Zofia Dzieniszewska - zapiski
Salomon i Atomic od ponad 5 lat pracowa³y razem na wi±zaniami turowymi
Oto co siê z tego urodzi³o:

Bêd± dostêpne w przysz³ym roku.
Wiêcej szczegó³ów tu :
http://www.powder.pl/node/2724Zapowiada siê ciekawie
Mnie na kolana nie rzucaja.
Nieznana na razie pozostaje waga nowych wi±zañ oraz sztywno¶æ konstrukcji. czyli w jaki¶ tam sposób parametry kluczowe pozostaj± nieznane

jaka wspo³prace, jakich firm - to¿ to jedna firma
http://www.amersports.com/brands/ jest
Mnie na kolana nie rzucaja. A dla mnie zapowiada siê ciekawa alternatywa Duków i Baronów, wygl±da na to ¿e usuniêto pewne niedogodno¶ci powy¿szych(zmiana trybu i plastikowa blokada), mam nadzieje ¿e ca³o¶æ bêdzie siê trzymaæ kupy oraz ¿e cena i waga nie zabij± na sam widok.

A co z tego wyjdzie zobaczymy za rok
jaka wspo³prace, jakich firm - to¿ to jedna firma http://www.amersports.com/brands/ jest
ok, nie firm, a marek
jaka wspo³prace, jakich firm - to¿ to jedna firma http://www.amersports.com/brands/ jest
Jak ju¿ siê czepiaæ szczegó³ów to obie marki maj± osobn± formê prawn± i ³±czy je spó³ka "matka"
Ale przecie¿ nie oto tu chodzi...

A znana jest ich waga? Jako alternatywa do "jedynie s³usznych" tlt?
Niestety nie, zreszt± to bêdzie raczej waga ciê¿ka, zupe³nie inna kategoria ni¿ tlt
duków nie zast±pi± bo wygl±daja na zbyt delikatne a na tourowe za ciêzkie...
duków nie zast±pi± bo wygl±daja na zbyt delikatne a na tourowe za ciêzkie... tez tak mysle

Jak dla mnie:
Przody od Frycków, szyna i piêta z NX21 a prze³±cznik z Duka.
Plus oczywi¶cie szata graficzna by zakamuflowaæ powy¿sze proweniencje.
A znana jest ich waga? Jako alternatywa do "jedynie s³usznych" tlt? Na pewno nie bedzie to alternatywa dla tlt - raczej dla Markera i Diamira.
"Preliminary models weigh about the same as the Duke (...)
Most significant is a lower stack height (...) Guardian and Tracker’s 7-millimeter lower stack height should give skiers a feel that is closer to their regular downhill bindings."
Sa to informacje zacytowane z:
http://live.tetongravity.com/_Atomic-Salomon-Fire-Warning-Shot-Across-Marker39s-Bow/blog/5353138/75233.htmlNa Wildsnow takze wypowiadali sie ludzie, ktorzy mieli okazje dotknac tych wiazan:
"I had my hands on it last week (in the back office, I had to ask to see it) during some Salomon show. Here is what I learned: I liked it a lot, might be the best for the sidecountry riders, definitely feels better than the Duke. It weights about exactly as much as the Duke and is mostly made of steel."
http://www.wildsnow.com/6085/salomon-guardian-16-binding-atomic/

@JurekP- w takim razie jest jeszcze tutaj nutka dekadencji rodem z Silvretta 300-400-404, skoro s± ze stali:)
@JurekP- w takim razie jest jeszcze tutaj nutka dekadencji rodem z Silvretta 300-400-404, skoro s± ze stali:) Jednak co stal to stal, a nie jakis tam szajs z wlokien weglowych

A tak na powaznie to podejrzewam, ze autorowi slow "is mostly made of steel" chodzilo o to, ze sa wykonane glownie z metalu... Gdyby naprawde byly zrobione ze stali, to wazylyby 3 razy wiecej. Mozliwe, ze ze stali maja jakies krytyczne elementy (np. te haki blokujace w pozycji zjazdowej i ten element, w ktory one wchodza).

Na pewno przedstawiono nam kolejne bardzo dobre wi±zanie freerideowe ale moim zdaniem jedyn±, "wiêksz±" ró¿nic± w stosunku do swojego konkurenta Duke ze stajni Markera jest mo¿liwo¶æ zmiany trybu pracy bez konieczno¶ci wypiêcia buta (je¶li dla kogo¶ ma to jakie¶ strategiczne znaczenie)

"Stalowa" prowadnica raczej nie uczyni ich niezniszczalnymi ale ogólnie du¿y pozytyw - mieæ wybór zawsze lepiej ni¿ nie mieæ

Trochê wiêcej szczegó³ów od Salomona:
http://www.powder.pl/salomon-guardian-live-event
"reklama, reklama, pranie mózgu ju¿ od rana"- zawarty w tym materiale krótki filmik wystarczy³by w zupe³nmo¶ci, gdyby uzupe³niæ go o info o niekompatybilno¶ci z turowymi butami, o rozmiarach wiazan i stos. d³. podeszw oraz o nikompatybilno¶ci dziur monta¿owych z czymkolwiek na rynku
no i jeszcze siê wag± pochwalili-

Podsumowuj±c: 2,9 kg ¿ywej wagi, brak kompatybilno¶ci z butami turowymi. Dziêkujê, postojê.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl