X


Zofia Dzieniszewska - zapiski

Cze��

Czy kto� u�ywa�, mo�e co� powiedzie� na temat + i - podczas u�ytkowania

Z g�ry dzi�ki za potencjalne info


mam F12. co chcesz wiedziec?
o, super

przede wszystkim czy wi�zanie jest na tyle solidnie zbudowane, by wytrzyma�o konkretne zjazdy, ewentualnie jakie� skoki i dropy?
czy jakie� poszczeg�lne elementy budz� zastrze�enia je�li chodzi o wytrzyma�o��?
czy posiadasz jakie� w�asne zastrze�enia?
prv poszlo


hej proponuje na forum nie prv to wiecej osob skorzysta:)
pozdr
dzi�ki za info!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=M_zOeqAY0_4#!
filmik ogl�da�em wielokrotnie, mimo to dzi�ki:]
czo�em, uzywam f10 drugi sezon, imho super wiazania, zjady wytrzymuj� jak dot�d , duzych skok�w nie czyni� wiec nie wiem pozdrowienia
thx
Ja mam f12, uzywam ich razem z nartami k2 hardside 98mm. Przy mojej wadze (65kg) jest to calkiem niezly zestaw freeride'owy. Preferuje raczej zjazdy niz chodzenie, no ale podejsc tez sie w tym da, choc na pewno nie jest to wiazanie turowe. Apropo chodzenia to problemem moze byc tez przelacznik walk/ski umiejscowiony pod butem, przez co trzeba narte odpiac. Na pewno nie jezdze tak dobrze jak Ty, choc tez w podobnych rejonach- zim� Stozek, Czantoria, Skrzyczne, a wiosna np. Nizne Rysy i wiazania sprawuja sie na prawde dobrze. Jedyny uszczerbek jaki odnotowalem (podczas blizszego kontaktu z drzewem) to odleciala mi przednia blaszka oslonowa wiazania i widac sprezyne, ale nie ma to zadnego wplywu na jazde.

. Jedyny uszczerbek jaki odnotowalem (podczas blizszego kontaktu z drzewem) to odleciala mi przednia blaszka oslonowa wiazania i widac sprezyne, ale nie ma to zadnego wplywu na jazde.

Nie by�bym taki pewny tego �e "nie ma to zadnego wplywu na jazde"
Je�li producent os�oni� spr�yn� to ma by� os�oni�ta zw�aszcza je�li bezpiecznikowa.

no ale podejsc tez sie w tym da, choc na pewno nie jest to wiazanie turowe..

mo�esz rozwin�� t� my�l..

w sumie ju� si� zdecydowa�em. nie znalaz�em �adnego innego wi�zania o takim wsp�czynniku masy do wytrzyma�o�ci oraz trzymania poprzecznego, a przede wszystkim "bezpiecze�stwo wypi�cia" jako� nie potrafi� zaufa� bolcom. tym bardziej w drug� stron�, wola�bym, �eby nie wypina�o niepotrzebnie przy du�ym przeci��eniu:]

dzi�ki za info



w sumie ju� si� zdecydowa�em. nie znalaz�em �adnego innego wi�zania o takim wsp�czynniku masy do wytrzyma�o�ci oraz trzymania poprzecznego, a przede wszystkim "bezpiecze�stwo wypi�cia" jako� nie potrafi� zaufa� bolcom. tym bardziej w drug� stron�, wola�bym, �eby nie wypina�o niepotrzebnie przy du�ym przeci��eniu:]

dzi�ki za info


Mam dok�adnie w�a�nie takie obserwacje, pisa�em kiedy� o tym w r�nych miejscach na tym forum, w albumie s� zdj�cia markera i konkurencji (poprzecznego dzia�ania). Na razie wiem (ze s�yszenia od mojego klienta) o jednym przypadku uwolnienia szyny z zaczepu tylnego.
Szyn� pu�ci�o w lawinie bez wypinania buta i jakiegokolwiek uszkodzenia wi�zania.
Potwierdza to moje przekonanie o bardzo dobrej jako�ci wyrob�w tego producenta.
Kt�ry ca�� konkurencj� pozostawi� w ....... .

Bolce maj� problemy w�a�ciwie z ka�dej strony, nigdy nie wiadomo z kt�rej strony wtopa. G-3 od p� roku czekamy na tym forum na odpowied� polskiego przedstawiciela, co z pinami w RP. U innych jak jest ? jest troszk� na forum o tym. Ja nie bardzo sobie Ciebie wyobra�am na k�ach. Z powodu samego patentu ale te� but�w.


. Ja nie bardzo sobie Ciebie wyobra�am na k�ach. Z powodu samego patentu ale te� but�w.


ja bardzo chc� obni�y� wag� ca�ego zestawu. na pocz�tku wydawa�o si� logiczne, �e najlepiej zamontowa� k�y. buty, a raczej przednie "pi�tki" s� do znalezienia, chodzi o buty quest salomona.

aczkolwiek po sprawdzeniu tematu stwierdzi�em, �e nadal obni�� wag�, ale nie za wszelk� cen�. wol� wnie�� wi�cej, ale zjecha� w jednym kawa�ku:]

tak wi�c questy + F12 + salomon rocker2

podejrzewam, �e t� kombinacj� tak czy inaczej odejmuj� sobie przynajmniej po�ow� dotychczasowej masy w�asnej..
O ile Marker upora� si� z p�kaj�cymi zawiasami w F10/F12. Zastanawia�em si� nad tymi wi�zaniami, czyta�em fora z usa i u�ytkownicy pierwszych serii narzekali na awarie. Potem niby mia�y przyj�� wzmocnienia, bardziej masywne odlewy - no ale ich skuteczno�� w praktyce jeszcze nie zosta�a raczej zbadana. Wybra�em barony

O ile Marker upora� si� z p�kaj�cymi zawiasami w F10/F12. Zastanawia�em si� nad tymi wi�zaniami, czyta�em fora z usa i u�ytkownicy pierwszych serii narzekali na awarie. Potem niby mia�y przyj�� wzmocnienia, bardziej masywne odlewy - no ale ich skuteczno�� w praktyce jeszcze nie zosta�a raczej zbadana. Wybra�em barony

A mo�esz da� jakiego� linka o tych awariach?
Rynek ameryka�ski jest dosy� specyficzny w r�nych dziedzinach.
A z rodzimego przeczytaj but skitur wi�zania alpejskie.

Ja mog� tylko o rynku krajowym, zamontowane i wyregulowane u mnie u �wiadomego klienta 1 awaria p�yty pod wi�zaniem.
Na naszym forum przeczyta�em wszystko co by�o, zanim podj��em decyzj� - kt�rej nie �a�uje. Nie mam potrzeby czyta� ponownie.
A co do link�w :
przyk�ad 1 http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/210851-Marker-Tour-F12-Major-Failure
http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/210851-Marker-Tour-F12-Major-Failure/page7

mi to wystarczy�o �eby skierowa� si� ku solidniejszemu Baronowi.
Dzi�ki za linki, temacik Ci podsun��em bo ludki pakuj� wszystko jak leci a potem bywa afera �e co� p�ka. A amerykanie to specyficzna nacja.
Ja jeszcze co� o bolcach dodam
Przypomnia�em sobie, �e w sumie czasami daj� rad�, ale tutaj trzeba wzi�� poprawk� na �wietne, g��bokie warunki + fakt, �e Hoji jest sponsorowany, tak wi�c nie straszne mu awarie:]

http://vimeo.com/31047821
To ja co� te�, niech si� co� dzieje.
Piny p�kaj�, kotwy z but�w si� wyrywaj�, przednie szcz�ki p�kaj�, ty�y lec�, monta�e z szerokiej narty wypadaj� czasem wraz z rdzeniem.
Wyst�puje zjawisko markowania prawid�owego zatrza�ni�cia w przedniej szcz�ce. Kilku forumowicz�w do�wiadczy�o, i dobrze �e bez szwanku (by�a relacja na forum)
Subtelny w konstrukcji sprz�t do regularnego za...... to raczej nie bardzo.

Natomiast je�li kto� jest wspomagany, sponsorowany to opowie�ci p�yn� a� mi�o.
Robi taaakie rzeczy �e strach w og�le s�ucha�.
A czy na czym� innym by tego nie zrobi�, albo zrobi� znacznie lepiej, �atwiej? a tego to ju� najcz�ciej nie wiadomo bo nie pr�bowa� nawet.
z autorytetami nie ma si� co "sprzecza�", wierz� na s�owo:]

przeczyta�em te dwa w�tki na teton i w sumie nie zasia�y obawy
troch� brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii
a co powiecie na to?

mia� ju� to kto� w �apach..

549 Euro - limitowana wersja 100 sztuk

w og�le taka p�ytka to �wietna opcja, jedno wi�zanie do ka�dej narty..

tylko stoi si� na wysoko�ci 50 mm



http://fixation-plum.com/en/fixation-complete/29-plum--3700693400060.html

z autorytetami nie ma si� co "sprzecza�", wierz� na s�owo:]

przeczyta�em te dwa w�tki na teton i w sumie nie zasia�y obawy
troch� brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii


My�l� �e w du�ej cz�ci brak regulacji do rodzaju podeszwy, i zalodzenie.
Gdyby by�a to ewidentna wada konstrukcyjna/materia�owa to cicho by nie by�o.
+ oczywi�cie bez jakiejkolwiek regulacji pchanie dowolnych but�w, tak jak to ma miejsce u nas przy wszelkiej ma�ci nowo�ciach. Kt� by sobie zawraca� g�ow� czytaniem instrukcji.
Kiedy� mia�em mo�liwo�� przygl�daniu si� testom sprz�tu w RP renomowany sprz�t, i niepe�nosprawny dystrybutor. Wed�ug mnie testy ko�czyn dolnych to g��wnie by�y.
Mi�dzy innymi dlatego ja sprz�tu "po testach" nie polecam.

Plum, wady po stronie monta�u i but�w jak u k�owej konkurencji. Reszta si� oka�e, niszowe na razie.

z autorytetami nie ma si� co "sprzecza�", wierz� na s�owo:]

przeczyta�em te dwa w�tki na teton i w sumie nie zasia�y obawy
troch� brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii

Te objawy wg lektury tego i innych link�w powstawa�y w chwili "puszczenia" foki i gwa�townej ucieczki narty do ty�u. W�wczas wi�zanie przekracza�o k�t kt�ry okazywa� si� krytyczny dla niego. Knee drop - wypad kolana.

z autorytetami nie ma si� co "sprzecza�", wierz� na s�owo:]

przeczyta�em te dwa w�tki na teton i w sumie nie zasia�y obawy
troch� brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii

Te objawy wg lektury tego i innych link�w powstawa�y w chwili "puszczenia" foki i gwa�townej ucieczki narty do ty�u. W�wczas wi�zanie przekracza�o k�t kt�ry okazywa� si� krytyczny dla niego. Knee drop - wypad kolana.

Masz racj�, podobnie by�o w diamirach. Tu wy�szo�� naxo by�a.
A swoj� drog� ameryka�ska foka pu�ci�a? Doda� nale�y lot kolana obok narty i telemarki.
I dlatego moje naxo nx21 czekaj� zdemontowane w pude�ku, �eby je zamontowa� do narty uniwersalnej, jak� chce kupi� w miejsce sprzedanych slalomek ELANA Race SLX (bo mnie ju� znudzi�o garowanie w slalomkach )

z autorytetami nie ma si� co "sprzecza�", wierz� na s�owo:]

przeczyta�em te dwa w�tki na teton i w sumie nie zasia�y obawy
troch� brakuje informacji o przyczynie
jak dla mnie wada serii

Te objawy wg lektury tego i innych link�w powstawa�y w chwili "puszczenia" foki i gwa�townej ucieczki narty do ty�u. W�wczas wi�zanie przekracza�o k�t kt�ry okazywa� si� krytyczny dla niego. Knee drop - wypad kolana.

czasami si� zdarza, ale oni chyba musz� biega� po og�rach, skoro stawiaj� kroki o takiej radykalnej amplitudzie:]

ci�ko mi uwierzy�, �e ta konstrukcja "podda�a si�" takiej akcji..



czasami si� zdarza, ale oni chyba musz� biega� po og�rach, skoro stawiaj� kroki o takiej radykalnej amplitudzie:]

ci�ko mi uwierzy�, �e ta konstrukcja "podda�a si�" takiej akcji..


Raczej z przyczyn r�nych klient powoduje awari� a potem po r�nych konsultacjach przedstawia najbardziej prawdopodobn� wersj�, ale tak� by za�apa� gwarancj�, reklamacj�, r�kojmi�. I je�li rynek ameryka�ski, to je�li mo�na przy okazji skopa� ty�ek innemu krajowi, to jak najbardziej jest to po��dane rozwi�zanie.
Panowie ale co� jest na rzeczy skoro Marker wprowadzi� wzmocnienia grubo�ci element�w konstrukcyjnych na rok modelowy 2012.
Tu wida� r�nice:
http://www.wildsnow.com/6034/marker-f12-f10-review/

Dobrego si� nie modyfikuje raczej. Skoro wzmocnili, znaczy �e przypadki ameryka�skie nie by�y spowodowane wy��cznie g�upot� u�ytkownik�w



Dobrego si� nie modyfikuje raczej. Skoro wzmocnili, znaczy �e przypadki ameryka�skie nie by�y spowodowane wy��cznie g�upot� u�ytkownik�w


Nie modyfikuje si�? A jeste� pewny ze tak w�a�nie jest. Przecie� ci�gle si� modyfikuje praktycznie wszystko. I bardzo cz�sto na gorsze ni� do tej pory z przyczyn r�nych.
I absolutnie nie twierdz� �e nie nale�a�o tego poprawi�.
Cho� jestem prawnikiem to pracuje w firmie produkcyjnej (jako in house) - producent kas fiskalnych. To co jest sprawdzone i dobre, produkowane jest od lat bez zmian. Przynajmniej patrz�c racjonalnie.

a co powiecie na to?

mia� ju� to kto� w �apach..

549 Euro - limitowana wersja 100 sztuk
w og�le taka p�ytka to �wietna opcja, jedno wi�zanie do ka�dej narty..
tylko stoi si� na wysoko�ci 50 mm

a to przy fest szerokiej narcie wcale nie jest takie zle, latwiej przechodzic z krawedzi na krawedz.

Nikt nie zwrocil jeszcze uwagi na proporcje jezdca... Taki Hoji ma 170 w kapeluszu, wazy pewnie kolo 70. nawet przy takim zapinkalaniu dzwignia jest duzo mniejsza, niz kogos chocby 10kg ciezszego i 10 cm wyzszego, jezdzacego slabiej, ale w podobnych warunkach puchowych. jak slabiej jezdzacy to na dodatek przy braku techniki wiazania wykonuja czasem ciezsza prace niz sam narciarz;)
a najgorsze dla klowych sa drgania przenoszone z twardego sniegu. ja jestem przekonany, ze 3/4 tych awarii powstalo w wiazaniach, ktore byly przynajmniej czesciowo uzywane jako 'przywyciagowe'..

Sam zdecydowalem sie na kly po 3ech sezonach rozmyslan, ale nie mam zamiaru za bardzo skakac po betonach. wole zjechac 3 razy niz 2 w ciagu jednego dnia:) acha, 195cm i +90kg na sucho

pzdr!

Cho� jestem prawnikiem to pracuje w firmie produkcyjnej (jako in house) - producent kas fiskalnych. To co jest sprawdzone i dobre, produkowane jest od lat bez zmian. Przynajmniej patrz�c racjonalnie.

To ja w celu rozlu�nienia atmosfery i oczywi�cie ci�ko ironizuj�c.
Dawno dawno temu w PRL zacz�to produkowa� buty z plastiku
Po pierwsze by� to socjalizm, pocz�tki tworzyw sztucznych i np brak wiedzy jak si� �w starzeje i r�ne takie tam, ��cznie ze �winiami podk�adanymi przez zach�d. I by�a wtopa w kasprowych, �e p�kaj� owszem by�o tak.
Teraz historia zatoczy�a ko�o i prosz� nasza technologia na zach�d przesz�a, z t� r�nic� �e tu p�k�o ju� w pude�ku. https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/BardzoCiekawePrzypadkiCUDA#5697554050596187106

Rozklejaj�ce si� polsporty podobnie, by�y i podobnie si� dzieje dzi� zachodowi
https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5443316312528091650

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/BardzoCiekawePrzypadkiCUDA#5697574568731048786 i w R

Wi�zania? prosz� bardzo, identycznie p�ka�y tworzywa wszystkim przodowa�a Tyrolia. Uspokoi�o si� ale nie na d�ugo, zacz�to modyfikowa�, co komu odpada mo�na poczyta� na forum a tu inne kwiatuszki.

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5412504020646066194 i w R
https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5730951729368195282

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5538248491420788978

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5729097063014909826



Panowie ale co� jest na rzeczy skoro Marker wprowadzi� wzmocnienia grubo�ci element�w konstrukcyjnych na rok modelowy 2012.
Tu wida� r�nice:
http://www.wildsnow.com/6034/marker-f12-f10-review/

Dobrego si� nie modyfikuje raczej. Skoro wzmocnili, znaczy �e przypadki ameryka�skie nie by�y spowodowane wy��cznie g�upot� u�ytkownik�w


dobrze �wiadczy o firmie

w og�le taka p�ytka to �wietna opcja, jedno wi�zanie do ka�dej narty..
tylko stoi si� na wysoko�ci 50 mm

a to przy fest szerokiej narcie wcale nie jest takie zle, latwiej przechodzic z krawedzi na krawedz.
[/quote]

tak, ale jednocze�nie im dalej od narty tym mniej "czucia", gorszy balans, sygna�y do narty docieraj� troch� szybciej ale w drug� stron� zupe�nie odwrotnie. przynajmniej ja to tak postrzegam. dla mnie 36 mm w markerze to ju� jest bardzo ale to bardzo du�o..

Cho� jestem prawnikiem to pracuje w firmie produkcyjnej (jako in house) - producent kas fiskalnych. To co jest sprawdzone i dobre, produkowane jest od lat bez zmian. Przynajmniej patrz�c racjonalnie.

To ja w celu rozlu�nienia atmosfery i oczywi�cie ci�ko ironizuj�c.
Dawno dawno temu w PRL zacz�to produkowa� buty z plastiku
Po pierwsze by� to socjalizm, pocz�tki tworzyw sztucznych i np brak wiedzy jak si� �w starzeje i r�ne takie tam, ��cznie ze �winiami podk�adanymi przez zach�d. I by�a wtopa w kasprowych, �e p�kaj� owszem by�o tak.
Teraz historia zatoczy�a ko�o i prosz� nasza technologia na zach�d przesz�a, z t� r�nic� �e tu p�k�o ju� w pude�ku. https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/BardzoCiekawePrzypadkiCUDA#5697554050596187106

Rozklejaj�ce si� polsporty podobnie, by�y i podobnie si� dzieje dzi� zachodowi
https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5443316312528091650

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/BardzoCiekawePrzypadkiCUDA#5697574568731048786 i w R

Wi�zania? prosz� bardzo, identycznie p�ka�y tworzywa wszystkim przodowa�a Tyrolia. Uspokoi�o si� ale nie na d�ugo, zacz�to modyfikowa�, co komu odpada mo�na poczyta� na forum a tu inne kwiatuszki.

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5412504020646066194 i w R
https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5730951729368195282

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5538248491420788978

https://picasaweb.google.com/115343256206920393324/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5729097063014909826



tyrolia lubi sobie czasami wypu�ci� bubla

co do laminatu to w tym sezonie by�o jakie� zatrz�sienie reklamacji tego typu. pocz�wszy od salomona, poprzez rossi, ko�cz�c na armadzie
W salomonie 2 lub trzy sezony temu by�a taka matowa grafitowa narta 3 co� tam.... . 7 par jednego klienta do reklamacji posz�o roz�azi�y si� kraw�dzie od rdzenia i od �lizgu. Wzi�li sobie zdaje si� przys�owie dos�ownie do serca, �e klej najlepiej trzyma, jak go ni ma i nie dawali miejscami, nawet sporymi.
Recenzja i por�wnanie kilku najnowszych wi�za� free-tourowych wed�ug gear institute - http://www.gearinstitute.com/skiing/category/ski-bindings
Mam pytanie jak dobrze ustawi� prz�d wi�zania do but�w zjazdowych? Jest niby znacznik, ale tak do ko�ca mu nie ufam, bo WG ustawi� mi do but�w tourowych troszk� powy�ej znacznika "touring". Ta przesuwaj�ca si� p�ytka ma by� pewnie przez but doci�ni�ta tylko jak bardzo? Tak �eby da�o si� j� jeszcze przesun�� palcem? Czy mo�e mo�na zastosowa� stary (diamirowy) patent z wysuwaniem kartki papieru spod buta (z trudem)?
do wi�za� mia�e� do��czon� karteczk� z czerwonym STOP
a jak ju� nie masz to zginasz pasek papieru na prawie p� tj �eby jeden koniec by� d�u�szy od drugiego
wk�adasz na p�ytk� i wpinasz but
podkr�casz do takiego momentu, �eby da�o si� wyci�gn�� papier bez porwania
tzn miedzy kartkami ma by� takie tarcie �eby dwie kartki jeszcze da�o si� przesun�� po sobie
jak si� kartka zrywa tzn, �e ju� docisk jest za du�y
swoj� drog� przypomnia�e� mi, �e mo�e warto tam zajrze� bo podeszwy ju� troch� zdarte
pozdr
moje f10 zdech�y w 3 sezonie niezbyt intensywnego �a�enia (( Zeby z tury w niedziele wr�ci� musia�em kawa�ki drewna ostrugane w przody wepcha� WG wystawi� swiadectwo zgonu, wiec tego trupa nikt ju� nie reanimuje Mia�em wra�enie ze pierwotna przyczyn� awarii przod�w (ale moje wra�enie pewnie g warte bo jestem atechniczny by�o wyrobienie osadzenia osi obrotu, dopuszczaj�ce do ruchu przodu wi�zania wzgl�dem zapi�tego buta i w konsekwencji dalszej dewastacji. Juz naxo wytrzyma�y d�u�ej i - o ile pamietam- jak je sprzedawa�em by�y w przyzwoitym stanie. Mia� kto� podobny problem z f10/12?
ma�y update do poprzedniego postu - mam (k... mia�em ) stara wersje wiaza� - tu r�nice:
http://www.wildsnow.com/6034/marker-f12-f10-review/
Chyba nie by�em jedyny kt�remu sie rozp.. ://

do wi�za� mia�e� do��czon� karteczk� z czerwonym STOP
a jak ju� nie masz to zginasz pasek papieru na prawie p� tj �eby jeden [...]

Chyba nie by�em jedyny kt�remu sie rozp.. ://


Niestety w wersji z sezonu 10/11 to by�o nagminne . Jak kupowa�em wi�zania to koniecznie celowa�em w wersj� nowsz� (z poprawionym tym elementem).
Nie chcia�em zak�ada� nowego w�tku o tych wi�zaniach, wi�c pytanie zadam tutaj. Czy F10 w rozmiarze S maj� taki sam rozstaw dziur pod �ruby co Barony12 w rozmiarze S ? Kiedy� gdzie� czyta�em, �e podobno taki sam, ale nie mog� ju� tego odnale��. B�d� wdzi�czny za takie informacje
dok�adnie taki sam
sam przekreca�em f 10 zamiast baron�w
pozdr

dok�adnie taki sam
sam przekreca�em f 10 zamiast baron�w
pozdr


Wielkie dzi�ki Bardzo mi pomog�a ta informacja
Kilka dni temu uda�o mi si� kupi� F10 (moje pierwsze zapi�cia turowe) w dobrej cenie - podobno model ekspozycyjny. Ciekawe czy to ta wersja, kt�ra cz�sto si� psu�a....? Wi�zania odda�em do monta�u, wi�c nie mog� tego teraz stwierdzi� ale mam nadziej�, �e troch� mi pos�u��.
Mam takie pytanie. Po skr�ceniu przedniej p�ytki na maksa w d� (potrzebne mi to by�o do nowych but�w), w jednym wi�zaniu nie jestem w stanie przekr�ci� jej z powrotem (tak jakby �ruba wyskoczy�a z nakr�tki pod p�ytk� - cho� wygl�da, �e w niej jest)... Z powodu reklamacji nowych but�w musz� wr�ci� do starego ustawienia a tu taki klops... Kto� ma jaki� pomys� jak to naprawi�? Czy to w og�le da si� naprawi�? Komu� co� takiego wyst�pi�o?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaciekrece.xlx.pl