Zofia Dzieniszewska - zapiski
Ave
posiadam detektor lawinowy Ortovox m2, zakupi³em go u¿ywany i brakuje mi paska przez ramie. Pasek przez brzuch jest z koñcówkami i wyprowadzeniem na ramiê jest. Czy ma kto¶ ten detektor?
Chodzi mi o wymiary paska przez ramiê. W instrukcji jest rysunek ale bez wymiarów. Nie chcê kombinowaæ z d³ugo¶ciami i klamrami. Proszê o pomoc.
Pozdrawiam
Andrzej Maciejczek
Maciej_o2
napisz do dystrybutora jak mi brakowalo klamry to przyslali mi za free
pozdr
a czy dalej dystrybutorem jest firma Bakosport?
ja zalatwialem z nimi dokladnie z Pania Blank± Jaroñsk± blanka@bakosport.pl
mo¿e bêdzie ci mog³a pomóc
pozdr
dziêki
A ja zmierzy³am,bo mam,naramienny pasek ma 110 cm.
Mam nadziejê,¿e za³atwisz u dystrybutora.
maæku andrzeju - nie zapomnij ³o mnie
pozdr
waldek
Ave
bedem piso³ do dystrybutora, jak nie dajom rady to sie znowu odezwe,
Colina, nie zapomnem, a tych pasków to piñæ?
Ave
byli¶my ostatnio w Tatrach, wychodzili¶my z Ku¼nic na Kasprowy, mieli¶my 3 Ortovoxy M2 i przy sprawdzeniu na punkcie kontroli lawinowej wszystkie ¶wieci³y na czerwono. Sprawdza³em je kiedy¶ miêdzy sob± i dzia³a³y zarówno na nadawaniu i odbieraniu.
Czy faktycznie s± z³e?
Czy mieli¶cie takie przypadki?
moze baterie slabe?
to jedne z fajnieszych analogowcow
mozna by sprawdzic pipsem dsp bo on ma chyba pomiar odchylenia czestotliwosci
ale mysle ze ten bajer w kuznicach sie predzej zepsul niz 3 pipsy
pozdr
Baterie nówki albo na³adowane przed wyj¶ciem.
jesli akumulatory ladowane to juz jest przyczyna
podstawa: nie mozna stosowac akumulatorow w zadnym z detektorow - maja inne napiecie 1,2 zamiast 1,5 V
pozdr
Ave
byli¶my ostatnio w Tatrach, wychodzili¶my z Ku¼nic na Kasprowy, mieli¶my 3 Ortovoxy M2 i przy sprawdzeniu na punkcie kontroli lawinowej wszystkie ¶wieci³y na czerwono. (..)
Czy mieli¶cie takie przypadki? Przepraszam za pytanie w stylu "proszê sprawdziæ czy kabel komputera jest w³±czony do gniazdka", ale....
...czy przy³o¿y³e¶ detektor tak mega mega blisko urz±dzenia, tak ¿eby siê dotyka³y?
Te¿ tak mia³em, ¿e detektor zapiêty na paskach nie by³ wy³apywany przez to urz±dzenie testowe. Musia³em detektor odczepiæ, zdj±æ, przy³o¿yæ i voila, za¶wieci³o na zielono.
Baterie w jednym ¶wie¿o na³adowane akumulatory (faktycznie napiêcie 1,2V).
W dwóch nowe baterie nie akumulatory (to jeszcze potwierdzê dok³adnie czy nówki).
Detektory przyk³adane na ró¿ne sposoby, na ciele, odpiêty, przodem, ty³em, bokiem, styka³ siê, trochê oddalony.
Jeden (nie akumulatory) ¶wieci³ czasem na pomarañczowo.
jesli akumulatory ladowane to juz jest przyczyna
podstawa: nie mozna stosowac akumulatorow w zadnym z detektorow - maja inne napiecie 1,2 zamiast 1,5 V
pozdr Na szkoleniu powiedziano mi, ¿e akumulatorów nie mo¿na stosowaæ dlatego, ¿e maj± inn± charakterystykê roz³adowywania ni¿ baterie. Baterie powiedzmy roz³adowuj± siê liniowo a akumulatory potrafi± d³ugo pokazywaæ np powy¿ej 90% a pó¼niej nagle np 30%.
Poza tym zmniejsza siê ich sprawno¶æ w niskich temperaturach.
Mia³em to samo z moim F1, to co uda³o mi siê dowiedzieæ od bardziej do¶wiadczonych ode mnie to to, ¿e prawdopodobnie detektory nadaj± sygna³ ze zbyt du¿± odchy³k± od obowi±zuj±cej normy. Mo¿na to sprawdziæ jakim¶ piepsem DSP tak jak kto¶ pisa³ wcze¶niej. No i poszukiwanie takiego nadajnika mo¿e byæ utrudnione niestety pomimo tego, ¿e urz±dzenia siê "widz±".
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl