Marker Tour F10/F12 

Zofia Dzieniszewska - zapiski

Cze¶æ

Czy kto¶ u¿ywa³, mo¿e co¶ powiedzieæ na temat + i - podczas u¿ytkowania

Z góry dziêki za potencjalne info


mam F12. co chcesz wiedziec?
o, super

przede wszystkim czy wi±zanie jest na tyle solidnie zbudowane, by wytrzyma³o konkretne zjazdy, ewentualnie jakie¶ skoki i dropy?
czy jakie¶ poszczególne elementy budz± zastrze¿enia je¶li chodzi o wytrzyma³o¶æ?
czy posiadasz jakie¶ w³asne zastrze¿enia?
prv poszlo


hej proponuje na forum nie prv to wiecej osob skorzysta:)
pozdr
dziêki za info!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=M_zOeqAY0_4#!
filmik ogl±da³em wielokrotnie, mimo to dziêki:]
czo³em, uzywam f10 drugi sezon, imho super wiazania, zjady wytrzymuj± jak dot±d , duzych skoków nie czyniê wiec nie wiem pozdrowienia
thx
Ja mam f12, uzywam ich razem z nartami k2 hardside 98mm. Przy mojej wadze (65kg) jest to calkiem niezly zestaw freeride'owy. Preferuje raczej zjazdy niz chodzenie, no ale podejsc tez sie w tym da, choc na pewno nie jest to wiazanie turowe. Apropo chodzenia to problemem moze byc tez przelacznik walk/ski umiejscowiony pod butem, przez co trzeba narte odpiac. Na pewno nie jezdze tak dobrze jak Ty, choc tez w podobnych rejonach- zim± Stozek, Czantoria, Skrzyczne, a wiosna np. Nizne Rysy i wiazania sprawuja sie na prawde dobrze. Jedyny uszczerbek jaki odnotowalem (podczas blizszego kontaktu z drzewem) to odleciala mi przednia blaszka oslonowa wiazania i widac sprezyne, ale nie ma to zadnego wplywu na jazde.

. Jedyny uszczerbek jaki odnotowalem (podczas blizszego kontaktu z drzewem) to odleciala mi przednia blaszka oslonowa wiazania i widac sprezyne, ale nie ma to zadnego wplywu na jazde.

Nie by³bym taki pewny tego ¿e "nie ma to zadnego wplywu na jazde"
Je¶li producent os³oni³ sprê¿ynê to ma byæ os³oniêta zw³aszcza je¶li bezpiecznikowa.

no ale podejsc tez sie w tym da, choc na pewno nie jest to wiazanie turowe..

mo¿esz rozwin±æ tê my¶l..

w sumie ju¿ siê zdecydowa³em. nie znalaz³em ¿adnego innego wi±zania o takim wspó³czynniku masy do wytrzyma³o¶ci oraz trzymania poprzecznego, a przede wszystkim "bezpieczeñstwo wypiêcia" jako¶ nie potrafiê zaufaæ bolcom. tym bardziej w drug± stronê, wola³bym, ¿eby nie wypina³o niepotrzebnie przy du¿ym przeci±¿eniu:]

dziêki za info



w sumie ju¿ siê zdecydowa³em. nie znalaz³em ¿adnego innego wi±zania o takim wspó³czynniku masy do wytrzyma³o¶ci oraz trzymania poprzecznego, a przede wszystkim "bezpieczeñstwo wypiêcia" jako¶ nie potrafiê zaufaæ bolcom. tym bardziej w drug± stronê, wola³bym, ¿eby nie wypina³o niepotrzebnie przy du¿ym przeci±¿eniu:]

dziêki za info


Mam dok³adnie w³a¶nie takie obserwacje, pisa³em kiedy¶ o tym w ró¿nych miejscach na tym forum, w albumie s± zdjêcia markera i konkurencji (poprzecznego dzia³ania). Na razie wiem (ze s³yszenia od mojego klienta) o jednym przypadku uwolnienia szyny z zaczepu tylnego.
Szynê pu¶ci³o w lawinie bez wypinania buta i jakiegokolwiek uszkodzenia wi±zania.
Potwierdza to moje przekonanie o bardzo dobrej jako¶ci wyrobów tego producenta.
Który ca³± konkurencjê pozostawi³ w ....... .

Bolce maj± problemy w³a¶ciwie z ka¿dej strony, nigdy nie wiadomo z której strony wtopa. G-3 od pó³ roku czekamy na tym forum na odpowied¼ polskiego przedstawiciela, co z pinami w RP. U innych jak jest ? jest troszkê na forum o tym. Ja nie bardzo sobie Ciebie wyobra¿am na k³ach. Z powodu samego patentu ale te¿ butów.


. Ja nie bardzo sobie Ciebie wyobra¿am na k³ach. Z powodu samego patentu ale te¿ butów.


ja bardzo chcê obni¿yæ wagê ca³ego zestawu. na pocz±tku wydawa³o siê logiczne, ¿e najlepiej zamontowaæ k³y. buty, a raczej przednie "piêtki" s± do znalezienia, chodzi o buty quest salomona.

aczkolwiek po sprawdzeniu tematu stwierdzi³em, ¿e nadal obni¿ê wagê, ale nie za wszelk± cenê. wolê wnie¶æ wiêcej, ale zjechaæ w jednym kawa³ku:]

tak wiêc questy + F12 + salomon rocker2

podejrzewam, ¿e t± kombinacj± tak czy inaczej odejmujê sobie przynajmniej po³owê dotychczasowej masy w³asnej..
O ile Marker upora³ siê z pêkaj±cymi zawiasami w F10/F12. Zastanawia³em siê nad tymi wi±zaniami, czyta³em fora z usa i u¿ytkownicy pierwszych serii narzekali na awarie. Potem niby mia³y przyj¶æ wzmocnienia, bardziej masywne odlewy - no ale ich skuteczno¶æ w praktyce jeszcze nie zosta³a raczej zbadana. Wybra³em barony

O ile Marker upora³ siê z pêkaj±cymi zawiasami w F10/F12. Zastanawia³em siê nad tymi wi±zaniami, czyta³em fora z usa i u¿ytkownicy pierwszych serii narzekali na awarie. Potem niby mia³y przyj¶æ wzmocnienia, bardziej masywne odlewy - no ale ich skuteczno¶æ w praktyce jeszcze nie zosta³a raczej zbadana. Wybra³em barony

A mo¿esz daæ jakiego¶ linka o tych awariach?
Rynek amerykañski jest dosyæ specyficzny w ró¿nych dziedzinach.
A z rodzimego przeczytaj but skitur wi±zania alpejskie.

Ja mogê tylko o rynku krajowym, zamontowane i wyregulowane u mnie u ¶wiadomego klienta 1 awaria p³yty pod wi±zaniem.
Na naszym forum przeczyta³em wszystko co by³o, zanim podj±³em decyzjê - której nie ¿a³uje. Nie mam potrzeby czytaæ ponownie.
A co do linków :
przyk³ad 1 http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/210851-Marker-Tour-F12-Major-Failure
http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/210851-Marker-Tour-F12-Major-Failure/page7

mi to wystarczy³o ¿eby skierowaæ siê ku solidniejszemu Baronowi.
Dziêki za linki, temacik Ci podsun±³em bo ludki pakuj± wszystko jak leci a potem bywa afera ¿e co¶ pêka. A amerykanie to specyficzna nacja.
Ja jeszcze co¶ o bolcach dodam
Przypomnia³em sobie, ¿e w sumie czasami daj± radê, ale tutaj trzeba wzi±æ poprawkê na ¶wietne, g³êbokie warunki + fakt, ¿e Hoji jest sponsorowany, tak wiêc nie straszne mu awarie:]

http://vimeo.com/31047821
To ja co¶ te¿, niech siê co¶ dzieje.
Piny pêkaj±, kotwy z butów siê wyrywaj±, przednie szczêki pêkaj±, ty³y lec±, monta¿e z szerokiej narty wypadaj± czasem wraz z rdzeniem.
Wystêpuje zjawisko markowania prawid³owego zatrza¶niêcia w przedniej szczêce. Kilku forumowiczów do¶wiadczy³o, i dobrze ¿e bez szwanku (by³a relacja na forum)
Subtelny w konstrukcji sprzêt do regularnego za...... to raczej nie bardzo.

Natomiast je¶li kto¶ jest wspomagany, sponsorowany to opowie¶ci p³yn± a¿ mi³o.
Robi taaakie rzeczy ¿e strach w ogóle s³uchaæ.
A czy na czym¶ innym by tego nie zrobi³, albo zrobi³ znacznie lepiej, ³atwiej? a tego to ju¿ najczê¶ciej nie wiadomo bo nie próbowa³ nawet.
z autorytetami nie ma siê co "sprzeczaæ", wierzê na s³owo:]

przeczyta³em te dwa w±tki na teton i w sumie nie zasia³y obawy
trochê brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii
a co powiecie na to?

mia³ ju¿ to kto¶ w ³apach..

549 Euro - limitowana wersja 100 sztuk

w ogóle taka p³ytka to ¶wietna opcja, jedno wi±zanie do ka¿dej narty..

tylko stoi siê na wysoko¶ci 50 mm



http://fixation-plum.com/en/fixation-complete/29-plum--3700693400060.html

z autorytetami nie ma siê co "sprzeczaæ", wierzê na s³owo:]

przeczyta³em te dwa w±tki na teton i w sumie nie zasia³y obawy
trochê brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii


My¶lê ¿e w du¿ej czê¶ci brak regulacji do rodzaju podeszwy, i zalodzenie.
Gdyby by³a to ewidentna wada konstrukcyjna/materia³owa to cicho by nie by³o.
+ oczywi¶cie bez jakiejkolwiek regulacji pchanie dowolnych butów, tak jak to ma miejsce u nas przy wszelkiej ma¶ci nowo¶ciach. Któ¿ by sobie zawraca³ g³owê czytaniem instrukcji.
Kiedy¶ mia³em mo¿liwo¶æ przygl±daniu siê testom sprzêtu w RP renomowany sprzêt, i niepe³nosprawny dystrybutor. Wed³ug mnie testy koñczyn dolnych to g³ównie by³y.
Miêdzy innymi dlatego ja sprzêtu "po testach" nie polecam.

Plum, wady po stronie monta¿u i butów jak u k³owej konkurencji. Reszta siê oka¿e, niszowe na razie.

z autorytetami nie ma siê co "sprzeczaæ", wierzê na s³owo:]

przeczyta³em te dwa w±tki na teton i w sumie nie zasia³y obawy
trochê brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii

Te objawy wg lektury tego i innych linków powstawa³y w chwili "puszczenia" foki i gwa³townej ucieczki narty do ty³u. Wówczas wi±zanie przekracza³o k±t który okazywa³ siê krytyczny dla niego. Knee drop - wypad kolana.

z autorytetami nie ma siê co "sprzeczaæ", wierzê na s³owo:]

przeczyta³em te dwa w±tki na teton i w sumie nie zasia³y obawy
trochê brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii

Te objawy wg lektury tego i innych linków powstawa³y w chwili "puszczenia" foki i gwa³townej ucieczki narty do ty³u. Wówczas wi±zanie przekracza³o k±t który okazywa³ siê krytyczny dla niego. Knee drop - wypad kolana.

Masz racjê, podobnie by³o w diamirach. Tu wy¿szo¶æ naxo by³a.
A swoj± drog± amerykañska foka pu¶ci³a? Dodaæ nale¿y lot kolana obok narty i telemarki.
I dlatego moje naxo nx21 czekaj± zdemontowane w pude³ku, ¿eby je zamontowaæ do narty uniwersalnej, jak± chce kupiæ w miejsce sprzedanych slalomek ELANA Race SLX (bo mnie ju¿ znudzi³o garowanie w slalomkach )

z autorytetami nie ma siê co "sprzeczaæ", wierzê na s³owo:]

przeczyta³em te dwa w±tki na teton i w sumie nie zasia³y obawy
trochê brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii

Te objawy wg lektury tego i innych linków powstawa³y w chwili "puszczenia" foki i gwa³townej ucieczki narty do ty³u. Wówczas wi±zanie przekracza³o k±t który okazywa³ siê krytyczny dla niego. Knee drop - wypad kolana.

czasami siê zdarza, ale oni chyba musz± biegaæ po ogórach, skoro stawiaj± kroki o takiej radykalnej amplitudzie:]

ciê¿ko mi uwierzyæ, ¿e ta konstrukcja "podda³a siê" takiej akcji..



czasami siê zdarza, ale oni chyba musz± biegaæ po ogórach, skoro stawiaj± kroki o takiej radykalnej amplitudzie:]

ciê¿ko mi uwierzyæ, ¿e ta konstrukcja "podda³a siê" takiej akcji..


Raczej z przyczyn ró¿nych klient powoduje awariê a potem po ró¿nych konsultacjach przedstawia najbardziej prawdopodobn± wersjê, ale tak± by za³apaæ gwarancjê, reklamacjê, rêkojmiê. I je¶li rynek amerykañski, to je¶li mo¿na przy okazji skopaæ ty³ek innemu krajowi, to jak najbardziej jest to po¿±dane rozwi±zanie.
Panowie ale co¶ jest na rzeczy skoro Marker wprowadzi³ wzmocnienia grubo¶ci elementów konstrukcyjnych na rok modelowy 2012.
Tu widaæ ró¿nice:
http://www.wildsnow.com/6034/marker-f12-f10-review/

Dobrego siê nie modyfikuje raczej. Skoro wzmocnili, znaczy ¿e przypadki amerykañskie nie by³y spowodowane wy³±cznie g³upot± u¿ytkowników



Dobrego siê nie modyfikuje raczej. Skoro wzmocnili, znaczy ¿e przypadki amerykañskie nie by³y spowodowane wy³±cznie g³upot± u¿ytkowników


Nie modyfikuje siê? A jeste¶ pewny ze tak w³a¶nie jest. Przecie¿ ci±gle siê modyfikuje praktycznie wszystko. I bardzo czêsto na gorsze ni¿ do tej pory z przyczyn ró¿nych.
I absolutnie nie twierdzê ¿e nie nale¿a³o tego poprawiæ.
Choæ jestem prawnikiem to pracuje w firmie produkcyjnej (jako in house) - producent kas fiskalnych. To co jest sprawdzone i dobre, produkowane jest od lat bez zmian. Przynajmniej patrz±c racjonalnie.

a co powiecie na to?

mia³ ju¿ to kto¶ w ³apach..

549 Euro - limitowana wersja 100 sztuk
w ogóle taka p³ytka to ¶wietna opcja, jedno wi±zanie do ka¿dej narty..
tylko stoi siê na wysoko¶ci 50 mm

a to przy fest szerokiej narcie wcale nie jest takie zle, latwiej przechodzic z krawedzi na krawedz.

Nikt nie zwrocil jeszcze uwagi na proporcje jezdca... Taki Hoji ma 170 w kapeluszu, wazy pewnie kolo 70. nawet przy takim zapinkalaniu dzwignia jest duzo mniejsza, niz kogos chocby 10kg ciezszego i 10 cm wyzszego, jezdzacego slabiej, ale w podobnych warunkach puchowych. jak slabiej jezdzacy to na dodatek przy braku techniki wiazania wykonuja czasem ciezsza prace niz sam narciarz;)
a najgorsze dla klowych sa drgania przenoszone z twardego sniegu. ja jestem przekonany, ze 3/4 tych awarii powstalo w wiazaniach, ktore byly przynajmniej czesciowo uzywane jako 'przywyciagowe'..

Sam zdecydowalem sie na kly po 3ech sezonach rozmyslan, ale nie mam zamiaru za bardzo skakac po betonach. wole zjechac 3 razy niz 2 w ciagu jednego dnia:) acha, 195cm i +90kg na sucho

pzdr!

Choæ jestem prawnikiem to pracuje w firmie produkcyjnej (jako in house) - producent kas fiskalnych. To co jest sprawdzone i dobre, produkowane jest od lat bez zmian. Przynajmniej patrz±c racjonalnie.

To ja w celu rozlu¼nienia atmosfery i oczywi¶cie ciê¿ko ironizuj±c.
Dawno dawno temu w PRL zaczêto produkowaæ buty z plastiku
Po pierwsze by³ to socjalizm, pocz±tki tworzyw sztucznych i np brak wiedzy jak siê ów starzeje i ró¿ne takie tam, ³±cznie ze ¶winiami podk³adanymi przez zachód. I by³a wtopa w kasprowych, ¿e pêkaj± owszem by³o tak.
Teraz historia zatoczy³a ko³o i proszê nasza technologia na zachód przesz³a, z t± ró¿nic± ¿e tu pêk³o ju¿ w pude³ku. https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/BardzoCiekawePrzypadkiCUDA#5697554050596187106

Rozklejaj±ce siê polsporty podobnie, by³y i podobnie siê dzieje dzi¶ zachodowi
https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5443316312528091650

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/BardzoCiekawePrzypadkiCUDA#5697574568731048786 i w R

Wi±zania? proszê bardzo, identycznie pêka³y tworzywa wszystkim przodowa³a Tyrolia. Uspokoi³o siê ale nie na d³ugo, zaczêto modyfikowaæ, co komu odpada mo¿na poczytaæ na forum a tu inne kwiatuszki.

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5412504020646066194 i w R
https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5730951729368195282

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5538248491420788978

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5729097063014909826



Panowie ale co¶ jest na rzeczy skoro Marker wprowadzi³ wzmocnienia grubo¶ci elementów konstrukcyjnych na rok modelowy 2012.
Tu widaæ ró¿nice:
http://www.wildsnow.com/6034/marker-f12-f10-review/

Dobrego siê nie modyfikuje raczej. Skoro wzmocnili, znaczy ¿e przypadki amerykañskie nie by³y spowodowane wy³±cznie g³upot± u¿ytkowników


dobrze ¶wiadczy o firmie

w ogóle taka p³ytka to ¶wietna opcja, jedno wi±zanie do ka¿dej narty..
tylko stoi siê na wysoko¶ci 50 mm

a to przy fest szerokiej narcie wcale nie jest takie zle, latwiej przechodzic z krawedzi na krawedz.
[/quote]

tak, ale jednocze¶nie im dalej od narty tym mniej "czucia", gorszy balans, sygna³y do narty docieraj± trochê szybciej ale w drug± stronê zupe³nie odwrotnie. przynajmniej ja to tak postrzegam. dla mnie 36 mm w markerze to ju¿ jest bardzo ale to bardzo du¿o..

Choæ jestem prawnikiem to pracuje w firmie produkcyjnej (jako in house) - producent kas fiskalnych. To co jest sprawdzone i dobre, produkowane jest od lat bez zmian. Przynajmniej patrz±c racjonalnie.

To ja w celu rozlu¼nienia atmosfery i oczywi¶cie ciê¿ko ironizuj±c.
Dawno dawno temu w PRL zaczêto produkowaæ buty z plastiku
Po pierwsze by³ to socjalizm, pocz±tki tworzyw sztucznych i np brak wiedzy jak siê ów starzeje i ró¿ne takie tam, ³±cznie ze ¶winiami podk³adanymi przez zachód. I by³a wtopa w kasprowych, ¿e pêkaj± owszem by³o tak.
Teraz historia zatoczy³a ko³o i proszê nasza technologia na zachód przesz³a, z t± ró¿nic± ¿e tu pêk³o ju¿ w pude³ku. https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/BardzoCiekawePrzypadkiCUDA#5697554050596187106

Rozklejaj±ce siê polsporty podobnie, by³y i podobnie siê dzieje dzi¶ zachodowi
https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5443316312528091650

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/BardzoCiekawePrzypadkiCUDA#5697574568731048786 i w R

Wi±zania? proszê bardzo, identycznie pêka³y tworzywa wszystkim przodowa³a Tyrolia. Uspokoi³o siê ale nie na d³ugo, zaczêto modyfikowaæ, co komu odpada mo¿na poczytaæ na forum a tu inne kwiatuszki.

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5412504020646066194 i w R
https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5730951729368195282

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5538248491420788978

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5729097063014909826



tyrolia lubi sobie czasami wypu¶ciæ bubla

co do laminatu to w tym sezonie by³o jakie¶ zatrzêsienie reklamacji tego typu. pocz±wszy od salomona, poprzez rossi, koñcz±c na armadzie
W salomonie 2 lub trzy sezony temu by³a taka matowa grafitowa narta 3 co¶ tam.... . 7 par jednego klienta do reklamacji posz³o roz³azi³y siê krawêdzie od rdzenia i od ¶lizgu. Wziêli sobie zdaje siê przys³owie dos³ownie do serca, ¿e klej najlepiej trzyma, jak go ni ma i nie dawali miejscami, nawet sporymi.
Recenzja i porównanie kilku najnowszych wi±zañ free-tourowych wed³ug gear institute - http://www.gearinstitute.com/skiing/category/ski-bindings
Mam pytanie jak dobrze ustawiæ przód wi±zania do butów zjazdowych? Jest niby znacznik, ale tak do koñca mu nie ufam, bo WG ustawi³ mi do butów tourowych troszkê powy¿ej znacznika "touring". Ta przesuwaj±ca siê p³ytka ma byæ pewnie przez but doci¶niêta tylko jak bardzo? Tak ¿eby da³o siê j± jeszcze przesun±æ palcem? Czy mo¿e mo¿na zastosowaæ stary (diamirowy) patent z wysuwaniem kartki papieru spod buta (z trudem)?
do wi±zañ mia³e¶ do³±czon± karteczkê z czerwonym STOP
a jak ju¿ nie masz to zginasz pasek papieru na prawie pó³ tj ¿eby jeden koniec by³ d³u¿szy od drugiego
wk³adasz na p³ytkê i wpinasz but
podkrêcasz do takiego momentu, ¿eby da³o siê wyci±gn±æ papier bez porwania
tzn miedzy kartkami ma byæ takie tarcie ¿eby dwie kartki jeszcze da³o siê przesun±æ po sobie
jak siê kartka zrywa tzn, ¿e ju¿ docisk jest za du¿y
swoj± drog± przypomnia³e¶ mi, ¿e mo¿e warto tam zajrzeæ bo podeszwy ju¿ trochê zdarte
pozdr
moje f10 zdech³y w 3 sezonie niezbyt intensywnego ³a¿enia (( Zeby z tury w niedziele wróciæ musia³em kawa³ki drewna ostrugane w przody wepchaæ WG wystawi³ swiadectwo zgonu, wiec tego trupa nikt ju¿ nie reanimuje Mia³em wra¿enie ze pierwotna przyczyn± awarii przodów (ale moje wra¿enie pewnie g warte bo jestem atechniczny by³o wyrobienie osadzenia osi obrotu, dopuszczaj±ce do ruchu przodu wi±zania wzglêdem zapiêtego buta i w konsekwencji dalszej dewastacji. Juz naxo wytrzyma³y d³u¿ej i - o ile pamietam- jak je sprzedawa³em by³y w przyzwoitym stanie. Mia³ kto¶ podobny problem z f10/12?
ma³y update do poprzedniego postu - mam (k... mia³em ) stara wersje wiazañ - tu ró¿nice:
http://www.wildsnow.com/6034/marker-f12-f10-review/
Chyba nie by³em jedyny któremu sie rozp.. ://

do wi±zañ mia³e¶ do³±czon± karteczkê z czerwonym STOP
a jak ju¿ nie masz to zginasz pasek papieru na prawie pó³ tj ¿eby jeden [...]

Chyba nie by³em jedyny któremu sie rozp.. ://


Niestety w wersji z sezonu 10/11 to by³o nagminne . Jak kupowa³em wi±zania to koniecznie celowa³em w wersjê nowsz± (z poprawionym tym elementem).
Nie chcia³em zak³adaæ nowego w±tku o tych wi±zaniach, wiêc pytanie zadam tutaj. Czy F10 w rozmiarze S maj± taki sam rozstaw dziur pod ¶ruby co Barony12 w rozmiarze S ? Kiedy¶ gdzie¶ czyta³em, ¿e podobno taki sam, ale nie mogê ju¿ tego odnale¼æ. Bêdê wdziêczny za takie informacje
dok³adnie taki sam
sam przekreca³em f 10 zamiast baronów
pozdr

dok³adnie taki sam
sam przekreca³em f 10 zamiast baronów
pozdr


Wielkie dziêki Bardzo mi pomog³a ta informacja
Kilka dni temu uda³o mi siê kupiæ F10 (moje pierwsze zapiêcia turowe) w dobrej cenie - podobno model ekspozycyjny. Ciekawe czy to ta wersja, która czêsto siê psu³a....? Wi±zania odda³em do monta¿u, wiêc nie mogê tego teraz stwierdziæ ale mam nadziejê, ¿e trochê mi pos³u¿±.
Mam takie pytanie. Po skrêceniu przedniej p³ytki na maksa w dó³ (potrzebne mi to by³o do nowych butów), w jednym wi±zaniu nie jestem w stanie przekrêciæ jej z powrotem (tak jakby ¶ruba wyskoczy³a z nakrêtki pod p³ytk± - choæ wygl±da, ¿e w niej jest)... Z powodu reklamacji nowych butów muszê wróciæ do starego ustawienia a tu taki klops... Kto¶ ma jaki¶ pomys³ jak to naprawiæ? Czy to w ogóle da siê naprawiæ? Komu¶ co¶ takiego wyst±pi³o?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaciekrece.xlx.pl