Zofia Dzieniszewska - zapiski
Turniej "Nazwê wymy¶lê nied³ugo" 22 II 2014
Wielki Organizator i nieszczêsny sêdzia: Silvestro
Jego garbaty pomocnik: jeszcze brak, kto¶ chêtny?
Zmiany zaznaczone na kolor ¿ó³ty
ZASADY OGÓLNE
1. Najwa¿niejsza zasada: Sêdzia ma zawsze racjê, nawet je¶li jej nie ma
- Format 2000pkt:
- Brak lordów
- Maksymalnie 3 takie same sloty CORE
- Maksymalnie 2 takie same sloty SPECIAL (0-2 na slot = 1)
- Maksymalnie 1 taki sam slot RARE (0-2 na slot = 1, wyj±tek: 2 Snotling Pump Wagony = 1)
- Je¿eli monster dosiadany przez Herosa/Lorda istnieje samotnie w slotach Special, Rare to tak¿e zu¿uwa limit ilo¶ciowy (Special 0-2, Rare 0-1)
- Maksymalnie 3 jednostki zadaj±ce Multiple Wounds (D6, D3) w Fazie Strzelania (machiny, rydwany etc.)
- Brak ograniczeñ na ilo¶æ modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddzia³u (unit) - 450 punktów (nie dotyczy pojedynczych modeli - Lord,Heros,Monster etc. )
- Zakaz u¿ywania Folding Fortress
- Character BSB mo¿e korzystaæ z tego samego sprzêtu co jego odpowiednik bez BSB (Nie ma ograniczeñ jak w bookach np. Bretki, Dwarfów)
3. U¶ci¶lenia i FAQi:
- Uwzglêdnione wszystkie erraty i FAQi ze zstrony GW
- Uwzglêdnione u¶ci¶lenia sêdziowskie (Wyj±tek: nadal losuje siê czary po wystawieniu modelu) Link:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=35294- Nie gramy na euro
- Górki maj± wysoko¶æ 3
- Budynki s± trójkondygnacyjne i wysokie po sufit
4. Bohaterowie dostaj± zasadê "look out sir" od czarów targetuj±cych wszystkie modele w oddziale: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, etc.
5. Naliczanie Ma³ych Punktów (MP):
- Progi DP co 200 MP
- Jednostka uciekaj±ca na koniec bitwy liczy siê, jako zniszczona
- Za jednostkê, której zosta³o 25% ze stanu pocz±tkowego, przeciwnik ma 50% MP. (ilo¶æ modeli liczona w dó³)
6. Brak znajomo¶ci zasad WFB 8ed lub scenariuszy nie upowa¿nia do dzia³añ wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), je¿eli tura w której mia³o mieæ miejsce dane wydarzenie, ju¿ siê skoñczy³a.
7. Wielko¶æ sto³ów: 48"x48"
8. Stan armii/modeli:
- jednostki przyzywane - nale¿y je posiadaæ (nie mog± byæ proxami), w przeciwnym razie nie pojawiaj± siê na stole. (zombie, demony, demon prince, 6 czar z Beast i inne, które powoduj±, ¿e na stole pojawiaj± siê nowe modele)
- Special Characters - brak oryginalnego modelu lub odpowiedniej konwersji - liczy siê jako prox
- Ka¿dy 1 pkt prox to 2 MP oddane przeciwnikowi w ka¿dej bitwie.
Przyk³ad: 300pkt prox to 600 MP dla przeciwnika
- Jako pomalowane modele licz± siê modele pomalowane w 100% przynajmniej 3 kolorami
- Pomalowane 50%-79% punktów armii +1DP
- Pomalowane 80%-99% punktów armii +2DP
- Pomalowane 100% punktów armii +3DP
ZASADY DOTYCZ¡CE POSZCZEGÓLNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry dozwolone (brak zasady Stubborn)
2. Vampire Counts: 0 - 3 etheral units (incl. Heroes)
3. Warriors of Chaos - nie mo¿na braæ 3+ Ward Save i Third Eye of Tzeentch jednocze¶nie
OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Ogólne:
- Wszystkie armie mog± wygenerowaæ dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazê magii.
- Armia Dawrfs mo¿e wygenerowaæ dodatkowo maksimum 0PD/4DD na fazê magii. Kowad³o zmienia limit na 0PD/2DD i nie pozwala na wziêcie innego przedmiotu modyfikuj±cego limit
- Limitu PD/DD nie mo¿na przekroczyæ. Mo¿na posiadaæ jednostki/umiejêtno¶ci, które generuj± wiêcej PD/DD. Jednak wszystkie ko¶ci ponad limit s± tracone (np. 5 Rune Smiths bêdzie generowaæ tylko 4 DD)
- Ko¶ci generowane przez channeling tak¿e podlegaj± limitowi (nie ogranicza to ilo¶ci rzutów na channel
- s± przedmioty, które obni¿aj± limit ko¶ci jakie mo¿na dodaæ do puli PD/DD na CA£¡ bitwê, niezale¿nie, czy zostan± u¿yte, czy zginie posiadacz przedmiotu. W ich przypadku nie mo¿na pozwoliæ sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wziêcie Book of Hoeth nie pozwala na wziêcie ¿adnego innego przedmiotu obni¿aj±cego limit) (Nie mo¿na mieæ np. limitu -1/-2)
Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispeluj±ce czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1
Specyficzne dla Armii:
Dwarves:
- ka¿da runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves (8ed):
- Book of Hoeth: limit PD -1 / DD -2
- Banner of the World Dragon DD -1
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obni¿aj± limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak d³ugo jak ¿yje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd
- Greedy fist on mage with Lore of Death count as 2 dd
Inne armie:
- brak ograniczeñ
SCENARIUSZE
1. Spal Heretyka
Fragment przemowy herolda Hrabiego Elektora Talabeclandu, IV miesi±c, 1046 rok Sigmara:
"...i¿ wróg czai siê wszêdzie. Mo¿e to byæ wasz ojciec, brat, matka...
Mo¿e sprawiaæ wra¿enie potê¿nego wojownika albo biednej sieroty. Miejcie siê na baczno¶ci, albowiem, na wasze dobro czyha najgorsze z³o tego ¶wiata.
Nie wahajcie siê donosiæ o wszelkich podejrzanych aktach, obrzêdach, które s± niezgodne z Nasz± ¦wiêt± Wiar±.
Podjudzaczy ³apcie i wydawajcie w rêce Inkwizycji, oni zajm± siê nimi nale¿ycie..."
Battle line z uwzglêdnieniem nastêpuj±cych zasad:
Na pocz±tku gry, przed rozstawieniem losujecie w czyich szeregach jest Zdrajca.
Gdy ju¿ to ustalicie, po rozstawieniu, spo¶ród swoich bohaterów LOSUJECIE kto jest zdrajc±. Mo¿e nim byæ zarówno w±t³y kap³an, jak i potê¿ny czempion.
Druga strona losuje Inkwizytora, który dowodzi poszukiwaniami.
Aby z³apaæ postaæ nale¿y zabiæ, przy modyfikatorze -1 do trafienia.
Inkwizytor mo¿e przerzuciæ nieudane rzuty.
Fanatycy religijni s± nieustêpliwi - oddzia³, w którym przebywa Zdrajca posiada zasadê DETERMINACJA.
Je¶li bohater opu¶ci jednostkê, to traci ona bonus.
Za zabicie Zdrajcy +150 MP
Za z³apanie zdrajcy Inkwizytorem +200 MP
W sumie +350 MP
Je¶li zdrajca prze¿yje, gracz kontroluj±cy go otrzymuje +200 MP
Je¶li gracz odbije truch³o Zdrajcy, wtedy otrzymuje +100 MP
Bonus sumuje siê z kosztem punktowym postaci i innymi premiami (genera³, BSB).
2. „Bitwa o Kikut Demona”
Battleline z nastêpuj±cymi zasadami specjalnymi:
Krasnoludzkie Z³e Ziemie s± terenem bardzo niego¶cinnym. Co turê ma miejsce wybuch gejzerów, które pluj± magm±.
Gracz, który aktualnie rozgrywa turê losuje K6, który znacznik wybucha. Wszystkie jednostki w promieniu K3 +2 cale od gejzeru otrzymuj± 2K6 obra¿eñ z si³± 3. Ataki te podlegaj± zasadzie „P³on±ce Ataki”. Ilo¶æ trafieñ oraz rzuty na zranienie wykonuje gracz rozgrywaj±cy turê. Jakiekolwiek obra¿enia zmuszaj± oddzia³ do testu paniki.
Je¶li zdarzy siê, ze jaka¶ jednostka bêdzie zmuszona uciekaæ/goniæ/szar¿owaæ przez znacznik, wszystkie modele w kontakcie musz± zdaæ test inicjatywy, w przeciwnym wypadku zostaj± zniszczone bez jakichkolwiek ochron.
W wie¿y stacjonuje oddzia³ Krasnoludów Chaosu o podanych charakterystykach:
15 Chaos Dwarf Infernal Guard
Mv WS BS S T W I A Ld Sv
3 3 3 4 4 1 1 1 9 3+
Wyposa¿enie: Hand weapon, Blackshard Armor, Shield
Po pokonaniu ich w walce oddzia³ ten nie testuje Ld, tylko od razu znika.
Bonus:
Za przepêdzenie Krasnoludów + 100 MP
Za kontrolowanie wie¿y na koniec gry + 400 MP
3. Blood & Glory Blesa
Innymi s³owy – Blood and Glory w którym rozgrywka trwa do koñca z nastêpuj±cymi zasadami:
- rozstawienie jak w Battleline;
+500 MP za breaka;
+250 MP je¶li przeciwnikowi te¿ uda siê zbreakowaæ.
ROZPISKI
Czekam na wasze pliki RST z Army Buildera2. (Dlaczego RST - je¶li choæ odrobinê szanujecie mój czas jaki musia³bym po¶wiêciæ wrzucanie rozp do AB2 i przerabianie na czytelne na forum) Najnowszy plik WFB Data File znajdziecie na Border Princes:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=2&t=21481&start=1080W tym temacie Debelial umieszcza regularnie najnowsze wersje, wiêc warto tam od czasu do czasu zagl±dn±æ.
Je¿eli nie wiecie jak uzyskaæ AB2 i magiczny pliczek uruchamiaj±cy, piszcie do mnie na ni¿ej wymieniony adres.
Rozpiski w formacie RST przesy³aæ do 18 II godz. 21:00 (wtorek, bo neta mam tylko w robocie i chcê zd±¿yæ ze sprawdzaniem) na adres adrian_bykowski@onet.pl !!!
-5DP i pierwszeñstwo do BYE za rozpy nades³ane po czasie. Kolejne -5DP za nie dos³anie w ogóle.
NAJFAJNIEJSZE ROZPY - tylko je¶li bêdziemy grali single przy nieparzystej liczbie graczy
1. Ka¿dy z bior±cych udzia³ w turnieju mo¿e oddaæ dwa g³osy na rozpiski innych graczy. - co kieruje wyborem, to wy³±cznie sprawa g³osuj±cego.
2. G³osy nale¿y przesy³aæ privem lub mailem - jedyne jawne g³osy to g³osy organizatora. Wyniki poka¿± siê na forum po otrzymaniu wszystkich g³osów.
3. Wyj±tkiem s± gracze, którzy rozpisek nie przys³ali lub z przys³aniem siê spó¼nili - ich rozpiski nie podlegaj± ocenie i sami nie mog± oddaæ g³osów.
4. Punktacja:
- Gracz, który uzyska³ najwiêcej g³osów otrzymuje +5DP
- Gracz w drugiej kolejno¶ci co do najwiêkszej ilo¶ci g³osów otrzymuje +3DP
- Gracz w trzeciej kolejno¶ci co do najwiêkszej ilo¶ci g³osów otrzymuje +2DP
5. W przypadku remisów - rozstrzyga organizator
Proszê aby rozpiski przyniesione na turniej by³y schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera! (Je¶li kto¶ nie ma drukarki, niech da mi znaæ, a ja druknê co trzeba - najpó¼niej w pi±tek rano)
WEJ¦CIÓWKI I PODZIA£ PULI NA ZWYCIÊZCÓW
Wej¶ciówka: 10 z³
Snotling - nagroda pocieszenia dla gracza o najmniejszej ilo¶ci pkt. Nazwa ma odwzorowywaæ wielko¶æ osi±gniêæ gracza Smile
Nagrody wy³±cznie do wydania na sklepie!!!
LISTA CHÊTNYCH
1. Silvestro
2. Radek
3. Azz
4. MC Hammer
5. Morte
6. Sambor
7. _Micha³_
8. Natibak
9. Gerd
Je¶li kto¶ siê zapowiedzia³, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listê rezerwow± na kolejnym (i ma pierwszeñstwo do BYE, jesli nie bêdzie spó¼nialskich).
PRZEBIEG TURNIEJU
9:30 - 12:00 BITWA I
12:00 - 14:15 BITWA II
14:15 - 14:45 Przerwa
14:45 - 17:15 BITWA III
Przed ka¿d± bitw± losowane s± pary i Ci, którzy otrzymaj± BYE.
Do tej zasady stosuje siê nastêpuj±ce wyj±tki:
1. Challenge dozwolony jest tylko w pierwszej bitwie (To jedyna okazja aby¶cie sami zadecydowali czy zagracie z kim¶ z kim dawno nie grali¶cie - podczas dalszego losowania nie bêdê zwraca³ uwagi na marudzenie "Ale ja z nim gram co tydzieñ" itd., nawet je¶li to bêdzie Radek i Azz lub Morte i Marcin.)
2. Z ka¿dym przeciwnikiem mo¿emy zagraæ tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13DP
- BYE mo¿na otrzymaæ tylko raz
- W ostatniej bitwie BYE otrzymuj± gracze o najmniejszej ilo¶ci DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
4. Spó¼nialscy:
- Spó¼nialscy, je¶li tacy bêd± istnieli otrzymuj± automatycznie BYE (W kolejno¶ci od tych co przyszli najpó¼niej Smile )
- Je¿eli w wyniku spó¼nienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekaæ, poszkodowany otrzymuje 400 MP do wyniku bitwy, je¶li nie uda³o siê rozegraæ 6 tur. (Dotyczy to wszystkich 3 bitw!!!)
Honorowi dawcy bitw (czyli przyjmuj±cy BYE):
BITWA I
BITWA II
BITWA III
Ja oraz Radek wstepnie sie zglaszamy ;]. Format tez odpowiada.
pzdr
Prosze o dopisanie mnie do listy
Mnie te¿
Mnie te¿ We¼ go wywal z listy znowu bêdzie zrzedzi³ ¿e mu sie ¿arty nie podobaja
pzdr
Ja te¿ siê piszê.
Ja jedynie mogê ¿yczyæ udanej zabawy
Ty siê pochwal kiedy bêdziesz mia³ pociechê - bo chyba jeszcze nie zosta³e¶ Tatusiem ?
Ty siê pochwal kiedy bêdziesz mia³ pociechê - bo chyba jeszcze nie zosta³e¶ Tatusiem ? W³a¶nie Blesu
Ty siê pochwal kiedy bêdziesz mia³ pociechê - bo chyba jeszcze nie zosta³e¶ Tatusiem ? A co? ju¿ chcesz j± zarzuciæ bluzgami jak w sobotê to biedne dzieciê
BTW mo¿na mnie wstêpnie zapisaæ
Ty siê pochwal kiedy bêdziesz mia³ pociechê - bo chyba jeszcze nie zosta³e¶ Tatusiem ? A co? ju¿ chcesz j± zarzuciæ bluzgami jak w sobotê to biedne dzieciê
BTW mo¿na mnie wstêpnie zapisaæ
Chyba o czym¶ nie wiem, có¿ takiego ciekawego wydarzy³o siê w sobotê?
Termin mamy na 8emgo lutegi, wiêc czekamy
U Blesa jeszcze nic, a tymczasem nowe Dwarfy:
http://www.bugmansbrewery.com/topic/42303-here-you-the-new-dwarfs-pics-inside/page-12#entry457520
A co? ju¿ chcesz j± zarzuciæ bluzgami jak w sobotê to biedne dzieciê ¯ycie to nie bajka ...
Wiec im szybciej sie nauczy tym lepiej
pzdr
Pokurcze konkretne! Chêtnie bêdê rozwala³ takie krasie!
Choæ Hamki s± wie¶nieckie.... Ja nie wiem czy bêdê na turnieju, ale wstêpnie mnie wpiszcie. Format spoko, choæ da³bym punktów 1750, 1800...
2000 pkt dlatego, ¿e ostatnio wiêkszo¶æ sz³a w combat i fajnie by³o widzieæ masê wojska na stole, gdzie wyniki nie zale¿a³y tylko od wypasionego herosa za 500 pkt, a od zwyczajnych ¿o³nierzy, a herosi byli tylko dodatkiem
Edit.
Kto¶ chêtny na pomocnika?
T³umacz±c z Silvestrowego na nasze:
Turniej robiê pod siebie i pod kombatowe ogóry, tylko tym razem mam wincyj jaj i nie u¿ywam do tego chomika.
Trololo.
A ja bym zagra³ parówkê.
Parowki nie wypalaja bo zawsze ktos sie wykrusza na koniec, byly dobre jak bylo 12+ graczy, teraz ledwo 10 sie uzbiera.
Pozatym tak malych punktow nie lubie
pzdr
Oj mylisz siê Samborku, na pewno nie ustawiam turnieju pod siebie
Azz, Ty powiniene¶ wiedzieæ dlaczego
To co, kto¶ chêtny do pomocy?
Hmm, niestety nie wiem albo zapomnialem, ze wiem ;]
Dasz rade ogarnac temat ;D jak cos to zawsze naprostujemy co i jak ;] ostatnio dales sobie bardzo ladnie rade.
pzdr
Kurde bo urosnê
Có¿, na 90 % wezmê na ten turniej Khemri
Ju¿ widzê te challenge od wszystkich...
Bedzie no prox ?
pzdr
Tylko 2 jednostki kupie i dam radê
Wow, nice ;D
pzdr
No ja tego o swoich Zwergach nie mogê napisaæ
Dopiszcie mnie poki co do rezerwy (nie wiem jak z tym weekendem bedzie u mnie).
Mam pytanko, jezeli AB dwarfow pojawi sie do tego czasu to czy bedzie mozna grac na jego zasadach?? (premiera AB przewidywana na 3 tydzien lutego)
Hmm tak
Jeszcze trochê do krasnoludków:
http://plastickrak.blogspot.co.nz/2014/02/new-dwarf-pictures-leaked-gyrocopters.htmlm.in. zasady ¿yrobombera.
Takie pytanko, ma ktos moze lub zna kogos kto ma chosenow metalowych na sprzedaz ? ;]
pzdr
Co¶ czujê, ¿e na tym turnieju bêdzie opór krasnoludzkich armii
Taaa
Lataj±cy Cyrk Grimmo Burlocksona
Szkoda ¿e nie dostali jeszcze kawalerii na kozach ;P
Ale generalnie book zapowiada siê na mocny ...
pzdr
No i znowu Darki bêd± najs³absz± armi± w WFB
Biedne ma³e elfiki ..... A¿ siê ³ezka w oku krêci
A na serio to zobaczymy co zrobi± w pe³nych zasadach.
http://www.bugmansbrewery.com/topic/42386-second-wave-pictures-rune-info-page-2/page-15Z tych zapowiedzi wynika, ¿e hamki maj± mieæ po 2 ataki w szarzy z si³a 7, stubborn i sv 4+. Przy rzucie 5-6 przed bitw± jeszcze hate na przeciwnika (no chyba ¿e gram z Samborem lub Natim, bo tam z automatu). Ciekawe ile to bêdzie kosztowaæ punktów?
Ty ewidentnie Morte masz kompleks na punkcie Druchii
Tzw z³y dotyk boli przez ca³e ¿ycie
pzdr
Nowe dwarfy zapowiadaja sie tak przegiete, ze pewnie dostana tyle ograniczen jak nikt inny ;]
pzdr
Jak wrócê do was za klika miesiêcy, to planujê znie¶æ wszelkie ograniczenia
[Jedynie zostawiæ 12 ko¶ci magii
To juz bedzie 9 edycja ;]
pzdr
Widzê, ¿e tu jaka¶ propaganda ma miejsce
Jak wrócê do was za klika miesiêcy, to planujê znie¶æ wszelkie ograniczenia [Jedynie zostawiæ 12 ko¶ci magii] Taa to takie imperialne znowu pod siebie
JA by³bym za ograniczeniam max 12 ko¶ci na raz (tak jak w booku pisze)
Inaczej to nie ma sensu dla niektórych armii - po co mi czary które generuja ko¶ci jak nie moge z nich korzystaæ ??
pzdr
Ma kto¶ po¿yczyæ Necrosfinksa?
Sugestie odnosnie scenariusza.
Scenariusz 1, zasada stubborn na oddzial ze zdrajca to gruba przesada ;].
Troche przegiete jest to lapanie przeciwnika, sugeruje aby tylko inkwizytor mogl zlapac zdrajce. I niech te bedzie normalne pokonanie w walce wrecz, a nie kilka rzutow na trafienie, przykladowo wpada asuryn na lodowym feniksie za ~450 pts w przeciwnika, przeciwnik trafia go raz i pach, pojmal asuryna z feniksem (a nawet jesli nie to jakis rzadzioch za xx pts lapie model za xxx pts praktycznie bez walki), pozniej wychodzi z jednostki i chowa sie gdzies za domkiem do konca gry ;] bzdura ;]
Prosciej byloby
zabicie zdrajcy 150 pts
zabicie zdrajcy inkwizytorem 250 pts
posiadanie zdrajcy na koniec bitwy 100 pts
pzdr
Proponuje scenariusz „Kap³anka Khaina bierze k±piel”
Misja
Nale¿y przygotowaæ gor±c± k±piel dla kap³anki, aby mog³a ukoiæ swoje zmêczone trudami pos³ugi dla Khaina cia³o.
Aby zdobyæ koj±c± niczym aloes jej strudzone cia³o ciecz nale¿y wyr¿n±æ ca³y oddzia³ z³o¿ony z minimum 10 modeli (10W) i przenie¶æ zdobyty tak boski p³yn do ogniska. (musi to zrobiæ oddzia³ który dokona³ anihilacji, liczy siê tylko anihilacja w hth)
Ognisko jest oznaczone specjalnym znacznikiem
K±piel bêdzie gotowa je¶li gracz utrzyma do koñca bitwy ognisko wraz z dostarczon± krwi±
Za posiadanie krwi a nie dostarczenie jej -100p
Za posiadanie ogniska bez dostarczonej krwi -100p
Za posiadanie ogniska z dostarczon± krwi± +200p
Zasady specjalne
Je¶li gracz ma w armii Kocio³ khaina +200p/turê ¿ycia kap³anki – w koñcu kap³anka mo¿e siê p³awiæ w nim ca³y czas
Je¶li dodatkowo oddzia³ kap³anki z kot³em zabije oddzia³ 10W+ kolejne 200p - wszak krew na bierzaco jest uzupe³niana
Je¶li oddzia³ z kap³anka utrzyma ognisko to kolejne 200p za ka¿dy wybity oddzia³ dostarczonej krwi
pzdr
My¶la³em miêdzy Stubbornem a Fr
Mimo wszystko ma byæ ciekawie
Co do ³apania modelu za 450 pkt i wiêcej - jest bez lorda wiêc taki model bêdzie kosztowaæ max 250 pkt
Argument, ¿eby dawaæ tylko 100 pkt za to, ¿e heretyk prze¿yje jest s³aby, poniewa¿ to premiuje tylko armiê, która go ³apie. Twoja g³owa w tym, ¿eby go odbiæ, nastawiæ siê na konfrontacjê.
BTW widzê, ¿e ten scenariusz jest kontrowersyjny, ciekawe co powiecie jak wrzucê drugi...
Edit2.
A czy je¶li dodam zdanie "³apany mo¿e próbowaæ siê wyswobodziæ wykonuj±c celny atak (tak jak w przypadku giganta)", to Waszym zdaniem bêdzie lepiej?
Silv, stuborn/frenzy praktycznie z automatu to zbyt mocna rzecz, wystarczy hatred na model zdrajcy, i tak bedzie mocne.
Jesli juz probujesz wrzucic takie zasady niech to bedzie w stylu, na gorce frenzy, w 4-6 calach od domku stubborn itp. itd.
Asury na lodowym feniksie czy jak mu tam to wlasnie specjalny bohater ;].
Nawet jesli bohater bedzie kosztowal 250 to kazdy elf bedzie go pojmywal bez zadnej walki (asf/rerole hita), wszystko co ma niska inicjatywe/dwuraka automatycznie dostaje po dupie.
Zdrajce i tak bedzie ciezko zlapac, 100-150 pts to i tak duzo, za posiadanie go na koniec bitwy.
Imo, to i tak jest bez sensu, wszystko bijace szybciej zawsze lapie zdrajce, jak dla mnie pokonanie w walce to minimum, ale lepiej byloby zabic, a zabite truchlo zdrajcy odbic aby odzyskac jakies punkty.
Marcin, super scenariusz, tylko jedno zastrzezenie, DE nie moga brac kotla ;]]]
pzdr
Mimo wszystko ze gram ASF Elfami to tez uwa¿am ze to lekkie przegiêcie
Strata herosa moze bolec zwa¿ywszy ze niektórzy moga kosztowaæ kolo 400p
Kolo + monster
By³bym za opcj± zabicia
pzdr
Czy tylko ja zauwa¿y³em, ¿e Silv zamierza graæ Tomb Kingsami
Niech kto¶ tego necrosphinxa znajdzie
Strone wczesniej przeciez pisal, ze khemri weznie ;D
Niestety nikt nie ma TK ;/
pzdr
Spoko, necro ju¿ zamówiony z drugiej rêki
Jutro wrzucê drugi scenariusz - mniej kontrowersyjny od tego
No wlasnie Silv, wrzucaj scenariusze, bo zostalo pare dni do wyslania rozpy, daj jakies B&G ala Blesu (fajny byl), jakis meeting engangement itp ;]
pzdr
Ju¿ wiem, dlaczego chcê graæ chaosem, bo szatan do mnie przemówi³. Ale nie rozumiem, czemu wszyscy nimi nie gramy
:
http://www.youtube.com/watch?v=EIobDWK40JA
Scenariusze s±, mam nadziejê, ¿e przypadn± do gustu.
Ale zes Silv pojechal ;]]] chcesz zeby drugi scenariusz porozwalal wroga zanim sie ruszy ? ;]
Kilka uwag tylko do drugiego:
- na jakiej zasadzie rozstawienie ? w watchtower zajmuje sie budynek, tutaj juz jest zajety przez dwarfy.
- ile tych znacznikow ? i w jakich miejscach (ktos je rozstawia) ? i jak duze ?
- zasieg k6+2 przy tak licznych wojskach (nie ma lordow, jest wiecej jednostek) jest zbyt duzy wychodzi bomba o zasiegu 6 do 16 cali, do tego dochodzi wielkosc tzw. wzornika, armie bez pancerza z niskim t schodza jak swieze buleczki, zasieg k3+2 to chyba max
- 2k6 z s4 to juz jakis hardcore, k6 z s3 to max, moze s4 przy mniejszym zasiegu
Imo troche przeholowales ;D
pzdr
Rozstawienie normalnie, chodzi po prostu tylko o zajêcie wie¿y.
Znaczników jest 6, rozstawiam je ja,
Co do zasiêgu to jest on liczony od ¶rodka znacznika.
W zasadzie mo¿e byæ wersja K3 +2, niech te¿ w co¶ trafia
2K6 obra¿eñ zostaje, ale z si³± 3 - masz racjê, armiê o mniejszym T bêd± przetrzebione.
generalnie chodzi o to aby unikaæ znaczników.
Zmieni³em z Watchtower na battleline - powinno byæ lepiej
Moze niech te znaczniki beda w jakims odstepie od siebie, 12-15 cali, cobys nie zaminowal komus wyjscia z wlasnej polowy ;] i najlepiej napisz na nich numerki od 1 do 6, latwiej bedzie sie polapac rzucajac k6, ktory wzornik eksploduje ;]
Aha w 3 scenariuszu, przydaloby sie zwiekszenie do 400-500 pts za break przeciwnika, i polowa z tego jak przeciwnik pozniej nas zbreakuje. Wszakze na normalnym B&G jest koniec gry i wysokie wyniki, wiec niech to cos daje (u Blesa ostatnio bylo 400, spokojnie mozna dac 500).
pzdr
Znaczniki ju¿ mam wydrukowane i ponumerowane
Spoko, bêdê je rozmieszczaæ sprawiedliwie i w miarê intuicyjnie
Dziêki Azz za sugestie i pomoc, mam nadziejê, ¿e bêdziemy siê dobrze bawiæ z tymi scenariuszami.
Spoko, nie ma problemu ;]
Zle nie bedzie, moze przy drugim bedzie troche marudzenia ;]
pzdr
Marudzenie bedzie bo jak mi pierdyknie bombka zabijajac po³ armi (a elfy z t3 i bez pancerza sa bardzo twarde i odporne) to bede marudzi³
ps. i nie mówcie ze da sie schowaæ bo jak bedzie 6 znaczników to nie da sie przed kazdym uryc - ot bedzie decydowa³a losowoæ - i nie mówcie ze to sprawiedliwe bo jak wybuchnie u kra¶ka z t4 piechota, t7 dzia³a to nic mu nie zrobi
scaven jak straci 5 slave za 2p model to nawet nie zauwazy ja jak strace 5 elfów to mnie zaboli
pzdr
Znaczniki s± niewielkie, poza tym zasiêg jest i tak liczony od ¶rodka wiêc nie jest tak, ¿e jedna bombka przykryje pó³ sto³u. Po sugestiach Azz'a poprawi³em to (fakt 16, a 10 cali to ró¿nica), zmniejszy³em si³e, nie po to aby premiowaæ armie z wiêkszym T, a po to, aby armie takie jak elfy nie by³y zredukowane do minimum po 2 turach. Chce Wam urozmaiciæ rozgrywkê, sprawiæ, ze bêdzie ciekawsza, a nie ogranicza³a siê tylko do schematu "lasek, górka, domek, p³otek". Fakt, nie da siê omin±æ wszystkich znaczników, ale o to w³a¶nie chodzi. Bo gdybym za³o¿y³, ¿e bêdziecie je wszyscy omijaæ szerokim ³ukiem to bym ich nie wprowadza³. A tak wszyscy musimy podejmowaæ ryzyko. Czy¿ nie o to chodzi w tej grze?
Dla mnie to nie jest urozmaicenia a darmowe dawanie punktów przeciwnikowi
Niestety moje elfy sa najbardziej podatne na kazdy ostrza³ - nie ma drugiej tak slabej armii je¶li chodzi o przyjmowanie ostrza³u na ryj
- powiecie ze ludzie tylko ze cz³owiek kosztuje 6p a elf 11-12p a ginie tak samo jak nie szybciej
Dla mnie to jest darmowy strza³ 2d6 s3 w kazdej turze w moja armie
Generalnie chcia³em przyj¶c czyms ala MSU na Elfach ale t3 no sv i 2d6 s3 co ture w twarz na 1-2 oddzia³y + ostrza³ przeciwnika bardzo mnie od tego odciaga (mam 50% szansy ze jeden z moich zanczników wybuchnie - znacznik wybucha 2x na runde )
Ja rozumie ze to jest urozmaicenie - ale dla mnie to oznacza zmiane koncepcji
Na wiecej pancerza i wiecej T tak zeby ryzyko wybuchów minimalizowac juz na poziomie rozpiski a nie bitwy
przyk±³dowo mamy kawe imperialn± i exów
kawa dostaje 2d6 s3 dostaje 0,5 rany
ja dostaje 2,2 rany
kawalerzysta kosztuje 25p= 12p
elf kosztuje 12p = 26p
ewentualnie halabardnik imperialny 6p =2,2 rany 14p
scaven 3 rany no sv na slave = 7p
juz nie mówie o wich elves 3,5 x 11 = 38p
Albo sisterkach 3,5 x 15p = 52p
Taka jest ró¿nica cenowa strat dzieki gejzerom na jednostkach o podobnym T które sa na sto³ach
Jak we¿miemy t4 to juz mamy tylko 2,5 rany * pancerz wiec kra¶ki z 4+ pancerzem dostan± 1,25 rany crusherzy dostana 0,4 rany, ogry dostana 1,65 rany
Nawet HE sa promowane
WL 3,5 rany * pancerz na 3+ = 1,16 rany wiec ok 17p
PG 3,5 * pancerz 5+ = 2,3 *ward 4+ = 1,15=17p
No ale jak juz pisa³em bede musia³ zmniejszaæ ryzyko na poziomie rozpy wiec bede musia³ zrezygnowac z ropy "kobieta mnie bije" na cos twardszego.
A to napisa³em zeby u¶wiadomiæ ze niektóre ingerencje w scenariusze potrafi± wykrzywiac balans bitwy i to bardzo w jedna strone
Bo ja moge stracic ok 50-70p na ture jak 2 jednostki bêd± w zasiegu a przeciwnik straci 20-30p te¿ za 2 jednostki - ma³a dysproporcja
pzdr
MC bez przesady, nie rob z DE takich bidulkow, jest to jedna z mocniejszych armii, jesli chodzi pod wzgledem strzelania to najgorzej wychodza skaveny, we, tk, orki, bestie ;] takze jak widac jest o wiele wiecej armii podatnych na strzelanie niz de.
Zapominasz ze mozesz wystawic lekka kawe z sv 4+, korsarzy z sv 4+, herosow z sv 1+, coldy z sv 2+...
Troche bezsensu jest porownywanie jednostki bez save'a do jednostki z savem, wez od HE lucznikow, nie maja save, wez wlocznikow. Zapominasz rowniez co zrobi taka we dochodzac do slavow/halabardnikow ;]
Z jednym sie zgodze, ze wybuchy beda bolec, ale nie zrzucajmy wszystkiego na bark de, bo to naprawde slabo wyglada ;]
pzdr
Taa skaveny za 2p albo 6 wychodzi gorzej ni¿ elf za 11-15p
naprawde ja sie pytam gdzie ??
Wyt³umacz mi wiec prosze dlaczego elf z t3 no save albo max 5+ save za 11-15p wychodzi w strzelaniu 2d6 hit s3 lepiej niz inne armie ?
Mówimy o jednostkach wystawianych na stole i o jednostkach którymi sie gra czy tylko teoretyczna dywagacja o pancerzu w danej armii ?
Bo wybacz w De gra sie na wied¼mach nie corsarzach i na exach nie Coldach
Tak samo jak w HE gra sie na silverach WL PG i feniksach a nie na ³ucznikach i w³ucznikach ale popraw mnie jak sie myle ?
Nie podaje fastów bo trzeba byc idiota aby fastem nie ominac gejzera
Przeczytaj koszty i rany w moim ostatnim po¶cie a nastêpnie zastanów sie nad tym co napisa³e¶ i wyt³umacz mi jeszcze raz powoli jak orki albo TK boli bardziej 2d6 s3 (z tego co wiem ork kosztuje 6p i ma t4 i 5+sv wiec jest to juz na starcie bardziej wytrzyma³e i tañsze)
Ale dzieki czuje ze po twojich s³owach moje wiche bed± z dum± braæ na klate strza³y i sobie my¶lec ze gin± trudniej niz skaveny
+++Edit+++
Tylko ¿e ja nie chcia³em brac herosów z sv 1+ a bede musia³ brac
Chcia³em brac kupe piechoty, z t3 ale tez nie wezme
Wiec wezme nudne standardowe DE bez finezji i funu
Ale fakt bede móg³ stan±æ takim herosem na ¶rodku gejzera i miec wszystko w ...
+++END+++
pzdr
Bo zawsze zaczynasz jeki z bialoleki jakie de sa najslabsze i najbardziej pokrzywdzone, nieprawda, prawda jest taka ze ponoc sa top3 armii ;].
Sam wyskakujesz z przykladem orka za 7pts (nie 6pts dla poprawki) ktorego nikt nie wystawia, a mi mowisz, zebym bral pod uwage jednostki, ktorych sie uzywa, a nie te ktorych sie nie uzywa (przy okazji HE uzywaja lucznikow).
Masz jakies stare info, w de tez sie gra na coldach i na szejdach, w he tez na dp, swoja droga u nas ani razu pg nie widzialem ;], a wl tylko raz ;]
Sproboje wytlumaczyc, wezmy przykladowego orka, ktorego nikt nie wystawia, punktowo aby bylo tak jak lubisz 10 wiczek ~ 15 orkow, zalozmy ze ida do siebie, i ze raz oberwa, szansa na to ze oberwa wiczki jest mniejsza, maja move 5, orki podlegaja animozji, jedna "pauka" i oddzial w 84% stoi w miejscu, a wiec mozliwe ze szansa na kolejny wybuch. Z wybuchu gina 3 wiedzmy jak i 2 orki, wiedzmy dochodza w stanie 7 do 12 orkow, nie musze sie chyba rozpisywac co wiedzmy zrobia tym biednym orkom ?
Ale dalej mi sie juz nie chce spierac, masz racje wszystko najbardziej boli de, a najbardziej boli dupa.
pzdr
JAk zawsze nie czytasz ze zrozumieniem
gina 3,5 wied¼my = 38p
Orków ginie 2 = 14p
róznica miedzy 38-14 = 24p
Wiec zdarzenie losowe nieprzewidziane w zasadach gry zabiera mi 24p wiecej niz innej armii
To samo z skavenami
3,5 slave to 7p
38-7 = 31 p w plecy
Nie da sie tego jasniej zobrazowaæ
Ale tak poniewaz De sa przegiete to gówno sie im nalezy
To moze od razu ustalmy ze DE maja 1,8k p a inne armie 2k
Bo o to chodzi w tym scenariuszu drogi Michale
Twój chaos nawet rany nie straci kiedy ja bede zdejmowa³ sobie oddzia³y
pzdr
Zbytnio dramatyzujesz, z gory zakladasz ze dostaniesz anihilacje calej armii, przy tym z czym mam zamiar sie pojawic, to te 2k6 z s3 bedzie mnie bolec, nie chce podliczac jak punktowo wychodzi zalozmy taki warrior/knight vs wiczka, bo jak padnie mi 2x warrior, albo 1x knight, to taka wiczka przy tym to pikus ;]
Ogolem, ja nie lubie w ogole takich niespodzianek, ktore niweluja mi armie bez pomocy przeciwnika. I tak sie ciesze, ze Silv troche pozmienial, wolalbys 16 calowa bombke z 2k6 z s4 ? ;]
A dlaczego liczysz tylko slavow ? Dlaczego nie policzysz stormverminow ? Armia hordowa bedzie miala bardziej przesrane, tam gdzie Ty stracisz tylko wiczki, skaveny moga dostac po kilku oddzialach, i w tym momencie moga punktowo nawet gorzej wypasc.
Czyli zakladasz, ze ten scenariusz jest pisany pod DE ?? Czy ktos Ci rzucil juz challenga na druga bitwe ?
pzdr
Wiesz co to jest MSU ?
To taka armia hordowa tylko ze zamiast hordy masz 10 modeli
Wiec mozesz mi uwierzyc ze mnie zaboli to duzo bardziej niz scaveny jak dostane 2x 2d6 s3 w 2 oddzia³y po 10 modeli niz scaven nawet w 3 oddiza³y po 40
A stormvermin ile kosztuje 6p ? prosze nie roz¶mieszaj mnie
Pozatym jak juz pisa³em wezme armie tak± aby mnie nie bola³ ten scenariusz a nie taka jak± chcia³em braæ i bedzie ok a pisa³em o tym dlatego ze nie lubie ingerencji w scenariusze które powoduj± dodatkowe obrazenia
Np dlaczego nie ustaliæ ze gejzer zadaje kazdemu rany na 4+ i bez pancerza - ja jestem za
Wtedy bedzie sprawiedliwie 2d6 hitów na 4+ no sv nie bede narzeka³ na nic orki i scaveny tez nie beda
goraca para pali cia³a i wbija sie w szczeliny miedzy pancerzami/ ³uskami
pzdr
Wiem co to MSU, nawet bardziej, bo sam Ci o tym powiedzialem
i wiesz o tym odemnie ;]
Marcin jakby para zadawala rane na 4+ z no save, to i tak bys narzekal, bo jakbys mial koncept na pancernych DE to by Ci to przeszkadzalo... Nie mowiac juz o tym, ze to byloby totalne przegiecie, bo tak to chociaz chroni Cie zbroja, a tak to dostajesz na twarz.
Moze sie okaze, ze nic nie stracisz a to przeciwikowi beda wybuchac wulkany na twarz ?
Pzdr
Ale dlaczego nie przeciez wszyscy bed± tak samo ranieni na 4+ = sprawiedliwie
Wszyscy nie bêda miec pancerza tak samo = sprawiedliwie
Wiec nikt nie bedzie traktowany wyjatkowo - moje elfy beda tak samo obrywac jak scaveny i chaos
Nie o to tobie chodzi³o ?
Czy moze dostrzegasz ze jest drobna róznica miedzy
Crusherem
Wied¼m±
a goblinem
i rana na crusherze =/= ranie na wied¼mie =/= ranie na goblinie
pzdr
Jak jest traktowane wystawianie Mournfang'ów jako Rhinox kawalerii ?
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry dozwolone (brak zasady Stubborn) Generalnie w tej zasadzie chodzi³o o pozwolenie wziêcia Rinoxow koledze który ich kupi³ na FW - modele oryginalne mia³ a nie móg³ nimi graæ
Nale¿a³oby spytaæ sêdziego (aczkolwiek IMHO prox)
ps. przesz³o mi ju¿ z tym scenariuszem 2
Aczkolwiek jestem gotów siê za³o¿yæ ¿e mi armie wytrzebi
pzdr
Jak jest traktowane wystawianie Mournfang'ów jako Rhinox kawalerii ? Jako prox.
pzdr
Ja spasujê tym razem. Mi³ej zabawy.
Pamietam tak± tradycje Blesusa ze podawa³ swoj± rozpe jako pierwszy na forum
pzdr
Sambor, szkoda, ¿e Ciê nie bêdzie :/
Hmm to jaka¶ prowokacja?
Nie znam tej tradycji
jak by co ja podes³a³em juz rozpe daj znac czy dotar³a ?
pzdr
Rozpiski:
Azz - zatwierdzona
Radek - otrzymana
MC - zatwierdzona
Morte - otrzymana
Micha³ - brak
Gerd - brak
Nati - brak
Silv - zatwierdzona
Rozpiski Wam wydrukuje, tak wiêc nie musicie przynosiæ swoich
Macie czas na podes³anie dzi¶ do godziny 18, pó¼niej posypi± siê karniaki
Jak jest traktowane wystawianie Mournfang'ów jako Rhinox kawalerii ? Qba, wracasz do nas w koñcu? Twoje Ogry z gaciami w kwiatki te¿?
Nie posypi± sie tylko juz sie powuinny sypaæ - termin by³ znany i umieszczony w regulaminie
Teraz maja szanse nie z³apaæ wiecej karniaków
pzdr
Nie chce wyj¶æ na despotê i tyrana
zwal wszystko na mnie
Twarde prawo ale prawo
- jedna z zasad rzymskieo prawa na której opiera sie wymiar sprawiedliwo¶ci do dzi¶
Ewentualnie mozesz daæ osob± które nades³a³y w terminie +5p wiec bedzie luzik oni nie dostan± minusów a uczciwi praworzadni obywatele zostan± nagrodzeni.
pzdr
ja dopiero dzi¶, ale przes³a³em rozpiskê
Sorki nie zauwazylem ze do wczoraj byl termin
Zawsze byl do srody
Hej bedzie ocena rozpisek
I czy bed± podane do wiadomo¶ci ?
pzdr
Siemano, sorry ale mnie nie bêdzie, muszê jechaæ do Austrii. Pozdrawiam i mi³ej zabawy!
Ocen nie bêdzie (choæ Twoja rozpiska Marcin bardzo mi siê podoba
), bo Micha³ mi nie podes³a³. Dzi¶ jestem jeszcze do 15-16 w pracy, jutro mam urlop wiêc to co mi dzi¶ dostarczycie jestem w stanie wydrukowaæ.
Co do terminów, wiem, ¿e nie chce siê czytaæ regulaminów, ale liczy³em chocia¿, ¿e to jedna z niewielu rzeczy, które czytacie.
Generalnie, aby wynagrodziæ czytaj±cych, przyznajê Micha³owi i Marcinowi +3 DP, Radek i Morte zmie¶cili siê w drugim terminie wiêc oni nie dostan± "bonusu", natomiast co do reszty - karne 3 DP.
Rozpiski:
Azz
215- sorcerer, 2 lev, mark of slanesh, steed of slanesh, chaos familiar,
charmed shield, dragonbane gem, warrior bane (lore of shadow)
251- exalted, bsb, daemonic mount, mark of tzeenth, gw, talisman of perservation,
scaled skin
40- 5 chaos hounds, vanguard
40- 5 chaos hounds, vanguard
115- chaos chariot, mark of slanesh
115- chaos chariot, mark of slanesh
220- 10 chaos warriors, halabard, mark of nurgle, banner of eternal flame, musician
275- 10 chaos chosen, halabard, mark of nurgle, fcg, standard of swiftness
275- chimera, regenerating flesh, flaming breath
244- 3 scullcrushers, enscrolled weapon, musician
210- hellcannon
2000 pts
Radek
Hero 458
Warrior Priest 65 117
Talisman of Preservation 45
Enchanted Shield 5
Heavy Armor Upgrade 2
Captain 60 BSB 25 141
Armor of Meteoric Iron 50
Great Weapon 6
Battle Mage 2 lvl 100
Lore of Metal
Battle Mage 2 lvl 100
Lore of Metal
Troops 510
Halberdiers 40 x 6 240 270
Full Command 30
Hand gunners 10 x 9 90 120 x 2 240
Sharpshooter 10
Hochland Long Rifle 20
Special 894
Demighryph Knights 58 x 4 242
Sztandar
Demighryph Knights 58 x 4 232
Cannon 120 x 2 240
Pistoliers 5 x 18 90 x 2 180
Rare 130
Celestial Huricanum 130
1992
Gerd
Thane; BSB; Master rune of Grungni; shield - 153 pkt
Runesmith; General; Rune of Spellbreaking - 85 pkt
11 Warriors - GW; Musician - 120 pkt
25 Quarrellers; GW; FCG - 380 pkt
24 Hammerers; FCG; GW - 366 pkt
20 Irondrakes; musician; Champion; Trollhammer torpedo - 340 pkt
10 Miners; Musician; 130 pkt
1 Cannon - 120 pkt
1 Gyrocopter - 80 pkt
1 Gyrocopter - Vanguard - 100 pkt
1 Gyrobomber - 125 pkt
Total - 1999 pkt
Marcin
Unnamed2000 Pts - Dark Elves Army
1 Sorceress @ 115.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Shadow
1 Sorceress @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
1 Master @ 213.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Cloak of Twilight [50.0]
1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts
27 Witch Elves @ 337.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Har Ganeth Executioners @ 120.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
10 Har Ganeth Executioners @ 120.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
10 Sisters of Slaughter @ 150.0 Pts
Shield
1 War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
1 War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
1 Bloodwrack Shrine @ 175.0 Pts
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
5 Doomfire Warlocks @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Models in Army: 75
Total Army Cost: 2000.0
Morte
Unnamed2000 Pts - Dwarfs Army
1 Thane @ 129.0 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [50.0]
Rune of Iron x2
Rune of Stone
Runic Talisman [5.0]
Rune of the Furnace
1 Thane @ 156.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [60.0]
Master Rune of Grugni
1 Runesmith @ 136.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
Runic Talisman [30.0]
Rune of Spellbreaking
Rune of the Furnace
Fiery Ring of Thori [35.0]
30 Warriors @ 330.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
12 Quarrellers @ 178.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Musician
25 Hammerers @ 450.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Runic Banner [70.0]
Ancestor Rune
Rune of Slowness x2
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 100.0 Pts
Steam Gun; Vanguard deployment
1 Cannon @ 150.0 Pts
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Gyrobomber @ 125.0 Pts
Bomb Misfire Chart
1 Flame Cannon @ 165.0 Pts
Dwarf Misfire Chart
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1999.0
Qba
Butcher; 2 lvl; General; Gruts Sickle 185 pkt.
BSB; GW: HvA; Talisman of Preservation 190 pkt
9 Ironguts; FCG; Dyscyplina 432 pkt
3 Ogres 90 pkt
7 Maneaters; Stubborn; Poison; BoOP; Champion 444 pkt
3 Rhinox Riders; GW; FCG; Banner of Swiftness 399 pkt
Gorger 90 pkt
Ironblaster 170 pkt
Silvestro
Unnamed2000 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb Prince @ 156.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Liche Priest @ 150.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 2
Talisman of Preservation [45.0]
1 Liche Priest @ 155.0 Pts
Lore of Nehekhara; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
20 Skeleton Archers @ 150.0 Pts
Normal Bow; FCG
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
Normal Bow
3 Skeleton Chariots @ 175.0 Pts
Musician
3 Skeleton Chariots @ 195.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
28 Tomb Guard @ 444.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; FCG
Standard of the Undying Legion [50.0]
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Necrosphinx @ 225.0 Pts
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2000.0
Te rozpiski, które tu s± wydrukuje, no chyba, ¿e do 15 Micha³ mi pode¶le to te¿ wydrukuje.
Jak widze, Gerd oddaje kazdemu 680 pts za darmo (irondrejki) ? ;]
Micha³owi +3 DP, czyli mnie ? Musisz sie poslugiwac ksywkami Silv, bo Michalow jest 3ech tutaj ;]
pzdr
Tak, tak Tobie
Jak tak dalej pójdzie to ja oddam 450 pkt... Sfinks, który jeszcze leci do mnie -.-
KUR**** nie poda³em umiejêtno¶ci dla Ludo¿erców i widzê ¿e sêdzia zadecydowa³ za mnie,
chcia³bym to skorygowaæ i wybraæ nastêpuj±ce umiejêtno¶ci:
DETERMINACJA
ZATRUTE ATAKI
Spoko
Widzia³em BoOP wiêc sobie my¶le, ¿e to bêdzie oczywi¶cie Sniper, Poison - ju¿ zmieniam. W sobotê dopiszesz na rozpisce, ok?
Jak widze, Gerd oddaje kazdemu 680 pts za darmo (irondrejki) ? ;]
Heh nie doczytalem tez o zasad proxach
(jakbym kiedys sie przejmowal iloscia ptk
) nowa jednostka - bylo pewne ze wystawie
.
W razie gdyby zalezalo mi na ptk owine lufy thunderersow greenstuffem i bede mowil ze to moja konwersja
Czy jest slaba o tym sie dowiemy na turnieju, mam zamiar strollotorpedowac wszystkich
Nie bêdzie mnie, tak¿e mi³ej zabawy ¿yczê.
MC mam nadziejê ¿e mimo tego wielkiego spisku przeciwko twojej osobie poci¶niesz tam wszystkich i w przyp³ywie euforii dasz radê jeszcze obrzuciæ bluzgami parê dzieci
Zasady o proxach sa juz od 4 turniejow wstecz
Wystarczylo wejsc poczytac, a wrazie czego spytac organizatora czy dopusci proxy w zwiazku z nowym bookiem w jakiejs rozsadnej ilosci ;]
Jak odpilujesz lufy thunderersom, okleisz green stufem i dokleisz do ironbreakersow to IMO jak najbardziej ;]
pzdr
Nie bêdzie mnie, tak¿e mi³ej zabawy ¿yczê.
MC mam nadziejê ¿e mimo tego wielkiego spisku przeciwko twojej osobie poci¶niesz tam wszystkich i w przyp³ywie euforii dasz radê jeszcze obrzuciæ bluzgami parê dzieci Dla Ciebie wszystko
Juz zaczynam przygotowywac sie do tego challenga
Zadno diecie nie uciecze przed mym s³owem
btw jak by¶ chcia³ jakis meczyk w przysz³ym tygodniu daj znac
pzdr
Jako, ze jest 7 graczy proponuje grac na stolach 48x60'' abysmy sie nie musieli cisnac.
pzdr
Jako, ze jest 7 graczy proponuje grac na stolach 48x60'' abysmy sie nie musieli cisnac.
pzdr teraz ?? jak artleri nie zabralem
Zawsze jak bylo tak malo graczy gralismy na wiekszych stolach
a tak to zawsze mielismy komplet ;]
pzdr
Spoko
bedzie w koncu mozna sie bardziej strategocznie rozstawic o ile wiecej przeszkod postawimy.
Dzieki za turniej, przeciwnikom za mega fajne bitewki. Nowe dwarfy to zuoooo, banowac i ograniczac trzeba ;].
Silv, podziekowanie za organizacje, worek na smieci wielki plus, znaczniki mega wielki plus, ogolem nadajesz sie na organizatora ;]
Dozobaczenia jak zawsze na nastepnym turnieju ;]
pzdr
Ja równie¿ dziêkujê za turniej - TK nie s± sza³owe
Wyniki wrzucone
Dzieki za gierki i mozliwosc testowania proxo-dwarfow
.
Witam
Tez chcia³em podizêkowaæ za turniej
zabawa by³a przednia
Moe troche z bardzo zrzedzi³em
Ale chcia³bym podziekowac wszystkim moim przeciwnikom a w szczególnosci organizatorowi - pe³en profesionalizm
pzdr
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl