Zofia Dzieniszewska - zapiski
Turniej "II Oblê¿enie Hamsterdamu" (11 VIII)
Wielki Organizator i nieszczêsny sêdzia: Blesu von Hamsterdam
ZASADY OGÓLNE(zmiany oznaczone
):
1. Format 2100pkt
2. Zaczynamy równo o 9.30 (spó¼nieni maj± karne 5 pkt. i "bye", je¶li kto¶ z listy rezerwowej wcze¶niej bêdzie), 2,5 h na bitwê
3. Uwzglêdnione wszystkie erraty i FAQi
4. Uwzglêdnione u¶ci¶lenia sêdziowskie
5. Specjalne scenariusze
6. Sêdzia ma zawsze racjê, nawet je¶li jej nie ma
7. Nie gramy na euro
8. Konstrukcja armii:
- max. 25% proxów
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystuj±cych template
- Maksymalnie 50 modeli strzelaj±cych na >= 20"(wy³±czaj±c maszyny, bohaterów i rydwany)
- Brak ograniczeñ na ilo¶æ modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddzia³u (unit) - 450 punktów (nie dotyczy Lord/Hero )
- Nie mo¿na dublowaæ rarów (0-2 na slot = 1)
- Nie mo¿na triplowaæ speciali (0-2 na slot = 1)
- Zakaz u¿ywania Folding Fortress
- Nie mo¿na wystawiaæ Special Characters
9. Bohaterowie dostaj± zasadê "look out sir" od czarów automatycznie zabijaj±cych ca³e oddzia³y: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
10. progi co 200 punktów
12. Jednostka uciekaj±ca na koniec bitwy liczy siê, jako zniszczona
13. Za jednostkê, której zosta³o 25% ze stanu pocz±tkowego, przeciwnik ma 50% pkt. (ilo¶æ modeli liczona w dó³)
14. Brak znajomo¶ci zasad WFB 8ed lub scenariuszy nie upowa¿nia do dzia³añ wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), je¿eli tura w której mia³o mieæ miejsce dane wydarzenie, ju¿ siê skoñczy³a.
Np. kto¶ zapomnia³/ nie wiedzia³, ¿e chomik ma look out sir
15. Scenariusze:
Blood&Glory:
- Wygrywaj±cy odejmuje od 20:0 ile break pointów straci³
- Je¿eli gra skoñczy³a siê bez breaka - ró¿nicê nabitych breaków przez graczy stosujemy do wyniku 10:10
Meeting Engagement:
- Przy rzutach na rezerwy nie uwzglêdnia siê characters – s± wystawiani normalnie
ZASADY DOTYCZ¡CE POSZCZEGÓLNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry
2. Vampire Counts: 0- 3 etheral units (incl. Heroes)
OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Ogólne:
- Poza Winds of Magic i Channeling, armia mo¿e wygenerowaæ dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazê magii.
- Limitu 2PD/2DD nie mo¿na przekroczyæ. Mo¿na posiadaæ jednostki/umiejêtno¶ci, które generuj± wiêcej PD/DD. Jednak wszystkie ko¶ci ponad limit s± tracone (np. 3 warrior priest bêdzie generowaæ tylko 2 DD)
- s± przedmioty, które obni¿aj± limit ko¶ci jakie mo¿na dodaæ do puli PD/DD. W ich przypadku nie mo¿na pozwoliæ sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wziêcie Book of Hoeth nie pozwala na wziêcie ¿adnego innego przedmiotu obni¿aj±cego limit) (Nie mo¿na mieæ np. limitu -1/-2)
Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispeluj±ce czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1
Specyficzne dla Armii:
Dark Elves:
- nie mog± rzucaæ czarów z u¿yciem ponad 6 PD
Dwarves:
- bazowy limit DD = 4 (zamiast 2 dla innych armii)
- ka¿da runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves:
- Vortex Shard: limit DD -1
- Book of Hoeth: limit PD -2 / DD -2
- Banner of the World Dragon: limit DD -1
Lizardmen:
- Beclaming Cogitations: limit DD -2
- Cupped Hands: limit PD -2
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obni¿aj± limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak d³ugo jak ¿yje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Warriors of Chaos:
- Infernal Puppet: limit PD -1 / DD -2
- Tendrils of Tzeentch + Conjoined Homunculus = limit PD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd
- Greedy fist on mage with Lore of Death count as 2 dd
Inne armie:
- brak ograniczeñ
SCENARIUSZE:
"Chomik’s Munchkin time!"
Kolejna czê¶æ sagi o potê¿nej istocie, której przeznaczeniem by³o zostaæ wyzwolicielem Hamsterdamu i wcinanie orzeszków. Tym razem wielkiemu futrzakowi zachcia³o siê upolowaæ kilka magicznych ¶wiecide³ek
Zasady Chomików umieszczone s± pod poni¿szym linkiem:
http://www.sklepfeniks.fora.pl/gry-bitewne,4/chomiki,464.html
W poni¿szych scenariuszach gracze mog± zdobyæ magiczny sprzêt, który mog± przydzieliæ tylko swoim Chomikom.
Lista przedmiodów, uwzglêdniaj±c odniesienia do materia³ów naukowych:
Amelinowe Pazury
Pazury, które zosta³y utworzone z mitycznego materia³u zwanego Amelinium. Jak do tej pory nikt nigdy nie widzia³ takiego tworzywa... Nie licz±c jednej istoty, która wielce wierzy³a w istnienie broni wykutej z Amelinium. Wiara owego stworzenia by³a tak silna, ¿e Pazury zmaterializowa³y siê po czê¶ci w Starym ¦wiecie, po czê¶ci w ¶wiecie Chaosu. Amelinium jest w stanie przeszyæ niemal ka¿dy pancerz, poniewa¿ rzeczy materialne nie przylegaj± to magicznego metalu – po prostu „Nie pomalujesz!”
Materia³y naukowe:http://www.youtube.com/watch?v=t8lnCA8PHJM
Zasady: Magical Weapon, Armour Piercing w walce wrêcz
Mac Hammer’s Shirt of Big Booty Bitches
Historia Starego ¶wiata opowiada o istnieniu Norsemana, który wyznawa³ Gorka (albo Morka). Jego imiê brzmia³o Mac Hammer. Na¶laduj±c orczych szamanów nauczy³ siê tañca, który udoskonali³ i wzbogaci³ o pie¶ñ, któr± zwyk³ ¶piewaæ w Królestwach Ogrów (zyskuj±c tym sposobem niewyja¶nion± sympatiê tubylców). Stworzony przez Mac Hammera rytua³ oczyszcza³ cia³o wojownika z wszelkich chorób i uodparnia³ przed najbardziej morderczymi ciosami.
Materia³y naukowe:http://www.youtube.com/watch?v=nlMpt4ucH2U
Zasady: Magical Armour, Light Armour, Je¿eli na pocz±tku fazy, gracz zatañczy i za¶piewa s³ynny refren przez 3 sekundy, jego chomik nosz±cy zbrojê otrzyma do koñca fazy: Immune to Killing Blow i Immune to Poison
Moherowy Beret Khorne'a
W trakcie Burzy Chaosu w 2522 roku kalendarza Imperialnego dosz³o do starcia Wojowników Chaosu Khorne'a pod wodz± Lorda Haargrotha Okrwawionego z rycerzami Bia³ego Wilka pod Wodz± Al-Urlica Valgeira. Kap³anowi uda³o siê pokonaæ w pojedynku wybrañca chaosu i dzieñ nale¿a³ do armii imperialnej. Na przedpolach Middenheimu zosta³ wdeptany w ziemiê Haargroth wraz z darem od swego boga - czerwonym beretem, który rzekomo mia³ chroniæ nosiciela przed dzia³aniem magii
Materia³y naukowe:http://spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Moherowe_berety
Zasady: Talisman, Magic Resistance(2)
I BITWA: W poszukiwaniu Amelinowych Pazurów (Maks 6 Exp)
[WATCHTOWER]
Okoliczne bretoñskie ch³opstwo mówi o budynku, z którego ci±gle odpada farba, niezale¿nie jak czêsto bêdzie malowany. Czy¿by to aura legendarnego Amelinium?
- Gracz, który na koniec gry bêdzie kontrolowa³ budynek , otrzymuje magiczn± broñ „Amelinowe pazury”. Je¿eli nikt nie kontroluje budynku , Chomiki musz± odbyæ pojedynek, a¿ zostanie tylko 1 ¿ywy. (tzn. ka¿dy remis oznacza kolejny pojedynek, a¿ do skutku). Pojedynki s± ca³kowicie poza stref± bitwy (nie wa¿ne, czy chomiki zginê³y w trakcie bitwy, nie mo¿na dostaæ dodatkowych pkt Exp). Zwyciêzca otrzymuje „Amelinowe pazury”.
- Specjalne zasady zwyciêstwa z rule booka nie dzia³aj± w tym scenariuszu - Aby kontrolowaæ budynek, oddzia³ w ¶rodku musi liczyæ przynajmniej 10 Wo - Gracz kontroluj±cy budynek na koñcu gry, otrzymuje 200 ma³ych pkt.
- Na koniec bitwy obaj gracze otrzymuj± po 4 Exp
- Po bitwie sêdzia przestawia budynki, które bêd± ju¿ tak ustawione do koñca gry
II BITWA: “Big Booty Bitches, uooooo…” (Maks 6 Exp)
[BLOOD & GLORY]
Legenda g³osi, i¿ mo¿liwe jest stworzenie magicznej koszuli, która bêdzie w stanie przywo³aæ ducha wielkiego Mac Hammera. Potrzebny jest jednak odpowiedni materia³, natchniony magi± lub symbolik± i wiar± istot ¿ywych
- Ka¿dy gracz który zdobêdzie/zniszczy przeciwnikowi BSB lub 2 zwyk³e sztandary, otrzymuje po zakoñczeniu bitwy „Mac Hammer’s Shirt of Big Booty Bitches”. (Je¿eli nie ma takiej mo¿liwo¶ci, nale¿y wygraæ scenariusz)
- Chomik liczy siê jako 1 punkt Fortitude
- Na koniec bitwy obaj gracze otrzymuj± po 4 Exp
III BITWA: Spu¶cizna Haargrotha (Maks 6 Exp)
[MEETING ENGAGEMENT]
Na przedpolach Middenheimu spotka³y siê dwie armie. Obie maj± jeden cel - odnale¼æ szcz±tki Haargrotha Okrwawionego i jego czerwony Beret Khorne'a
- Gracz, który na koñcu bitwy bêdzie kontrolowa³ wiêcej æwiartek, otrzymuje po zakoñczeniu bitwy "Moherowy Beret Khorne'a" (W przypadku remisu, Chomiki musz± stoczyæ pojedynek - tak jak w Iszej BITWIE)
- Æwiartka kontrolowana jest momencie, gdy gracz posiada ³±czn± liczbê woundów wiêksz± ni¿ przeciwnik (sumuje siê wszystkie jednostki na æwiartce - je¿eli jednostka znajduje siê na wiêcej ni¿ jednej æwiartce, jej wszystkie woundy liczone s± tylko tam gdzie znajduje siê jej najwiêksza powierzchnia)
- Za ka¿d± kontrolowan± æwiartkê gracz otrzymuje 100 pkt
- Na koniec bitwy obaj gracze otrzymuj± po 4 Exp
KONKURS NA MALOWANIE
Oceniamy progres, co oznacza, ¿e z ka¿dym turniejem bêdzie oceniane to co powsta³o w terminach od turnieju do turnieju, lub nie wygra³o w konkursie wcze¶niej. Oceniamy nie ca³e armie lecz: Monster/ Lord/ Hero/ chariot, lub co¶ takiego du¿ego pojedynczego/ do 2-5 modeli kawy/ do 5-10 modeli piechoty.
Ka¿dy ma po jednym g³osie, który oddaje na jednego gracza. Sêdzia ma dwa g³osy, dodatkowy g³os wykorzystuje tylko w wypadku remisu.
Nie wolno g³osowaæ na w³asne modele
W przypadku remisu, sêdzia ma prawo do drugiego decyduj±cego g³osu. Nie dzia³a to w momencie, gdy pretendentem do zwyciêstwa jest jego w³asna figurka Wtedy rozstrzyga wynik osoba nie bior±ca udzia³u w g³osowaniu lub rzut ko¶ci±.
WEJ¦CIÓWKI I PODZIA£ PULI
Lista obecno¶ci:
1. Blesu
2. Solider
3. Azz
4. Radek
5. Marcin C
6. Mieszko
7. Gerd
8. Sambor
9.
10.
Rezerwa:
1. Radziu
2. Skot
Lista OTWARTA!!!
Je¶li kto¶ siê zapowiedzia³, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listê rezerwow± na kolejnym.
Rozpiski w formacie doc lub rst przesy³aæ do 9 VIII (czwartek) na adres chwalcie.chomika@gmail.com !!!
Najnowszy plik do AB2:
http://www.ligapegaz.hi-net.pl/wf8dbv260.abProszê aby rozpiski przyniesione na turniej by³y schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera!
Ja tak jak mówi³em, na chwilê obecn± z turnieju sierpniowego odpadam (ew wrzuæ mnie do rezerwy bo mo¿e siê okazaæ, ¿e mi siê plany pozmieniaj±)
Na pocz±tku witam wszystkich, jako, ¿e jest to mój pierwszy post na tym szanownym forum, ale do rzeczy.
Je¿eli turniej odbêdzie siê 4.08 to moje Empire stawi siê do walki. Proszê o dopisanie do listy.
Chêtnie siê pojawiê, ale nie wiem czy dam radê. Urodzi³ mi siê syn ^^ i pewnie bêdê mia³ sporo roboty w domu, nie wiem czy ¿ona siê zgodzi mnie wypu¶ciæ na tak d³ugo
dam jeszcze znac na razie rezerwa
Ok, prosze o dopisanie mnie i pewnie Radka ;]
Solider to czlowiek odemnie w razie czego ;]
Pzdr
Je¶li termin mi przypasuje, to te¿ siê pojawiê.
Oj nie Azz, solider to cz³owiek od nas, od Imperium
Witam nowego cz³onka
Skotu! Gratulujê! Oczywi¶cie ka¿dy z nas zrozumie, je¶li nie dasz rady siê zjawiæ, ale Twoja obecno¶æ jest zawsze mile widziana
Mnie tez mozecie wstêpnie dopisac mi pasuj± 2 pierwsze tygodnie sierpnia, jesli turniej bedzie pó¼niej to automatem odpadam (wiec jest to kwestia do rozwazenia)
btw postaram sie co¶ nowego skleciæ
Mysle ze mozecie mnie dopisac na 4.08.2012
Oj nie Azz, solider to cz³owiek od nas, od Imperium
Witam nowego cz³onka
... Dziêki za mi³e przywitanie. Kiedy mo¿na spodziewaæ siê szczegó³owych info na temat turnieju, chodzi mi o pts. itp?
Punkty sie raczej nie zmienia, wiec pozostanie 2100, pewnie Blesu wrzuci niebawem info, scenariusze pewnie pozniej ;].
Aha Blesu, daj moze blood and glory oraz meeting engangement (tylko ze za bohaterow przypisanych do oddzialow nie rzucamy na wyjscie, ida razem z oddzialem) a trzeci wedlug uznania (ale chyba nie dawn attack
)
pzdr
Je¶li turniej bêdzie 11.08 to proszê mnie dopisaæ do listy chêtnych!
Gratulacje Skot!
W ci±gu tygodnia bêdê widzia³ kiedy mogê graæ. Mam wyjazdowe szkolenie w jeden weekend w sierpniu, tylko jeszcze nie wiem w który:)
Zmiana planów 4.08 równie¿ mogê graæ!!!!!
Miechu, raduje mnie wielce twoja wiadomo¶æ
Widzê, ¿e wiêkszo¶æ z nas woli 4 sierpnia. Ju¿ napisa³em do Kube, aby potwierdzi³ mi czy termin mu odpowiada.
Poni¿sze osoby proszê o info w poni¿szym temacie. (Jak chc± wydaæ resztê punktów na swoje chomiki)
http://www.sklepfeniks.fora.pl/warhammer-fantasy-battle,31/chomiki,464.html#4242RADEK
MARCIN C
SOLIDER
SAMBOR
Panowie, mam z³± wiadomo¶æ. 4 i 18 sierpnia nie bêdzie miejsca na granie.
Pozostaje tylko 11. No chyba, ¿e chcecie jeszcze pó¼niej? (25 - tutaj ja na pewno nie bêdê gra³, ale mogê siê zaj±æ organizacj±, sêdziego sami bêdzie musieli sobie znale¼æ
)
Proszê o wasze deklaracje, wiem ¿e Radek i Solider na razie pisali siê tylko na 4tego.
Ale dupa...
No dobra zostaje w takim razie 11sty, wstepnie sie wpisuje, ale juz nie za kolegow ;]
pzdr
No niestety, tak jak pisa³em Blaesusowi na PW, 4 i 18 sierpnia s± ju¿ zarezerwowane.
4 jest Magic Game Day, odbywa siê on na ca³ym ¶wiecie w tym terminie i nie da siê go prze³o¿yæ na inny dzieñ, 18 jest turniej premierowy nowego dodatku w YGO, odbywa siê on tylko w tym terminie i równie¿ nie da siê go prze³o¿yæ.
hm no to ja bede 11.08.2012 ale jak reszta nie wiem
U mnie problem polega na tym, ¿e do ¦widnicy wpadam jedynie towarzysko i rodzinnie i nie wiem jak d³ugo zostanê. Je¿eli moja córka nie bêdzie dokazywaæ za bardzo i babcia jej nie wyrzuci to zostanê do 11 (wpiszcie mnie na listê) i pojawiê siê na turnieju. Azz dobrze zareklamowa³ Wasze ¶rodowisko i chcia³bym je poznaæ.
A có¿ to za ¶rodowisko, w którym chomiki biegaj±
Reakcja na nas jest zawsze dwójnaka: Albo siê wci±gniesz, albo nigdy wiêcej nie bêdziesz chcia³ nas widzieæ
Dowiem siê czy mogê 18-tego dopiero w okolicach pocz±tku sierpnia.
Hej Sambor,
Mam nadziejê, ¿e dasz radê, bo dawno Ciê u nas nie by³o, a mam wielk± ochotê rzuciæ Ci challenge. Imperium istnieje po to aby zwalczaæ Chaos/Skaveny
A có¿ to za ¶rodowisko, w którym chomiki biegaj±
Reakcja na nas jest zawsze dwójnaka: Albo siê wci±gniesz, albo nigdy wiêcej nie bêdziesz chcia³ nas widzieæ Zobaczymy.
I kolejne pytanie rozpy zamieszczamy na forum, czy wysy³amy do Ciebie na PW?
Mozesz zamieszczac na forum, nikt Ci nie broni
Blesu, wrzuc ten format turniejowy, aby wiedzial na jakie punkty i jak skladac rozpe ;
Hej,
Wkrótce dodam zasady i scenariusze.
Zasady bêd± podobnie wygl±da³y jak w poprzednim turnieju:
http://www.sklepfeniks.fora.pl/terminarze,8/turniej-lipcowe-oblezenie-hamsterdamu-7-vii,457.htmlNa scenariusze mam ju¿ kilka pomys³ów.
Mozesz zamieszczac na forum, nikt Ci nie broni
... Dziêki za pozwolenie, ale skoro to nie jest norma, to nie bêdê pcha³ siê przed szereg.
Gdzie¶ widzia³em rozpê i my¶la³em, ¿e to standard. OK EOT.
Rozpê podaje organizator/sêdzia - tak aby by³o fair
W koñcu on mo¿e widzieæ wszystkie rozpy przed turniejem.
Micha³ "Gerd" dopisany do chêtnych. (Gwarantowana armia konusów z brodami
)
Zasady wrzucone, niewiele zmian wprowadzonych. Wiêkszo¶æ zasad chomików zosta³a przerzucona do tematu "CHOMIKI
"
Stworzony jest pierwszy scenariusz.
Tutaj pojawia siê pewien problem, mo¿e Azz bêdzie w stanie mi pomóc. W przypadku scenariuszy typu Watchtower, istnieje mo¿liwo¶æ wcze¶niejszego zwyciêstwa. Jak na turniejach zwykle liczy siê punkty za co¶ takiego?. Mój pomys³:
Zwyciêzca liczy punkty jakby rozwali³ wszystkie jednostki przeciwnika + ew. bonusy za sztandary etc. Od tego odejmuje siê to co nat³uk³ przeciwnik...
No wlasnie Watchtowera w ogole sie nie rozgrywa na turniejach (o ile sa jakies specjalne scenariusze) wlasnie przez ta zasade ze mozna losowo wygrac i niewiadomo jak liczyc punkty.
Dodatkowo jest to niezbalansowany scenariusz, wystarczy w pierwszej/drugiej turze wejsc oddzialem 60 osobowym z bsb i generalem i trzymasz tym do konca gry budynek.
Tak ogolem ten kto ma budynek wygrywa.
Ja bym sprobowal cos innego, bazujac na tym scenariuszu:
- ten kto kontroluje budynek na koniec bitwy ma +400-800 punktow, reszte punktow za zabite jednostki/sztandary/bohaterow liczymy normalnie
- ilosc tur 6
- rozstawienie jak w watchtower
pzdr
Good point!
Dam 400 pkt za budynek i jak bêdê mia³ czas to uzupe³niê pierwszy post.
Czy¿by Blood & glory te¿ nie bra³o udzia³u w turniejach?
Ogolem teraz polska scena wfb gra TYLKO i wylacznie (prawie) na zasadach EURO ;]
Jesli chodzi o punktacje na B&G:
Wygrywajacy odejmuje od 20:0 ile break pointow stracil
(czyli, Marcin gra z Blesem, Blesu traci z paniki bsb ze spearmenami, ktorzy mieli sztandar, w swojej turze zabija bsb i generala Marcina, nie majac wystarczajaco break pointow w zapasie Marcin przegrywa i: Blesu liczy od 20:0, stracil 2 break pointy wiec wynik 18:2)
W przypadku nie z'break pointowania armii przeciwnika liczymy podobnie ale od wyniku 10:10
Mam nadzieje, ze w miare wyjasnilem
pzdr
Ok, czyli nie op³aca siê mieæ mnóstwo gównianych oddzia³ów ze sztandarami, bo nawet je¶li siê wygra, mo¿na mieæ kiepski wynik za stratê wielu unitów. Sounds Fair
Witam
Osobi¶cie nie podoba mi siê ten scenariusz z budynkiem:
Wystarczy ze ktokolwiek zacznie ³apie budynek i trzyma go do koñca - zdobycie budynku przy zasadach walki z budynkiem jest praktycznie impossibile.
W budynek wbija siê oddzia³ 40 kolesi z bsb czyli przeciwnik ma na koniec:
300-400p za oddzia³
200 za bsb
400-800 za budynek
suma 900-1400p (win)
na budynek mo¿e atakowaæ na raz jeden oddzia³ max 10 osób do tego nawet jak przegra za³oga to ma stubborna , po walce atakuj±cy musi odsun±æ siê na cal od budynku wiec w turze przeciwnika nie ma walki
Do budynku wejdzie ie w 2-giej turze wiec w najlepszym wypadku masz 3-4 tury walki aby co¶ z budynku pogoniæ inaczej przegra³e¶
czyli jak ju¿ kto¶ wejdzie do budynku przez resztê bitwy musisz turê w turê go biæ i mieæ nadzieje ze uda siê go wybiæ do nogi bo stubborn z bsb robi swoje
IMHO bardzo niewywa¿ony promuj±cy zaczynie scenariusz.
+++EDIT+++
Juz nie mówiê o sytuacji gdy do budynku wejdzie w oddziale mag lv4 + kolejny hero wtedy jest +500-600p do przodu prawie masakra
+++END+++
pzdr
Marcin przesadzasz, za budynek zdobywasz 400 pts, a to co siedzi to siedzi, rownie dobrze mozesz sie pochowac cala armia i wychodzi tylko roznica za budynek, ale rownie dobrze mozesz zabijac smieci/inne jednostki i olac budynek.
Troche nielogiczny przyklad podales. Wiem mniej wiecej o co Ci chodzi, ale takie wyniki nie beda mialy miejsca.
Wedlug mnie scenariusz jest dobrze pomyslany, w oryginale juz od 4 tury moze sie konczyc gra, tutaj masz pelne 6 na to by wykurzyc zawartosc z budynku lub samemu przejac. Mozna jedynie dodac ze oddzial z minimum 10 ranami moze kontrolowac budynek aby dostac za niego punkty.
Pozatym, walka moze sie juz zaczac od pierwszej tury (budynek jest na srodku).
pzdr
Obaj panowie macie racjê jak dla mnie, zrobi³em update scenariusza uwzglêdniaj±c zdanie obu stron. Nawet 200 pkt to sporo (to 1 du¿y punkt).
Szkolenie mam 18 sierpnia, wiêc jest sporo szansa ¿e dam radê przyj¶æ 11 na turniej. Jest to jednak miesi±c wakacyjny, wiêc na 100% nie jestem pewny czy bêdê móg³ siê pojawiæ.
A co do budynku to zapraszam do ¶roda jak najwiêcej. Szczególnie modele z liczb± Woundow wiêksz± ni¿ 1. Moje katapy i armatka z wielk± chêci± do tego postrzelaj±
New scenario
Zostawiæ mnie proszê na li¶cie rezerwowej. Je¶li nie wypal± mi plany alternatywne na weekend 11 sierpnia, to przyjdê na turniej.
Blesu zapodaj ostatni scenariusz, bo juz bysmy chcieli rozpy skladac
pzdr
Hej,
Dzisiaj, najpó¼niej jutro wieczorem umieszczê ostatni scenariusz.
Przysiêgam wam na Wielkiego Kosmicznego Chomika
Przybêdê na turniej
W nocy rozwinê te¿ chomika.
Hej,
mnie niestety nie bêdzie. Mi³ej zabawy ch³opaki i do zobaczenia nastêpnym razem!
Pozdro
Jak obieca³em, ostatni scenariusz zosta³ umieszczony (z du¿± pomoc± Azza
)
1. Zapoznajcie siê dok³adnie ze scenariuszami.
2. Zapoznajcie siê dok³adnie z zasadami turnieju ( Dla tych, którzy regularnie je czytaj± i znaj±,
oznacza nowo¶ci. Z do¶wiadczenia ostatnich turniejów tylko po³owa z was zna zasady specjalne
)
3. Morte - wielka szkoda
Zabraknie nam na pewno Twojej u¶miechniêtej mordy
4. Sambor - w koñcu! Te szczury gdzie¶ siê pochowa³y ostatnio. W nocy mia³ powstaæ Twój Chomik. Cokolwiek to znaczy, to ju¿ siê obawiam, bo zbli¿a siê kolejna noc i Chomika Twojego jeszcze nie ma... Czy¿by¶ chcia³ sp³odziæ Chomiszczura?
Szczury z klanu Moulder wziê³y spaczeñ i gdzie¶ siê pochowa³y, nigdy wiêcej nie dam im zaliczki
Ok, chomiki ulepszone
Ju¿ dosta³em 2 rozpy, wiêc czekam na kolejne (w³asn± umieszczê na forum w czwartek wieczorem.
Skontaktujê siê z Radziem i Skotem. Je¶li Ci dwaj panowie by siê zjawili, to by³by komplet
Blesu, czy wydrukujesz/spiszesz na turniej staty chomikow ? Wiekszosc nie pamieta nawet co to takiego
pzdr
Hej Azz,
Taki mam zamiar.
Dosta³em odpowied¼ od Radzia i Skota - obaj niestety nie dadz± rady. Tak jak przypuszczali, jeden pracuje przez weekend, drugiemu urodzi³ siê miesi±c temu syn i mnóstwo przy nim roboty.
Tak¿e jest nas 8 wariatów - przynajmniej bêdzie bez BYE
Bez przesady z tym pracowaniem ;P na turniej jadê mieczem ³by rozwalaæ ;
Siemka, co by powiedzial Szczur, na maly chellenge? Jeszcze nie gralem z ta armia i bardzo jestem ciekaw z czym to sie je.
Blesu chyba wcze¶niej chcia³, ale je¶li mo¿na dwa czelend¿e, to mi pasuje
Nie zrozumia³em co napisa³ Radziu - to bêdziesz ze swoimi Ogórami, czy nie?
Je¶li tak, to jako sêdzia dostajê na wstêpie BYE. JE¶li nie, to rezerwujê sobie Szczurzyznê
Ok, ale gdybys odpoczywal w pierwszej rundzie to cyt. : ''szczurzyzna'' jest moja.
Wy siê bawicie na turnieju figurkowym, ja siê bawiê w Opolu na turnieju rycerskim. tak wiêc BYE nie masz
Hej,
Czekam jeszcze na 3 rozpy:
Gerda
Sambora
Radka (poprawion± wersjê tej ju¿ nades³anej
)
Jak na razie najciekawsz± ma znów Marcin C, ale teraz przesadzi³ ze swoj± pomys³owo¶ci±
Pos³a³em rozpê. Ju¿ mo¿ecie siê poddawaæ.
do SamboR'a i Blaesus'a - Sie oka¿e
pzdr
Hej,
W³a¶nie skoñczy³em sprawdzaæ wasze rozpiski i wszystko jest ok.
Lista obecno¶ci:
1. Blesu - Empire
2. Solider - Empire
3. Azz - Ogre Kingdoms
4. Radek - Vampire Counts
5. Marcin C - Dark Elves
6. Mieszko - Dark Elves
7. Gerd - Dwarfs
8. Sambor - Skaven
Czas na moj± rozpê:
BLESU – EMPIRE 2100pts
LORDS
Arch Lector of Sigmar 185 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50]
Dawnstone [25]
Ironcurse Icon [5]
Battle Wizard Lord of the Light Order 220 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Power Stone [20]
HEROES
Captain of the Empire 138 Pts
Battle Standard; Full Plate Armor; Warhorse
Enchanted Shield [5]
Sword of Might [20]
Luckstone [5]
Potion of Foolhardiness [5]
Witch Hunter 85 Pts
Brace of Pistols; Light Armour
Ring of Volans [30]
CORE
20 Spearmen 140 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
10 Knights of the Inner Circle 315 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; FCG
Steel Standard [35]
10 Archers 70 Pts
Normal Bow
SPECIAL
27 Greatswords 342 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Outriders 115 Pts
Musician
Great Cannon 120 Pts
Great Cannon 120 Pts
RARE
Steam Tank 250 Pts
Hmm Blaesus czy ja dobrze widze nie masz BSB
ja roaumie maga mo¿na nie miec, dzia³a zapomniec, ale BSB
pzdr
HEROES
Captain of the Empire 138 Pts
Battle Standard; Full Plate Armor; Warhorse
Enchanted Shield [5]
Sword of Might [20]
Luckstone [5]
Potion of Foolhardiness [5]
Tak Marcin, tak
Jak znajdê chwilê to umieszczê wasze wszystkie rozpiski
Wybacz skupi³em sie na magic itemach i koszcie
nie spodziewa³em sie ze za 138p mozna miec BSB na koniu + magic itemy (ale to pod³e ludzie oni tak maj± - bsb w cenie dzia³a
)
+++EDIT+++
Po za tym to bardzo przebieg³e dzia³anie wywrotowców imperialnych nazywac BSB Capitanem
+++END+++
pzdr
Rozpy
Solider
225- wizard, 4 lev, dispel scroll
155- arch lektor, armour of meteroic iron, gw
96- cpt. of empire, bsb, fpa, enchanted shield,
65- in¿ynier
264- 39 halabard, fcg
264- 39 halabard, fcg
120- armata
120- armata
252- 4 demigryfy, muzyk, sztandar
287- 4 demigryfy, muzyk, steel standar
120- hellblaster
130- celestial hurricanum
2098 pts
Miechu
1 Supreme Sorceress @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Black Dragon Egg [30.0]
Earthing Rod [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Master @ 213.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Pendant of Khaeleth [35.0]
Soulrender [15.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Death Hag @ 200.0 Pts
Poison Attacks; Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon
1 Cauldron of Blood @ [110.0] Pts
13 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 135.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour, Musician
13 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 135.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour, Musician
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
39 Black Ark Corsairs @ 450.0 Pts
2nd Weapon, Standard, Musician
Sea Serpent Standard [25.0]
1 Master [10.0]
29 Dark Elf Witch Elves @ [315.0] Pts
Frenzy, Poisoned Attacks, 2nd Weapon, Standard, Musician
1 Great Witch [10.0]
1 War Hydra @ 175.0 Pts
2 Beastmaster @ [0.0] Pts
Beastmaster's Scourge
Total Army Cost: 2093.0
Azz
385- butcher, 4 lev, greedy fist, glittering scales, fencers blades (lore of great maw)
214- firebelly, 2 lev, great weapon, dispel scroll, ruby ring of ruin (lore of fire)
183- bsb, h. armour, ironfist, crown of command, dragonhelm
93- 3 ogres, ahw
93- 3 ogres, ahw
389- 8 ironguts, fcg, standar of discipline
21- sabertusk
21- sabertusk
129- 3 ledblechers
400- 5 maneaters, muzyk, sztandar, h. armour, brace of ogre pistols
dragonhide banner (snajper, poison)
170- ironblaster
2098 pts
Sambor
1 Grey Seer @ 525.0 Pts
General; Magic Level 4
Skalm [30.0]
Shadow Magnet Trinket [30.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Rat Ogre Bell Ringer @ [0.0] Pts
1 Chieftain @ 74.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]
1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
49 Clanrats @ 310.0 Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8.0] Pts
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar
40 Skavenslaves @ 102.0 Pts
Shields; Slave Musician
40 Skavenslaves @ 102.0 Pts
Shields; Slave Musician
39 Stormvermin @ 415.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician
1 Fangleader @ [10.0] Pts
1 Weapon Team @ [70.0] Pts
Warpfire Thrower
5 Warplock Jezzail Teams @ 100.0 Pts
Jezzail
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 175
Total Army Cost: 2098.0
Radek
Lords 525
Lord Wampir 220 525
Barded Nightmare 24 Hevy Armor 6
Talizman of Preservation 45
Enchanted Shield 5
Ogre Blade 40
Wizard 4 lv
Quick Blood 30 to ASF
Red Furry 50 ( to zdolno¶æ ¿e za kazdy atak ktory zrani ( po save ) dostaje dodatkowy atak limitowana do 5 bazowych ) to samo nazwy
Hero 90
Necromancer 65 90
Dispel Scroll 25
Troops 530
Skeletons 40 245
Szt Champion
Screaming Banner 25
Zombies 30 95
Standard
Zombies 30 95
Standard
Zombies 30 95
Standard
Special 952
Hexwraiths 5 150
Hexwraiths 5 150
Hell Knights 9 244
Barding,lance
Champion koszt 10 pkt
Grave Guards 29 x 12 408
GW
Sztandar 10
Banner of Barrows 50
2098
Gerd
https://dl.dropbox.com/u/22222640/rozpa.htm
Marcin C - zdecydowanie najciekawsza i najbardziej szalona
Lord (299p)
Giant blade, dragonbane gem, armour of ethernal servitiute, shield, sea dragon cloak pegaz
BSB (215p)
pedant of khaleth , soulrender , havey armour, shield, sea dragon cloak, pegaz, battle standard
hero (186p)
Cloak of hag graef, whip of agony, haevy armour shield pegaz
Core
3x5 DR (255p= 3x85)
37 warriors shield FCG (274p)
Special
2x Rydwan (200p =2x100)
2x 9 WE (180p =2x90)
20 BG sztandard of hag graef , muzyk (316p)
rare
hydra (175p)
suma 2100
modele 98
Wielkie dziêki wszystkim uczestnikom ! Na prawdê dobrze siê bawi³em
Tutaj znajdziecie wyniki:
http://www.sklepfeniks.fora.pl/warhammer-fantasy-battle,31/wyniki-turniejow,444.html#4367Poni¿ej informacje jakie mam odno¶nie zdobytych przedmiotów, dajcie znaæ, je¿eli co¶ siê nie zgadza:
Blesu:
Amelinowe Pazury
Mac Hammer's Shirt of big Booty Bitches
Gerd:
Nic?
Azz:
Moherowy Beret Khorne'a
Solider:
Amelinowe Pazury
Miechu:
Mac Hammer's Shirt of big Booty Bitches
Radek:
Amelinowe Pazury
Mac Hammer's Shirt of big Booty Bitches
Marcin C:
Amelinowe Pazury
Sambor:
Mac Hammer's Shirt of big Booty Bitches
Moherowy Beret Khorne'a
Jeszcze raz bardzo dziêkujê za fantastyczny turniej.
Dziêkujê przeciwnikom za wyrozumia³o¶æ przy moich niektórych rzutach*
Mam nadziejê, ¿e uda mi siê jeszcze kiedy¶ nawiedziæ.
* Nie dotyczy Marcina C.
Pozdro
Solider
Dziêki wszystkim za turniej. Jak zwykle ¶wietnie siê bawi³em. Jak zwykle, nie pamiêta³em po³owy zasad i rozpiski w³asnej
Albowiem najwa¿niejsza jest zabawa
Jak wspomina³em, kolejnym turniejem zajmie siê Natibak
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl