Czerwcowy Turniej 15 VI 

Zofia Dzieniszewska - zapiski

STALKERS OF FORGOTTEN CROSSROADS

15 VI 2013 - SAY HELLO TO MY CREEPY FRIENDS!

Arcy przeorganizator: Natibak vel Zielony Grom
Pomocnik o b³±kaj±cym umy¶le: SILVESTRO, MIESZKO I AZZ

ZASADY:

1. Sêdzia ma zawsze racjê, nawet je¶li jej nie ma
2. Format 2000pkt:
- Dozwoleni Special Characters z kategorii Heroes
- Maksymalnie 3 takie same sloty CORE
- Maksymalnie 2 takie same sloty SPECIAL (0-2 na slot = 1)
- Maksymalnie 1 taki sam slot RARE (0-2 na slot = 1)
- Maksymalnie 4 maszyny lub bronie wykorzystuj±cych template lub bronie posiadaj±cych zasady Cannon (np. dzia³o ogrowe)
- Maksymalnie 50 modeli strzelaj±cych na >= 20"(wy³±czaj±c maszyny, bohaterów i rydwany)
- Brak ograniczeñ na ilo¶æ modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddzia³u (unit) - 450 punktów (dotyczy Lord/Hero !!!)
- Zakaz u¿ywania Folding Fortress
- do maks. 100 pkt. w armii mo¿na wykorzystaæ na jednostkê core z innej armii o tym samym charakterze lub neutraln± (neutralne mog± braæ ka¿dego). Liczy siê ona jako integralna czê¶æ armii co oznacza - wywo³uje paniki, korzysta z Ld genera³a i przerzutów BSB, mo¿na na ni± rzucaæ czary, hero mog± siê do nich do³±czaæ itd. Wszelkie zasady sypania siê Undead pozostaj± (nie ma Wampira b±d¼ Tomb Kinga jednostki kruszej±). Te jednostki nie mog± braæ ¿adnych magicznych przedmiotów, ale mog± korzystaæ ze specjalnych zasad armii i ulepszeñ (np. mark of chaos, Orc Big Un's) - w razie konfliktu sêdzia rozstrzyga wedle W£ASNEJ WOLI!
3. U¶ci¶lenia i FAQi:
- Uwzglêdnione wszystkie erraty i FAQi ze zstrony GW
- Uwzglêdnione u¶ci¶lenia sêdziowskie (Wyj±tek: nadal losuje siê czary po wystawieniu modelu)
- Nie gramy na euro
4. Bohaterowie dostaj± zasadê "look out sir" od czarów targetuj±cych wszystkie modele w oddziale: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, etc.
5. Naliczanie Ma³ych Punktów (MP):
- Progi DP co 200 MP
- Jednostka uciekaj±ca na koniec bitwy liczy siê, jako zniszczona
- Za jednostkê, której zosta³o 25% ze stanu pocz±tkowego, przeciwnik ma 50% MP. (ilo¶æ modeli liczona w dó³)
6. Brak znajomo¶ci zasad WFB 8ed lub scenariuszy nie upowa¿nia do dzia³añ wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), je¿eli tura w której mia³o mieæ miejsce dane wydarzenie, ju¿ siê skoñczy³a.
7. Wielko¶æ sto³ów: 48"x48"
8. Proxowanie:
- max. 300pkt w prox (prox to te¿ wierzchowce bez je¼d¼ców!!!)
- jednostki przyzywane - nale¿y je posiadaæ (nie mog± byæ proxami), w przeciwnym razie nie pojawiaj± siê na stole. (zombie, demony, demon prince, 6 czar z Beast i inne, które powoduj±, ¿e na stole pojawiaj± sie nowe modele)
- Special Characters - nie wolno proxowaæ - (je¶li nie ma oryginalnego modelu, konwersja obowi±zkowa), dopuszczone UDANE samoróbki.
- posiadanie proxów ponad 300 pkt. to ujemne 3 DP na ka¿d± bitwê.
9. Bitwy s± zawsze losowane, niezale¿nie od wyniku, bye dla osoby o najmniejszej ilo¶ci pkt. w ostatniej bitwie

ZASADY DOTYCZ¡CE POSZCZEGÓLNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry dozwolone (brak zasady Stubborn)
2. Vampire Counts: 0 - 3 etheral units (incl. Heroes)

OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Ogólne:
- Poza Winds of Magic i Channeling, armia mo¿e wygenerowaæ dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazê magii.
- Limitu 2PD/2DD nie mo¿na przekroczyæ. Mo¿na posiadaæ jednostki/umiejêtno¶ci, które generuj± wiêcej PD/DD. Jednak wszystkie ko¶ci ponad limit s± tracone (np. 3 warrior priest bêdzie generowaæ tylko 2 DD)
- s± przedmioty, które obni¿aj± limit ko¶ci jakie mo¿na dodaæ do puli PD/DD. W ich przypadku nie mo¿na pozwoliæ sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wziêcie Book of Hoeth nie pozwala na wziêcie ¿adnego innego przedmiotu obni¿aj±cego limit) (Nie mo¿na mieæ np. limitu -1/-2)

Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispeluj±ce czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1

Specyficzne dla Armii:
Dark Elves:
- nie mog± rzucaæ czarów z u¿yciem ponad 6 PD
Dwarves:
- bazowy limit DD = 4 (zamiast 2 dla innych armii)
- ka¿da runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves (7ed):
- Vortex Shard: limit DD -1
- Book of Hoeth: limit PD -2 / DD -2
- Banner of the World Dragon: limit DD -1
High Elves (8ed):
- Book of Hoeth: limit PD -1 / DD -1
- Banner of the World Dragon -1DD
Lizardmen:
- Beclaming Cogitations: limit DD -2
- Cupped Hands: limit PD -2
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obni¿aj± limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak d³ugo jak ¿yje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd
- Greedy fist on mage with Lore of Death count as 2 dd
Inne armie:
- brak ograniczeñ

SCENARIUSZE

Bez okrajania pola wystawienia, bez losowania na rezerwy.

1. Battle line
2. Blood and Glory
3. Meeting angagment

KONKURS NA MALOWANIE

Oceniamy progres, co oznacza, ¿e z ka¿dym turniejem bêdzie oceniane to co powsta³o w terminach od turnieju do turnieju. Raz wystawione modele nie mog± ju¿ braæ udzia³u w konkursie.

- Oceniamy nie ca³e armie lecz: Monster/ Lord/ Hero/ chariot, lub co¶ takiego du¿ego pojedynczego/ do 2-5 modeli kawy/ do 5-10 modeli piechoty.
- Ka¿dy ma po jednym g³osie, który oddaje na jednego gracza.
- Nie wolno g³osowaæ na w³asne modele
- W przypadku remisu, sêdzia ma prawo do drugiego decyduj±cego g³osu. Nie dzia³a to w momencie, gdy pretendentem do zwyciêstwa jest jego w³asna figurka. Wtedy rozstrzyga wynik osoba nie bior±ca udzia³u w g³osowaniu lub rzut ko¶ci±.

FUNOWO¦Æ ROZPISEK

1. Ka¿dy z bior±cych udzia³ w turnieju mo¿e oddaæ dwa g³osy na rozpiski innych graczy. - co kieruje wyborem, to wy³±cznie sprawa g³osuj±cego. Mimo to, wyja¶nienie bêdzie mile widziane.
2. Gracz, który uzyska³ najwiêcej g³osów otrzymuje 4 Du¿e pkt do turnieju.
3. Gracz w drugiej kolej¶no¶ci co do najwiêkszej ilo¶ci g³osów otrzymuje 2 Du¿e pkt do turnieju.
4. W przypadku remisu na pierwszym miejscu, obaj gracze otrzymuj± po 3 pkt.
5. Je¿eli remis ma miejsce na drugim miejscu, organizator turnieju decyduje kto otrzyma 2 pkt.

PULA WYGRANYCH

Wej¶ciówka - 10 z³

I Miejsce - 50 z³
II Miejsce - 35 z³
III Miejsce - 15 z³
Malarz - 10 z³

Nagrody wy³±cznie do wydania na sklepie!!!

LISTA CHÊTNYCH

1. Silv
2. Miecho
3. Sambor
4. Michal
5. Azz
6. Radek
7. Static
8. Eldrin

Je¶li kto¶ siê zapowiedzia³, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listê rezerwow± na kolejnym (i ma pierwszeñstwo do BYE, jesli nie bêdzie spó¼nialskich).

Rozpiski przysy³aæ do 12 VI na adres szoki@op.pl, za spó¼nienie 5 DP karnych.


Jestem chêtny!
Ja wstêpnie te¿ sobie miejsce zaklepuje.
Static i Eledrin równie¿ chêtni!


To ja rowniez z Radkiem sie wstepnie zglaszamy.

pzdr
Ja tak¿e, aczkolwiek mo¿e byæ ró¿nie ze wzglêdu na remont mieszkania
Zg³aszam siê
No ja wstêpnie te¿
Jak bêdzie 15 czerwca to mnie nie bêdzie. Jak w innym terminie to jest na tak
Zg³aszam siê!
A przy okazji naszych rozwa¿añ o ograniczeniach polecam temat:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=26&t=39221&hilit=balancing+patch
Warto dodaæ, ¿e od strony drugiej tematu nie ma co czytaæ.
Ja przeczyta³em i wiem, dlaczego nawet nie zagl±dam na tamto podforum.
Hm... có¿ za poruszenie... termin nie jest w 100% pewny, ale podopisujê was.
Pamiêtaj Nati, ¿e ja nie mogê tylko w tym terminie;) Inne ju¿ s± git.
A z racji nowo¶ci to draft najnowszego Euro:
RMY RESTRICTIONS FOR THE ETC 2013

Rules changes:
• Two characters per unit (owner's choice) will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th. Normal requirements for lookout sir apply.
• All BSBs can take all the equipment, their unit type has access to as if they weren't BSBs.

General Restrictions:
• No Special or Named Characters.
• Army used can be any of the currently published GW Army books. Forge World based army lists & units may not be used on the event, except for Chaos Dwarves.
• An army may have up to 4 war machines and/or shooting template weapons. War machines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells. Bolt throwers count as ½ a war machine(round up).
• Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 dispel dice each magic phase.
• Folding Fortress is not allowed.
• Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.

Magic Restrictions:
• No duplicate non-signature spells (not including bound spells) and max 2 Spirit Leech (Signature spells are spells you can swap other spells to).
• An army may use up to maximum 12 power dice during each phase.
• Player can use maximum 5 power dice to cast a spell. For spells from Lore of Death/Lore of Shadow/Lore of Hashut, this max is lowered to 4 power dice.
• Apart from Winds of magic, an army may only use 2 power/dispel dice per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled power dice/dispel dice.
• You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost.
• Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit. “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 power dice/dispel dice per phase. This means that a player who already spent his limit power dice limit, can't take more items which “count as adding power dice” or add power dice from channeling during game (same for dispel dice).
• All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

Detailed description
Apart from Winds of magic, an army may only use 2 power dice/dispel dice per magic phase (unless army restrictions specify otherwise). After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled power dice/dispel dice.

If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.

Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.

Race specific army composition:
Army sizes, additional power dice/dispel dice and VP reduction are represented as follows:
Army (Point size, additional power dice/dispel dice, VP reduction, if any (excluding bonus points for banners, general, etc.))

Some choices are limited to a maximum number. If there is a “,” between the unit names it means you can have a maximum of each of these units corresponding to the number. If there is a “/” it means that you can have a maximum of these units combined(or choice for a single model), corresponding to the number. Sometimes there will be an 0-1 listed after a unit's name, that means that this unit can only be picked once.

For example a Beastmen army can have 4 units of Tuskgor Chariots and 4 units of Ungor Raiders. While an Ogre army can have a maximum of 2 out of these 4, Slaugther master/Iron blaster 0-1/Standard of Discipline/Crown of Command. So you could have 2 Slaugther masters, but no of the other picks, or a Slaugther master and either an Iron blaster, the Standard of Discipline or the Crown of Command. The 0-1 after the Iron blaster, means it can only be pick once, so you are not allowed 2 Iron blasters.

Bretonnia (2400pts)
• No Restrictions

Beastmen (2700pts, +1 Power Dice, -10%)
• Tuskgor Chariots, Ungor Raiders, max 4 each
• A unit cap of 50 models per unit and point cap on units 550 instead of 450 pts.

Chaos Dwarfs (2400pts)
• Chalice or Sorcerer Prophet. Chalice of darkness counts as 2 PD.
• Iron daemon count as a war machines, K'daii destroyer count as 2 war machines.
• Magma Cannon/Hellcannon 0-1/Dreadquake Mortar, max 3 in total

Dark Elves (2400pts)
• Max. 35 repeater Crossbows (excluding chariots & characters) in the army
• Harpies, Flying characters, Rending stars max 2 of each
• Dark riders 0-3
• Shades max 20 models
• Pendant cannot be worn by a Dreadlord or models with Crown of command
• Pendant of Khaeleth/Crown of command/Cauldron of Blood/Hydra max 2 in total
• Sacrificial dagger/mage lord, max 2 in total

Daemons of Chaos (2400pts, +1 Dispel Dice)
• Skull cannon 0-1
• Beast of Nurgle models max 8 in total.
• Flying units(excluding chariots and units with the Hover special rule), max 4.
• The Rock of Inevitability cannot be taken

Dwarfs (2400pts, +2 Dispel Dice)
• Quarrelers/Thunderers, Max 45 models in total
• Grudge Throwers, max 2 in total.
• Gyrocopter doesn't count towards the war machine/template max
• Anvil counts as 1 war machine.

Empire (2400pts)
• Models with strength 4 shooting weapons, max 45 in total.
• Units of Knightly Orders, max 3in total.
• Demigryphs models, max 8 in total.
• Cannon/Steam tank max 3 in total.
• Cannon/Steam tank/Demigryph unit, max 4 in total.
• Crown of Command/Steam tank, max 1 in total.

High Elves (2400pts)
• Flying units (excluding chariots), max 5 (large target counts as 2).
• Book of Hoeth counts as 2 Power dice and 1 dispel dice.
• Banner of World Dragon counts as 1 dispel dice.

Lizardmen (2400pts)
• Salamanders units, max 1.
• Mounted Scar-Veterans, max 2
• Cupped hands of the Old Ones +2 power dice
• Cogitations/Dispel Scroll/Cube of darkness, max 1 in total
• A model with feedback scroll and/or the Lore of Death cannot take bane head.
• (Crown of Command or Higher State of Consciusness)/Standard of Discipline/Focused Rumination/Second Slann, max 2 in total
• Non character units consisting of less than 20 models and costing 130pts or under, max 6

Ogre Kingdoms (2400pts)
• Gnoblars units with less than 20 models, max 3
• Dispell scroll/Hell heart(count as 1 dispel dice), max 1 in total
• Slaugther master/Iron blaster 0-1/Standard of Discipline/Crown of Command, max 2 in total
• Mournfang models, Max 8 in total.

Orcs&Goblins (2600pts)
• Night Goblin Shamans mushroom dice do not count as power dice in regard to the power dice limit
• Maximum model cap is 60 models per unit
• Fanatics/Manglers max 9

Skaven (2400pts)
• Clan Slave units, Rat Swarms, Engineers, max 3 each
• Giant Rats units with less than 20 models, max 2
• Gutter runners are limited to 2 units and max 20 models in total
• Screaming Bell/Second Grey Seer/Power scroll, max 1 in total.
• Hellpit Abomination 0-1/Screaming Bell/2nd Assassin/Doomwheel 0-1/Warp-lightning Cannon 0-1, max 3 in total
• Doom Rocket/Brass Orb/Storm Banner max 2 in total

Tomb Kings (2600pts, +1 Power Dice, -10%)
• Max 80 models with Bow or Giant Bow.
• Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 power dice and 2 dispel dice
• Hierotitan is worth 1 power dice so long as it's alive
• Skeleton Horsemen, Skeleton Horse archers, Chariots units are 0-3 each
• Warsphinx/Necrosphinx max 3 in total

Vampire Counts (2400pts)
• Zombies, Dire Wolfs units are 0-3 each
• Flying units (not including Hovers), max 4
• Vargheists models, max 8
• Ethereal units 0-3, and max 2 of same kind/characters
• Howls/shrieks max 2 in total
• Red Fury/Quick Blood/Terrorgheist 0-1/Each Lord Choice, max 3 in total
• Max 15 mounted characters and black knights combined
• Blasphemous Tome upgrade count as 1 power dice

Warriors of Chaos (2400pts)
• Core Chaos chariots, Marauder Horsemen, Warhounds are max 3 each, Hell Cannon is max 1
• Model with 3+ ward save can’t have Third eye of Tzeentch.
• Chimera/Daemon Prince, max 2
• Daemon Prince can have max (3 - ½ his levels) of Soul feeder/armour save of 2+ or better/Mark of Nurgle/Fly
• 5 or more chariots/Deamon Prince/Unit of Skullcrushers/Hero choices on daemonic mount, max 3 in total

Wood Elves (2700pts, -10%)
• Max 70 glade guard
• Glade Riders, Scouts units are 0-3 each
Ja mam nadziejê, ¿e nie bêdziemy graæ na euro...
Ja te¿... aczkolwiek niektóre ograniczenia mi siê podobaj± Ale to tylko wishlist imperialisty
Ja te¿ nie jestem ich wyznawc±. Ale Jak przejrza³em ograniczenia to muszê stwierdziæ ¿e maj± one sens. Obcinaj± przegiêcia i boostuj± te armie, które maj± mocno pod górkê. Mo¿e warto by³oby kiedy¶ je wypróbowaæ.
Ale ograniczenia magii s± super:) Ja wzi±³bym je 1:1
Ok zagrajcie na najbli¿szym turnieju - akurat jak mnie nie ma
a potem wrócimy do normy

pzdr
Proponujê g³osowanie...
Koledzy pamiêtajcie o dwóch rzeczach:
1. Euro zosta³o stworzone na 2400 Pts
2. Mieli¶my w³asne ograniczeniana i do tej pory by³o ok
Oczywi¶cie musimy modyfikowaæ nasze ograniczenia wraz z postêpem czasu i wypuszczaniem przez GW nowych kodeksów .
GENERALNIE EURO MÓWIMY NIE!!!!
Generalnie to nie ma g³osowania ani decydowania beze mnie Na euro nie gramy, je¶li co¶ siê zmienia w zasadach to ustalamy to sami i rozwijamy zasady ju¿ funkcjonuj±ce. Tyle... zamiast bujaæ w ob³okach zadajcie sobie pytanie, 1750 bez Lordów, czy 2000 z Lordami?
Jestem za 2000
2000 bez lordów ale z max 50% na Hero ;P
2 k z lordami idealny format poza tym lordowie czêsto maj± extra klimat
To samo co ostatnio
To ju¿ widzê w jakim kierunku to idzie, ale g³osujcie g³osujcie, jeszcze wiele mo¿e siê zmieniæ...

@Radziu - Nie...
2000 z lordami to dobry format
Ja tak samo jak Radziu
2k z lordami jest spoko. Gdzie ja wezmê tylu in¿ynierów na ten pomys³ Radzia?
Termin jest ju¿ pewny?
Wci±¿ czekam na wie¶ci od Kube... ma kto¶ do niego numer telefonu? Albo jak±¶ mo¿liwo¶æ, ¿eby podej¶æ do sklepu i zagadaæ? Ja jutro spróbujê.
15.06 jest ca³y Wasz - mi³ego grania
No i super! Wiêc póki co - TURNIEJ JEST 15 VI i GRAMY NA 2000 z Lordami, tylko ¿e bêd± kontyngenty - 100 pkt. z puli mo¿na wydaæ na jednostkê core tego samego charatkeru armii (¼li mog± braæ z³ych, dobrzy dobrych, neutral kogo chc± i ich kto chce) - tutaj nie mo¿na proxowaæ (no chyba, ¿e samoróbki ) ani braæ magicznych przedmiotów z ¿adnego booka, undead sypi± siê od razu bez undead genera³a. Szczegó³y prze¶lê nied³ugo, pozdro!
Co¶ czujê, ¿e Mortego o Silverhelmsów poproszê
No to mnie nie ma, ale silverzy s± do wynajêcia:)
Silverzy raczej nie, bo je¶li to jest 100 pkt to goli kosztuj± ju¿ 105 pkt
Rydwan ha³asu pasuje idealnie

pzdr
No to znalazlem jeszcze ciekawsze rozwi±zania - ³uczników bretoñskich albo skinki
lol
skinki.......
Nawet chyba mam ich jakie¶ 20:) Ile punktów kosztuje ten ma³y morderca?
Krzywchu podsun±³ mi lepszy pomys³, o jendej armii zapomnia³em - WE
Z drugiej strony 50 slaves od szczórów tez potrafi rozwi±zaæ wiele problemów

pzdr
Jakby kto¶ chcia³ to mogê po¿yczyæ bretoñskich ³uczników albo krasnoludki.
Jeszcze siê nie zdecydowa³em czy bêdê gra³ mono-lizaki czy lizaki + driady, tak¿e w zale¿no¶ci od tego bêdê móg³ po¿yczyæ te¿ driady albo skinki
Zasady s±, scenariusze bêd± proste wiêc bez specjalnej rozkminy. Na 2k i tak siê ledwo wyrabiamy wiêc nie ma co utrdniaæ. Zastrzegam sobie prawo do drobnych zmian w regulaminie do 11 VI, Pozdrawiam!

MORTE!!! ty zmieñ plany, kogo bêdê ja la³ na turnieju? BTW. Azz challenge na pierwsz± bitwê...
A propo
Silvestro gramy ten nasz challenge?
Jasne, trzeba w koñcu ustaliæ kto rz±dzi na mie¶cie


BTW. Azz challenge na pierwsz± bitwê...


Jasne.

pzdr
Pytanie techniczne:
Czy te 100pts kontyngentu wlicza siê do puli 25%corów? Inhymi s³owy czy maj±c 100pts kontyngentu muszê mieæ 400 czy 500pts w swoich corach.
Wlicza siê do puli core, jest nieod³±czn± czê¶ci± armii, poza tym, ¿e nie mo¿e braæ jakichkolwiek magicznych przedmiotów (ze swojego, twojego czy innego booka, nic po prostu nic!) ...
W³a¶nie zauwa¿y³em zapis ze lord/hero wlicza sie do 450 pkt pytaniw moje czy to trochê nie przesada? Zwlascza dla wielu armii gdzie gra sie na duzych oddzia³ach, dla mnie w tym momencie gra bestiami jest nierealna bo nie ma gdzie bohaterów trzymaæ i bêdê musia³ braæ imperium lub de :/ podobny problem jest dla wielu innych armii..
Ale Static tu chodzi o to ¿e lord/heros nie mo¿e byæ dro¿szy ni¿ 450pts. Tylko o to
Aaa to spoko nie by³o tematu
S³uchajcie, niestety co¶ bardzo wa¿nego wyskoczy³o mi na sobotê i nie bêdê móg³ poprowadziæ turnieju, czy jacy¶ ochotnicy by siê tym zaj±æ? Ja osobi¶cie proponuje RADZIA, pomo¿esz?
Ja bardzo chêtnie po¿yczê parê dziesi±tek skinków, gnoblarów czy innych goblinów w celu zniewolenia na turniej
Chêtnie Ci po¿yczê moje 58
Ja z wielkim bólem do³±czê do listy nieobecnych Akualna przeprowadzka i remont z¿eraj± za du¿o mojego czasu a kolejny weekend bêdzie g³ónie do tego przeznaczony.

Mi³ej zabawy ¿yczê
Radziu na 90% odpadnie bo ma pracê od której nie mo¿e siê wymigaæ. Mia³em to potwierdziæ w ¶rodê ale jak pad³o moje imiê to piszê ju¿ teraz, ¿e raczej siê nie pojawiê :/
Mo¿e Miechu bêdzie chêtny? Albo Azz?
Miecho, Azz, ktokolwiek? Ja siê zajmê organizacj±, czyli sprawdzaniem rozpisek itd. Chodzi tylko o to, ¿eby na miejscu ogarn±æ... Scenariusze bez udziwnieñ s± ju¿ dodane.
Hmm je¶li nikomu nie bêdzie to przeszkadzaæ to ja postaram siê to ogarn±æ
Spoko, moge to ogarnac na miejscu. Ostatnio mam duzo pracy wiec rzadko wchodze na forum.
Ale jak kto inny chce to nie ma problemu ;]

pzdr
Chêtnie pomogê w ogarniêciu. Jest du¿o chêtnych do pomocy wiêc wszyscy siê ogarniemy:)
Dzi¶ w pracy przygotowa³em i wydrukowa³em tabelki na punktu dla ka¿dego, podpisane. My¶lê, ¿e mog± siê przydaæ, przyniosê je.
Super, dziêki ch³opaki. Dam wam szczegó³y do rozpisek w czwartek. Pozdrawiam i jak co¶ to na priva dawajcie!
Rozpiskê wys³a³em ale wygl±da na to ¿e mnie te¿ nie bêdzie
Jeszcze w pi±tek napiszê czy uda mi siê przyj¶æ.
Chicken?
CZIIIIKEEEEN!
SILVESTRO

1 Slaughtermaster @ 363.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Iron Fist
Crown of Command [35.0]
Earthing Rod [25.0]
Opal Amulet [15.0]

1 Bruiser @ 184.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Butcher @ 150.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 1
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Gutlord @ [10.0] Pts

4 Maneaters @ 375.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Look-Out Gnoblar; Brace of Ogre Pistols (x5);
Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Captain @ [10.0] Pts

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

1 Ironblaster @ 170.0 Pts

3 Mournfang Cavalry @ 220.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician

5 Forest Goblin Spider Riders (og) @ 80.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician

Models in Army: 27

STATIC

1 Great Bray-Shaman Morx @ 339.0 Pts
General; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Hagtree Fetish [20.0]

1 Wargor Dragen @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]

35 Gor Herd @ 313.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Gor @ [0.0] Pts
Spear

1 Bestigor @ [0.0] Pts

2 Tuskgors @ [0.0] Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Gor @ [0.0] Pts
Spear

1 Bestigor @ [0.0] Pts

2 Tuskgors @ [0.0] Pts

28 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

6 Minotaurs @ 388.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Musician

Models in Army: 93

Total Army Cost: 1999.0

MIESZKO

1 Chaos Sorcerer @ 145.0 Pts
No Mark; Lore of Metal; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 259.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Battle Standard;
Barding, Daemonic Mount
Talisman of Preservation [45.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]

5 Marauder Horsemen @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

11 Chaos Marauder @ 109.0 Pts
Mark of Slanesh; Flail; Standard

1 Chaos Chariot @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh

1 Chaos Chariot @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh

1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh

4 Skullcrushers @ 312.0 Pts
Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

Total Army Cost: 1995.0 Pts

AZZ

385- slaughtermaster, 4 lev, talisman of perservation, sword of might, crown of command (lore of havens)
198- brusier, bsb, h. armour, ironfist, runemaw
125- butcher, 1 lev, dispel scroll (lore of the great maw)

394- 8 ironguts, fcg, look out gnoblar, standar of discipline
106- 3 ogres, ironfist, bellower

21- sabertusk
21- sabertusk
160- 2 mournfangs, banner of eternal flame
416- 6 maneaters, bellower, standard, h. armour, brace of ogre pistols, look out gnoblar
(snajper, poison)

170- ironblaster

MICHAL

1 Slann Mage-Priest @ 445.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
# Higher State of Consciousness [0.0]
Bane Head [15.0]
Feedback Scroll [50.0]
Standard of Discipline [15.0]
Obsidian Trinket [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
Cold One @ [0.0] Pts

37 Skinks @ 212.0 Pts
Javelin; Shield; FCG

10 Skinks @ 50.0 Pts
Javelin; Shield

10 Skinks @ 50.0 Pts
Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts
Blowpipe

6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts

Models in Army: 117

RADEK

Lord 415

Strigoi Ghoul King 260

Potion of Strenght 20

Skabscrath 75

Dragonbane Gem 5

Aura of Dark Majesty 25

Fly 30

Lore of Vampires

Hero 465

Vampire 105 1 lvl 180

Lore of Vampires

BSB 25

Talisman of Preserwation 45

Enchanted Shield 5

 

Necromancer 2 lvl 100 140

Regeneracja 6+ 10

Dispel Scrol 25

Lore of Vampires

Necromancer 2 lvl 145

Obsidian Loadstone 45

Lore of Vampires

Troops 520

Skeleton Warriors 30 x 5 150 160

Sztandar 10

Skeleton Warriors 30 x 5 150 160

Sztandar 10

Zombies 60 65 x 3 195

Sztandar 5

Special 150

Hexwraiths 5 x 30 150

Rare 445

Terrorgheist 225

Mortis Engine 220

1995

Sambor i Eledrin przyslali rozpy i sa ok, ale czekam jeszcze na txt od nich, zeby wkleic.

Pozdrawiam i milej zabawy!

EDIT. Static, spoko masz rozpe
Harpie to jego special

edit: nie wklei³e¶ genera³a Mieszka
Masz racjê Silv, ¼le spojrza³em do AB. Zatem rozpy s± legal, mi³ej zabawy w sobotê.
Pare uwag, szaman Statica jaki lore ?
Konni marauderzy slanesza z flailem i muzykiem to 95
Musze sprawdzic w domu czy mag tzentha czy zwykly moze miec lore of metal, bo wtedy mag Miecha nielegalny.

pzdr
Ja wysylalem rozpe eledrina w txt bo on w robocie by³... Co z ni± nie tak by³o?

Mag oczywi¶cie magia wild aby przyzwac gorgone z dzikich kniei!
Tzeenthowiec mo¿e mieæ metal, zwyklas te¿.
Siemano, no i co ja tam mam niby zrobiæ? Jeszcze raz wys³aæ t± rozpe czy o co chodzi bo nie rozumiem
Eledrin - chodzi o to zeby przyslac mi po prostu txt skrotowe, a nie z kazdym szczegolem czarow, opisem, statystykami itd.

Miecho zmien te pkt. na Maruderach.

BTW. Sorki za chaos ale mamy teraz w robocie urwanie, ja jeszcze w pracy siedze i pisze w wolnej chwili.

Dzieki Azz za wprawne oko.

Pozdrawiam! Reszte rozp dosle do jutra... najwyzej sobie pokroje tekst
Dobra, poprawione, powinno byæ ok - dzieci Slaanesha nie lubi± gdy siê je poprawia
Maruderów horsmenów poprawi³em na 95 pts, kosztem jednego marudera na piechotê. Gdzie siê mój demon genera³ zapodzia³?
SAMBOR

1 Grey Seer @ 315.0 Pts
General; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
Skalm [30.0]

1 Chieftain @ 72.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard

1 Warlock Engineer @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Warlock Engineer @ 85.0 Pts
Magic Level 1
Warp-Energy Condenser [20.0]

1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]

39 Skavenslaves @ 86.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

39 Skavenslaves @ 86.0 Pts
Slave Musician; Pawleader

30 Clanrats @ 212.0 Pts
Shields; Standard; Musician

Poisoned Wind Mortar

40 Stormvermin @ 375.0 Pts
Standard; Musician; Fangleader

Warpfire Thrower

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

8 Gutter Runners @ 144.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

Models in Army: 157

Total Army Cost: 2000.0

ELEDRIN

1 Chaos Sorcerer Lord of Slaanesh @ 275.0 Pts
Mark of Slaanesh; General; Magic Level 4; Chaos Armour

1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh

2 Chaos Steed @ [0.0] Pts

2 Chaos Warrior Crew @ [0.0] Pts
Halberd; Heavy Armour

10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 80.0 Pts
Mark of Slaanesh; Shield

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 40.0 Pts
Vanguard

5 Chaos Warhounds @ 40.0 Pts
Vanguard

6 Forsaken of Slaanesh @ 126.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
Mark of Slaanesh

5 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Slaanesh @ 204.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

9 Chaos Knights of Slaanesh @ 396.0 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

9 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

5 Chaos Ogres of Slaanesh @ 268.0 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Heavy Armour

1 Ogre Mutant @ [10.0] Pts

1 Chaos Giant of Slaanesh @ 205.0 Pts
Mark of Slaanesh

1 Exalted Hero of Slaanesh @ 145.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour
Charmed Shield [5.0]

1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts

Models in Army: 56

Total Army Cost: 1999.0

MIECHO

1 Daemon Prince of Nurgle @ 485.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 4; Lore of Death; Chaos Armour;
Daemonic Flight
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Soul Feeder [10.0]
Scaled Skin [20.0]

EDIT - zmienilem ilosc graczy i pomocnikow w turnieju, powiem tak - Panowie odpusccie sobie konkurs na malowanie, ale wejsciowki dalej obowiazuja. Potem 50 zl dla zwyciezcy a 30/20 zl II miejsce.
Nie bêdzie mnie.
Silv challenge przek³adamy na lipiec
Wyniki turnieju z 15.06.2013:

1. Miechu 53 Pts
2. Azz 49 Pts
3. Silvestro 38 Pts
4. Radek 28 Pts
5. Eledrin 22 Pts
6. Sambor 19 Pts
7. Static 16 Pts

Zaktualizowany ranking obijania mordy:
http://www.sklepfeniks.fora.pl/warhammer-fantasy-battle,31/ranking-bicia-mordy-i-wprawnej-renki,473.html#6148
Gratulujemy Silvestro przesuniêcia siê o jedno miejsce rankingowe a Azzowi utrzymania tytu³u mistrza obijaczy
Dzieki za turniej, sorki, ze nie moglem byc do konca ale niestety chorobsko mnie rozkladalo ;]
Gratki Miechu ;]
Eledrin chyba zapomniales o wystawieniu trzeciego oddzialu psow i forsakenach ;]

pzdr
Hue hue hue, nie by³em ostatni. Znowu mnie sabota¿ pokona³.
A jak z malowaniem, kto wygra³?
Odwo³ali¶my, bo by³o nas ma³o.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaciekrece.xlx.pl