Stalkers of Forgotten Crossroads 16 VI 

Zofia Dzieniszewska - zapiski

Zapraszam na turniej Stalkers of Forgotten Crossroads (16 VI)

Wielki Organizator: Krzysztof Sz. alias Natibak Wspania³y
Wierny pomocnik (z garbem i mrocznym g³osem) Wielkiego Organizatora: B³a¿ej K. alias Blaesus, Papa, Chomik, Wredny Imperialista itd.

Zasady (zmiany oznaczone "!!!"):

1. Format 2100pkt
2. Zaczynamy równo o 9.30 (spó¼nieni maj± karne 5 pkt. i "bye", je¶li kto¶ z listy rezerwowej wcze¶niej bêdzie), 2,5 h na bitwê !!!
3. Uwzglêdnione wszystkie erraty i FAQi
4. Uwzglêdnione u¶ci¶lenia sêdziowskie
5. Specjalne scenariusze
6. Sêdzia ma zawsze racjê, nawet je¶li jej nie ma
7. nie gramy na euro
8. Konstrukcja armii:
- max. 25% proxów
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystuj±cych template
- Maksymalnie 50 modeli strzelaj±cych na >= 20"(wy³±czaj±c maszyny, bohaterów i rydwany)
- Brak ograniczeñ na ilo¶æ modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddzia³u (unit) - 450 punktów !!!
- Nie mo¿na dublowaæ rarów (0-2 na slot = 1) !!!
- Nie mo¿na triplowaæ speciali (0-2 na slot = 1) !!!
- Zakaz u¿ywania Folding Fortress
- Nie mo¿na wystawiaæ Special Characters
9. Bohaterowie dostaj± zasadê "look out sir" od czarów automatycznie zabijaj±cych ca³e oddzia³y: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
10. progi co 200 punktów !!!
12. Jednostka uciekaj±ca na koniec bitwy liczy siê, jako zniszczona
13. Za jednostkê, której zosta³o 25% ze stanu pocz±tkowego, przeciwnik ma 50% pkt. (ilo¶æ modeli liczona w dó³)
14. Ograniczenia w magii:
---------------------
ZASADY OGÓLNE
- Poza Winds of Magic i Cahnneling, armia mo¿e wygenerowaæ dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazê magii.
- Limitu 2PD/2DD nie mo¿na przekroczyæ. Mo¿na posiadaæ jednostki/umiejêtno¶ci, które generuj± wiêcej PD/DD. Jednak wszystkie ko¶ci ponad limit s± tracone (np. 3 warrior priest bêdzie generowaæ tylko 2 DD)
- s± przedmioty, które obni¿aj± limit ko¶ci jakie mo¿na dodaæ do puli PD/DD. W ich przypadku nie mo¿na pozwoliæ sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wziêcie Book of Hoeth nie pozwala na wziêcie ¿adnego innego przedmiotu obni¿aj±cego limit) (Nie mo¿na mieæ np. limitu -1/-2)

DLA WSZYSTKICH ARMII:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispeluj±ce czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1

SPECYFICZNE DLA ARMII:
Dark Elves:
- nie mog± rzucaæ czarów z u¿yciem ponad 6 PD
Dwarves:
- bazowy limit DD = 4 (zamiast 2 dla innych armii)
- ka¿da runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves:
- Vortex Shard: limit DD -1
- Book of Hoeth: limit PD -2 / DD -2
- Banner of the World Dragon: limit DD -1
Lizardmen:
- Beclaming Cogitations: limit DD -2
- Cupped Hands: limit PD -2
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obni¿aj± limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak d³ugo jak ¿yje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Warriors of Chaos:
- Infernal Puppet: limit PD -1 / DD -2
- Tendrils of Tzeentch + Conjoined Homunculus = limit PD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2 !!!
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd

Inne armie:
- brak ograniczeñ

Scenariusze:

"WYRDSTONE HUNT!"

Wszystkie 3 scenariusze s± ze sob± powi±zane. W pierwszych dwóch gracze zbieraj± Spaczeñ, aby wykorzystaæ go w ostatniej bitwie. Z tego powodu zastosowanie Wyrdstone (WStone) opisane bêdzie w ostatnim scenariuszu.

Wszystkie bitwy odbywaj± siê wg zasad "Battle line" z nastêpuj±cymi wyj±tkami:

I BITWA (Maks 4 WStone do zdobycia)

Przed rzutem na wybór strony, obaj gracze musz± na zmianê rozmie¶ciæ na planszy po 2 znaczniki oznaczaj±ce WStone.
Znaczniki mog± byæ po³o¿one na dowolnym terenie/elemencie terenu, z nastêpuj±cymi wyj±tkami:
- nie mo¿e byæ to strefa wystawienia
- nie mo¿e byæ to impassable terrain (jedyne odstêpstwo od tej regu³y to budynki, w których WStone mo¿e byæ umieszczany)

Gracz zabiera wyrdstone w momencie, gdy jego jednostka przejdzie przez znacznik lub na nim stanie. WStone nie mo¿e byæ zebrany przez:
- jednostki uciekaj±ce
- ruch wykorzystuj±cy zasadê Fly lub Hover (zakoñczenie ruchu na znaczniku dalej pozwala na zebranie go)

II BITWA (Maks 4 WStone do zdobycia)

Na ¶rodkowej linii sto³u (12" od obu stref rozstawienia) powinien znajdowaæ siê budynek.(Nie musi byæ na samym ¶rodku sto³u).

Ilo¶æ WStone rozdysponowanego pomiêdzy graczy zale¿y od sytuacji po zakoñczeniu bitwy:

1) Gracz 1 kontroluje budynek - otrzymuje 4 WStone:
Gracz 1: 4 Wyrdstone

2) Gracz 1 kontroluje budynek, gracz 2 posiada przynajmniej 1 nieuciekaj±c± jednostkê w 3" od budynku:
Gracz 1: 3 Wyrdstone
Gracz 2: 1 Wyrdstone

3) ¯aden z graczy nie kontroluje budynku:
Gracz 1: 1 Wyrdstone, je¶li posiada przynajmniej 1 nieuciekaj±c± jednostkê w 3" od budynku
Gracz 2: 1 Wyrdstone, je¶li posiada przynajmniej 1 nieuciekaj±c± jednostkê w 3" od budynku

III BITWA

Przed jakimikolwiek rzutami na wybór strony itd. obaj gracze musz± przydzieliæ Wyrdstone swoim lordom/herosom (musz± zu¿yæ wszystko co maj±. Dzia³ania d³ugo trzymanego w kieszeni Spaczenia nie da siê unikn±æ Smile)
Po wybraniu pierwszego charakteru, gracz rzuca aby sprawdziæ, jaka mutacja mia³a miejsce:

12 +1W
11 +1T
10 +1A
9 +1Ld
7,8 +1WS & +1BS
5,6 +1I
4 +1S
2,3 Bohater otrzymuje 1 obra¿enie wg poni¿szych zasad:
- bez mo¿liwo¶ci ASv, WSv, Regeneracji
- Skaveni maj± 6+ warda na to obra¿enie
- dzia³aj± tylko przedmioty/umiejêtno¶ci daj±ce ochronê przeciw czarom, w tym Magic Resistance

Maksymalna charakterystyka to 10, wiêc wszystkie wyniki powoduj±ce wzrost ponad 10 musz± byæ przerzucane a¿ do skutku.

Po rozstrzygniêciu rzutu, gracz wybiera kolejny lub ten sam model i robi tak a¿ skoñczy mu siê zapas WStone.

Je¿eli w wyniku zjadania WStone dojdzie do ¶mierci bohatera, przeciwnik otrzymuje punkty normalnie tak jakby zabi³ lorda/herosa w fazie strzelania.
Tzn. pe³na warto¶æ herosa + 100 pkt za genera³a, ¿adnego bonusu za sztandarowego armii

Konkurs na malowanie: !!!

Oceniamy progres, co oznacza, ¿e z ka¿dym turniejem bêdzie oceniane to co powsta³o w terminach od turnieju do turnieju, lub nie bra³o udzia³u w konkursie wcze¶niej. Oceniamy nie ca³e armie lecz: Monster/ Lord/ Hero/ chariot, lub co¶ takiego du¿ego pojedynczego/ do 2-5 modeli kawy/ do 5-10 modeli piechoty. Poniewa¿ dopiero zaczynamy ten system, mo¿na wystawiæ nawet jednostki, które by³y ju¿ w zesz³ym turnieju. Z kolejnymi turniejami bêdzie ju¿ "od zera". Ka¿dy ma po jednym g³osie, który oddaje na jednego gracza i jego figurki, sêdzia ma dwa g³osy, dodatkowy g³os wykorzystuje tylko w wypadku remisu.

Podzia³ puli:

I - 50 z³
II - 35 z³
III - 15z³
Malarz - 10z³

Lista obecno¶ci:
1. Ja
2. Gromo
3. Marcin C
4. Radziu
5. Radek
6. Skot
7. Chomik
8. Gerd
9. Morte
10. Sambor

---------
rezerwa
pusto

Lista OTWARTA!!!

Je¶li kto¶ siê zapowiedzia³, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listê rezerwow± na kolejnym!!!

Rozpiski w formacie doc lub rst przesy³aæ do 14 VI (czwartek) na adres szoki@op.pl !!! Proszê aby rozpiski przyniesione na turniej by³y schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera!


Ja potwierdzam udzia³ i chêtnie siê sparujê z ogrami £uka b±d¼ Krisa (je¶li zagraj±). A jak nie to jaki¶ inny mroczny sojusz siê za³o¿y
Radek, Marcin i Piêkny beda u mnie na weselu takze ich mozecie nie liczyc :] oby sie to na frekwencji turnieju nie odbilo. Zycze milej zabawy i do nastepnego ;]

Pzdr

P.S. No i nikt nie pomarudzi nad scenariuszami/zasadami/itp
Z za³o¿enia nie lubiê parówek - sam wolê pope³niaæ wszystkie b³êdy...

Ale je¶li taka jest wola ludu to czemu nie WAAAGH


Synu,

Mnie wpisz od razu do rezerwy. Tak jak mówi³em w sobotê, 2giego mam imprezê firmow±. Raczej na niej bêdê. Inne terminy w czerwcu mi pasuj±.

Tak wiêc, dam komu¶ wiêcej szans na wygran±.

Azz: To, ¿e nie bierzesz udzia³u w turnieju, to nie oznacza, ¿e nie mo¿esz tutaj pomarudziæ
Mnie te¿ mo¿na na rezerwow±. 2 mam urodziny i bardziej prawdopodobne jest, ¿e spêdzê je gdzie¶ w plenerze, ni¿ nad figurkami
No to Synu... Mo¿e byæ ma³o luda na turnieju. A co z 9tym czerwca?
Zapyta³em Kube, czy 9 odpowiada. Teraz czekamy
Panowie ja te¿ muszê skorygowaæ plany. Je¶li turniej bêdzie 9 czerwca to bêdê ale 2 niestety muszê sobie odpu¶ciæ..
7 czerwca jest Bo¿e Cia³o, wiêc wolne od pracy. Nie wiem jak Wy. ale ja przewa¿nie biorê w takim przypadku wolny pi±tek i robiê sobie d³ugi weekend.
Wiêc ten 9.06 to chyba nie bêdzie najlepszy termin;)
A co powiecie na 16.06?
W sumie ten 16 nie jest z³ym terminem, tylko, ¿e ja nie bêdê móg³ graæ... hmm... dobra, bez kombinacji. Bo zawsze co¶ bêdzie, lub kto¶ nie bêdzie móg³... zróbmy ankietê. Czy 02/09/16? Tam, gdzie bêdzie najwiêcej wybieramy. Ankieta jest na górze...
Hej Synu,

No i co z tym terminem?

Mam pomys³ na scenariusze. Nie bêd± za bardzo modyfikowa³y gry a dodadz± trochê zabawy.

Pozdrawiam,
Juwenalia, Juwenalia... no dobra, wysiad³em po pochodzie, wiêc nie cwaniaczê. Kube powiedzia³, ¿e mamy wybraæ w miarê szybko termin, zatem wybieramy 16 VI, jako ¿e najwiêcej osób. Ja nie gwarantujê, ¿e bêdê na ca³ym turnieju. Zanim napiszê do Kubego. Napiszcie mi kto bêdzie 16 ok?

1. Ja
Ja powinienem byc rowniez a ze mna i Radek (mozliwe ze Marcin i Piekny)

Pzdr
16 ja te¿ powinienem siê stawiæ.
Ehh niech Wam bêdzie ten 16. Ogry przybêd± na wy¿erkê
Ja nie widzê problemu, mimo ¿e wola³em 9tego

To jak Synu? Papcio mo¿e teraz zrobiæ scenariusze?
No to napiszê do Kubego, ¿e 16-go, jak bêdzie nas mniej ni¿ 8 to ustalmy maksymalny limit 15 z³ na ³ebka jako wej¶ciówka, ok? Ja wiem, ¿e to ¿aden turniej przy 5/6 graczach, ale o sklep musimy dbaæ, a taka sk³adka 15 z³ miesiêcznie (ewentualnie co dwa ) to chyba niewiele, mam nadziejê.

@Paparapa jasne stary, tylko pamiêtaj... TO JA JESTEM BOGIEM! Nie no, chodzi o to, ¿e bêdzie weryfikacja, tak moja jak i wspó³graczy.

czyli lista to:
1. Ja
2. Chomik
3. Azz
4. Radek
5. Radziu
6. Morte

Pewnie jeszcze Gerd i Gromo bêd±, mo¿e Sambor i Miecho i by³oby wtedy akuratnio...
"WYRDSTONE HUNT!"

Wszystkie 3 scenariusze s± ze sob± powi±zane. W pierwszych dwóch gracze zbieraj± Spaczeñ, aby wykorzystaæ go w ostatniej bitwie. Z tego powodu zastosowanie Wyrdstone (WStone) opisane bêdzie w ostatnim scenariuszu.

Wszystkie bitwy odbywaj± siê wg zasad "Battle line" z nastêpuj±cymi wyj±tkami:

I BITWA (Maks 4 WStone do zdobycia)

Przed rzutem na wybór strony, obaj gracze musz± na zmianê rozmie¶ciæ na planszy po 2 znaczniki oznaczaj±ce WStone.
Znaczniki mog± byæ po³o¿one na dowolnym terenie/elemencie terenu, z nastêpuj±cymi wyj±tkami:
- nie mo¿e byæ to strefa wystawienia
- nie mo¿e byæ to impassable terrain (jedyne odstêpstwo od tej regu³y to budynki, w których WStone mo¿e byæ umieszczany)

Gracz zabiera wyrdstone w momencie, gdy jego jednostka przejdzie przez znacznik lub na nim stanie. WStone nie mo¿e byæ zebrany przez:
- jednostki uciekaj±ce
- ruch wykorzystuj±cy zasadê Fly lub Hover (zakoñczenie ruchu na znaczniku dalej pozwala na zebranie go)

II BITWA (Maks 4 WStone do zdobycia)

Na ¶rodkowej linii sto³u (12" od obu stref rozstawienia) powinien znajdowaæ siê budynek.(Nie musi byæ na samym ¶rodku sto³u).

Ilo¶æ WStone rozdysponowanego pomiêdzy graczy zale¿y od sytuacji po zakoñczeniu bitwy:

1) Gracz 1 kontroluje budynek - otrzymuje 4 WStone:
Gracz 1: 4 Wyrdstone

2) Gracz 1 kontroluje budynek, gracz 2 posiada przynajmniej 1 nieuciekaj±c± jednostkê w 3" od budynku:
Gracz 1: 3 Wyrdstone
Gracz 2: 1 Wyrdstone

3) ¯aden z graczy nie kontroluje budynku:
Gracz 1: 1 Wyrdstone, je¶li posiada przynajmniej 1 nieuciekaj±c± jednostkê w 3" od budynku
Gracz 2: 1 Wyrdstone, je¶li posiada przynajmniej 1 nieuciekaj±c± jednostkê w 3" od budynku

III BITWA

Przed jakimikolwiek rzutami na wybór strony itd. obaj gracze musz± przydzieliæ Wyrdstone swoim lordom/herosom (musz± zu¿yæ wszystko co maj±. Dzia³ania d³ugo trzymanego w kieszeni Spaczenia nie da siê unikn±æ )
Po wybraniu pierwszego charakteru, gracz rzuca aby sprawdziæ, jaka mutacja mia³a miejsce:

12 +1W
11 +1T
10 +1A
9 +1Ld
7,8 +1WS & +1BS
5,6 +1I
4 +1S
2,3 Bohater otrzymuje 1 obra¿enie wg poni¿szych zasad:
- bez mo¿liwo¶ci ASv, WSv, Regeneracji
- Skaveni maj± 6+ warda na to obra¿enie
- dzia³aj± tylko przedmioty/umiejêtno¶ci daj±ce ochronê przeciw czarom, w tym Magic Resistance

Maksymalna charakterystyka to 10, wiêc wszystkie wyniki powoduj±ce wzrost ponad 10 musz± byæ przerzucane a¿ do skutku.

Po rozstrzygniêciu rzutu, gracz wybiera kolejny lub ten sam model i robi tak a¿ skoñczy mu siê zapas WStone.

Je¿eli w wyniku zjadania WStone dojdzie do ¶mierci bohatera, przeciwnik otrzymuje punkty normalnie tak jakby zabi³ lorda/herosa w fazie strzelania.
Tzn. pe³na warto¶æ herosa + 100 pkt za genera³a, ¿adnego bonusu za sztandarowego armii
Ogólnie jestem za Mordchajmem ale mam kilka ALE ;P

I bitwa - dodaj podpunkt, ¿e je¶li oddzia³, który jest w posiadaniu WStone dostanie bêcki w cc to spaczeñ przejmuje przeciwnik. (ale tylko w sytuacji gdy oddzia³ jest ca³kowicie wybity - uciekaj±cy zabieraj± kamieñ ze sob±. b±d¼ je¶li to by³ hero/lord to gdy on zginie (w pojedynku b±d¼ w inny sposób)) i dalej je¶li jednostka zostanie w ca³o¶ci wybita w czasie strzelania to Spaczeñ wraca na ziemiê i mo¿na go znów podnie¶æ.

II bitwa - b/u

III bitwa - za³ó¿my, ¿e mam 1 herosa i zdoby³em 4 WStone. Czy mogê rzuciæ dla tego bohatera 4 razy czy mi spaczenia przepadaj±?

Ogólnie scenariusze mi siê podobaj± i chêtnie dam Ogrom zje¶æ trochê ¶wiec±cych kamyczków ;P
Co do pierwszego scenariusza nie chcia³em ju¿ bawiæ siê w co¶ takiego, ¿e przeciwnik mo¿e odebraæ komu¶ spaczeñ. Pro¶ciej by³oby gdyby spaczeñ, zupe³nie jak sztandary by³ zdobywany i tyle. Oczywi¶cie mo¿ecie zadecydowaæ, ¿e bêdzie inaczej.

Co do ostatniego scenariusza, to mo¿liwe, ¿e niejasno to zapisa³em, wiêc tak: Jeden heros mo¿e wci±gn±æ nawet 8 Wyrdstonów. U¶ci¶lê to w swoim poprzednim mailu.
Witam
16.06 Moge graæ

pozdrawiam
Marcin, spoko, zapisze Ciebie do listy, ale pozniej teraz siedze w Austrii.

Ojciec, jakies slabe te sceny, wroce, troche podpimpuje Nie no sa spoko, ale dorzuc do nich cos co daje pkt. na koniec kazdej z bitew. Taki jest zamysl Stalkers... np. za zdobytego WStone 50 pkt., za posiadanie tego budynku 100 pkt. itd
Akurat, chcê aby ludziska mieli wybór, czy walka o wyrd jest dla nich istotna czy nie. Je¶li nie, mog± standardowo ukoñczyæ scenariusz, bez wiêkszego kombinowania.
Postaram siê byæ tego 16.
Scenariusze podobaj± mi siê wielce-bardzo
Chomiku zapomnia³e¶ jeszcze dodaæ co siê dzieje gdy przy zjadaniu WStone wypadnie 12 tabelkê masz tylko do 11
Racja Radziu!

Pewnie jaki¶ Skaven to po¿ar³ Albo Ogr?
Podsumowanie chêtnych na turniej:
1. Natibak
2. Chomik
3. Gerd - czekam na potwierdzenie
4. Gromo - czekam na potwierdzenie
5. Miecho - czekam na potwierdzenie
6. Skot - czekam na potwierdzenie
7. Radziu
8. Morte
9. Azz
10. Radek
11. Marcin C
12. Sambor

Jak na razie zastêpujê Natibaka, który jest za granic±.
W tym dniu kolega ma wesele, wiêc ja odpadam. Dobrej zabawy!
Ok,

Sk³ad na tê chwilê:
1. Natibak
2. Chomik
3. Gerd - czekam na potwierdzenie
4. Gromo - czekam na potwierdzenie
5. Radek
6. Skot - czekam na potwierdzenie
7. Radziu
8. Morte
9. Azz
10. Marcin C
11. Sambor

Czekam na potwierdzenie od Gerda, Gromo i Skota
16.VI dla mnie to ciezki termin, bardziej mnie nie bedzie niz bede
Przepraszam ¿e d³ugo nie pisa³em - trochê siê u mnie dzieje teraz

16.VI mi pasuje (jak rozumiem Bo¿e Cia³o jest tydzieñ wcze¶niej...)

DO zobaczenia na graniu (o ile nie uda nam siê spotkaæ wcze¶niej )
So... es ist gut, dass wir jetzt eine wahrliche Gruppe haben No dobra, nie zabrudzajmy forum. Dobrze, ze sie mobilizujemy. Wracam we wtorek, to sie ustali zasady, dalej pozostajemy przy zapisie, ze jak sie tam pojawi nas wiecej, to gramy parowke. A co z Krisem? Lukiem? Azz wez tam Pieknego w tylek kopnij ode mnie, ale tak mocno... chetnie bym zagral w parowke, jak juz wiem, ze Skotu, moj goblin od lapania strzal w glowe, bedzie obecny

Pozdrawiam!
Je¶li chodzi o parówki to ja z zasady jestem przeciw. Nigdy nie lubi³em takich turniejów, sam wolê pope³niaæ b³êdy

I tak na marginesie terminu to w³a¶nie siê dowiedzia³em ¿e 16 jest we Wrocu mecz na stadionie (jestem takim samym fanem pi³ki kopanej jak p³ywania synchronicznego). Sama impreza interesuje mnie ma³o (by nie powiedzieæ wcale) natomiast jak bêdê wraca³ to ca³y Wroc³aw pe³en bêdzie mniej b±d¼ bardziej niezadowolonych i pijanych kibiców - nie wiem czy to dobre ¶rodowisko dla moich figurek...

... no i piwo po turnieju to abstrakcj± nigdzie nie bêdzie miejsc...

... czy jest szansa by zmieniæ termin? (Je¶li wam to nie przeszkadza to spoko - tak jak pisa³em nie mam problemów "organizacyjnie" i mogê przyj¶æ nawet przedzieraj±c siê przez t³um kibiców )
Kwestia wygl±da nastêpuj±co... nie mo¿emy ju¿ zmieniæ terminu, zosta³ ustalony i wpisany do grafiku. Kube ju¿ rozplanowa³ weekendy w czerwcu. Po drugie, Skot, jak ty bêdziesz piwo pi³ to mogê nawet rezerwacjê w ratuszu zrobiæ! Ale ogólnie rezerwacja nie jest z³ym pomys³em, gdzie¶ w rynku, bo to zasuwanie pod nasyp z torbami nie jest jakie¶ fajne, choæ sam nasyp jest ok.

No i kwestia parówki... bêdzie turniej parowy, je¶li bêdzie wystarczaj±co du¿o graczy. Ostatnio (chyba) Azz powiedzia³, ¿e jest ekipa Legnicka, która chêtnie by siê do³±czy³a, ale nigdy nie ma miejsc. Ja te¿ czasem siê wkurzam na brak miejsc. Dlatego da³em zapis co do turnieju parowego, gdy¿ po 1 nie mam sumienia mówiæ osobom chêtnym, ¿e nie ma dla nich miejsc, bo za pó¼no popatrzyli na stronkê, kiedy mo¿na temu zaradziæ, po 2 nie oszukujmy siê, jeste¶my elit±... niech inni mniej szczê¶liwi poczuj±, jak to jest byæ czê¶ci± Mend, po 3 sklep ma wiêcej kasy, my mamy wiêksze nagrody. Ja wiem Skot, ¿e jak ka¿dy Warboss, nie lubisz dzieliæ w³adzy w plemieniu i nikt Ci nie ka¿e... id¼ tylko do przodu i zgarniaj oklepy, kiedy moi bêd± flankowaæ wroga i zdobywaæ chwa³ê zwyciêstwa. Proste, nie?
Jak na razie to ilo¶ciowo nie szalejemy, wiêc tym razem bêd± to solówki. Ale parówka daje du¿o frajdy i ¶miechu, a zasady 8ed odno¶nie parówek - bardzo przyjemne.
Niestety chlopaki, w zwiazku z tym, ze biuro podrozy dalo troche ciala przesunal nam sie termin podrozy poslubnej, w zwiazku z czym nie bedzie mnie na turnieju

Zycze milej zabawy i do nastepnego ;
Szkoda, Azz...
Mimo to ¿yczê udanej podró¿y po¶lubnej

No to sk³ad wygl±da nastêpuj±co:

1. Natibak
2. Chomik
3. Radek
4. Skot
5. Radziu
6. Morte
7. Marcin C
8. Sambor
9. Gerd - du¿a szansa, ¿e nie pojawi siê
10. Gromo - czekamy na potwierdzenie
http://www.funiaste.net/4394,84975,filmik.html
Ju¿ wiemy jak bêdzie wygl±daæ nowa machina wojenna szczurów. Albo chomików.
Co¶ filmik nie dzia³a/nie jest mo¿liwy do znalezienia :/
Chomika to ju¿ siê w ¿yciu naogl±da³em, wystarczy mi. Poza tym, no co¶ nam ekipa maleje , ale niewa¿ne, jako¶ damy radê. No je¶li ludzie z Legnicy zajad± to bêdzie git. Póki co jeszcze bêdê zbiera³ wej¶ciówki.

Pozdrawiam!
Coby nie za¶miecaæ terminarzy nasz± odwieczn± potrzeb± podzielenia siê g³upimi wydarzeniami z ¿ycia, linkami itd. - za³o¿y³em oddzielny temat: http://www.sklepfeniks.fora.pl/o-wszystkim-i-niczym,24/rowery-i-inne-rzeczy-pokrecone,455.html
No i wyklarowa³a siê sytuacja z uczestnikami. Gromo i Gerd potwierdzili swoj± obecno¶æ na turnieju

1. Natibak
2. Chomik
3. Radek
4. Skot
5. Radziu
6. Morte
7. Marcin C
8. Sambor
9. Gerd
10. Gromo

Je¶li nikt nie nawali, to bêdziemy mieli pe³n± 10tkê graczy, czyli 0 BYE'ów i wszystkie sto³y zajête
No w³a¶nie Zatem Panowie, bez kombinacji, przychodzimy na turniej. Zasady dodam jutro, rozpiski do czwartku godz. 21.

Pozdrawiam.
Ok,

Natibak zrobi³ w niedzielê aktualizacjê pierwszego postu.

Zmian w zasadach pierwszego scenariusza nie robiê. Raz zebrany wyrdstone, zostaje do koñca u gracza.

Jest nas równo 10 osób, mam nadziejê ¿e nikt nie nawali. Imperium wyjedzie na stó³ w nowej ods³onie
Ja nawalê, bo mam wykop. Sorry panowie.
Oj szczury, szczury... wiecznie tchórzliwe... Jeszcze nie widzia³em ich na sto³ach ostanich turniejów Szkoda Sambor
O³kej, dosta³em rozpy od

1. Papa
2. Skot
3. Obu Radków
4. Morte
5. Marcin C

Czekamy na Gromo i Gerda, a oto moja rozpiska eksperymentalna... chyba czeka mnie ostatnie miejsce . Popatrzcie, czy jakowy¶ b³êdów nie ma, poza tym, ¿e taka rozpa to b³±d Nie chce mi siê du¿o figsów nosiæ...

1 Black Orc Warboss @ 408.0 Pts
General; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Crown of Command [35.0]

1 Wyvern @ [160.0] Pts

1 Black Orc Big Boss @ 160.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]

1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]

1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]

31 Savage Orc Big 'Uns @ 396.0 Pts
Big Stabbas; FCG 2ndWeapon

28 Goblins @ 148.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

3 Nasty Skulkers @ [30.0] Pts

1 Giant @ 220.0 Pts
Warpaint

1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts

6 Trolls @ 210.0 Pts

Models in Army: 64

Total Army Cost: 2097.0

EDIT. Sorry, wcze¶niej da³em wersjê 1.0 teraz jest ta poprawna
Hellou,

I jak tam po turnieju ? Jakies relacje, ktos wygral ? ;] Fajny monster truck Natib ;]
Cos juz wiadomo na temat nastepnego turnieju ?

Pzdr
hej
mam pytanie na kiedy bêdzie nowy turniej ?
I druga wa¿niejsza sprawa czy mo¿na by zdj±æ ograniczenie 450p z bohaterów/lordów ma unity jestem za tym aby zostawiæ?
Mam do¶æ ciekaw± inn± koncepcje ni¿ ostatnio zaprezentowa³em a to ograniczenie mnie blokuje.

pzdr
Hej,

Jak znajdê chwilê to zajmê siê tym. Mo¿emy zwiêkszyæ do 500pkt ograniczenie pkt, nie ma problemu.

¯eby nie za¶miecaæ nowego teamu, proszê was aby¶cie tutaj napisali, kiedy w lipcu bêdzie wam pasowa³o najlepiej.

Pozdrawiam,
Jemu chodzi o to by bylo te 25% czyli 525.

Ogolem sadze, ze jest to dobry pomysl, zostawilbym tylko ze 450 pkt max na oddzial.

Aha dodajcie jeszcze ograniczenia:

Ogry:
- greedy fist on mage with lore of death count as 2 dd

Vampiry:
- 0- 3 etheral units (incl. Heroes)

Mi pasuje caly lipiec takze nie mam zastrzezen
Hej,

zapraszam do tematu nowego turnieju:
http://www.sklepfeniks.fora.pl/terminarze,8/turniej-lipcowe-oblezenie-hamsterdamu,457.html

Przy okazji, nawi±zuj±c do ostatniego turnieju, wychodzi na to, ¿e udzieli³em b³êdnej odpowiedzi Natibakowi:

Je¿eli BSB odmówi pojedynku, jego sztandar nadal dzia³a. Jedyne co znalaz³em w rule booku, to to, ¿e Ld nie jest dawane oddzia³owi.
Je¿eli kto¶ znalaz³, ¿e jest tak jak w poprzedniej edycji, niech da tutaj znaæ
S± wyniki, no i mamy dowód, ¿e Chomik to wa³uje, jak nikt! Sêdziego zwa³owa³ nawet!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaciekrece.xlx.pl