X


Zofia Dzieniszewska - zapiski

Witam,

mam pytanko, dosy� cz�sto zdarza mi si� �e przy podchodzeniu jak mocniej lub nie r�wno obci��� pi�tk� to opada na d�, szczeg�lnie gdy jest na pierwszym b�d� drugim zakresie, na stromych podej�ciach gdzie jest w po�o�eniu maxymalnie g�rnym rzadziej si� sk�ada. Czy mo�na to jako� wyregulowa�, czy to po prostu ju� tak musi by�? Wkurzaj�ce to jest jak co chwil� trzeba pi�tk� podnosi� do g�ry.
Dzi�ki z g�ry



Witam,

mam pytanko, dosy� cz�sto zdarza mi si� �e przy podchodzeniu jak mocniej lub nie r�wno obci��� pi�tk� to opada na d�, szczeg�lnie gdy jest na pierwszym b�d� drugim zakresie, na stromych podej�ciach gdzie jest w po�o�eniu maxymalnie g�rnym rzadziej si� sk�ada. Czy mo�na to jako� wyregulowa�, czy to po prostu ju� tak musi by�? Wkurzaj�ce to jest jak co chwil� trzeba pi�tk� podnosi� do g�ry.
Dzi�ki z g�ry


Montowane profi czy przygodnie? Fajnie by by�o gdyby� zdj�cie tego przypadku wskaza�. szyna podparta ten szczeg�.
Szczerze m�wi�c nie wiem gdzie i jak by�y montowane :/
zdj�cia nie wiem za bardzo jak to na nich pokaza� za��czam dwa po prostu w trakcie podej�cia ni z tego ni z owego pi�tka sama sk�ada si� do pozycji "zjazdowej", nie jest to nagminne ale ostatnio podczas 2 godzinnego wyj�cia zdarzy� si� ze 3 razy, nie wiem czy to tak ma by� bo mnie to irytuje zdczeka
fotki pod linkiem bo nie wiem jak sie tutaj wkleja bezpo�rednio

https://plus.google.com/u/0/photos/112131227473520002344/albums/5952413169134739025
Ja te� nie wiem jak tu zdj�cia w�o�y�. Mo�esz jeszcze od G�ry jak to siada tu� przed zabezpieczeniem szyny?


[img]link do zd�cia[/img] i powinno si� za��czy� je�li b�dzie upublicznione
nie wiem czy co� wi�cej da si� zobaczy� z tych zdj��, ale wrzucam:
https://plus.google.com/u/0/photos/112131227473520002344/albums/5952413169134739025/5952443095294169170?pid=5952443095294169170&oid=112131227473520002344

https://plus.google.com/u/0/photos/112131227473520002344/albums/5952413169134739025/5952443116854748658?pid=5952443116854748658&oid=112131227473520002344

z g�ry wielkie dzi�ki za pomoc

btw daje linki bo co� lewy jestem i bezpo�rednio dalej zdj�� nie umiem doda�
Niestety nie wida�, zerknij czy ten element dupki szyny z metalowym bolcem wchodzi idealnie w gniazdo blokady, i je�li tak sprawd� czy blokada ma sprawny mechanizm wybierania/blokady wybranej pozycji.
Kurcze nie wiem czy sie dobrze rozumiemy, mi sie do zjazdu wiazanie blokuj bez zarzutu, chodzi mi o to ze w pozycji chodzenia pi�tka ma tendencje to samoistnego sk�adania si�. Da si� blokowa� pi�tk� w innym ustawieniu ani�eli zjazdowym?
masz tam taki jakby metalowy bolec co przy prtzestawianiu przechodzi bo innym metalowym elemencje ktory nowy mial rowki najpewniej masz juz te rowki wytarte
jesli tak to jedyny opcja wymiana pietek
pozdr
M�wisz o tej jakby z�batce w pi�tce po kt�rej przeskakuje bolec przy przestawianiu pozycji pi�tki?
dokladnie o tym
w pierwszych titanalach lubi sie ona wytrzec i nie bardzo wtedy sie pietka chce blokoiwac w odpowiednim miejsu
jesli to wlasnie ktos wstawil na forum ze sprzeda czesci do titalala
pozdr
W�a�nie dziwne to jest, bo "pod r�k�" to ta regulacja chodzi dosy� twardo, tak mi si� wydaje przynajmniej. No nic jutro jeszcze to przetestuje na Goryczkowej i zobacze czy cos z tego bedzie. Dzi�ki za info o og�oszeniu.
Witam
Mia�em identyczny problem.
W moim przypadku wytarte zosta�y z�by w mechanizmie zapadkowy . P�k�a spr�ynka odpychaj�ce bolec , kt�ry wchodzi� w zapadki .
Trudno by�o dosta� pietke do 1 wi�c kupi�em do 2 .
Nie pasuj� idealnie ale mo�esz spr�bowa� .
pozdrawiam
Dzi�kuje wszystkim za pomoc, nowe pi�tki dzi�ki uprzejmo�ci kolegi z forum dzisiaj do mnie polec� poczt�
pozdrawiam
Uda�o si� dosta� pi�tki do 1 ???
yep i to n�wki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaciekrece.xlx.pl