Zofia Dzieniszewska - zapiski
Szczerze i z ca³ego serca chc±c uchroniæ forumowiczów przed sytuacja topienia pieniêdzy w artyku³y których sklep fizycznie nie posiada oraz nie jest w stanie sprowadziæ a tak¿e ma ca³kowicie w dupie to ¿e wypada³o by w sensownym sposób oddaæ przelane kwoty jak stanowi³y umowy telefoniczne w krótkim terminie tzn. tego samego dnia . Mimo wydania u nich na ró¿nego rodzaju sprzêt kilku tysiêcy z³otych i chêci dalszej wspó³pracy nie ma mo¿liwo¶ci kontaktu ze sklepem od pocz±tku tygodnia zarówno z nr. komórkowym jak i stacjonarnym .. komórkowy od czasu do czasu jest zajêty i nie raczy oddzwoniæ na nieodebrane po³±czenia .
http://www.alpintech.pl/
Polecam przeczytaæ regulamin sklepu i zwróciæ uwagê na to czy nie kszta³tuj± w nietypowy sposób systemu ofertowego i jak wyznaczaj± zwi±zanie ofert±.
Je¶li w egzotyczny sposób siê nie zabezpieczaj± przed zawarciem umowy o rzeczy których nie maj± to w takim razie zawar³e¶ umowê w sposób wa¿ny.
Proszê uwa¿aæ na up³yniêcie terminu do odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, który trwa 10 dni. W tym przypadku poleca³bym od razu wys³aæ e-mail z tre¶ci± odst±pienia, choæ jest to forma ustna ( w ¶wietle polskiego prawa cywilnego) to bêdzie skuteczna, gdy¿ nie wymaga siê szczególnej formy przy takim konsumenckim odst±pieniu.
Piszê to po to, ¿eby siê nie okaza³o, ¿e oni t± umowê bêd± chcieli jednak wykonaæ i bêd± mieli do tego prawo, a Ty bêdziesz czeka³ i kl±³.
pozdrawiam, jakby co to zachêcam do skorzystania z federacji konsumentów, np. oddzia³ w krakowie.
Piszê to po to, ¿eby siê nie okaza³o, ¿e oni t± umowê bêd± chcieli jednak wykonaæ i bêd± mieli do tego prawo, a Ty bêdziesz czeka³ i kl±³.
Piszê raczej o niepotrzebnym traceniu czasu przez w³a¶nie sprytny regulamin i o dziecinnym unikaniu telefonu aby dowiedzieæ siê co jest grane w sprawie .
S± inne sklepy mo¿e maj± gorsz± szatê graficzn± ale staraj± siê odbieraæ telefony w sprawie .
I niestety Alpintech po raz kolejny zawodzi bo sytuacja siê powtarza po raz 4 !!!
No niestety mia³e¶ pecha bo wstrzeli³e¶ siê akurat w okres jak zmieniali lokal na wiêkszy, przez co mieli te¿ ograniczony dostêp do sieci. Ja robiê tam zaopatrzenie od kilku lat i nie mia³em nigdy problemów. A potrafiê byæ upierdliwy
Ca³e szczê¶cie mi nic do tej pory nie przytrzymali wiêc zawsze mo¿e byæ ten pierwszy raz... P³aæ na drugi raz przy odbiorze
Jest i odpowiedz sklepu na zaistnia³± sytuacjê mimo totalnego braku kontaktu sklep w koñcu wyprostowa³ sprawê na swoj± korzy¶æ .
Warto pilnowaæ zakupów przez internet w tym sklepie aby bez powodu siê nie stresowaæ Z POWODU BRAKU KONTAKTU ZE STRONY SKLEPU
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljaciekrece.xlx.pl