Zofia Dzieniszewska - zapiski
http://www.wildsnow.com/4371/dynafit-breakage-ft-to/Spektakularne, choæ w³a¶ciciel chyba mocno u³atwi³ awariê (twarde buty, wi±zania na max, szerokie dechy). Natomiast rzeczywi¶cie ciekawe, czy nowy projekt przodów ma zwi±zek z mo¿liwo¶ci± takiego uszkodzenia w starych.
P.
Wlasnie troche poczytalem.
Szkoda ze nie ma dobrego zdjecia przelomu - mozna by zobaczyc jaki byl udzial (i ew. gdzie) pekniecia od zmeczenia. To co jest, troche jest jednak zbyt male...
Ciekawe jest tez to co pojawilo sie w ktoryms z komentarzy - gosc zauwazyl ze w wersji z zeszlego roku (z fikusnymi szczekami czyli tej peknietej) Dynafit "zoptymalizowal" ten kawalek blachy przycinajac lekko przednia krawedz po skosie przez co przekroj w miejscu pekniecia zostal zmniejszony... no ale dzieki temu zaoszczedzili kilka gramow, czym mozna sie chwalic w reklamowkach...
Pzdr,
Jurek
A oto kolejny zonk w roli g³ównej z Dynafitem ... upsss
http://slcsherpa.blogspot.com/2011/01/day-61-dynafit-fail.html
ech... - i to wszystko te nowe wylajtowane produkcje...
- kiedy¶ tego nie by³o - przynajmniej nie donoszono o coraz czêstszej awarii wiazan... Dojdzie do tego ze stare produkcje osi±gn± wy¿sz± cene z racji ich trwalosci... Porazka na calej lini... - czy¿by te¿ za s³abe materialy...?.
k.
Jak kiedys komus tak pekna, to z checia bym taki fragment pozyczyl i dal ojcu do zbadania na polibude
Jak kiedys komus tak pekna, to z checia bym taki fragment pozyczyl i dal ojcu do zbadania na polibude O prosze koledzy , a nie ma tak dobrze. Kropelka , troche magicznej ta¶my i do przodu
No, ale jesli komus na nic by sie to juz nie przydalo, mysle, ze wyniki takich badan moglyby zainteresowac forumowa brac
Coraz bardziej cieszê siê z faktu i¿ posiadam stare tourlite tech
Ale nie o tym, analizuj±c zdjêcia to mo¿na doj¶æ do wniosku, ¿e nadmierne odci±¿anie w po³±czeniu ze sporym wysuniêciem blachy poza p³ytê nie wysz³o na dobre, przy du¿ym obci±¿eniu powstaje niez³a d¼wignia. Jednak tak jak pisze jurek, przyda³oby siê leprzej jako¶ci zdjêcie prze³omu pêkniêcia wtedy mo¿na by co¶ wiêcej powiedzieæ.
Z kolei w 2gim przypadku to my¶lê, ¿e du¿± rolê odegra³y b³êdy w obróbce, nawet na zdjêciu widaæ mikro rysy powsta³e przy frezowaniu, pêkniêcie jest równoleg³e do tych rys. Poza tym gabarytowo to starsze wi±zania stalowe i nowe aluminiowe gabarytowe s± niemal identyczne, chodzi mi o ilo¶æ metalu wokó³ otworów, a wytrzyma³o¶æ aluminium i stali ciê¿ko ze sob± porównywaæ.
ech... - i to wszystko te nowe wylajtowane produkcje... - kiedy¶ tego nie by³o - przynajmniej nie donoszono o coraz czêstszej awarii wiazan... A w czasach przedinternetowych to wogóle awarii nie by³o
.
No chyba, ¿e u s±siada
.
pzdrw
Krzysiek
Do tych opisów jeszcze dodam jazdê na zablokowanym przodzie (gdzie¶ wcze¶niej ju¿ pisa³em ¿e to siê gnie).
"Ciekawe monta¿e", wynikaj±ce z nich mocne kolizje ty³u wi±zania z butem, nie jest to bez znaczenia.
Priorytetowo szeroka narta, zmêczenie tym spowodowane.
A oto kolejny defekt !! Tym razem cos sie polamalo w Trabie
Zdj. ze strony kilera z US .Oni to maja fantazje
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl