Turniej WFB 2000 pts - 8.12.2012 

Zofia Dzieniszewska - zapiski

Turniej "Prezenty dla niegrzecznych dzieci" (08 XII)

ZASADY OGÓLNE(zmiany oznaczone )

1. Format 2000pkt
2. Zaczynamy równo o 9.30 (spó¼nieni maj± karne 5 pkt. i "bye", je¶li kto¶ z listy rezerwowej wcze¶niej bêdzie), 2,5 h na bitwê
3. Uwzglêdnione wszystkie erraty i FAQi
4. Sêdzia ma zawsze racjê, nawet je¶li jej nie ma
5. Nie gramy na euro
6. Kompozycja armii wg podrêcznika g³ównego
7. Dopuszczeni Special Characters
- Warunek – brak proxa. Musi byæ oryginalna figurka je¶li zosta³a takowa wydana.
8. Dopuszczone:
- jednostki z Tamurkhan: The Thorne of Chaos
- Magic Items z Monstrous Arcanum
- Grimhorn Rhinox Riders
9. Bohaterowie dostaj± zasadê "look out sir" od czarów automatycznie zabijaj±cych ca³e oddzia³y Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
10. progi co 200 punktów
11. Jednostka uciekaj±ca na koniec bitwy liczy siê, jako zniszczona
12. Za jednostkê, której zosta³o 25% ze stanu pocz±tkowego, przeciwnik ma 50% pkt. (ilo¶æ modeli liczona w dó³)
13. Brak znajomo¶ci zasad WFB 8ed lub scenariuszy nie upowa¿nia do dzia³añ wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), je¿eli tura w której mia³o mieæ miejsce dane wydarzenie, ju¿ siê skoñczy³a.

SCENARIUSZE

Zasada specjalna turnieju
- Oprócz standardowego limitu punktowego na przedmioty gracz dostaje do dyspozycji darmow± pulê 100 punktów do wykorzystania na magiczne przedmioty. Mo¿e wszystko przydzieliæ jednemu bohaterowi b±d¼ rozdzieliæ to na kilku.
- Proszê o zaznaczenie w rozpisce, który przedmiot zosta³ zakupiony z darmowych punktów.

I BITWA "W co¶ trzeba zapakowaæ.."
[BLOOD AND GLORY]
W B&G nie liczy sie punktow tylko trzeba sprowadzic armie ponizej okreslonego progu break pointow.

Jesli chodzi o turnieje to w przypadku nie zlamania armii przeciwnika liczy sie roznice straconych break pointow (gdzie kazdy break point to 1 duzy punkt)

Przyklad:
Azz gra z Marcinem. Azz w bitwie stracil 1 break point a Marcin 3. Wynik koncowy 12:8 dla Azza ;].

W przypadku gdy Azz zbreakuje armie Marcina podczas trwania bitwy, wynik to zwyciestwo 20:0 minus to co Marcin zabil (chodzi o break pointy)

II BITWA "Ja mam ³adniejszy prezent!"
[BATTLELINE]
Scenariusz prawie bez zmian. Jedyna ró¿nica to taka, ¿e dodatkowe 100 punktów za genera³a dostajemy tylko je¶li zginie w pojedynku.

III BITWA "Ch³opaki pomó¿cie! On ma ³adniejszy prezent!!"
[MEETING ENGAGMENT]
Scenariusz bez zmian

OGRANICZENIA MAGII
---------------------
Zasady Ogólne
- Poza Winds of Magic i Channeling, armia mo¿e wygenerowaæ dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazê magii.
- Limitu 2PD/2DD nie mo¿na przekroczyæ. Mo¿na posiadaæ jednostki/umiejêtno¶ci, które generuj± wiêcej PD/DD. Jednak wszystkie ko¶ci ponad limit s± tracone (np. 3 warrior priest bêdzie generowaæ tylko 2 DD)
- s± przedmioty, które obni¿aj± limit ko¶ci jakie mo¿na dodaæ do puli PD/DD. W ich przypadku nie mo¿na pozwoliæ sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD

Dla wszystkich Armii
Loremaster limit PD -1
Przedmioty dispeluj±ce czary automatycznie (np. dispell scroll) limit DD -1

Specyficzne dla Armii
Dark Elves
- nie mog± rzucaæ czarów z u¿yciem ponad 6 PD
Dwarves
- bazowy limit DD = 4 (zamiast 2 dla innych armii)
- ka¿da runa spellbreaker/spelleater limit DD -1
Daemons of Chaos
- Lord of Change limit PD -1
High Elves
- Vortex Shard limit DD -1
- Book of Hoeth limit PD -2 / DD -2
- Banner of the World Dragon limit DD -1
Lizardmen
- Beclaming Cogitations limit DD -2
- Cupped Hands limit PD -2
Orcs & Goblins
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obni¿aj± limitu PD
Tomb Kings
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan limit PD -1 (tak d³ugo jak ¿yje)
Wood Elves
- Wand of Wych Elm limit DD -1
Warriors of Chaos
- Infernal Puppet limit PD -1 / DD -2
- Tendrils of Tzeentch + Conjoined Homunculus = limit PD -1
Vampire Counts
-Master of the Black Arts limit PD -2
Ogry
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd
- Greedy fist on mage with Lore of Death count as 2 dd
Inne armie
- brak ograniczeñ

KONKURS NA MALOWANIE

Oceniamy progres, co oznacza, ¿e z ka¿dym turniejem bêdzie oceniane to co powsta³o w terminach od turnieju do turnieju, lub nie wygra³o w konkursie wcze¶niej. Oceniamy nie ca³e armie lecz Monster/ Lord/ Hero/ chariot, lub co¶ takiego du¿ego pojedynczego/ do 2-5 modeli kawy/ do 5-10 modeli piechoty.
Ka¿dy ma po jednym g³osie, który oddaje na jednego gracza. Sêdzia ma dwa g³osy, dodatkowy g³os wykorzystuje tylko w wypadku remisu.
Nie wolno g³osowaæ na w³asne modele
W przypadku remisu, sêdzia ma prawo do drugiego decyduj±cego g³osu. Nie dzia³a to w momencie, gdy pretendentem do zwyciêstwa jest jego w³asna figurka - Wtedy rozstrzyga wynik osoba nie bior±ca udzia³u w g³osowaniu lub rzut ko¶ci±.

WPISOWE

10 z³

Nagrody:
I miejsce - 50 z³
Malarz - 10 z³

Lista obecno¶ci
1. Radziu
2. Miechu
3. Azz
4. Radek
5. Morte
6. Chomik

Lista OTWARTA!!!

Rozpiski

Radziu

LORDS

Slaughtermaster 250 (General)
+ Magic Level 4 (Lore of Great Maw) 35
+ Great Weapon 10
+ Dragonhelm 10
+ Crown of Command 35
+ Dispel Scroll 25
+ Greedy Fist 40
-------------------------------------------------------------------------------- 305
================================================= 305
HERO

Brusier 105
+ BSB 25
+ Standard of Discipline 15
+ Great Weapon 11
-------------------------------------------------------------------------------- 156
================================================= 336

CORE

Ironguts (10) 430
+ Musician 10
+ Standard Bearer 10
+ Wailing Banner 50
-------------------------------------------------------------------------------- 500
================================================= 500

SPECIAL

Maneaters (6) 300
+ 6xBrace of Ogre Pistols 72
+ Musician 10
+ Standard Bearer 10
+ Banner of Eternal Flame 10
+ (Scouts, Poisoned Attacks)
-------------------------------------------------------------------------------- 402

Grimhorn Rhinox Riders (3) 315
+ FCG 30
+ Dragonhide Banner 50
+ Heavy Armours 15
+ Ironfists 15
-------------------------------------------------------------------------------- 425

Sabertusk (1) 21
-------------------------------------------------------------------------------- 21

Sabertusk (1) 21
-------------------------------------------------------------------------------- 21
================================================= 869

RARE

Ironblaster 170
-------------------------------------------------------------------------------- 170
================================================= 170
===================================================== 2000

Azz

LORDS

Sorcerer Lord (General) 235
+ Magic Level 4 (Lore of Death) 35
+ Infernal Puppet 35
+ Obsidian Lodestone 45
-------------------------------------------------------------------------------- 305
================================================= 305

HEROES

Chaos Sorcerer 85
+ Magic Level 2 (Lore of Fire) 35
+ Third Eye of Tzeentch 25
+ Power Familiar 25
-------------------------------------------------------------------------------- 145

Exalted Hero 110
+ BSB 25
+ Chaos Steed 16
+ Dragonhelm 10
+ Dawnstone 25
+ Ironcurse Icon 5
+ Great Weapon 8
-------------------------------------------------------------------------------- 169
================================================= 314

CORE

Chaos Warriors (17) 255
+ Musician 6
+ Standard Bearer 12
+ Banner of Rage 35
+ Mark of Nurgle 30
+ Shields 17
+ Halberds 17
-------------------------------------------------------------------------------- 372

Chaos Marauders (39) 156
+ Musician 4
+ Standard Bearer 8
+ Mark of Khorne 30
+ Flail 39
-------------------------------------------------------------------------------- 237

Marauder Horsemen (5) 65
-------------------------------------------------------------------------------- 65

Marauder Horsemen (5) 65
-------------------------------------------------------------------------------- 65
================================================= 739

SPECIAL

Chaos Knights (9) 360
+ Musician 10
+ Standard Bearer 20
+ Banner of Swiftness 15
+ Mark of Khorne 30
-------------------------------------------------------------------------------- 435
================================================= 435

RARE

Hellcannon 205
-------------------------------------------------------------------------------- 205
================================================= 205
===================================================== 1998

Chomik

LORDS

Arch Lector of Sigmar (General) 100
+ Great Weapon 5
+ Ironcurse Icon 5
+ Dawnstone 25
+ Armour of Meteoric Iron 50
-------------------------------------------------------------------------------- 180

Battle Wizard Lord 165
+ Magic Level 4 (Lore of Light) 35
+ Dispel Scroll 25
+ Talisman of Preservation 45
-------------------------------------------------------------------------------- 200
================================================= 380

HEROES

Captain of the Empire 60
+ BSB 25
+ Full Plate Armour 6
+ Shield 2
+ Dragonhelm 10
+ Faithless Charm 25
-------------------------------------------------------------------------------- 118

Warrior Priest of Sigmar 65
+ Barded Warhorse 16
+ Heavy Armour 2
+ Enchanted Shield 5
+ Shrieking Blade 10
-------------------------------------------------------------------------------- 83
================================================= 201

CORE

Spearmen (21) 105
+ Champion 10
+ Musician 10
+ Standard Bearer 10
+ Archer Detachment (5) 35
-------------------------------------------------------------------------------- 170

Knightly Orders (11) 242
+ Inner Circle 33
+ Musician 10
+ Standard Bearer 10
+ Steel Standard 35
-------------------------------------------------------------------------------- 330
================================================= 500

SPECIAL

Greatswords (34) 374
+ Musician 10
+ Champion 10
+ Standard Bearer 10
+ Banner of Swiftness 15
-------------------------------------------------------------------------------- 419

Great Cannon 120
-------------------------------------------------------------------------------- 120
================================================= 539

RARE

Steam Tank 250
-------------------------------------------------------------------------------- 250

Celestial Hurricanum 130
-------------------------------------------------------------------------------- 130
================================================= 380
===================================================== 2000

Miechu

LORDS

Dreadlord (General) 140
+ Cold One 30
+ Heavy Armour 6
+ Shield 3
+ Sea Dragon Cloak 6
+ Other Trickstar Shard 10 (+5 z darmowej)
+ Giant Blade 60
+ Pendant of Khaeleth 35
-------------------------------------------------------------------------------- 195

Supreme Sorceress 225
+ Magic Level 4 (Lore of Shadow) 35
+ Earthing Rod 25
-------------------------------------------------------------------------------- 285
================================================= 480

HEROES

Master 80
+ BSB 25
+ Hydra Banner 75
+ Cold One 20
+ Shield 2
+ Heavy Armour 4
+ Sea Dragon Cloak 4
+ Halberd 4
-------------------------------------------------------------------------------- 214

Death Hag 90
+ Cauldron of Blood 110
-------------------------------------------------------------------------------- 200
================================================= 414

CORE

Dark Elf Repeater Crossbowmen (15) 150
+ Musician 5
-------------------------------------------------------------------------------- 155

Black Ark Corsairs (30) 300
+ Champion 10
+ Musician 5
+ Standard Bearer 10
+ Sea Serpent Standard 25
-------------------------------------------------------------------------------- 350

Harpies (5) 55
-------------------------------------------------------------------------------- 55

Harpies (5) 55
-------------------------------------------------------------------------------- 55
================================================= 615

SPECIAL

Cold One Knights (16) 432
+ Musician 8
+ Champion 16
+ Standard Bearer 16
+ Banner of Coldblood 15
-------------------------------------------------------------------------------- 487
================================================= 487
===================================================== 1996

Radek

LORDS

Master Necromancer 165 (General)
+ Magic Level 4 (lore of Vampires) 35
+ Dispel Scroll 25
+ Obsidian Loadstone 45
-------------------------------------------------------------------------------- 225
================================================= 225

HEROES

Vampire 105
+ Forbiden Lore 25
+ Heavy Armour 4
+ Enchanted Shield 5
+ Warrior Bane 5
+ Earthing Rod 25
-------------------------------------------------------------------------------- 139

Necromancer 65
+ Book of Arkhan 25
-------------------------------------------------------------------------------- 65
================================================= 204

CORE

Skeleton Warriors (40) 200
+ Champion 10
+ Standard Bearer 10
-------------------------------------------------------------------------------- 220

Skeleton Warriors (29) 145
+ Champion 10
+ Standard Bearer 10
+ Lichebone Pennant 15
-------------------------------------------------------------------------------- 180

Zombies (20) 60
+ Standard 5
-------------------------------------------------------------------------------- 65

Zombies (20) 60
+ Standard 5
-------------------------------------------------------------------------------- 65
================================================= 530

SPECIAL

Crypt Horrors ( 304
-------------------------------------------------------------------------------- 304

Crypt Horrors ( 304
-------------------------------------------------------------------------------- 304
================================================= 608

RARE

Terrorgheist 225
+ Infested 10
-------------------------------------------------------------------------------- 235

Black Coach 195
-------------------------------------------------------------------------------- 195
================================================= 430
===================================================== 1997

Morte

za sklerozê -5 DP

Je¶li kto¶ siê zapowiedzia³, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listê rezerwow± na kolejnym.

Rozpiski w formacie doc przesy³aæ do 6 XII (czwartek) na adres r.bronisz@o2.pl

Proszê aby rozpiski przyniesione na turniej by³y schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera!


1 lub 8 jest dla mnie ok. Z przewaga na 8-ego.
Ja nie dam rady w grudniu. Domy¶lam siê, ¿e Natibak i Gerd bêd± mieli podobnie.

¯yczê udanej zabawy!
Ok, zosta³ zarezerwowany dla nas termin 8.12.2012 z prostej przyczyny - by³ wolny

Na dniach wrzucê zasady a ju¿ teraz zapraszam chêtnych do zg³aszania siê


Tradycyjnie duet ze ¦widnicy- czyli ja i Radek ;]

pzdr
UPDATE

Pojawi³a siê pierwsza porcja zasad.

Special characters tak jak w podrêcznikach armijnych. Mo¿na ale bonusowe przedmioty na swoich w³asnych bohaterach chyba jednak bêd± bardziej kusz±ce ;P
- Magic Items z Monstrous Arcanum
Gdzie to mozna znalesc ? Co to jest ? Z czym sie je ?

No i jak zawsze kilka uwag od wujka Azza.

1.
Brak ograniczen na magie, coz to bedzie przegiecie, moza zrobic takie comba ze gra bedzie jednostronna:
dispel, hellheart, runemaw i greedyfisty z deathem w jednej rozpie
slann z loremaster i +1 kosc do kazdego czaru
de ze sztyletem i dorabianiem kosci
itp.

Te comba niszcza wiekszosc armii.

Dalej, jesli nie ma ograniczen magii (i w ogole jak widze jakichkolwiek) to dlaczego sa punkty za uciekajace oddzialy i oddzialy co sa ponizej 25% ?
W jeszcze wiekszym stopniu premiuje to najbardziej wygiete comba.

2.
Skad mozna znalesc/wziasc zasady do:
- jednostki z Tamurkhan: The Thorne of Chaos
- Magic Items z Monstrous Arcanum
Wypadloby by kazdy mogl sie z tym zaznajomic ;] lub chociaz wrzucic liste tych itemkow aby kazdy mial dostep.

3.
Dawanie zwyklym bohaterom/lordom +100 pts uwazam ze bezsens, w tym momencie zrobi sie z nich lepszych rzeznikow niz spec bohaterowie, i bedziemy miec herohammer na stole.

Jesli juz isc w tym kierunku to moze 8 ed bez ograniczen, ze specami ale z ograniczeniami na magie.

Narazie tyle odemnie ;]

pzdr
1. Ostroznie z brakiem ograniczen na magie. NIE BEDZIE ROWNOWAGI W GRZE!!!
2. Uwazam, ze trzeba wprowadzic ograniczenia na regimenty max. 450 pts za 1 odzial (kiedys gralem w turnieju bez tego ograniczenia to byla masakra np. 50 savage orcs w 1 oddziale).
3. Azz ma racje dodatkowe 100 pts dla hero lub lorda to przegiecie!!!!! NO CHYBA ZE BAWIMY SIE NA CALEGO!!!!!!!!!!!!!!
Ja bym zostawil te ograniczenia co byly ostatnio, a dodal:
- mozliwosc grania na spec bohaterach o ile posiada sie model
- brak ograniczen na dublowanie rarow i triplowanie specjali (i albo large targety z rarow 0-1, albo nie mozna proxowac i w normalnych ilosciach)

Albo moze zmiana formatu na 1500-1600 z ograniczeniami co byly ostatnio i bez lordow ? Przyjemnie sie bedzie gralo.

pzdr
1. Format 2000 pts jest ok. Mniejsze w 8 edycji sa niegrywalne.
2. Rzeczywiscie brak ograniczen na rary i specjale moze byc ciekawy.
Ograniczenia na rare i specjale s± podrêcznikowe czyli 2 takie same rary i 3 takie same speciale.

Osobi¶cie to najchêtniej zrobi³bym mega funowy turniej, w którym zniesione s± te¿ procentowe wymogi na kompozycjê armii ale tu siê pewnie zaraz zaczn± jeszcze gorsze marudzenia ;P

Monstrous Arcanum i Tamurkhan: Throne of Chaos s± do ehkm "zakupienia" na stronach, gdzie mamy bardzo du¿y dostêp do przeró¿nych plików udostêpnianych przez ¿yczliwych u¿ytkowników ;P

Tamurkhan wprowadza nowe jednostki dla Warriorów Chaosu i Imperium a tak¿e armiê Chaos Dwarfów. Monstrous Arcanum to w du¿ej mierze potworki u¿ywane przy Storm of Magic ale jest te¿ stronka ze zwyk³ymi przedmiotami magicznymi. Jak ju¿ bardzo siê bêdziecie upominaæ to je tu wpiszê.

Ok, mo¿e 100 punktów bonusowe dla ka¿dego to rzeczywi¶cie przegiêcie. Prezentem bêdzie w takim razie darmowa pula 100 punktów do wykorzystania na przedmioty. W ten sposób albo powstanie jeden super kozak albo tam gdzie zawsze brakowa³o tych kilku punktów to ju¿ jest mo¿liwo¶æ. I TO JU¯ NIEODWO£ALNIE ZOSTAJE

Co do ograniczeñ magii jeszcze pomy¶lê
Magic Itemy z Monstrous Arcanum

Basilisk Blade (Magic Weapon) 50 pts
On any To Hit roll of 4 or higher, the Basilisk Blade will wound its target automatically. However, on a To Hit roll of 1, the wielder suffers a wound. Wounds inflicted with the Basilisk Blade also have the Armour Piercing special rule.

The Pinion of Phoenix (Talisman) 85 pts
This talisman grants the bearer a 5+ Ward save. When the bearer is reduced to 0 wounds or less, the item is destroyed but restores the bearer to his starting Wounds total and inflicts a S5 hit on all models in base contact with the bearer, regardless of whether they are friend or foe.

The Lash of Itzaotyl (Magic Weapon) 50 pts
The lashi is a magic weapon that confers the Always Strike First special rule. In addition, any model with Large target special rule successfully hit by the lash must pass a Leadership test. If failed it cannot preform any action or attack for the remainder of the turn and is treated as having WS1 if attacked.

Faithless Charm (Talisman) 25 pts
The bearer gains Always Strikes First and Killing Blow. If they fail any Leadership or Break test, the bearer loses Always Strike First and gains Frenzy and Always Strike Last. The bearer cannot lose Frenzy in any way after gaining it in this fasion.

Wyrmscale Armour of the Deep (Magic Armour) 35 pts
This is a suit of heavy armour. The wearer gains the Sea Creature special rule, but retains the ability to march whlist on land. The also gain a 3+ Ward save against any Flaming Attacks.

Scintillating Shield (Magic Armour) 40 pts
This magic item is a shield which forces a -1 penalty to hit on all ranged attacks targeting the bearer. In addition, if the bearer is successfuly hit by either a Basilisk Maleficent Gaze attack or a Cockatrice's Petrifying Gaze the bearer roll a D6:
1 - bearer is affected normally by the attack
2-5 - the attack has no effect
6 - attack is reflected back upon monster. Apply the effects of a successful hit to it immediately

Warpscale Pendant (Talisman) 25 pts
The bearer gains a 4+ Ward save against all Warpstone weapons, a Warpfire Dragon's Breath attack and a Magic Resistance (2). At the beginning of the game the bearer must pass a Toughness test however or suffer a wound with no saves of any kind allowed.

Cold Iron Blade (Magic Weapon) 45 pts
All close combat attacks made with this weapon are resolved at the bearer's Strength +1, and any attacks targeting models with the Etheral special rule gain the Heroic Killing Blow special rule.

Sacrificial Banner (Magic Standard) 25 pts
Any model with the unit type "Monster" which is within 24" of the Sacrificial Banner gains the Berserk Rage portion of the Frenzy rules and must declare a charge against the unit bearing the Sacrificial Banner if possible. Such a charge cannot be avoided with a Leadership test.
1. Rozumiem, ze te 100 dodatkowych pts na przedmioty nie wliczamy do podstawowego formatu 2000 Pts tylko jest to ekstra.
2. Brak ograniczen na magie i regimenty zostaje?
1, tak, jest to ekstra ca³kowicie. Nie wlicza siê do 2000 punktów ani nawet nie wlicza siê do max 25% na lordzie/herosie. Prezent od Dziadka Mroza i ju¿.

2. Ograniczenia magii wróc±

3. Poza ograniczeniami magii, progami co 200 punktów i punktami za uciekaj±ce/zniszczone w 75% gramy na 8 ed. Czyli nie ma ograniczenia na regimenty. Chcesz graæ Miechu na wielkim klocu - graj ;P (tylko, ¿e ja teraz ju¿ wezmê takie pseudo harpie do odginania ;P )
Ok wszystko jasne. Musisz miec Radziu odginaczki wiec bardzo dobrze, ze cos wymysliles. Pozdro!
No ja sam jestem ciekaw jak moja rozpiska (notabene ju¿ gotowa ) siê bêdzie sprawdzaæ

Okole ³ikendu wrzucê scenariusze
Mnie niestety nie bêdzie w grudniu

A Slann ju¿ zaciera³ ³apki na my¶l o turnieju bez ograniczeñ
Niestety jedyny dla mnie mozliwy termin to 15.12
Niestety ankieta ju¿ nieaktualna. Gramy 8 szkoda, ¿e siê Micha³, Gerd i Chomik nie zjawi±..
Z tymi 100 punktami na przedmioty to w zasadzie mamy format 2100
Dobrze ze ograniczenia magi bêd±

pozdrawiam
Skoro to nie jest euro to po co to:

Beastman
- Dodatkowe 200 punktów podczas tworzenia rozpiski Idea
Tomb Kings
- Dodatkowe 200 punktów podczas tworzenia rozpiski Idea

Uwazam to za absurd. Zwlaszcza ze to tyczy sie punktow 2400 a nie 2000.

No i ponawiam prosbe o zastanowienie sie nad zdjeciem tych 100 punktow dla bohaterow. To nawet for fun nie jest.

Mozna zrobic vampira co rozniesie cala armie przeciwnika, zreszta w kilku armiach znajdzie sie takich rzeznikow przy kombinacji przedmiotow do 200 pts.

pzdr
Skoro s± ograniczenia magii to jest te¿ bonus punktowy dla tych dwóch armii (których raczej i tak siê nie u¶wiadczy u nas)

100 punktów zostaje. Mówi³em, ¿e to jest ju¿ bezdyskusyjne. 100 punktów dla ka¿dego mo¿e i by³o przegiêciem. Teraz masz pule i tyle. I to zostaje. Nikt nie ka¿e Ci byæ power gamerem i sk³adaæ takiego rze¼nika
Mi nikt nie karze ale co z innymi ? A jak wszyscy sa tacy uczciwi to po co ten bonus ? ;]

A bonusowe punkty dla WE, HE i orkow ? W zestawie euro tez maja, jak wszyscy to wszyscy ;].

pzdr
Parafrazuj±c cytat z pewnego znanego filmu - Uczciwo¶æ uczciwo¶ci± ale s³uszno¶æ musi byæ po mojej stronie ;P

Wywalam te dodatkowe punkty i spokój ma byæ.

EDIT - te do armii TK i Beastmenów, ¿eby nie by³o niedomówieñ ;
Z przykro¶ci± muszê stwierdziæ, ¿e ja te¿ siê nie pojawiê Ka¿dy weekend w grudniu mam zajêty... mi³ej zabawy!
Hej £ogry!
Jako, ze jestem ju¿ praktycznie 100% sprawny po niezdanym miscastcie w moim aucie, to piszê siê na turniej.
Przy okazji mam pytanko, czy te 100 dodatkowych punktów musz± spe³niaæ inne wymogi np. dla Dwarfów co do liczby run typu master?
AAAA MORTE WRACA

Morte - masz pulê 100 punktów. Z niej bierzesz sobie co chcesz ale musz± byæ spe³nione normalne warunki typu tylko jedna zbroja, tylko jeden gift chaosu, ile¶ tam ile maksymalnie mo¿esz run. To s± po prostu dodatkowe punkty. Nawet nie musisz za nie kupowaæ ca³ego przedmiotu. Np przekroczy³e¶ genera³em swój tradycyjny limit o 5 punktów (bo przedmiot kosztowa³ np 35) to z tej darmowej puli schodzi Ci tylko 5 punkciorów. Tyle
Wampir du¿o nie skorzystaj± bo i tak ucina go limit 25% na lorda - wiec z punktami czy bez i tak lord wiekszym rze¼nikiem nie bedzie
Natomiast np takie DE to juz inna bajka mam kilka opcji z³o¿enia ubre killera który samotnie niczym bohater wesaternów jest w stanie pojechaæ ca³± armie ogrów (tutaj wcale nie ¿artuje) no chyba ze mia³bym masakrycznego pecha i dzia³o by go zabi³o (tzn nie zda³by warda na 2+) i to za 150p w itemach magicznych, wersja biedniejsza to nawet 125p w itemach magicznych
Z innymi armiami nie bêdzie ju¿ tak ró¿owo, ale kazdy hero monster itd bedzie zwiewa³ na sam jego widok (w kazdym razie ja bym zwiewa³)
To samo z HE eteryczny mag 4lv z totkami na dubletach z odporno¶ci± na magie miodzio

(a tak btw nie wiem czy bede)

pzdr
Marcin nie zrozumia³e¶ chyba. Te dodatkowe 100 punktów jest darmowe czyli nie wlicza siê w procentowe limity lordów i herosów
ok nie zauwazy³em
a co w przypadku gdy model ma magiczna broñ i trutke ?
Bo kolejne zabawne kombo wychodzi w DE
As z broni± d3A +d3A z runki KB + pedant + mambane

+++EDIT+++
Kolejne pytanie co z sztandarami - unite ma limit za³ó¿my 10p na magiczn± szmatke a ja chce im dac sztandar za 20p mo¿e dziadek mróz zasponsowowaæ ?
+++END+++

pzdr
S± ju¿ scenariusze, wpisowe i podzia³ nagród. Je¶li kto¶ siê wysypie albo dopisze do listy to podzia³ nagród siê zmieni. Wej¶ciówka zostaje niezmiennie 10 z³ niezale¿nie od ilo¶ci graczy.
Pierwszy scenariusz jak bez zmian ?

W B&G nie liczy sie punktow tylko trzeba sprowadzic armie ponizej okreslonego progu break pointow.

Jesli chodzi o turnieje to w przypadku nie zlamania armii przeciwnika liczy sie roznice straconych break pointow (gdzie kazdy break point to 1 duzy punkt)

Przyklad:
Azz gra z Marcinem. Azz w bitwie stracil 1 break point a Marcin 3. Wynik koncowy 12:8 dla Azza ;].

W przypadku gdy Azz zbreakuje armie Marcina podczas trwania bitwy, wynik to zwyciestwo 20:0 minus to co Marcin zabil (chodzi o break pointy)

Jesli o to Ci chodzilo Radziu to warto to zaznaczyc, bo nie kazdy bedzie wiedzial co i jak ;]

I jeszcze jedno, co za 5 z³ mozna sobie kupic w sklepie, ramach nagrody pocieszenia ? ;
Brawo Azz w³a¶nie zaznaczy³e¶ ;P

A co mo¿na kupiæ.. bo ja wiem.. kostki, figurkê z komisu mo¿e?
To w takim razie po co zwieksznie punktow za zdobyte sztandary i sztandar armii skoro w ogole sie za nie punktow nie liczy ? ;]

pzdr
We¼ mnie nie denerwuj ;P
Przypominam wszystkim o przys³aniu rozpisek do czwartku. Kto nie przy¶le to znów ucinamy punkciki (-5 DP). Czy kto¶ do³±czy do Natibaka, ¿eby biedaczysko nie by³ jedynym pokrzywdzonym w naszych turniejach?
Jak bardzo naród by siê obrazi³, gdybym przyjecha³ tylko na dwie pierwsze gry?
Nie obrazi³by siê a¿ tak bo Kriss siê wysypa³ i graczy brakuje ;
A Chomika kto¶ przygarnie? Bo mu siê sobota zwolni³a

Bêdzie miejsce na kilkadziesi±t par rajtuz?
pewnie, tylko zapakuj jakie¶ prezenty w te rajtuzy
Hej Radziu, nie zauwa¿y³em odpowiedzi na pytanie Marcina:

Je¿eli unit ma ograniczenie na magiczne sztandary 10pkt, to mo¿e wzi±æ dziêki zasadom turnieju sztandar za 20pkt?
@Chomik

Nie, bonusowe punkty s± tylko dla jednostek dostêpnych w sekcjach LORDS i HEROES.

Sztandarowy w oddziale musi siê zmie¶ciæ w swoim limicie
Czempion w oddziale (je¶li ma mozliwo¶æ brania magicznych przedmiotów) równie¿ musi siê zmie¶ciæ w swoim limicie
To przenosz±c to na herosów, czy dziêki zasadom turnieju mogê daæ herosowi ³±cznie 150pkt magicznych przedmiotów? (w tym 100 darmowych)?
tak
Nie dosta³em jeszcze tylko rozpiski od Morta

Radek ma rozpiskê do poprawy (sprawd¼ mail)

Azz równie¿ proszony o wyja¶nienie pewnej nie¶cis³o¶ci (sprawd¼ mail)
Rozpiski wrzucone w pierwszy post.

Jako, ¿e nie otrzyma³em poprawionych rozpisek od Azza i Radka wrzuci³em poprawione przeze mnie i takie dopuszczam. Je¶li bêd± inne to -5 DP niestety

Morte rozpiski nie przys³a³ wiêc na start ma -5 DP

Brawo dla Blesa jako jedyny wybra³ przedmiot z Monstrous Arcanum
Turniej 08.12.2012

1. Chomik - 42 pts (20, 9, 13)
2. Azz - 41 pts (17, 11, 13)
3. Radek - 33 pts (0, 13, 20)
4. Miechu - 26 pts (13, 13, 0)
5. Radziu - 17 pts (3, 7, 7)

Malowanie:
Radziu - Ogre Ironguts
Lol....
Ja w³a¶nie chcê wys³aæ rozpiskê a tutaj niespodzianka, ¿e turniej ju¿ by³ Sorry ch³opaki ale zapisa³em sobie, ¿e jest w t± sobotê.
Brawo Morte ;
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaciekrece.xlx.pl