budynku i tak maj± Steadfast. Dodanie zasady Stubborn nic nie zmieni
Pytanie kosmetyczne do scen.1
Czy oddzia³ który nie mo¿e zaj±æ budynku (np. kawaleria) po zbrejkowaniu za³ogi poczty te¿ dostaje punkty za pocztê i za paczkê?
Musi móc zaj±æ. Je¶li nie wejdzie do ¶rodka, to jak ma zaj±æ pocztê?
¯eby dostaæ wszystkie punkty (czyli pokonanie, zajêcie i paczka), musisz wej¶æ do ¶rodka.
Punkty s± za pokonanie za³ogi i przejêcie paczki, wiêc teoretycznie mo¿e ich wyp³oszyæ i przej±æ paczkê podczas ucieczki
Jako, ¿e to jest temat aktywny. Nowe zasady euro, zmiana w restrykcjach przedmiotów i magii. Jak kto¶ zainteresowany
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=110615
Proponuje graæ na pe³nych zasadach euro. Moim zdaniem s± wywa¿one i grywalne. No i bêdzie mo¿na sobie przetestowaæ rozpiskê przed innym turniejem
nie ma co, ogry dosta³y w dupsko...
Mi sie nie podobaj± z oczywistych wzglêdów i nawet nie mam zamiaru dyskutowaæ na ten temat.
pzdr
No pewnie, ze siê nie podobaj± wielu armi± bo usuwaj± przegiêcia. Jak dla mnie w³a¶nie po to jest balans. Nie ma sensu robiæ swojego, tylko korzystajmy z tego który jest gotowy. Przecie¿ tego nie robi GW, tylko ludzie którzy chc± aby armie by³y najbardziej zbilansowane.
Wiêc albo grajmy na w³a¶ciwe zasady (bez wy³±czeñ i dodatków) albo usuñmy je wszystkie i grajmy bez ograniczeñ
W drugim przypadku bêdziemy mogli narzekaæ tylko na GW:)
Pragnê zauwa¿yæ ¿e gramy an zasadach Natibaka
Co do ograniczeñ euro... wygl±da to tak, ¿e wszystkie przekoksane rozpiski zosta³y ograniczone (vide Ogry, którymi wysokie miejsce zaj±³ Mary¶ - gra³ na 2x5 Mournów - ograniczone. Sk±d w ogóle pomys³ aby wybieraæ miêdzy slaughtem, Ironem, a sztandarem? BTW w punkcie wy¿ej wybór blastera przekre¶la automatycznie koronê... ). St±d te wszystkie ograniczenia, choæ moim zdaniem uszczuplaj± oni potencja³ wielu armii i w wyniku tego nied³ugo bêdzie jak za 7 edycji...
Zapominacie o jednej wa¿nej rzeczy jest to balans na 2,4k punktów nie na 2,1k i nie na 1,2k
Ja lubiê posiadaæ wybór na tych zasadach nie mam ¿adnego -a na tych zasadach i na 2,1k to ...
Jak poczytacie dalej tamten topik i opinie innych graczy to siê dowiecie o co mi chodzi.
Ale ogólnie organizator ustala zasady ja swoje zdanie powiedzia³em i nie mam zamiaru prowadziæ tutaj dalszej dyskusji
+++EDIT+++
Ale ¿eby nie by³o ja mogê zagraæ na zasadach Euro ale maja to byæ pe³ne zasady Euro a nie okrojone tzn:
sto³y 72" na 48"
rozstawienie terenów jak na euro i zasady widzenia LoS jak na Euro
I oczywi¶cie 2,4k limit
+++END+++
pzdr
Zasady euro sa ok jesli chodzi o ograniczenia magii (chociaz te nowe to juz lekkie przegiecie), maszyn, wielkosci oddzialu [w modelach i punktowo], jednak simple line of sight wg. euro jak dla mnie rozwala cale zalozenie taktyczne tej gry a dodatkowe punkty dla armii to jakas kpina.
pzdr
Jak gramy na euro to ja dziêkujê za granie i równie¿ nie zamierzam dyskutowaæ. Chcê graæ w Warhammera, a nie w jakiego¶ eurohammera. I nie przypominam sobie, by kto¶ u nas sk³ada³ jakie¶ zgiêciuchy.
Z drugiej strony - fajnie, jakby wróci³y gdzie¶ na forum stare zasady dot. "funowato¶ci" rozpisek - te z forum Ogryna jeszcze.
Heh chyba nikt nie ma ju¿ takich materia³ów archiwalnych..
Pamiêtam jak tworzyli¶my zasady funowo¶ci...
Jak to £uku w³asciwie okre¶li³: "Stworzyli¶my potwora"
Jak kto chce oceniaæ funowo¶æ, to mo¿na zawsze zrobiæ g³osowanie i osoba z najwiêkszym funem otrzyma kilka groszy na farbkê...
Uwa¿am, ¿e powinni¶my trzymaæ siê zasad, które wypracowali¶my na turniejach ju¿ po zamkniêciu Ogryna (podoba mi siê propozycja Blesa dotycz±ca funowo¶ci). Nie wszystko w Euro jest ok. Tak jak napisa³ Marcin, Euro jest prób± balansu dotycz±cego 2400 Pts!!!! MO¯EMY MODYFIKOWAÆ W£ASNE ZASADY W PRZYPADKU NOWYCH ARMYBOOKÓW ITP. LUB WPROWADZAÆ PEWNE UDANE OGRANICZENIA Z EURO ALE NIE GRAJMY NA TEN ZBIÓR BZDUR BO W EFEKCIE OSTATECZNYM JEST DO DU....
Podpisujê siê pod Mieszkiem i kilkoma tutaj obecnymi.
To jest nasz dó³, pe³en Ogórów i mamy tutaj w³asne zasady. Jak kto¶ bardzo chce Euro, to jest mnóstwo takich miejsc. Oczywi¶cie du¿o zale¿y od ka¿dego organizatora. To on decyduje o zasadach turnieju.
Je¿eli ja w marcu bêdê robi³ turniej, to nie na Euro, ale na czê¶ci logicznych zasad z tego¿ to tworu.
A kiedy bêdziesz robiæ ten turniej je¶li mo¿na spytaæ
To jak i tak spamujemy nie w temacie, to ja dorzucê swoje.
Jako, ¿e w kwadraty grywam bardzo rzadko, zamarzy³a mi siê druga armia. A jako, ¿e lubiê oryginalno¶æ i por±banych wynalazców, to pad³o na pokurcze Chaosu.
I tu pojawia siê pytanie - wobec du¿ych oporów przed Rhinoxami, czy tak samo du¿e opory mo¿e spotkaæ armylist z Tamurkhana?
Przeczytaj co jest napisane w tych zasadach euro. "No FORGE WORLD allowed bla bla bla except Chaos Dwarf" czy jako¶ tak ten cytat idzie. Chadecja jest wszêdzie dopuszczana
Podpisujê siê pod Mieszkiem i kilkoma tutaj obecnymi.
To jest nasz dó³, pe³en Ogórów i mamy tutaj w³asne zasady. Jak kto¶ bardzo chce Euro, to jest mnóstwo takich miejsc. Oczywi¶cie du¿o zale¿y od ka¿dego organizatora. To on decyduje o zasadach turnieju.
Je¿eli ja w marcu bêdê robi³ turniej, to nie na Euro, ale na czê¶ci logicznych zasad z tego¿ to tworu. AMEN !
pzdr
Panowie, czy jest w okolicach rynku jaki¶ bezp³atny (ewentualnie tani) parking dla zmotoryzowanych?
Mo¿na próbowaæ pod ASP - w sobotê mo¿e byæ trochê lu¼niej. Inna sprawa, ¿e parkomaty w soboty tylko do 14 ³ykaj± pieni±¿ek.
Ja zawsze parkuje ko³o Muzeum Poczty i Telekomunikacji albo na podwórku za Bardem. Dwa w sumie darmowe parkingi
Chce tylko poinformowac, ze TEAM 5 bedzie sie musial zebrac okolo 16.20-30, grajacych z nami trzecia bitwe z gory uprzedzam i za niedogodnosc przepraszam, ale niestety na 18sta musze byc z powrotem w Swidnicy.
pzdr
Mendy nie ghule, swój rozum mamy. Euro nie ma, tak jak jest w zasadach.
Parkowanie - z Radziem po podwórkach popitalali¶my i w koñcu siê uda³o, ale wpadnij wcze¶niej nieco, coby¶ siê na turniej nie spó¼ni³.
TEAM 5 i wcze¶niejsze wyj¶cie, je¶li siê uda skoñczyæ bitwê to normalnie. Je¶li uciekniecie w wa¿nym momencie, to jako¶ to inaczej rozwi±¿emy, ale nie mask±... Przypominam, ¿e WSZYSTKIE bitwy s± losowane i NIE MA sytuacji, gdzie patrzymy na pkt. ¿eby ustaliæ kto z kim gra. To nie podlega dyskusji.
Funowo¶æ to by³a na turnieju o Z³ote o Gacie, moi Stalkersi to by³ zamys³ na ma³e punkty. Kiedy¶ mam nadziejê wrócimy do 900 pkt. i 6 bitew
Teraz jest parówka, bo bardzo wreszcie chcia³em tak zagraæ. Miecho robi typowe du¿e pkt. bez udziwnieñ, Radziu z udziwnieniami
Pozdro!
Morte masz PM
W³a¶nie mo¿e zmniejszyæ format np
1-1,4k
bez jednostek z 1+ sv
ja mogê po¶wieciæ pedanta
2 maszynki na armie
max 3lv magów (suma)
bez lordów
takie co¶ ala patrol z 40k
oczywi¶cie powy¿sze ograniczenia mo¿na udoskonaliæ
+++EDIT+++
Bo ja bym zagra³ co¶ w czym mo¿na pokombinowaæ trochê wiêcej ruchliwo¶ci na stole bo niestety na 2,1k na 48" to dwie tyraliery id±ce na siebie
+++END+++
pzdr
Ta i co jeszcze ? ;D
Ja niestety polowy armii poswiecic nie moge ;]
Jak juz to 1,4k + ponizej to srednio wychodzi.
2100 to juz chyba nasz taki format, ja to bym pododawal wiecej scenariuszy z RB (obowiazkowo w kazdej bitwie meeteing engangement i juz stol robi sie wiekszy) ale mozna pokombinowac nad mniejszymi.
pzdr
Tak szczególnie w okrkach i ograch (w ograch nawet mo¿na kawalerie wzi±¶æ )
Idea jest taka zeby nie tworzyæ armi specjalistycznych pod cos bo wtetdy wszyscy bed± biegaæ z heavy weapon teams i heavy armored
w stwierdzeniu po¶wiecic chodzi³o mi o bana dla pedanta (na tak ma³e punkty bedzie powodowa³ przewage), do tego mo¿na by rozwa¿yæ jeszcze bana innych rzeczy.
Ale to jak chcecie, dla mnie jak sie schodzi na ma³e punkty to nie powinno byæ skrajnych potworków - np jak armia bez dzia³ i np bez maga mia³aby sobie poradziæ z cz±³giem (lub hero z sv1+ i przerzutem) no raczej ¶rednio wiec musi wzi±¶æ jednostki z s6+ a na takie punkty to juz 1/3 armi utopiona w obawie przed ciezkim sprzetem
Ale mówie to taka wolna idea zabawy na ma³e punkty - a zmiana w jednym scenariuszu wystawienia nie zmienia prawie niczego dalej jest tyrariera w 2-uch pozosta³ych. jeszcze jak sie doda scenariusz z losowaniem wystawienia (co sa 3 strefy to juz wogóle w³asne jednostki same sobie blokuj± ruch)
pzdr
Jako¶ nie wyobra¿am sobie armii wyspecjalizowanej przeciw komu¶, która bêdzie skuteczna na turnieju
Nie wiem czy wiesz Marcin, ale teraz mecze chaos, wiec polowe jednostek w armii chcesz mi uwalic ;] i to tych skutecznych.
Jak Ci przeszkadza tyraliera vs tyraliera to nie wystawiaj wlasnej, zostanie tylko przeciwnika. Nie da rady zrobic dwoch oddzialow, to nie 5, 6 i 7 ed, teraz jest masowa i tyle.
Jak wezniesz jednostke z s6 to nie tylko dobrze bedzie klepac czolg ale tez inne pancerne rzeczy, jak i te nie pancerne.
Z tej wypowiedzi wnioskuje, ze chodzi Ci o bitwe w stylu duzo elfow+hydra vs duzo pikinierow, swordsmenow i ew. greatswordzi (bez dzial i czolgow i najlepiej bez magii), w tym momencie bitwa jest jednostronna, nawet jesli elfy beda bez hydry, masa atakow z hatem i wysoka ini wykosi nieszczesna piechote imperium.
No i nie przemawia do mnie Twoj pomysl z tymi zakazami, mozna to inaczej obejsc:
- bez lordów
- zakaz wystawiania bohaterów specjalnych
- 1-2 bohaterów
- 0-2 jednostki eteryczne (wliczaj±c bohaterów)
- 0-3 maszyny (bronie wykorzystuj±ce template licz± siê jak maszyna)
- zakaz dublowania rarów
- zakaz triplowania specjali
- maksymalny koszt unitu 350 pts
- maksymalna wielko¶æ unitu 30 modeli (chodzi o liczebno¶æ na poziomie rozpiski, dowskrzeszane modele podczas bitwy siê nie licz±)
- maksymalna wielko¶æ unitu monster infantry 7 modeli
- magia jak na euro (czyli tak jak gramy) [czary rzucane maksymalnie z 5 ko¶ci]
- maksymalnie 30 modeli wykorzystuj±cych bron strzelecka (nie wliczaj±c bohaterów i rydwanów)
w formacie 1300 do 1600
proste
pzdr
Jako¶ nie wyobra¿am sobie armii wyspecjalizowanej przeciw komu¶, która bêdzie skuteczna na turnieju No có¿ ale maga metalu to kazdy kto moze (a nie ma dzia³) to bierze
Ewentualnie jaki¶ siepaczy z s6
Dlaczego bo spotyka du¿± liczbe jednostek z sv1+ (bardzo wrednych jednostek które musisz zatrzymaæ , a piechota tego nie zatrzyma - chyba ze ma s6)
A taki mag to 150-180p wiec na 1k 1/6-1/5 armii
do AZZ
Ale tak podk³adam pod siebie zasady zeby wygrac na starcie taki jestem z³y (hydra jest tez kwesti± do obgadania)
Ale skoro nie chceta to nie - osobi¶ci chcia³bym zagraæ na 72" aby by³o wiecej luzu, ale ¿e niestety liczba graczy by spad³a do¶c drastycznie wiec chcia³bym zagrac na mniejsze punkty aby na tych 48" da³o sie chociaz lekk± jazda omin±c przeciwnika.
Obecnie nie ma nawet jak wjechaæ na ty³y wroga lekk± jazda bo nie ma miejsca na wyminiecie jednostek przeciwnika - to nie jest spowodowane super taktycznym ustawieniem tylko brakiem miejsca.
Armia na duzej ilo¶ci ma³ych jednostek po prostu sama ssiebie blokuje.
Wystawia kto¶ scout - to zasada jest taka - wystawic scout mo¿na 12" przed przeciwnikiem tudziez w w³asnej strefie rozstawienia bo nie ma jak wystawiæ gdzie¶ indziej
pzdr
Bo sie edycja zmienila, armie sa liczniejsze, wiec nie ma co liczyc na to, ze wystawisz sobie scoutow gdzies z boku, pozatym na ostatnim turnieju Morte wyjechal ladnie na tyly armii VC lekka kawaleria, da sie ? ;]
Wierz mi, nawet male punkty nie zmienia tego, ze chcesz wystawic scoutow w strefie przeciwnika ;] a granie 1,6k na stolach 72, no coz, nawet tego mi sie nie chce komentowac.
pzdr
Wierz mi, nawet male punkty nie zmienia tego, ze chcesz wystawic scoutow w strefie przeciwnika ;] a granie 1,6k na stolach 72, no coz, nawet tego mi sie nie chce komentowac.
pzdr A mi sie nie chce komentowaæ bzdur jakie sobie wymyslasz - ehh
sto³y 72" dla armi 2,1k
na mniejsze punkty 48" , ale wystarczy³o tylko przeczytaæ mój post to by¶ to zauwazy³ ale po co jak sie mo¿na do...
A ja nie musze wystawiaæ skoutów w strefie przeciwnika, wystarczy mi jak wystawie ich poza szarza i nie pomiedzy moja armia a armi± wroga - a to juz jest problematyczne.
+++EDIT+++
Swego czasu mia³em rozpiske
3xPegaz
2x10 WE
40 Warrior
20 BG
3x5 DR
hydra
Granie czym¶ takim na 48" to by³a mordenga dla mnie jednostki same sobie blokowa³y ruch szar¿e widzenie, dotego wystarczy dodac budynek na ¶rodku i ju¿
Wiec najlepiej na tych sto³ach mieæ
2x klocek rze¼ników
jaki¶ latacz i 2-4 odginaczki
Z czym¶ takim mo¿na sie bawic w jakiekolwiek zagrania taktyczne
<chym dziwne ze masz teraz tak± armie ?>
+++END+++
pzdr
Marcin, Ty to lubisz sie czepiac o wszystko, jak gralem horda orkow to nie marudzilem, skladalem rozpe tak by mi sie nic nie blokowalo, jesli tego nie umiesz to Twoj blad. Tak samo narzekasz na jednostki pancerne/czolg, wez sobie maga z pitka lub metalem i po sprawie, masz kociol z KB, mozesz rzucic brzytwe, sa rozne mozliwosci.
A jakie ja bzdury wymyslam ? Podalem przyklad ograniczen na male punkty aby zbalansowac rozgrywke, to jest lepsze niz to co zaproponowales.
Wystawic scoutow w ten sposob co opisales mozna na trzy sposoby:
1. z uposledzonym graczem
2. z graczem co ma 2 jednostki w armii
3. grajac na 1000 pts na stolach 72''
Kazda armia ma min 5-6 jednostek, minimum 12 cali wystawienia scoutami wiec zawsze wyladujesz w swojej strefie wystawienia lub pomiedzy armiami (jedynie w meeting mozna wyladowac w bardziej przychylnym miejscu)
Na stolach mamy i tak za malo line of sight blokerow, przeszkadza Ci duzy domek ? Zaproponuj cos innego, przynes, zrob.
Jak bedzie patelnia to bedziesz narzekal ze nie da sie schowac.
Kto Ci zabrania robic armie na moj wzor ? Gdybym sie rozlozyl na 3x10 marauderow i 3x10 warriorow i 3x psy i 3x fast to tez by mi brakowalo miejsca ;]
Przemysl to marudo ;]
pzdr
Kto Ci zabrania robic armie na moj wzor ?
Przemysl to marudo ;]
pzdr Mia³em tak± armie
Genzo na pegazie
mag lord
koci±³
BSB na CO
40 warków
3x5 DR
12CoK
Hydra
Wiec zastanówny sie kto od kogo ¶ci±ga ;P
I kto moze ma armie od kogo
Ja po prostu chce sie pobawiæ czym¶ innym , ale widze ze bede musia³ wróciæ do dawnych zwyczajów
pzdr
Ehhh Marcin nie dosc, ze maruda to jeszcze prowokator ;D
Przeciez oboje wiemy, ze ten patent to ja wymyslilem, jak i ostatni ;]
Moja rozpa nijak ma sie do tego co wrzuciles, jest lepsza bo wochu ;]
Zamiast tyle marudzic trzeba bylo lepiej sie zapisac na turniej, mialbys 72''.
pzdr
W porównaniu - DE vs Emp, to raczej to drugie ma wiêkszy problem z wystawieniem. To ja raczej muszê kombinowaæ.
Zale¿nie od wielko¶ci sto³u, ka¿dy musi siê dostosowaæ i tyle.
Ehh dobrze moze wróæmy do meritum problemu a nie licytacj kto co moze
A wiec czy mozna by zagrac turniej bez lordów na mniej punktów ?
pzdr
A ³adnie to tak w pracy siedzieæ na forum????
Ehh dobrze moze wróæmy do meritum problemu a nie licytacj kto co moze
A wiec czy mozna by zagrac turniej bez lordów na mniej punktów ?
pzdr Mo¿na zagraæ taki turniej
W³a¶nie w sobotê bêdzie taki
W sobote bedzie 2400 format
W sumie gdyby mi pasowa³o to mog³em sie zg³osiæ 2x DE
I zagrac samemu
pzdr
Takie pytanko, rozumiem ¿e do dzi¶ wysy³amy rozpiski parówek?
Drodzy koledzy, ja Skavenami na naszych mikrosto³ach nie mogê upchn±æ po³owy swoich potê¿nych ¿o³daków
Id¼cie dyskutowaæ gdzie indziej, zróbcie temat i tyle! Póki co to mi za¶miecili¶cie temat. Format jest jaki jest i bez zmian. Je¶li chodzi o kolejny turniej gadaj Marcin z orgiem, a graæ to sobie mog³e¶, dopóki siê nie wypisa³e¶. Wiêc koniec o tym, inny temat zróbcie, bo wasza dyskusja nie odnosi siê wcale do sobotniego turnieju.
Rozpiski do jutra 20, wiêc spokojnie
Sto³y s± du¿e gramy na 72 cale, ca³kiem ca³kiem szczurów mo¿na upchn±æ
Ju¿ pewnie widzia³e¶ ile ich upchnê
Ale ja nie p³aczê, bo szczury lepiej siê bij±, jak s± w kupie
liczê na du¿o goblinów, bêdzie komu kopaæ za spaczeniem
Zielonego nie musi byæ du¿o, a i tak Ci ty³ek spierze, wiêc siê nie martw. Sobotnie danie dnia...zupa ze szczura
Nie zapominaj drogi kolego ¿e bêdziesz mieæ na karku (a mo¿e i przed sob±) solidny klocek ogrów do rozmotnowania
Synu, wrzucisz przed turniejem rozpy na forum? To zawsze dobrze siê czyta
Wrzucê rozpiski dopiero po tym, jak wszystkie dojd±. Póki co nie wiem, kto wys³a³, bo mam to na innej poczcie. Nie patrzy³em na nie, bo jeszcze do dzisiaj nie wiedzia³em czym dok³adnie gram
Wiêc cierpliwo¶ci Chomcio.
Ogry to ja spojrzeniem rozmontowujê
no, mo¿e nie 18 Ironów
do tego trza trzech Stóp i kilku strza³ów w katapy...
No dobra, dosta³em rozpy od - Mieszka i mnie, Chomiko³aka i Gerda, oraz Elderica i Statica, oraz Sambor i Silvestro... to oznacza, ¿e Azz i Radek, oraz Morte Micha³ maj± 5 pkt. w plecy... czy mo¿e ju¿ przes³ali¶cie gdzie¶? Dajcie znaæ
Pozdro!
EDIT. Okay, pomy³ka, Onet was do spamu da³
czyli wszystko jest OK, ka¿dy da³ rozpê, zaraz je wszystkie wrzucê!
Warrios of Chaos
250- sorcerer, 2 lev, mark of tzeenth, dysk, talisman of perservation,
third eye of tzeenth, charmed shield, general (lore of metal)
75- 5 marauder horsemen, mark of slanesh
75- 5 marauder horsemen, mark of slanesh
115- chaos chariot, mark of slanesh
115- chaos chariot, mark of slanesh
335- 7 chaos knights, mark of nurgle, enscrolled weapons,
banner of eternal flame
234- 3 skullcrushers of khorne, enscrolled weapons
1199 pts
------------------------------------------------------------
Vampire Counts
130- nekromanta, 2 lev, dispel scroll, ironcurse icon, general (lore of vampire)
140- nekromanta, 2 lev, rod of flaming death (lore of vampire)
300- 29 ghouls, champion
60- 20 zombie
40- 5 wolfs
304- 8 crypt horrors
225- terror ghaist
Gerd i Chomik
EMPIRE 1200pts
HEROES
Warrior Priest of Sigmar 85 Pts
General; Heavy Armor; Shield; Barded Warhorse
Captain of the Empire 115 Pts
Battle Standard; Full Plate Armor; Great Weapon; Shield; Barded Warhorse
Battle Wizard 100 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
CORE
13 Knights of the Inner Circle 370 Pts
Barded Warhorse; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG
Standard of Discipline
10 Archers 70 Pts
Normal Bow
5 Free Company Militia Detachment 30 Pts
2ndWeapon
SPECIAL
5 Pistoliers 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Pistoliers 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
RARE
Steam Tank 250 Pts
DWARFS 1199pt
HEROES
Runesmith 127 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Balance (Runic Talisman)
Rune of Stone (Runic Armour)
Thane 145 Pts
Battle Standard; Gromril Armour
Master Rune of Challenge (Runic Talisman)
Master Rune of Gromril (Runic Armour)
Rune of Fire (Runic Weapon)
CORE
30 Longbeards 450 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
3x Rune of Sanctuary (Runic Banner)
10 Warriors 95 Pts
Heavy Armour; Shield; Musician
SPECIAL
Grudge Thrower 170 Pts
Engineer, Light Armour
Rune of Accuracy
2x Rune of Penetrating
Cannon 130 Pts
Light Armour
Rune of Burning
Rune of Forging
7 Miners 82 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
Sambor i Silvestro
Ogrzy poddani:
Unnamed1200 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Bruiser @ 179.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Tormentor Sword [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Crown of Command [35.0]
1 Butcher @ 118.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of the Great Maw; Iron Fist
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
1 Maneaters (light armour) @ 226.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper
1 Maneater Musician @ [72.0] Pts
Brace of Ogre Pistols; Musician
1 Maneater Standard Bearer @ [92.0] Pts
Look-Out Gnoblar; Brace of Ogre Pistols; Standard
Lichebone Standard [15.0]
1 Maneater @ [62.0] Pts
Brace of Ogre Pistols
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
3 Mournfang @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 17
Total Army Cost: 1200.0
Skaveñscy panowie:
1200 Pts - Skaven Roster
Chieftain (1#, 74 pts)
(Hand Weapon; Halberd; Heavy Armour; Shield; Battle Standard Bearer)
Chieftain (1#, 65 pts)
(General; Hand Weapon; Heavy Armour; Shield)
1 Blade of Nurglitch
1 Tail Weapon
Warlock Engineer (1#, 150 pts)
1 Warlock Engineer, 150 pts (Level 2 Wizard; Hand Weapon)
1 Doomrocket
1 Warp-Energy Condenser
Skavenslaves (46#, 94 pts)
46 Skavenslaves, 94 pts (Musician Mus; Hand Weapon)
Skavenslaves (45#, 92 pts)
45 Skavenslaves, 92 pts (Musician Mus; Hand Weapon)
Clanrats (41#, 255 pts)
39 Clanrats, 255 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand
Weapon; Light Armour; Shield)
1 Clawleader (Hand Weapon; Light Armour; Shield)
1 Ratling Gun Weapon Team (Ratling Gun; Hand Weapon; Heavy Armour)
Gutter Runners (5#, 90 pts)
5 Gutter Runners, 90 pts (Hand Weapon; Extra Hand Weapon; Sling;
Throwing Star; Poisoned Attacks; Scouts; Skirmishers)
Warplock Jezzails (3#, 70 pts)
1 Sharpshooter
Warplock Jezzails (3#, 70 pts)
1 Sharpshooter
Warp Lightning Cannon (1#, 90 pts)
Doomwheel (1#, 150 pts)
Elderic i Static
High Elves Army
1 Mage @ 145.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Silver Wand [10.0]
1 Mage @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
Dispel Scroll [20.0]
18 First Archers @ 223.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 110.0 Pts
Longbow
18 White Lions @ 345.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Guardian @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
14 Phoenix Guard @ 255.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Keeper of the Flame @ [12.0] Pts
Heavy Armour
Empire Army
1 Master Engineer @ 66.0 Pts
General; Light Armour
1 Captain of the Empire @ 154.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 270.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
10 Warhorse @ [0.0] Pts
24 Halberdiers @ 220.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
8 Archer Detachment @ [56.0] Pts
Normal Bow
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 52
Ja i Miecho
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan
25 Zombies @ 75.0 Pts
25 Zombies @ 75.0 Pts
25 Zombies @ 75.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
24+1 Grave Guards @ 370.0 Pts
Heavy Armour; Great Weapon; FCG
Banner of the Barrows
1 Corpse Chart @ 120.0 Pts
Unholy Lodestone
3 Cairn Wraiths @ 150.0 Pts
Total army cost: 1195.0 Pts
Orki
BOBB GEN ToP, ESh - 140
OBB BSB AoD, Sh, GW - 136
Savage Orc x29 Std, Mus, 2xHwp 339
GRL 85
MS 65
Forest Riders x5 65
DD 80
SNOT 45
Trolololo x7 245
MICHA£ i MORTE - we¼cie proszê dodajcie na forum wasze rozpy, nie chce mi siê tego z takiego formatu przepisywaæ ;P
Pozdro!
Fajnie fajnie, du¿e zró¿nicowanie armijne, oj jucha bêdzie siê la³a
Ciekawie sie zapowiada, wszyscy rozpy wrzucili, nic tylko czekaæ
UWAGA WAZNE ;]
Radek mi niestety odpadl z teamu, na jego miejsce wchodzi Marcin C., rozpe zamiesci na forum jak sie ogarnie.
Mam nadzieje, ze nikomu to nie bedzie przeszkadzac.
pzdr
Ok zamieszczam rozpy TEAM 5 z nowym sojusznikiem (moja sie nie zmienia, zeby juz nie kombinowac).
Warrios of Chaos
250- sorcerer, 2 lev, mark of tzeenth, dysk, talisman of perservation,
third eye of tzeenth, charmed shield, general (lore of metal)
75- 5 marauder horsemen, mark of slanesh
75- 5 marauder horsemen, mark of slanesh
115- chaos chariot, mark of slanesh
115- chaos chariot, mark of slanesh
335- 7 chaos knights, mark of nurgle, enscrolled weapons,
banner of eternal flame
234- 3 skullcrushers of khorne, enscrolled weapons
1199 pts
------------------------------------------------------------
Dark Elves
125- sorcerer, 1 lev, dispel scroll, general (lore of fire)
174- bsb, dark horse, pedant of khalet, dragonhelm, GW, h. armour, Sea dragon cloack
85- 5 dark riders
85- 5 dark riders
130- 13 dark elf crossbowmen
55- 5 harpii
55- 5 harpii
313- 10 cold one knights, banner of murder
175- hydra
1197 pts
pzdr
UWAGA WAZNE ;]
Radek mi niestety odpadl z teamu, na jego miejsce wchodzi Marcin C., rozpe zamiesci na forum jak sie ogarnie.
Mam nadzieje, ze nikomu to nie bedzie przeszkadzac.
pzdr Nie mogê siê doczekaæ a¿ to zobaczê. Jedyna para, która bêdzie chcia³a pozabijaæ siê nawzajem
Zatwierdzam, nawet bez ujemnych pkt. skoro wy niczemu nie jeste¶cie winni. Pozdrawiam i do jutra...
Slabe umysly elfow zostaly ogarniete wola cincza, tak wiec bedzie pelna kontrola ;].
pzdr
A Skaveny przypadkiem te¿ nie rozwalaj± sojuszów?
A Skaveny przypadkiem te¿ nie rozwalaj± sojuszów? Blesowi chodzilo o zupelnie co innego ;]. Musialbys widziec bitwy z udzialem mnie i Marcina to bys byl w temacie ;].
pzdr
Aaa... rozumiem
Wygl±da na to ¿e k³ótliwo¶æ to nie cecha armii lecz genera³a
Blood for KHAINE
Smash all slanesh unbelievers
Let them struggle in despair and choke with their blood
Looking at their flowing guts
KHAINE !!! KHAINE !!! KHAINE !!!
Khaine! - t³umacz±c na jêzyk ludzi: "Khorne"! Czyli nienawi¶æ w pe³ni zrozumia³a
Ogólnie problem ludzi jest taki ze nawet nie wiedza ¿e jest kto¶ taki jak Druchii
wiec jak wpadamy pladrujemy i zabieramy ochotników do kopalni tudziez na o³tarz to swoje ¿ale kieruj± do lesnych dziadków z Lorein lub Ulthuan
Kra¶ki to samo w koñcu jak by nie by³o to tak sie zacze³a podtyczka z brod± w tle co sie z HE poklepa³y
pzdr
Dziwne zachowanie jak na armiê Emo
Ot nacja, wykopana ze swojej ziemi, zmuszona uje¿d¿aæ ¶mierdz±ce jaszczurki
Oj tam od razu wygnana
Nawozem ¶mierdzia³o to siê przenie¶li¶my na nowe jak¿e ekscytuj±ce tereny, gdzie ka¿dy dzieñ jest wyzwaniem , a nie nudn± rutyn±.
W ogóle wystarczy popatrzeæ kto tam jest do walki wystawiany – drwale, ¶winiopasy, rybacy - co to ma byæ FarmeVille m³otkowy.
A w DE, sami przeszkoleni rz±dni krwi mordercy.
Pó³nagie kap³anki i czarodziejki, szlachta , korsarze – w ogóle nie ma porównania, wie¶niak z w³óczn± kontra pirat ? o czym tu rozmawiaæ.
Po za tym Druchii to bardzo postêpowe i ¶wiat³e spo³eczeñstwo – panuje u nas równouprawnienie, nie zagania siê kobiet do garów (od garów mamy innych, od ¶wiñ, drewna i kopania tak¿e), mog± rozwijaæ swoje pasje i spe³niaæ swoje najskrytsze marzenia.
A ta ca³a opinia to tylko pod³e k³amstwa za¶ciankowych kuzynów którzy zazdroszcz± nam wszechobecnej swobody i wolno¶ci.
Wszystko jedno le¶ne, mroczne, czy pedalskie... tak samo mi chrupi± pomiêdzy zêbami, gdy je prze¿uwam po bitwie. Tylko kupa ¶mierdzi mniej ni¿ po pokurczach i ludziach....
Dziêki wszystkim za grê, wyniki w dziale WFB. Pozdrawiam i do nastêpnego!
Ja chcia³bym tylko zauwa¿yæ, ¿e Natibak unika³ jak móg³ challenge'a którego sam rzuci³! Tchórz tchórz!
Dziêki wszystkim za swietny turniej, z niecierpliwo¶ci± czekam na nastêpny!
Ja te¿ ¶wietnie siê bawi³em.
A Natibak to tchórz nad tchórze. Z podwiniêtym ogonem ucieka³ ca³y turniej
Cz³owiek robi turniej, a te mendy siê czepiaj± jeszcze
Czujê siê trochê jak kolo z Cena Honoru... bêdê musia³ odnale¼æ was wszystkich na turniejach i podj±æ wyzwanie...
Blaesus to akurat nie stanowi wyzwania, jego poziom znacznie spad³. Ale racja Samborze, MY koniecznie musimy zagraæ w WFB.
A ja siê te¿ fajnie bawi³em, chocia¿ po³owy turnieju nie pamiêtam
Mnie te¿ siê bardzo podoba³o choæ wszystkiego nie ogarnia³em jak nale¿y
Wielkie dziêki dla Was, a w szczególno¶ci dla Azza za krwaw± lekcjê
Jak tylko ustalê termin z Kube, za³o¿ê nowy temat odno¶cie turnieju marcowego.
Pozdrawiam,
Wielkie dziêki dla Was, a w szczególno¶ci dla Azza za krwaw± lekcjê Nie ma problemu, zawsze sluze pomoca
Dzieki rowniez za turniej, szkoda, ze nie zagralismy 3ej bitwy, no ale lepiej tak niz nie przyjsc w ogole.
pzdr
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl