Turniej 22.III.2014 

Zofia Dzieniszewska - zapiski

Turniej "Nazwê wymy¶lê nied³ugo v. 2" 22 III 2014

Wielki Organizator i nieszczêsny sêdzia: Silvestro

Zmiany zaznaczone na kolor ¿ó³ty

ZASADY OGÓLNE

1. Najwa¿niejsza zasada: Sêdzia ma zawsze racjê, nawet je¶li jej nie ma
- Format 2100pkt:
- Brak lordów
- Maksymalnie 3 takie same sloty CORE
- Maksymalnie 2 takie same sloty SPECIAL (0-2 na slot = 1)
- Maksymalnie 1 taki sam slot RARE (0-2 na slot = 1, wyj±tek: 2 Snotling Pump Wagony = 1)
- Je¿eli monster dosiadany przez Herosa/Lorda istnieje samotnie w slotach Special, Rare to tak¿e zu¿uwa limit ilo¶ciowy (Special 0-2, Rare 0-1)
- Maksymalnie 3 jednostki zadaj±ce Multiple Wounds (D6, D3) w Fazie Strzelania (machiny, rydwany etc.)
- Brak ograniczeñ na ilo¶æ modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddzia³u (unit) - 450 punktów (nie dotyczy pojedynczych modeli - Lord,Heros,Monster etc. )
- Zakaz u¿ywania Folding Fortress
- Character BSB mo¿e korzystaæ z tego samego sprzêtu co jego odpowiednik bez BSB (Nie ma ograniczeñ jak w bookach np. Bretki, Dwarfów)
3. U¶ci¶lenia i FAQi:
- Uwzglêdnione wszystkie erraty i FAQi ze zstrony GW
- Uwzglêdnione u¶ci¶lenia sêdziowskie (Wyj±tek: nadal losuje siê czary po wystawieniu modelu) Link: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=35294
- Nie gramy na euro
- Górki maj± wysoko¶æ 3
- Budynki s± trójkondygnacyjne i wysokie po sufit
4. Bohaterowie dostaj± zasadê "look out sir" od czarów targetuj±cych wszystkie modele w oddziale: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, etc.
5. Naliczanie Ma³ych Punktów (MP):
- Progi DP co 200 MP
- Jednostka uciekaj±ca na koniec bitwy liczy siê, jako zniszczona
- Za jednostkê, której zosta³o 25% ze stanu pocz±tkowego, przeciwnik ma 50% MP. (ilo¶æ modeli liczona w dó³)
6. Brak znajomo¶ci zasad WFB 8ed lub scenariuszy nie upowa¿nia do dzia³añ wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), je¿eli tura w której mia³o mieæ miejsce dane wydarzenie, ju¿ siê skoñczy³a.
7. Wielko¶æ sto³ów: 48"x48"
8. Stan armii/modeli:
- jednostki przyzywane - nale¿y je posiadaæ (nie mog± byæ proxami), w przeciwnym razie nie pojawiaj± siê na stole. (zombie, demony, demon prince, 6 czar z Beast i inne, które powoduj±, ¿e na stole pojawiaj± siê nowe modele)
- Ka¿dy 1 pkt prox to 2 MP oddane przeciwnikowi w ka¿dej bitwie.
Przyk³ad: 300pkt prox to 600 MP dla przeciwnika
- Jako pomalowane modele licz± siê modele pomalowane w 100% przynajmniej 3 kolorami
- Pomalowane 50%-79% punktów armii +1DP
- Pomalowane 80%-99% punktów armii +2DP
- Pomalowane 100% punktów armii +3DP

ZASADY DOTYCZ¡CE POSZCZEGÓLNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry dozwolone (brak zasady Stubborn)
- hellheart/ Dispel Scroll - 0-1
2. High Elves: banner of world dragon/book of hoeth - 0-1
3. Dwarfs: rune of spellbreaking - 0-2
4. Vampire Counts: 0 - 3 etheral units (incl. Heroes)
5. Warriors of Chaos - 3+ Ward Save/Third Eye of Tzeentch (0-1)

Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit 1

OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Ogólne:
- Wszystkie armie mog± wygenerowaæ dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazê magii.
- Armia Dawrfs mo¿e wygenerowaæ dodatkowo maksimum 0PD/2DD na fazê magii.
- Limitu PD/DD nie mo¿na przekroczyæ. Mo¿na posiadaæ jednostki/umiejêtno¶ci, które generuj± wiêcej PD/DD. Jednak wszystkie ko¶ci ponad limit s± tracone (np. 5 Rune Smiths bêdzie generowaæ tylko 2 DD)
- Ko¶ci generowane przez channeling tak¿e podlegaj± limitowi (nie ogranicza to ilo¶ci rzutów na channel

SCENARIUSZE

Scenariusze:
Wszystkie bitwy to Battle Line z nastêpuj±cymi zasadami.
Na pocz±tku turnieju, po rozlosowaniu par, ale przed wystawieniem losujecie 3 karty z zadaniami. Od Was zale¿y, jakie zadanie wykonacie w danej bitwie. Za wykonanie zadania otrzymujecie 600 MP.
Zadanie, które wykonujecie w danej bitwie jest jawne.
Nie ma mo¿liwo¶ci wykonywania powtórnie tego samego zadania.
Lista zadañ:
I. Król na zamku – zdob±d¼ i utrzymaj do koñca gry budynek.
II. Ch³opska rewolta – zabij wrogiego genera³a w walce wrêcz (nie mo¿e byæ zagoniony)
III. Zdobywca – Twoje wojska musz± zdominowaæ po³owê przeciwnika (liczy siê koszt punktowy)
IV. Spartañska krew – zdaj wszystkie testy z³amania
V. ¯±dza krwi – wybij w pierwszej turze walki wrogi oddzia³ do cna (minimum 5 modeli piechoty/kawalerii, 3 piechoty/kawalerii potworów)
VI. G³owa na karku – Twój genera³ musi prze¿yæ bitwê
Aby nie by³o w±tpliwo¶ci czy faworyzowania budynki zostan± umieszczone na ¶rodku sto³ów.

ROZPISKI

Czekam na wasze pliki doc z Army Buildera2. Najnowszy plik WFB Data File znajdziecie na Border Princes:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=2&t=21481&start=1080
W tym temacie Debelial umieszcza regularnie najnowsze wersje, wiêc warto tam od czasu do czasu zagl±dn±æ.
Je¿eli nie wiecie jak uzyskaæ AB2 i magiczny pliczek uruchamiaj±cy, piszcie do mnie na ni¿ej wymieniony adres.
Rozpiski w formacie doc/docx przesy³aæ do 18 III godz. 21:00 (wtorek, bo neta mam tylko w robocie i chcê zd±¿yæ ze sprawdzaniem) na adres adrian_bykowski@onet.pl !!!
-5DP i pierwszeñstwo do BYE za rozpy nades³ane po czasie. Kolejne -5DP za nie dos³anie w ogóle.

NAJFAJNIEJSZE ROZPY - tylko je¶li bêdziemy grali single przy nieparzystej liczbie graczy

1. Ka¿dy z bior±cych udzia³ w turnieju mo¿e oddaæ dwa g³osy na rozpiski innych graczy. - co kieruje wyborem, to wy³±cznie sprawa g³osuj±cego.
2. G³osy nale¿y przesy³aæ privem lub mailem - jedyne jawne g³osy to g³osy organizatora. Wyniki poka¿± siê na forum po otrzymaniu wszystkich g³osów.
3. Wyj±tkiem s± gracze, którzy rozpisek nie przys³ali lub z przys³aniem siê spó¼nili - ich rozpiski nie podlegaj± ocenie i sami nie mog± oddaæ g³osów.
4. Punktacja:
- Gracz, który uzyska³ najwiêcej g³osów otrzymuje +5DP
- Gracz w drugiej kolejno¶ci co do najwiêkszej ilo¶ci g³osów otrzymuje +3DP
- Gracz w trzeciej kolejno¶ci co do najwiêkszej ilo¶ci g³osów otrzymuje +2DP
5. W przypadku remisów - rozstrzyga organizator

Proszê aby rozpiski przyniesione na turniej by³y schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera! (Je¶li kto¶ nie ma drukarki, niech da mi znaæ, a ja druknê co trzeba - najpó¼niej w pi±tek rano)

WEJ¦CIÓWKI I PODZIA£ PULI NA ZWYCIÊZCÓW

Wej¶ciówka: 10 z³
Snotling - nagroda pocieszenia dla gracza o najmniejszej ilo¶ci pkt. Nazwa ma odwzorowywaæ wielko¶æ osi±gniêæ gracza Smile

Nagrody wy³±cznie do wydania na sklepie!!!

LISTA CHÊTNYCH

1. Silvestro
2. Radek
3. Azz
4. MC Hammer
5. Morte
6. Qba
7. Natibak
8. Gerd

Je¶li kto¶ siê zapowiedzia³, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listê rezerwow± na kolejnym (i ma pierwszeñstwo do BYE, jesli nie bêdzie spó¼nialskich).

PRZEBIEG TURNIEJU

9:30 - 12:00 BITWA I
12:00 - 14:15 BITWA II
14:15 - 14:45 Przerwa
14:45 - 17:15 BITWA III

Przed ka¿d± bitw± losowane s± pary i Ci, którzy otrzymaj± BYE.
Do tej zasady stosuje siê nastêpuj±ce wyj±tki:
1. Challenge dozwolony jest tylko w pierwszej bitwie (To jedyna okazja aby¶cie sami zadecydowali czy zagracie z kim¶ z kim dawno nie grali¶cie - podczas dalszego losowania nie bêdê zwraca³ uwagi na marudzenie "Ale ja z nim gram co tydzieñ" itd., nawet je¶li to bêdzie Radek i Azz lub Morte i Marcin.)
2. Z ka¿dym przeciwnikiem mo¿emy zagraæ tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13DP
- BYE mo¿na otrzymaæ tylko raz
- W ostatniej bitwie BYE otrzymuj± gracze o najmniejszej ilo¶ci DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
4. Spó¼nialscy:
- Spó¼nialscy, je¶li tacy bêd± istnieli otrzymuj± automatycznie BYE (W kolejno¶ci od tych co przyszli najpó¼niej Smile )
- Je¿eli w wyniku spó¼nienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekaæ, poszkodowany otrzymuje 400 MP do wyniku bitwy, je¶li nie uda³o siê rozegraæ 6 tur. (Dotyczy to wszystkich 3 bitw!!!)

Honorowi dawcy bitw (czyli przyjmuj±cy BYE):
BITWA I

BITWA II

BITWA III


Mozesz od razu wstepnie wrzucic format. Ten co byl nie jest zly, przy mniejszej ilosci osob mozna probowac wieksze punkty (jak chcecie), chociaz tak z drugiej strony czy sie wyrobimy wtedy w czasie. Na wiekszych stolach gralo sie o wiele lepiej, to ewidentny plus.

pzdr
Wiekszy stol byl zdecydowanie dobrym pomyslem.

Mozna probowac na 2400ptk przy grze na 3 stoly. Byle tylko limitu czasowego przstrzegac,
2400 pkt.?

Plus:
- wiêksza bitwa
- mo¿liwo¶æ z³o¿enia bardziej uniwersalnej rozpiski

Minus:
- d³u¿szy czas gry i rozstawienia
- mniejsze sto³y, mniej graczy
- wiêcej figurek do targania

Osobi¶cie jestem przeciwny 2100 jest idealne, mie¶cimy siê na jednym stole 48x48, bitwy siê nie wyd³u¿aj±. No i zagramy 3, bo na 2400 widzê tylko 2... szczególnie, ¿e nie gra³em od chyba 3 miesiêcy


48x48 i tak jest za male na 2100, jest scisk i mniej mozliwosci zagran taktycznych. Niestety stolow bylo zawsze 5 a graczy zawsze minimum 10 ;].

Teraz przy 7miu graczach zagralismy na 48x60, gralo sie o wiele lepiej.

Zgadzam sie z Natibakiem, ze 2400 zajmie nam o wiele wiecej czasu niz dotychczas, wiec wiekszosc nawet nie dogra do 5-6 tury. Fajnie by bylo zagrac wiekszy format, ale niestety watpie, ze sie powyrabiamy, no chocby, ze zorganizowaloby sie zegar czasowy, ale jedni maja wiecej figurek do przesuwania drudzy mniej i znow ktos by byl pokrzywdzony.

2000-2100 (lub mniej oczywiscie) to jedyne na co mozemy sobie pozwolic.
Jak bedzie nas 7miu lub mniej to mozna zagrac na 48x60.

pzdr
Format 2000 bez lordów, ograniczenia wrzucê w poniedzia³ek
Daj 2100 bez lordow zobaczymy ile osob sie zglosi, moze bedzie na tyle aby mozna znow zagrac na wiekszych stolach.

pzdr
Zgadzam siê z Azzem. 2100 bez lordów to najlepsza opcja. Du¿o klocków i jest siê czym praæ
I Mortemu trzeba przyciac dwarfy, wklepal ostatnio dwie macki

pzdr
No i to feralna liderka na 10 z Tob±
Ale to i tak nie przykrywa akcji ze Spawnem

Przejrza³em booka i muszê przyznaæ, ¿e nowe Dwarfy s± fajne. To nie jest mocna armia jak DE, ale teraz mo¿na j± ju¿ z³o¿yæ na kilka sposobów a nie tylko park maszyn.
GW leci w kulki z cenami, ale nowe zasady tworz± coraz lepsze. Ciekawe co wymy¶l± w 9 edycji...


To nie jest mocna armia jak DE


Wez to wykasuj... szybko... Bo rozjuszysz Marcina.

pzdr
Termin mamy oficjalnie zaklepany. Przyjmujê zapisy

Format 2100 pkt. bez lordów.

Lista chêtnych:

Silvestro
Azz
Radek
Gerd
MC Hammer
Morte
Natibak
Qba
Ja i Radek. Wrzuc format ;]

pzdr
M³a te¿ raczej

pzdr
Ja te¿ siê piszê.
Mnie tez zapiszcie, moze wreszcie sie uda!

EDIT. Gerda tez wpiszcie na wszelki wypadek
ja równie¿ chêtny

format 2100 bez lordów, i to tyle ograniczeñ czy jeszcze trzeba poczekaæ ?
Ograniczenia wrzucone
1 slot special???? A to czemu? Przecie¿ wiele armii nie bêdzie mia³a co wystawiæ.
No i :
- sztandar daj±cy 4+ Warda posiadaczowi i 5+ Warda wszystkim woko³o: limit DD -1
To jest chyba ¿art:) to kosztuje 60pkt, mo¿e go mieæ tylko bsb i blokuje wszystkie inne runy na thanie. Bez jaj......
Zgadzam sie z mortem, i tak mamy zakaz triplowania jednostek special (co na te punkty i ograniczenia jest ok), ale zakaz dublowania to juz troche hardcore, zbyt duzo opcji uwala.

Co do sztandaru to tez chyba za mocne przyciecie ;], jak zauwazyl Mort, koszt to 60 pts, a ciecie zbyt mocne (sztandar daje tylko warda od magic missle i strzelania).

Jedynie mozna zmienic limit DD dwarfom z 4 do 2.

pzdr
Zakaz dublowania Specjali tyczy siê g³ównie dla Dwarfów - 2 ¿rosy, 2 armaty, 2 klopy i klocek hamków? No c'mon... Z reszt± patrz±c na Wasze rozpiski z zesz³ego miesi±ca nie by³oby problemu z poradzeniem sobie z tym

A co do sztandaru - rune Maw jest objêty tym samym, te¿ kosztuje 60 pkt i te¿ blokuje mi magiczne przedmioty, a nie daje Warda na 4+. Poproszê o inny argument

EDIT.
Dobrze wiecie, ¿e to dopiero 3 turniej który tworzê, wiêc siê jeszcze uczê i wszelkie rady, a najlepiej poparte argumentami, przyjmê. Zastanawiam siê co z³ego jest w zakazie dublowania specjali oraz w obciêciu nieco dwarfów? W sumie zamiast obcinania specjali mo¿na spróbowaæ max 1 armata, albo armata/¿yrokopter max 2. Hmm próbujê wprowadziæ jaki¶ balans, ale nie chcê tego robiæ "na ¶lepo" lecz wys³uchuj±c Waszych uwag i sugestii. Btw Morte jeste¶ strasznie stronniczy
Wedlug reszty ograniczen, dwarfy moglyby wystawic 2 armaty i 1 klope lub na odwrot (max 3 maszyny/rzeczy zadajace k6/k3 rany).

Wiekszosc z nas zmienia zestawienie jednostek z turnieju na turniej, tym bym sie nie sugerowal jak to ostatnio wygladalo ;] zwlaszcza, ze niektorzy chca poeksperymentowac ;].

Kolejne przyciecie speciali ogranicza sporo mozliwosci w tworzeniu armii.

Lepiej byloby zmniejszyc limit DD dwarfom niz wrzucac do tej puli sztandar.

Zyrki sa i tak ograniczone, na normalnych zasadach wystawic ich mozna 6 w specialach ;] u nas 2.
Armaty/katapy i inne multiwoundowe rzeczy tez sa przyciete przez ograniczenie na max 3 jednostki zadajace multiwoundy, tyle imo wystarczy, bo zaraz zacznie sie robic z tego jakis potworek.

pzdr
Jestem stronniczy bo zawsze przycinacie armie, którymi gram

Nowe dwarfy sa fajniejsze ni¿ poprzednie bo mo¿na je wystawiaæ na inny sposób ni¿ park maszyn. 6x zyro, 2x bomber to fajny pomys³ na 250opkt.
U nas mamy max 2, a po Twoich ograniczeniach to 1.
To zabija zabawê z now± armi±, bo trzeba graæ po staremu.

Na maszyny mamy 3 multiwoundy. Jak mamy ograniczenie 1x special, to nie widzê sensu takiego ograniczenia. No chyba, ¿e jest inna armia co mo¿e wystawiæ 4 maszynki, po ka¿dej z innego rodzaju.

Ja generalnie nie lubiê ¿adnych ograniczeñ. Kiedy¶ mieli¶my ich robiæ jak najmniej, a obecnie mamy najwiêcej:) Ani euro ani pks nie maj± tyle zasad co my. To jest po prostu g³upie.
Bez przesady Mortu¶, euro ma takie ograniczenia, ze ciezko sie polapac jak robic rozpe.

Ogolem jesli chodzi o ograniczenia magii to wywalibym co tam jest wszystko, bo nie ma sensu tego trzymac.

Zostawilbym tylko ze max 12 kosci na ture mozna wykorzystac.

Jedynie do zasad (ograniczen) poszczegolnych armii dodalbym:
- banner of world dragon/book of hoeth - 0-1 (tak jak jest to przy wardzie dla chaosu)
- hellheart/dispel scroll - 0-1
- rune of spellbreaking - 0-3 (kazde wykucie)

Co Wy na to ?

pzdr
Jestem za. Porównywanie naszych ograniczeñ do euro jest hmm nietrafione. Swoj± drog± mo¿emy raz zagraæ euro...
Silvu¶, wsio ok ale uparles sie na te kraski ;D (chyba musisz jakims kraskom rzucic chalenge ;], proponuje Mortego ;])

- Przedmioty dispeluj±ce czary automatycznie (np. dispell scroll): limit 1
To bym zlikwidowal, dwarfy musza miec mozliwosc wziecia wiekszej ilosci scrolli, to ich i tak kosztuje prawie 100 pts za zwykly scroll

- 3. Dwarfs: rune of spellbreaking - 0-2
Mialo byc 0-3 ;] w tym ograniczeniu chodzi o to aby nie bylo 2x destroy scroll

Plus te ograniczenia magii miales wywalic ;] zostawic jedynie ze maksymalnie 12 kosci magii na ture mozna uzyc.

pzdr
Przecie¿ wywali³em ograniczenia magii, czy chodzi Ci jeszcze o dodatkowe generowanie ko¶ci mocy?

Faktycznie zapis DS max jeden jest bez sensu bo nie mo¿na dublowaæ itemów Wiesz w pracy jestem i muszê my¶leæ o kilku rzeczach na raz

Hmm a nie s±dzisz, ¿e dwa scrolle lub scroll i niszczarka to optimum bior±c pod uwagê to ¿e nie ma czaruj±cych lordów?
Tak chodzi mi o generowanie kosci mocy.

Masz racje, bez czarujacych lordow moze byc 0-2 na runy dla kraskow ;], myslalem w kontekscie lordow czarujacych.

pzdr
Generowania nie zmieniê bo wiem, ¿e to mo¿e boleæ - ostatnio z Gerdem mia³em 8 ko¶ci na jego 3. Gdybym móg³ dogenerowaæ jeszcze te pozosta³e 2 (+1 casket, 2 magów) to by by³o ca³kiem przegiête i s±dzê, ¿e zabra³bym mu rado¶æ z gry.

Ergo - limit +2 PD/ +2 DD zostaje.
To chociaz to wywal aby nie zasmiecalo regulaminu
- s± przedmioty, które obni¿aj± limit ko¶ci jakie mo¿na dodaæ do puli PD/DD na CA£¡ bitwê, niezale¿nie, czy zostan± u¿yte, czy zginie posiadacz przedmiotu. W ich przypadku nie mo¿na pozwoliæ sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wziêcie Book of Hoeth nie pozwala na wziêcie ¿adnego innego przedmiotu obni¿aj±cego limit) (Nie mo¿na mieæ np. limitu -1/-2)

pzdr
Wlasnie zauwazylem, dlaczego nie ma oceny malowania i punktow za to ?

pzdr

Co oznacza ten potworek:
3. Dwarfs: rune of spellbreaking - 0-2
Czy upgrade runy niszczenia liczy siê jako dwie?
Nie, mo¿esz mieæ max 2 runy dispeluj±ce (niszczarka, DS)
To raczej wyglada na wykucie 2x runy, wiec albo 1x rune of spellbreaking na dwoch kowalach (daje dwa scrolle) albo 2x wykuta runa na jednym kowalu dajaca niszczarke, chocby ze sie myle, ale wtedy zapis powinien byc 0-3 ;]

pzdr
Chodzi o to, ¿e mo¿esz mieæ albo 2x DS albo niszczarkê i DS (mimo, ¿e niszczarka jest 2x liczy siê za jedn±). Po prostu chcê unikn±æ 3 Runesmithów z DS'ami.
Oki. dzieki za info.
Scenariusze wrzucone
II. Ch³opska rewolta – zabij wrogiego genera³a w walce wrêcz (nie mo¿e byæ zagoniony)

Daj, ze z zagonieniem, to jak walka wrecz, byleby nie bylo z magii/strzelania ;]
Reszta ok ;]

pzdr
Znów chcia³by¶ 600 pkt za darmo Trza go zabiæ i pamiêtajcie aby uodporniæ swoich genera³ów na Azz'a
Z ¿alem ale jednak muszê zrezygnowaæ
¿yczê wszystkim udanej zabawy i "po³amania ko¶ci"

pzdr
Mieczak ;]

pzdr
Wielka szkoda, ¿e Ciê nie bêdzie :/

edit. Dosta³em rozpiskê od Radka - widzicie, jak siê chce to mo¿na

Rozpiski:
1. Radek - zatwierdzona
2. Silvestro - zatwierdzona
3. Azz - zatwierdzona
4. Natibak - otrzymana
5. Gerd - zatwierdzona
6. Qba - zatwierdzona
7. Morte - brak
Ja sie musze zastanowic co wziasc, ale dzis rozpa pojdzie ;]

pzdr
Ja dzisiaj tez podesle
ja wczoraj przes³a³em rozpiskê, ale nie zrobi³em jej w ArmyB... dlatego pytam czy nie dosz³a czy jest brak ze wzglêdu na to ¿e nie w ArmyB.. ?
Nie dosz³a, spróbuj jeszcze raz
wys³a³em drugi raz
Ok dosta³em
Morte podsylaj ta rozpe... biegusiem ! ;]

pzdr
Hej,
niestety nie bedzie mnie na turnieju. Nie ma MC, nie ma wyzwania
A na serio to nie dam rady siê pojawiæ i byæ mo¿e przez kilka najbli¿szych turniejów te¿ mnie nie bêdzie.
Dawac rozzpy ;]

pzdr
W takim razie gramy na 60 x 48". Rozpy bêd± jutro, bo jeszcze jestem w pracy od 7 i co¶ czujê, ¿e wrócê do domu ko³o 20-21 wiêc nie specjalnie mam kiedy ich obrobiæ. Szkoda, ¿e Ciê nie bêdzie :/

My¶lê, ¿e by³aby zabawna konfiguracja na parówkê, ale o tym przekonacie siê jutro
Rozpiski:

Azz

100- night goblin shaman, 2 lev, scroll of shielding
120- savage orc shaman, 1 lev, lucky shrunken head
160- black orc big boss, bsb, talisman of perservation
79- savage orc big boss, gw; general
64- goblin big boss, wolf, la, charmed shield, dragonbane gem, warrior bane

365- 30 savage orc biguns, ahw, fcg
160- 25 night goblins, 3x fanatic, musician

182- 19 squigs, 10 herders
350- 10 trolls
35- troll
35- spear chukka
35- spear chukka
85- orc chariot
50- goblin chariot
50- goblin chariot

65- mangler squig
85- rock lobba
80- doomdiver

2100 pts

Radek

Hero 249
Thane BSB 65/25 90 156
Great Wepon 6
Magnificent Armor of Thorek Ironbreew 60

RuneSmith 60 93
Rune of SpellBreaking 25
Shield 3
Rune of Stone 5

Troops 546
LongBeards 29 x 14 426
Sztandar 10
Champion 10

Thunderers 10 x 12 120

Special 861
Gyrocopter 80

Gyrocopter 80

Hammerers 29 x 14 406 426
Sztandar 10
Muzyk 10

Grudge Thrower 80 130
Rune of Forging 25
Rune of Accuracy 25
Cannon 120 145
Rune of Forging 25

Rare 440
Gyrobomber 125 125

Organ Gun 120 145
Rune of Accuarancy 25

Iron Drakes 15 x 10 150 170
Musican 10
IronWarden 10 ( Brace of Pistols )

2096

Qba

OGRY 2100 (2096p.)
Bohaterzy (520p.)

Rze¼nik 100p 170p
+35p poziom 2 + 35p korona dowodzenia
(magia niebios)

Rze¼nik 100p 160p
+35p poziom 2 + 25p zwój rozproszenia
(magia trzewi)

Piê¶ciarz 105p 190p
+25p chor±¿y armii +45p talizman przetrwania +4p ciê¿ka zbroja +11p broñ dwurêczna

Jednostki podstawowe (770p.)

¯elazobrzuchy 43p *9 432p
+30p grupa dowodzenia +15p sztandar dowodzenia

¯elazobrzuchy 43p *6 278p
+10p muzyk + 10p czempion

Gnoblary 2,5p *10 60p
+25p gnoblarscy traperzy +10p muzyk

Jednostki specjalne (636p.)

Ludo¿ercy 50p *7 444p
+12p *7para ogrzych pistoletów +10p muzyk
(zatrute ataki, snajper)

Je¼d¼cy k³ów ¿a³oby 60p *2 150p
+5p *2 ciê¿ka zbroja +5p *2 ¿elazna piê¶æ +10p muzyk

Stado szablozêbnych 21p * 21p

Stado szablozêbnych 21p * 21p

Jednostki rzadkie (170p.)

¯elazna gardziel 170p *1 170p

Silvestro

Ogre Kingdoms Army

1 Butcher @ 188.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 2; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]

1 Butcher @ 134.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Great Weapon
Dispel Scroll [25.0]

1 Bruiser @ 176.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Crown of Command [35.0]

9 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]

20 Gnoblars @ 90.0 Pts
Throwing Weapons; Musician; Gnoblar Trappers; Champion

6 Maneaters @ 412.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x6); Light Armour; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]

4 Mournfang Cavalry @ 290.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

4 Leadbelchers @ 182.0 Pts
Light Armour; Musician

1 Ironblaster @ 170.0 Pts

Models in Army: 47

Total Army Cost: 2100.0

Gerd

Runesmith; general; talisman Rune of spellbreaking; Rune of stone 93 pkt.

Thane; BSB; Runic banner (master rune of Grungni) 153 pkt.

Master Engeener 70 pkt.

Hammerers; 20; FCG 310 pkt.

Quarrellers; 20; Musician; GW; 300 pkt

Warriors; 20; GW; Champion; Musician; 230 pkt.

Rangers; 15; GW; Musician; Champion; 230 pkt.

Slayers; 5 ; 60 pkt.

Miners; 10; Musician; 110 pkt.

Gyrocopter; Vanguard; 100 pkt.

Cannon; Rune of Forging; 145 pkt.

Gyrobomber; 125 pkt.

Organ gun; Rune of Accuracy; Rune of Forging; 170 pkt.

Total: 2096

Natibak

Black orc Big Boss; General; Talisman of Preservation; Enchanted shield; 140 pkt.

Savage orc Shaman; Lucky Shrunken Head; 2 lvl; 155 pkt.

Night goblin shaman; 2 lvl; DS; 110 pkt.

Orc Big Boss; BSB; GW; Armour of Fortune; 119 pkt.

Savage big'uns; 30; FCG; ahw; Big Stabba; 385 pkt.

Night goblins; 37; Shield; netters; 1 Fanatic; FCG; 211 pkt.

Wolf chariot 50 pkt.

Wolf chariot 50 pkt.

Squig herd 30; 10 herders; 270 pkt.

Mangler Squig; 65 pkt.

Doom diver; 80 pkt.

Rock lobber; bully; 95 pkt.

Trolls; 8; 280 pkt.

Pump wagon; 45 pkt.

Pump wagon; 45 pkt.

Total: 2100 pkt.

Ok, to by by³o na tyle.

Wszem i wobec rzucam wyzwanie Natibakowi
To ja rzucam challenge Gerdowi, w koncu :]

pzdr
Azz challenge accepted

2xOgry, 2xDwarf, 2xO&G
bardzo fajny turniej
Dzieki za turniej, i za fajne bitewki. Silvestro znow stanal na wysokosci zadania, gratulacje ;]

pzdr
Ja równie¿ Wam dziêkujê, za przybycie i dobr± zabawê, a Radkowi za u¶wiadomienie tego, ¿e budynek wcale nie jest taki dobry
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaciekrece.xlx.pl