Zofia Dzieniszewska - zapiski
Cze¶æ,
zastanawiam siê nad z³o¿eniem drugiego zestawu, trochê mocniejszego ni¿ obecnie u¿ywany (B2, stare TLT, buty Dynafit tlt4Pro).
Buty które teraz posiadam s± bardzo miêkkie, wi±zania te¿ nie maj± za bardzo mo¿liwo¶ci ustawienia mocniejszej si³y wypiêcia.
Zastanawia³em siê nad zestawem trochê bardziej freeridowym, kupi³em buty BD Slant i do tego planujê do¶æ szerokie narty np Armada TST. Pytanie czy kto¶ u¿ywa³ podobny zestaw z wi±zaniami Dynafita? Pocz±tkowo mia³em pomys³ na wi±zania szynowe bo dobija mnie wpinanie insertów w g³êbokim ¶niegu itd. ale w sumie wa¿± trochê du¿o. Jak ze skistoperami do Dynafitów, nie ma problemu z takimi szerokimi nartami ~100mm pod butem? No i jak to siê bêdzie sprawowaæ?
pzdr
ze stoperami problemu nie ma ale wydaje mi sie ze bez blokowania przodow sie ostro nie pojezdzi
nie wiem jak te najnowsze przody dynafita w radicalach moze sa bardziej odporne na chwilowe przeciazenia np przy malym skoku ale comforty ktore mam lubia sie wypiac
pozdr
No w³a¶nie g³ównie o to mi chodzi, obecnie mam TLT które te¿ siê wypinaj± z byle powodu ale nie mam mo¿liwo¶ci zwiêkszenia nastawów - bardzo stary model, musia³bym przek³adaæ sprê¿yny z przodu. wydawa³o mi siê, ¿e nowsze konstrukcje maj± mocniejsze nastawy, mo¿e mia³ kto¶ do¶wiadczenia? Widzia³em raz go¶cia ze speedami na K2 Obsethed, ale ciê¿ko stwierdziæ jak to dzia³a³o.
Blokowania przodów wola³bym unikn±æ.
Poszukaj na forum, s± dok³adne info o takim ³±czeniu. Analogiczne KubaR koniec wieczno¶ci. (Troszkê siê Mu wyrwa³o z rdzenia).
a ktos wie moze czy przody w serii ft czyms sie roznia od zwyklych tz czy tez maja tendencje do wypinania?
pozdr
Osobi¶cie nie mam Dynafita, mogê tylko napisaæ ¿e Onyxy G3 sprawuj± siê dobrze na szerokich nartach
Zamontowa³em je na nartach które maj± jakie¶ 133mm pod butem.
Nie wypina³y mi siê, ale nie wiem czy to kwestia tylko wi±zañ, czy te¿ ma³ej wagi. Maj± nastaw do 12din.
Z mojego do¶wiadczenia mogê przedstawiæ parê sugestii :
- od pewnego czasu nie blokuj± przodów - przede wszystkim na szerokich deskach (chcê mieæ jeszcze w miarê sprawne kulasy na staro¶æ...), nastawy mam "prawie" zgodnie z wag± i zdarzy³o siê kilka niekontrolowanych wypiêæ, ale nast±pi³y one raczej przeje¿d¿aj±c twarde odcinki trasy, my¶lê ¿e jest to spowodowane dzia³aj±c± nadmiern± si³± boczn± na wi±zanie, miêkk± nart± (wypiêcie tylnych bolców podczas przejazdu po nierówno¶ciach, podczas l±dowania po skoku..., niedok³adnym oczyszczeniem przodów pod sprê¿ynami przed zjazdem - a nawet nagromadzeniu siê ¶niegu/lodu podczas samej jazdy i zamarzniêciu tego¿ ...
Có¿ TLT ma swoje + ale te¿ wiadomo... - nie mniej jednak nie widzê powodów do obaw w zastosowaniu takiego zestawu. A przody blokujê tylko w klasycznych turach podczas pokonywania stromych zjazdów a to z wiadomych powodów
.
z reszt± temat i jego podobne przewija³y siê x razy na forum - warto poszukaæ ! i zebraæ wnioski od mniej lub bardziej do¶wiadczonych u¿ytkowników .
Dziêki za wszystkie odpowiedzi, prawdopodobnie wezmê jednak szynowe, póki co nie ¶pieszy mi siê jako¶ bardzo, mo¿liwe, ¿e ten sezon przeje¿d¿ê jeszcze na nartach obecnie posiadanych. Je¿eli kupiê szersze to pewnie z alpejskimi wi±zaniami.
pzdr.
do tst proponujê marker f10 lub f12
lekko, solidnie i przyjemnie - wypinana kiedy musi a nie wtedy kiedy nie jest nam to akurat "na rêkê":]
obecnie mam TLT które te¿ siê wypinaj± z byle powodu ale nie mam mo¿liwo¶ci zwiêkszenia nastawów - bardzo stary model, musia³bym przek³adaæ sprê¿yny z przodu. Poszukaj na forum, s± dok³adne info o takim ³±czeniu. Analogiczne KubaR koniec wieczno¶ci. (Troszkê siê Mu wyrwa³o z rdzenia). do tst proponujê marker f10 lub f12
lekko, solidnie i przyjemnie - wypinana kiedy musi a nie wtedy kiedy nie jest nam to akurat "na rêkê":] Z tym "lekko" to siê trochê rozpêdzi³e¶
.......
Kuba
Kuba, ja wskaza³em tylko ju¿ opisane konsekwencje zastosowania patentu stworzonego dla klepek w±skich, w narcioszkach szerszych.
Przedtem nie by³o jak tego obej¶æ, wiêc pakowano co leci. Teraz licz±cy siê gracze na rynku wi±zañ id± w ich szersze mocowania, lub np przekonstruowanie p³yt. Co umo¿liwia profesjonalne rozwi±zanie problemów z szeroka nart±.
Jest jeszcze co¶ takiego jak mój osobisty przegl±d sytuacji, którego to przegl±du nie chce mi siê ju¿ dokumentowaæ, a potem z ka¿dym potencjalnym "forumowym ekspertem".......
Nie ma w±tpliwo¶ci ¿adnych, ¿e najczê¶ciej narty szersze robi siê maksymalnie odchudzone, co jest powodem sporej ilo¶ci awarii (w moich albumach mo¿na poogl±daæ)
Trzymanie szerokiej narty na krawêdzi powoduje, wiêksze si³y na monta¿/rdzeñ narty, konstrukcjê szczêki, mocowanie insertów w bucie, i ca³y but. Dlatego niektóre miksy sprzêtu nale¿y wed³ug mnie nazywaæ po imieniu.
Tu takie sobie tam https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/NajnowszeTechnologie#5729094752952532930
Kuba, ja wskaza³em tylko ju¿ opisane konsekwencje zastosowania patentu stworzonego dla klepek w±skich, w narcioszkach szerszych.
Nie ma w±tpliwo¶ci ¿adnych, ¿e najczê¶ciej narty szersze robi siê maksymalnie odchudzone, co jest powodem sporej ilo¶ci awarii (w moich albumach mo¿na poogl±daæ) I tu jest te¿ "clue": jako¶ szeroka "lekka" narta jest dla mnie sama w sobie sprzeczno¶ci±, kompromisem który musi gdzie¶ daæ dupy. Oczywi¶cie pytanie zawsze jest gdzie jest ta granica i moim zdaniem dlatego sprzêt powinien byæ dobierany pod je¼d¼ca i jego zabawy. Bo inny sprzêt jest dla pro freeturowca czy freskiera w wolnych chwilach startuj±cego w FWT, a inny dla starszego pana w moim rodzaju czy innych 90% u¿yszkodników tego forum. Tak swoj± drog± to ostatnio u¿ywane przeze mnie narty nielubianej przez Ciebie firmy do lekkich nie nale¿±, a jedyne co mi s³abiej przypasowa³y to by³y w³a¶nie takie niby "lekkie".
Kuba
gdzie jest ta granica i moim zdaniem dlatego sprzêt powinien byæ dobierany pod je¼d¼ca i jego zabawy. Bo inny sprzêt jest dla pro freeturowca czy freskiera w wolnych chwilach startuj±cego w FWT, a inny dla starszego pana w moim rodzaju Kubu¶, w przypadku takiej enuncjacji wypada - jak mnie kiedy¶ kolega napisa³ - nie przesadzaæ z modesti±. Innymi s³owy - nie pierdol. Ty, Konrad (i kilku kolegów z tego forum, których nie znam z praktyki) je¼dzicie "zdecydowanie przyzwoicie" i gadanie o starcach tylko zaciemnia temat.
Mnie trochê ³atwiej,
mam poligon do¶wiadczalny i wiem co najczê¶ciej i jakich nart wypada. Dlatego siê dzielê, ile mogê, takimi informacjami.
Nadal nic nikomu nie chcê sprzedaæ, nawet nie sugerujê co powinien zamontowaæ. Twierdzê tylko ¿e co zamierza to najmniej trafna opcja. Gorszy mo¿e byæ ju¿ tylko sylvek pure. I naxo je¶li nadal nie ma gwarancji.
Zaznaczyæ nale¿y ¿e omawiane wi±zania (k³y) nie powoduj± samo wyrwania z narty przy locie kolanem w puch i przekroczeniu pewnego k±ta, jak to ma miejsce w niektórych szynowych. Najczê¶ciej s± mocowane z przodu na 5 wkrêtów. A i tak wypadaj±, nader czêsto.
Natomiast samo czucie krawêdzi chyba mo¿e byæ w podobnej cenie znacznie lepsze. I na pewno nie wyrwie siê kotwa z buta
Napisa³e¶ o G-3 jak siê domy¶lam. Ja oprócz krytyki "miny" (dziwnej wersji wi±zania) i ¶ciem dystrybutora na RP tej marki, nigdy nic nie napisa³em ¿e sprzêt jest z³y, wrêcz przeciwnie.
A ¿e p. Maciek ma nas na forum i równie¿ na swojej stronie w ..... to w odpowiednim temacie wisi "czarno na bia³ym" i wiêkszego komentarza nie wymaga, tak cz³owiek widocznie ju¿ ma.
Zeszly sezon przejezdzilem na klach przykreconych do Armad ANT 07. Narty mam od nowosci, byly bardzo sztywne, ale swoje przeszly. Z biegiem lat milo 'zmakaronily' sie i dlatego zdecydowalem sie wiercic je drugi raz pod zestaw stricte tourowy. i jestem bardzo zadowolony! 195/95 "na golo", raczej blokuje, czasem zapomne. i nie pamietam tez, zeby mnie wypielo.
tyle, ze wtedy aramada kiedys jako firma malo znana, starala sie i deski sa naprawde solidne. to o czym napisali koledzy wyzej, bezpieczenstwo uzytkowania zalezy (poza Twoja waga i umiejetnosciami narciarskimi) od tego co jest w srodku - drewno czy wiory.. z tego co wiem, jakosc wyrobow Armady spadla.
pzdr
Kuba, nie da siê wykluczyæ, ¿e patent wi±zañ + ostra jazda + blokowanie przodów, pomog³o twojej narcie. To nie jest jedyny przypadek. Nie narzekaj na t± konstrukcjê, gdy¿ bardziej wspó³czesne s± znacznie bardziej "zaawansowane technologicznie", wpadniesz kiedy¶, dam nawet pomacaæ, lub pode¶lê umy¶lnym.
Mo¿e s³abo to zaakcentowa³em.
Jest obecnie czas przekonstruowywania wi±zañ na szersze rozstawy ¶rub mocuj±cych je do nart, masywniejszych szczêk, wpychania pod wi±zanie p³yt, wsporników, czy jak to tam zwaæ, które maj± za zadanie, usztywniæ ju¿ istniej±ce rozwi±zania. I to w³a¶nie pod k±tem stosowania w nartach szerokich. Czy to zupe³nie bezpodstawna zapobiegliwo¶æ producentów? czy te¿ walka z narastaj±cymi problemami wi±zañ, które pierwotnie do w±skich nart by³y skonstruowane? O których ju¿ na tym forum w kilku miejscach mia³em "przyjemno¶æ" napisaæ. Je¶li kto¶ ma zamiar ³±czyæ dziwne miksy ja mu absolutnie nie zabraniam, ja wskazujê ewentualne zagro¿enia, i ewentualnie je¶li jest bardzo ¼le skomponowane, odmawiam mojego w tym udzia³u. Co kilka razy ju¿ siê zdarzy³o. A po tym, co udaje mi siê czasem w sieci przeczytaæ, stanowisko moje bêdzie siê jeszcze bardziej usztywniaæ.
Pewna czê¶æ klientów chce jak najtaniej za³atwiæ swój FAN, a w momencie drogich i d³ugotrwa³ych procedur medycznych, zaczynaj± siê poszukiwania wspó³odpowiedzialno¶ci za swoje czyny, wszêdzie, równie¿ u mnie. A wydawa³o by siê ¿e wy³±cznie z doros³ymi mam do czynienia w sprawach sprzêtu.
Ostatnio publicznie klient skar¿y³ siê na mnie na kilku forach ¿e mia³em czelno¶æ odmówiæ mu naprawy wi±zañ. Wartych nowych 100 - 150 pln
Czyli za 20, 30 z³otych mia³em braæ za jego idiotyzmy odpowiedzialno¶æ.
(popêkanych plastików wi±zañ siê nie naprawia a ewentualnie wymienia)
Kubu¶, w przypadku takiej enuncjacji wypada - jak mnie kiedy¶ kolega napisa³ - nie przesadzaæ z modesti±. Innymi s³owy - nie pierdol. Ty, Konrad (i kilku kolegów z tego forum, których nie znam z praktyki) je¼dzicie "zdecydowanie przyzwoicie" i gadanie o starcach tylko zaciemnia temat. Natomiast samo czucie krawêdzi chyba mo¿e byæ w podobnej cenie znacznie lepsze. I na pewno nie wyrwie siê kotwa z buta Jest obecnie czas przekonstruowywania wi±zañ na szersze rozstawy ¶rub mocuj±cych je do nart, masywniejszych szczêk, wpychania pod wi±zanie p³yt, wsporników, czy jak to tam zwaæ, które maj± za zadanie, usztywniæ ju¿ istniej±ce rozwi±zania. I to w³a¶nie pod k±tem stosowania w nartach szerokich. Czy to zupe³nie bezpodstawna zapobiegliwo¶æ producentów? czy te¿ walka z narastaj±cymi problemami wi±zañ, które pierwotnie do w±skich nart by³y skonstruowane? Kuba, nie da siê wykluczyæ, ¿e patent wi±zañ + ostra jazda + blokowanie przodów, pomog³o twojej narcie. To nie jest jedyny przypadek. Nie narzekaj na t± konstrukcjê, gdy¿ bardziej wspó³czesne s± znacznie bardziej "zaawansowane technologicznie", wpadniesz kiedy¶, dam nawet pomacaæ, lub pode¶lê umy¶lnym. Bêdê narzeka³. W owym czasie kupi³em Marcie K2 Miss Baker - pomimo pewnych wad (bardzo miêkki ¶lizg + cienkie krawêdzie) ma ona znacznie solidniejsz± konstrukcjê co czuæ by³o przy monta¿u i widaæ do tej pory. A rówie¶niczki to s±
A swoj± drog± to z przyjemno¶ci± wpadnê do Krakowa pogadaæ.
K.
Kuba, odnoszê wra¿enie ¿e nie doceniasz konkretnego docisku obcasa buta, na bardzo konkretne podparcie od spodu, w szynowym wi±zaniu. Które wed³ug mnie, ma spore prze³o¿enie na "czucie krawêdzi". Po³±czone ze sztywn± szczêk± przedni±, daje bardzo dobry efekt, który wiêkszo¶æ graczy na tym rynku ju¿ stosuje w swoich konstrukcjach.
Kosztowa³e¶ co¶ takiego na podobnej do swojej narcie?
Je¶li masz w±tpliwo¶ci co lepiej przekazuje si³ê na krawêd¼, wprowad¼ tylko zaczep tylny na bolce i rusz butem na boki.
(mo¿esz lekko siê zdziwiæ bo jeszcze bolce siê krêc±)
Kuba, ja ca³y czas biorê pod uwagê konstrukcje nart i dlatego twierdzê co powy¿ej. A dodatkowo szerszy monta¿ - mniejsza si³a - mniejsze niebezpieczeñstwo wyrwania monta¿u.
Za³o¿enie tlt do nart z prawdziw± p³yta tytanalow± u góry nie jest ¿adnym zagro¿eniem dla narty. Tylko dla wi±zania i buta. Tak to mniej wiêcej robi
Kuba, odnoszê wra¿enie ¿e nie doceniasz konkretnego docisku obcasa buta, na bardzo konkretne podparcie od spodu, w szynowym wi±zaniu. Które wed³ug mnie, ma spore prze³o¿enie na "czucie krawêdzi". Po³±czone ze sztywn± szczêk± przedni±, daje bardzo dobry efekt, który wiêkszo¶æ graczy na tym rynku ju¿ stosuje w swoich konstrukcjach.
Kosztowa³e¶ co¶ takiego na podobnej do swojej narcie?
Je¶li masz w±tpliwo¶ci co lepiej przekazuje si³ê na krawêd¼, wprowad¼ tylko zaczep tylny na bolce i rusz butem na boki. (mo¿esz lekko siê zdziwiæ bo jeszcze bolce siê krêc±)
Za³o¿enie tlt do nart z prawdziw± p³yta tytanalow± u góry nie jest ¿adnym zagro¿eniem dla narty. Tylko dla wi±zania i buta. Tak to mniej wiêcej robi I tu dochodzimy do pewnego konsensusu - konstrukcja insertów w butach mo¿e byæ newralgiczna. I tu k³ania siê potencjlany standard "Tech 2.0" je¿eli kto¶ go kiedy¶ wymy¶li.
Nawiasem mówi±c to siê zastanawiam jak wygl±da kwestia "wyrywalno¶ci" innych wi±zañ z tych lekkich nart. Masz jakie¶ do¶wiadczenia? Mo¿e mniej informacji jest dlatego, ¿e do lekkich jest przewaga JSW podobnych?
Kuba
W pobli¿u jest diamir ale tu mu bardzo pomaga kolizja z nart± po przej¶ciu punktu krytycznego i jego popularno¶æ równie¿ wtórna. Potem ca³a reszta miêkkich szyn.
Marker jest jeszcze stosunkowo ma³o popularny chyba? Od zesz³ego sezonu jest z poszerzonym rozstawem monta¿u. W moich rêkach najmniej.
Za³o¿enie tlt do nart z prawdziw± p³yta tytanalow± u góry nie jest ¿adnym zagro¿eniem dla narty. Tylko dla wi±zania i buta. Tak to mniej wiêcej robi No i co teraz ? - jestem nieco zak³opotany..., gdy¿ mam zamiar taki set na dniach skrêciæ
.
"kampress"
No i co teraz ? - jestem nieco zak³opotany..., gdy¿ mam zamiar taki set na dniach skrêciæ . Wniesiesz stosown± op³atê w naturze gdzie trzeba i bêdzie OK.
Czytam i oczom nie wierzê, ju¿ blokowanie przodów beee?
Chyba Babia Ciê wyleczy³a.
Kuba, ja wyznajê zasadê, sprzêt trochê na wyrost, niczym nie ryzykujê, najwy¿ej nie wykorzystam jego maksimum. (dok³adnie jak z wi±zaniami, ¶rodek skali) Poni¿ej, takiej granicy, zawsze jest szansa ¿e co¶ siê rozleci i jest k³opot, jak wielki? a to ju¿ zale¿y gdzie nas k³opot dopad³.
U m³odych skiturowców, prawie zawsze dochodzi ryzyko zwiêkszania wyzwañ na sprzêcie, który z³o¿yli tak, by tylko zobaczyæ czy siê spodoba ta forma dzia³alno¶ci. (czytaj, najtañszy z mo¿liwych, dosyæ czêsto nie¼le wyhu¶tany w przypadkowej bardzo konfiguracji).
Spirala nieszczê¶æ w takim sprzêcie mo¿e troszkê siê nakrêcaæ.
¯e w warunkach miêkkich spoko to robi ja Kuba nie kwestionujê.
Warunki mamy takie jak mamy, puch raczej incydentalnie, narta jedna a warunki ró¿ne. O k³opotach z prawid³owym wpinaniem nie zapominaj±c zw³aszcza pewnej odmiany.
A o jsw Konrad piêknie napisa³.
Dlatego te¿ wolê sygnalizowaæ ostro¿no¶æ.
Kuba widzia³e¶ nartê z albumu. Fabryczna dedykacja, narta-wi±zanie i do tego w insertach i wypad³o z narty, nawet z jakiej¶ tam warstwy blachy i co TY na to?
Nie jaka¶ mega szeroka narta i nie wyhu¶tana, nówka.
Apropo tematu, sam pocz±tek filmu, 9s i dalej...
http://www.youtube.com/watch?v=NYvM6j56IBk&NR=1&feature=endscreenpzdr!
Apropo tematu, sam pocz±tek filmu, 9s i dalej...
http://www.youtube.com/watch?v=NYvM6j56IBk&NR=1&feature=endscreen
pzdr! Dobre, bardzo dobre, tego siê 3maj.
Nie negujê ca³ej dyskusji, wklei³em jako ciekawostkê.
Dlatego te¿ wolê sygnalizowaæ ostro¿no¶æ. Warunki mamy takie jak mamy, puch raczej incydentalnie, narta jedna a warunki ró¿ne.
Kuba widzia³e¶ nartê z albumu. Fabryczna dedykacja, narta-wi±zanie i do tego w insertach i wypad³o z narty, nawet z jakiej¶ tam warstwy blachy i co TY na to? Moje zdanie na temat jako¶ci wykonania nart pewnej firmy znasz. O ile co do wi±zañ i butów nie mam zastrze¿eñ, to do nart tudzie¿ konfekcji mam du¿e.
Kuba
P.S. Tak nawiasem mówi±c to ja mam wiêksze zaufanie do Dynafita tudzie¿ reszty "k³owych" ni¿ np. do Markera F. Pomimo tego, ¿e zawsze by³em fanem tego ostatniego. Jako¶ do mnie filozofia "
jak zalodzi to pierdolnij" nie przemawia i c±³y czas by mi po plecach chodzi³o: tam co¶ siê musia³o naruszyæ.... Ale trudno kogo¶ przekonywaæ na podstawie w³asnych obsesji.
Wniesiesz stosown± op³atê w naturze gdzie trzeba i bêdzie OK.
Czytam i oczom nie wierzê, ju¿ blokowanie przodów beee?
Chyba Babia Ciê wyleczy³a.
Ja¶niej poproszê ad pierwszego zdania.
Napisa³em wyra¼nie, blokowanie przodów tylko w klasycznych nartach podczas stromego zjazdu szczególnie kiedy twardo, kiedy¶ owszem nagminnie...
Sk±d wiesz o Babiej ? - szkoda mi Witka - nie do¶æ ¿e by³ na nie swoich nartach - to nastawy w tych ¿e skrêcone na max, zablokowane przody i wredna szreñ w górnym odcinku - gdzie zamiast "tego" wypiê³o kolano
.
Wracaj±c do tematu - zaryzykujê poraz kolejny zestawienia tlt + tym razem sand³iczowa ciê¿sza narta umiarkowanie szeroka... - no lekki jestem - obecnie 63 kg - to mo¿e jako¶ damy radê w tym zespole...? - nie ukrywam ¿e chcê nieco "szybciej" na tym secie po¶migaæ.
pozdr
k.
Wniesiesz stosown± op³atê w naturze gdzie trzeba i bêdzie OK. Sk±d wiesz o Babiej ? - szkoda mi Witka - nie do¶æ ¿e by³ na nie swoich nartach - to nastawy w tych ¿e skrêcone na max, zablokowane przody i wredna szreñ w górnym odcinku - gdzie zamiast "tego" wypiê³o kolano
Wracaj±c do tematu - zaryzykujê poraz kolejny zestawienia tlt + tym razem sand³iczowa ciê¿sza narta umiarkowanie szeroka... - no lekki jestem - obecnie 63 kg - to mo¿e jako¶ damy radê w tym zespole...? - nie ukrywam ¿e chcê nieco "szybciej" na tym secie po¶migaæ. Nie negujê ca³ej dyskusji, wklei³em jako ciekawostkê. Troszkê ja¶niej poproszê, bo trochê nie ³apiê, jak± ciekawostkê i w którym miejscu ona wystêpuje. Mo¿e czego¶ nie zauwa¿y³em
W ciê¿szej narcie bêdzie przynajmniej bez ryzyka wyrwania.
Kwestia czy wymêczona konstrukcja przedniej szczêki to wytrzyma. B±d¼ dobrej my¶li W Twoim przypadku jest jeszcze aspekt posiadania ju¿ wi±zania, i jakie¶ z nim relacje. Co innego zak³adaæ wszystko nowe.
Wniesiesz stosown± op³atê w naturze gdzie trzeba i bêdzie OK.
Mam na my¶li uroczysty pokropek (np. wi¶ni± po tuningu) w serwisie za Twoj± miedz±.
Aaaaa - o to chodzi
- Ale¶ jest enigmatyczny...
a trza by³o napisaæ po prostu flaska !.
"kampress"]
Na szczê¶cie "raczej" nie wymêczona konstrukcja, gdy¿ wystêpowa³a tylko w po³±czeniu z szerokimi deskami które de facto by³y najrzadziej u¿ywane - kupione nowe ze ¶tyry roki na zad - Vertical ST. Aaaaa - o to chodzi - Ale¶ jest enigmatyczny... a trza by³o napisaæ po prostu flaska !. No nie wiedzia³em czy jedna wystarczy.
¿eby by³o dobrze i uroczy¶cie
szerokie narty + TLT
A nie z zablokowanymi przodami uje¿d¿ane? Po twardym te¿?
"raczej" nie blokowane, a jak ju¿ to sporadycznie...
To nowsze, mocniejsze wi±zanie dynafita z podstaweczk± pod szczêkê przedni± i znacznie pogrubion± konstrukcj±, powiêkszonym rozstawem wkrêtów monta¿owych szczêki przedniej:
https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5809695045362181858
I w albumie w R
To tegoroczny marker, poszerzony rozstaw wkrêtów mocuj±cych do narty przodu, ty³u i samych elementów wi±zania: https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5759545589869383874
I w albumie w R
Brak zwi±zku z awariami czy ¶wiadome i kosztowne dzia³anie producentów?
Ewentualnie w systemie TLT trochê dziwnie zachowuje siê mocowanie piety buta, ale ogólnie jest to mega przyjemny patent
Witek czy owe podstaweczki s± kompatybilne z poprzednim modelem Vertical/Comfort i czy s± ewentualnie do nabycia osobno ?
czy owe podstaweczki s± kompatybilne z poprzednim modelem Vertical/Comfort i czy s± ewentualnie do nabycia osobno ? Wychodzi na to ¿e tak :
http://www.wildsnow.com/4683/dynafit-power-plate/chod¼ zastanawia mnie czy aby nie podwy¿szaj± nieco wi±zania ?, ale patent zapewne pomocny w przeci±¿eniach...
a do dostania osobno s± tu :
http://www.telemark-pyrenees.com/en/dynafitftpowerplate-p-44543.html
Osobno kupowane. Jak Konrad napisa³.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl