Scarpa F1 Evo Ski Boot 

Zofia Dzieniszewska - zapiski

Chyba 1 taki system ,je¶li nie proszê o sprostowanie
Automatyczna blokada cholewki

https://www.youtube.com/watch?v=4nWtQGbr8G0

i od producenta 3:45 rewelacja
http://www.youtube.com/watch?v=QT56SnZUsFo

I 1 pytanie jak zapinamy raki ?



http://sklep.kilimanjaro.com.pl/pl/p/raki-CAMP-Race-290/823

Camp zacz±³ ostatnio produkowaæ raki pod wi±zania TLT wiêc mo¿e chcieli je dopasowaæ. Problemem jest tylko to, ¿e gdyby siê ju¿ uda³o zapi±æ te raki to but siê usztywnia

I pytanie nr2 ; Co z zamarzaniem tego systemu? Je¿eli na dole mamy +1stC a na górze -5 to czy wszystko bêdzie dzia³aæ tak jak powinno?

pzdr Mateusz
to pytanie nr 3 za ka¿dym razem gdy chcemy zwolniæ blokadê nale¿y siê wypi±æ?

to pytanie nr 3 za ka¿dym razem gdy chcemy zwolniæ blokadê nale¿y siê wypi±æ?

Zapewne warunek konieczny


no ciekawe czy im ten patent znajdzie nabywców
Wiêcej:
http://www.wildsnow.com/12065/scarpa-f1-evo-review-ski-boot/
Gdybym mia³ jeszcze szukaæ na si³ê dziury w ca³ym trochê na si³ê to ciekawe jaki to ma wp³yw na wypinanie siê awaryjne wi±zania. Mechanizm daje dodatkow±, byæ mo¿e pomijan± ale nie wystêpuj±ca wcze¶niej, si³ê rozginaj±c± bolce przez co mo¿e istnieæ opcja, ¿e 5 din w tych butach stanie siê 4 a zw³aszcza przy zalodzeniu mechanizmu mo¿emy mieæ taki efekt.

Jakich teoretycznych wad by¶my nie wymy¶lili strasznie cieszy, ¿e producenci nie stoj± w miejscu tylko ciêgle nas zaskakuj±.


[ciach]
I 1 pytanie jak zapinamy raki ?

koszykowe jak zwykle....

mr
Co do raków to jedynie Grivel Race pasuj±
Na awaryjne wypinanie nie ma wp³ywu poniewa¿ w bok nie ta sprê¿yna dzia³a a w przód akurat jak lecimy to odci±gamy buta od bolców, poza tym ta blaszka opieraj±ca siê na bolcach jest p³aska a nie w klin wiêc ich nie rozpiera i nie zrobi nam z 5 din 4 din.
Z rakami nie bêdzie problemu bo s± modele, które podali koledzy wy¿ej a i automat dobrze doci±gniêty powinien daæ radê a jak nie to pilnik ciach ciach i mamy piêkny rancik pod automaty.
Je¶li chodzi o skiability to z czym to porównaæ? tlt6? f1? maestrale?

Je¶li chodzi o skiability to z czym to porównaæ? tlt6? f1? maestrale?

Klapki Kubota
Moje wrazenia :
but lekki(waga jak f1 carbon) ca³y zabudowany , mega dobrze opinajacy i usztywniaj±cy ,wygodny z bardzo du¿a ruchomo¶cia komina- ruchomo¶æ komina mo¿na regulowaæ klamr± z ta¶m± która go spina ,raki siadaj±
po pierwszych jazdach :
nic wiêcej nie trzeba jest mega dobrze wszystko dzia³a jak nale¿y ,
but dla wszystkich zarówno poczatkujacych jak i zaawansowanych , dla mnie bedzie butem treningowym , do pracy ,na wyrypy a czy na starty zobaczymy (ju¿ zszed³em trochê z ich orginalnej wagi
kolejny milowy krok na przód ,
konkurencja znów w tyle ....
Mo¿esz porównaæ do tlt6? Jaka by³a d³ugo¶æ skorupy dla jakiego rozmiaru? Gdzie je mo¿na wypróbowaæ?
nigdzie ich nie wypróbujesz póki co ; skorupa roz 27 to 296mm ;
, szersze ni¿ tlt6 , l¿ejsze dla mnie pierwsza klasa
Pytanie o ¶rubki .. mianowicie dlaczego taka ró¿nica

Powiem tak; W zesz³ym tygodniu Scarpa wys³a³a pytanie do sprzedawców, ¿eby zg³osili ile maj± tych butów na stanach... Oczywi¶cie poprzedzili to d³ugim listem o relacjach z klientami, zaufaniu, wysokiej jako¶ci... Czekam na rozwój .. Mo¿e tylko sprawdzaj± realne zainteresowanie butem (bo wiadomo, ¿e to co siê sprzeda³o sklepom, nie jest adekwatne do tego co siê sprzeda³o koñcowemu Kowalskiemu.
A jak siê to ma do mojego pytania o to ¿e jedne buty maja ¶rubê a inne maja jedynie miejsce na jej monta¿ i sk±d taki element dorwaæ bo ju¿ zauwa¿y³em ¿e ja jestem klientem któremu ¶ruby brak .
To drugie zdjêcie jest robione na targach (ISPO Monachium?).
Wiêc rok przed wprowadzeniem tego modelu do sklepów.
Sporo pokazywanego sprzêtu tam to jeszcze ¶wie¿utkie nowinki, czêsto w fasie prototypów. Wiêc nie sugerowa³bym siê jako¶ bardzo tym zdjêciem.
https://www.wildsnow.com/15764/scarpa-f1-evo-recall-tronic/
Wersja z oficjalnej strony:
http://www.scarpa.net/en/recall-f1-evo-and-f1-evo-wmn.html

@Luboch - tak jak napisa³ ¿ó³w, mo¿e by³y to prototypy, partie testowe, poprawki na szybko. Je¶li chodzi o recall - wg mnie ryzyko po³amania nóg do¶æ du¿e (zw³aszcza je¶li Scarpa wycofuje wszystko z rynku). Mam nadziejê, ¿e kupowa³e¶ oficjalnym kana³em i masz mo¿liwo¶æ zwrotu.

wg mnie ryzyko po³amania nóg do¶æ du¿e (zw³aszcza je¶li Scarpa wycofuje wszystko z rynku).

Wed³ug mnie ryzyko po³amania nóg znikome.. fakt mechanizm ma wadê i ju¿ kilka razy uda³o siê to zauwa¿yæ po dok³adnym ustawieniem wi±zañ choroba znika

Tak to wygl±da

OD 9 lutego trochê ¶niegu spad³o i stopnia³o a dzi¶ w koszyku wielkanocnym dosta³em "Nowe F1"
Nie wiem czy Evo czy nie. System blokady zosta³ ... zmieniony.. na nowy "inny gorszy lepszy nie wiadomo".
But pachnie fabryk± moja reklamacja zosta³o uwzglêdniona .
Czy trafi do sprzeda¿y w takim blasku jak przed wycofaniem ze sprzeda¿y...
Dorzucam foty dla zainteresowanych widokiem zmienionej blokady

A z przodu but otrzyma³ takie udogodnienie

Luboch czyli w nowych F1-kach prze³±czanie do zjazdu jest manualne (o ile dobrze widzê)?
By³ automatyczny ale z powodu na jego wadliwo¶æ zosta³ zamieniony na manualny
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaciekrece.xlx.pl